Top/Flop spelers

DeletedUser73162

Guest
Ziet eruit als een gevalletje Janstreep en daar zie je Raad ook niet over klagen. Moraal van het verhaal.

Spelers hebben een eigen wil en kunnen net zo goed een speler of stam gebruiken om zelf te kunnen groeien en vervolgens te stabben.

Ik heb nergens afspraken tussen Raad en ~XB~ gezien, die afspraken heb ik echter wel met Lick gemaakt. Deze twee situaties zijn dus niet direct te vergelijken.
 

DeletedUser58424

Guest
Beetje fair play zou jullie sieren...
Een zuivere stab toelaten en misbruiken is gewoon laag, klaar.
Al helemaal als jullie als wilde moraalridders lopen te huilen in het zuiden over soortgelijke gevallen.

Maar ach, wat boeit het jullie... De meest holle en roemloze overwinning is ook een overwinning, toch?
 

DeletedUser79535

Guest
Ik heb nergens afspraken tussen Raad en ~XB~ gezien, die afspraken heb ik echter wel met Lick gemaakt. Deze twee situaties zijn dus niet direct te vergelijken.

Het gaat hier over het feit dat moraalbrekers/bondgenoten/dorpenuitbouwers etc. ook gewoon spelers zijn met een eigen doel en spel. Geen 100% gehoorzame slaafjes.
 
Reactiescore
1.278
Ik zie dat het woord 'stab' al vaker valt op deze pagina, maar tot mijn verbazing constateer ik dat geen poster de moeite doet om met een degelijke onderbouwing te komen. Er word zelf helemaal geen onderbouwing gegeven, deze beschuldigingen zie ik daarom ook aan als puur modder gegooi.

Het zou de posters sieren al komen ze alsnog met een degelijke onderbouwing, hierop kunnen wij dan als Raad reageren.

Alleen dan moet er uiteraard wel met een goede onderbouwing gekomen worden en dit is nu eenmaal lastig als er vrij weinig aan de hand is.
 

DeletedUser73657

Guest
Beetje fair play zou jullie sieren...
Een zuivere stab toelaten en misbruiken is gewoon laag, klaar.
Al helemaal als jullie als wilde moraalridders lopen te huilen in het zuiden over soortgelijke gevallen.

Maar ach, wat boeit het jullie... De meest holle en roemloze overwinning is ook een overwinning, toch?

Beste olifant. Jij hebt janstreep zo boos gemaakt dat hij zijn dorpen liever aan ons geeft dan dat die nog voor jullie speelt. Als je hem letterlijk vraagt uit de stam te gaan moet je nu maar op de blaren zitten. Janstreep is de stam geleaved en heeft zijn dorpen aan ons gegeven nadat jullie hem onrespectvol behandeld hadden. Dit is totaal geen stab, janstreep heeft geen enkele aanval op xb gegooid?

Jij en enkel jij bent de schuldige in dit verhaal.
 

DeletedUser58424

Guest
Die onderbouwing is al in een privé-gesprek met Magic gevoerd, maar zoals verwacht wordt alles wat in het voordeel van Raad. valt gewoon door de vingers gezien, en alles in het nadeel zorgt voor een waslijst aan AF-gejank.



Goedeavond Magic/Hidde

Ik contacteer je even als stamleider van Raad..
Vroeg me af wat jouw standpunt was omtrent de situatie met janstreep.

Zoals je waarschijnlijk al wel opgevangen hebt van The Guru en Valar Morghulis. zijn zij volop bezig met zijn dorpen te edelen omdat ze die plots allemaal gratis cadeau krijgen van hem.

Eergisterenavond heb ik hem nog heel wat ondersteuning gestuurd als steun tegen de aanvallen van The Guru, waarbij hij hetvolgende verklaarde:

janstreep heeft het volgende geschreven:

"echt ik hoop om die galbak een gevoelige slag toe te brengen"


Nog geen kwartier later heeft hij zijn kar 180° gekeerd en staat hij alles gratis af aan The Guru en Valar Morghulis. alsof het zijn beste vrienden zijn. Ik hoef je niet uit te leggen dat deze situatie het front compleet heeft hertekend en de hevige maar eerlijke strijd tussen ~XB~ en Raad. totaal hypothekeert.

Vroeg me af hoe jij daar als stamleider van Raad. tegenover staat? Dit lijkt me immers niet de manier waarop je je vijand op de knieën wilt krijgen en dat we allemaal hopen op een faire strijd?

Mvg

Elite Elephant
https://nl61.tribalwars.nl/game.php?village=6362&screen=info_player&id=1898459


Hey Hidde,

Ik weet niet of hij je enkel fragmenten uit het gesprek heeft toegestuurd, of het volledige gesprek, dus wil toch enkele zaken verder duiden.

Dit is zijn uiterst dankbare reactie nadat ik hem OS had gestuurd...

janstreep heeft het volgende geschreven:

trouwens mijn complimenten naar jou !
je bent de enigste van de Elite stam die heeft gereageerd en OS heeft gestuurd TOP
verder vind ik jullie arrogante kleuters


De hele discussie ging erover dat er geen barbarendorpen meer mochten geëdeld worden. Mijn uitspraak "Neen, dat gun ik jullie niet, en zeker jou niet." ging erover dat hij ondertussen al 13 dorpen had en dus gerust een aanvallend dorp had kunnen bouwen waarmee hij een bestaande speler kon clearen. Ik heb hem in het lang en in het breed proberen uitleggen waarom het precies belangrijk was dat barbarendorpen niet geëdeld zouden worden. Dat is blijkbaar al genoeg om dergelijke reacties te krijgen...


janstreep heeft het volgende geschreven:

"wat een misselijke gore opmerking
ben klaar met jou
echt een hoogmoedige gedrocht ben je"


janstreep heeft het volgende geschreven:

"word zulke galbakjes als jij goe zat"


En dat alles is dus letterlijk nog geen kwartier nadat ik z'n dorp volgestouwd heb met OS. Ik weet niet hoe jij dat interpreteert, maar ik alvast als uiterst ondankbaar en onrespectvol. Van een 64-jarige zou je toch wel iets meer niveau mogen verwachten. Wat mij betreft is dit een backstab van hem uit en zou het jullie sieren hier geen forum aan te geven. Op deze manier profiteren van het laffe gedrag van een individu heeft een topstam als Raad.niet nodig, toch?

Mvg

Elite Elephant
https://nl61.tribalwars.nl/game.php?village=6362&screen=info_player&id=1898459
 

DeletedUser73657

Guest
Elite Elephant op 22.06. om 02:33 uur
Doe ons dan allemaal een lol en verlaat de stam, thanks! :)

Lijkt me vrij duidelijke taal.

Ook al is hij koppig & ondankbaar , je kon het perfect diplomatisch laten oplossen door de leiding of door stamgenoten die een betere band hebben met hem. Maar ipv dat te doen ga je olie op het vuur gooien waardoor hij zich tegen jullie keert, wat je zeker kon verwachten als je hem letterlijk vraagt de stam te verlaten :)
 

DeletedUser58424

Guest
Het was al de 3de keer (op verschillende dagen, in meerdere gesprekken) dat hij mij uitschold en vol op de man tackelde.
Zelfs de avond voordien had hij me nog op het gedeelde forum compleet voor joker gezet en maakte hij zich zelfs zodanig onpopulair en onmogelijk bij iedereen dat niemand hem OS stuurde toen hij erom vroeg.
Ondanks al zijn schelden, irritante gedoe etc tegen mij heb ik hem toch uit de shit geholpen door hem als enige ondersteuning te sturen bij aanvallen van The Guru.

Ik heb er net alles aan gedaan om het te laten koelen zonder blazen, om hem te proberen verduidelijken wat er vanuit de stam verwacht werd en waarom, om hem beter te maken en te laten groeien, net zoals ik bij andere van zijn stamgenoten heb gedaan. Ik heb ze compleet onder mijn vleugels genomen om hen het spel te leren en hen langere overlevingskansen te bieden, ondanks dat het mij een flink pak troepen heeft gekost, omdat ik dit spel speel voor mijn plezier en anderen dat plezier ook wil gunnen.

Zelfs na zijn nieuwe reeks verwijten over dat we arrogante kleuters waren en dat ik een hoogmoedig gedrocht was etc, heb ik nog steeds de tijd genomen om hem te proberen uit te leggen waarom we die regels hanteren binnen de stam, wat daar de voordelen van zijn enzovoort. Ik citeer hem letterlijk wanneer hij over The Guru spreekt: "echt ik hoop om die galbak een gevoelige slag toe te brengen" (op 21.06. om 21:09 uur).

Op 21.06. om 23:46 uur vraag ik hem of alle aanvallen voorbij zijn en ik mijn ondersteuning mag terugtrekken,
op 22.06. om 00:10 uur zegt hij: "ben klaar met jou, echt een hoogmoedige gedrocht ben je"

Nog geen 2 dagen later zijn al zijn dorpen gratis weggegeven aan de vijand, "die galbak" van een paar uur eerder...
En dat terwijl ik hem volop ondersteunt heb, heb proberen begeleiden en hem in het begin van de wereld zelfs in leven heb gelaten toen ik op het punt stond hem te edelen...

Je kan er van zeggen wat je wil, maar niet dat dat geen stab is, en niet dat ik het niet geprobeerd heb om het op een propere manier op te lossen...
Om de cirkel dan helemaal rond te maken, met dat je zei dat ik olie op het vuur gooide...

Dit zijn nog 2 berichten die ik nadien van hem kreeg, compleet uit het niets:

janstreep op 23.06. om 10:45 uur
noobje

janstreep op 24.06. om 08:48 uur
haha valt tegen he maat, je bent niet half zo goed als je van jezelf denkt

Als dit 1) Het niveau moet voorstellen van een flinke vent van 63 jaar en 2) Dit door jullie wordt bedekt met de mantel der liefde,
dan kan ik alleen maar zeggen: "Arme wereld...". Als dit de standaard is/wordt, dan is de bodem van de put nog lang niet in zicht...
 

DeletedUser77128

Guest
Speler van The Guru hier.
Als we dat hadden geweten Elite, was het waarschijnlijk anders gelopen.
Bij ons kwam het ook over namelijk dat hij door jullie gevraagd was om uit de stam te gaan nadat jullie hem weigerde te helpen en de ruzies die er volgens hem door jullie ontstonden.
 

DeletedUser58424

Guest
Ja, hij is nogal bedreven in het verdraaien van de feiten naar zijn voordeel...
Was eerder ook al gevlucht naar onze zusterstam toen hij onder vuur lag van onze hoofdstam.
Hebben hem toen ook 'vergeven' maar zoals je merkt, niet echt de meest dankbare persoon...

Achja, niets meer aan te doen zeker... :)
 

DeletedUser77128

Guest
Ja, hij is nogal bedreven in het verdraaien van de feiten naar zijn voordeel...
Was eerder ook al gevlucht naar onze zusterstam toen hij onder vuur lag van onze hoofdstam.
Hebben hem toen ook 'vergeven' maar zoals je merkt, niet echt de meest dankbare persoon...

Achja, niets meer aan te doen zeker... :)
Dat blijkt wel ja.
 

DeletedUser58424

Guest
Author zei:
Speler van The Guru hier.
Als we dat hadden geweten Elite, was het waarschijnlijk anders gelopen.
Bij ons kwam het ook over namelijk dat hij door jullie gevraagd was om uit de stam te gaan nadat jullie hem weigerde te helpen en de ruzies die er volgens hem door jullie ontstonden.

Dus ik clear die janstreep gisterenavond, stuur edels, TS blijft hangen, stuur nog een extra edel achterna, bots ik plots op een berg def én jij neemt het dorpje 3 minuten later over...Terwijl je letterlijk nog geen uur eerder hier op het AF nogmaals komt aangeven dat ik gelijk heb?
 
Reactiescore
634
Eerst waren het de stamleden van Run en Hide die dachten dat zij überhaupt kans maakten tegen Raad.

Later begonnen enkele Noobs van Lick met deze gedachten rond te scharrelen.
Ze waren zelfs zo overtuigd, dat ze alle kleinere stammen en spelers naar zich hebben geprobeerd te trekken.

Een Jump van Moniskir zou volgens deze Noobs ook geen probleem zijn.
Ze waren zo overtuigd dat een NAP bespreking omtrent deze Jump niet nodig was volgens hun.
Uiteindelijk verliezen ze de Jump dorpen van Moniskir en later verliezen ze geheel Realexxt.

Intern loopt het ook niet zo lekker bij Lick, de ene leider stapt op na de andere en nu zit de Uber Noob aan de stuur :).
Ook elkaar helpen is er binnen Lick niet, terwijl een stamgenoot volle aanval krijgt, gaat een andere stamgenoot al zijn troepen laten farmen.
(wellicht met opzet om zo niet te hoeven helpen :) )


Speciaal voor Justin,

Je kan wel 2 werelden gewonnen hebben, maar een wereld waar je echte tegenstanders hebt, toont wederom aan waarom jij tot de Noob klasse behoort.
 
Bovenaan