Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser67906

Guest
+ wat moet ik in godsnaam doen tegen lui die 30 minuten nadat een vorige clear de muur naar 0 bracht, weer een lvl 20 muur hebben.. :unamused:

Hopen dat ze het vergeten :p

Veel spelers kunnen snipen, recappen etc als ze klein zijn, maar weinig spelers kunnen dat goed als ze 100+ dorpen hebben.

En als je 100+ dorpen hebt ga je geen muren snel uppen met pp.

Voor diegene die dat wel doen, als je zo vrijgevig bent met je pp, heb ik ook nog wel een rekening waar wat opgestort mag worden :p
 

DeletedUser79218

Guest
De enige die noob zijn jullie, als je zo gaat reageren als je aan het verliezen bent :biggrin:

Gebruik zelf zulke taal niet,en wil er niet eens mee geassocieerd worden.

Maar vraagje waar ben ik aan het verliezen precies?

http://nl.twstats.com/nl60/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=1574

En zolang we deff hebben uppen we de muur gewoon met pp als dat nodig is.
We spelen stamloos tegen 4/5 spelers van jullie,dus naar mijn mening kunnen we de gratis pp daar wel voor gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67906

Guest
Gebruik zelf zulke taal niet,en wil er niet eens mee geassocieerd worden.

Maar vraagje waar ben ik aan het verliezen precies?
Waarom mag ik de muur niet met pp uppen als ik als stamloos spelertje tegen een hele stam moet deffen?

Je mag zeker je muur pp uppen als je wilt, mijn reactie was een reactie op het feit dat ten eerste ik zo benadert werd door hem.
En omdat jij eerder aangegeven hebt, dat jij zijn maatje bent en zegt dat jullie de dorpen hebt leeg gezet, maar dat niet het geval is (had ik wel verwacht).

Vond ik dat ik dit openbaar moet maken als ik spelers tegenkom die zich niet aan hun woord houden en dus niet te vertrouwen zijn.

Actie = reactie
 
Reactiescore
853
Ja AH vind ik nog wel oke. Maar zeker boer en smid vind ik not done vanwege het lang bouwen. Met name smid, omdat het een optie wegneemt om edels te kunnen bouwen en om en nabij een dag bouwen kost.
Ik vind toch dat fakeblokkers vergeten afgestraft mag worden. Vandaar ook doe het met mate, iemand doelbewust d.m.v. kataclears afbreken vind ik anders dan kata-fakes met 25 kata's.

Wel grappig dat toen ik dit een week of 2 geleden nog zei, dat ik afgezeken werd vanwege wat kata's op een boerderij (die ik niet eens zelf gestuurd had lol)
Haters gonna hate. In principe zijn mensen er tegen, ik ben van mening dat als beide partijen het met mate doen, het geen kwaad kan. Zolang het doel maar niet wordt gesteld op iemand naar 26p schieten vind ik kata's niet echt een probleem.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En als je 100+ dorpen hebt ga je geen muren snel uppen met pp.

Voor diegene die dat wel doen, als je zo vrijgevig bent met je pp, heb ik ook nog wel een rekening waar wat opgestort mag worden :p

Vergis je daar niet in hoor.

Heb zat mensen gezien die tijdens enorme massa’s alsnog als een malle muren aan het boosten waren.
 

DeletedUser13688

Guest
Ik vind toch dat fakeblokkers vergeten afgestraft mag worden. Vandaar ook doe het met mate, iemand doelbewust d.m.v. kataclears afbreken vind ik anders dan kata-fakes met 25 kata's.


Haters gonna hate. In principe zijn mensen er tegen, ik ben van mening dat als beide partijen het met mate doen, het geen kwaad kan. Zolang het doel maar niet wordt gesteld op iemand naar 26p schieten vind ik kata's niet echt een probleem.

De actie van m'n co was hetzelfde eigenlijk; gast die bleef snipen en muren direct weer naar 20 gooide in een uur tijd, toen hit op boer zodat die muur niet direct omhoog gegooid was
 

DeletedUser79218

Guest
Je mag zeker je muur pp uppen als je wilt, mijn reactie was een reactie op het feit dat ten eerste ik zo benadert werd door hem.
En omdat jij eerder aangegeven hebt, dat jij zijn maatje bent en zegt dat jullie de dorpen hebt leeg gezet, maar dat niet het geval is (had ik wel verwacht).

Vond ik dat ik dit openbaar moet maken als ik spelers tegenkom die zich niet aan hun woord houden en dus niet te vertrouwen zijn.

Actie = reactie

Dat het mijn maatje is wil niet zeggen dat ik het met hem eens ben hoe hij communiceert toch?

En wanneer ik 65+ incomings krijg,tja dan probeer ik toch het beste ervan te maken,en dat mijn dorpjes leegstaan wil niet zeggen dat je ze mag hebben.
 

DeletedUser67906

Guest
Dat het mijn maatje is wil niet zeggen dat ik het met hem eens ben hoe hij communiceert toch?

En wanneer ik 65+ incomings krijg,tja dan probeer ik toch het beste ervan te maken,en dat mijn dorpjes leegstaan wil niet zeggen dat je ze mag hebben.

Ben het op beide punten met jou eens.

Toch blijf ik van mening dat op de manier jullie communiceren (jij gelukkig nog wel op een respectvolle manier) ik jullie niet kan vertrouwen op jullie woord.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79218

Guest
Gewoon doen idd.
En als je gewoon dagen blijft bashen op een tegenstander zonder stam met 5/6 dorpjes dan is het ook wel snel klaar met muurtje omhoog gooien met pp.

In ieder geval wel als wij de aanvallende partij zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Gewoon doen idd.
En als je gewoon dagen blijft bashen op een tegenstander zonder stam met 5/6 dorpjes dan is het ook wel snel klaar met muurtje omhoog gooien met pp.

In ieder geval wel als wij de aanvallende partij zijn.
200w.gif


De zelfoverschatting.
 

DeletedUser79218

Guest
200w.gif


De zelfoverschatting.


Zelfkennis,dat is iets anders.
Kan je er wel een filmpje van 1 of ander oud wijf bij doen wat keer op keer dezelfde beweging maakt maar dat betekend niet dat het ook grappig is maatje!

Wil je echt leuke filmpjes posten raadpleeg dan Johnny english.
 
Reactiescore
3.457
Zelfkennis,dat is iets anders.
Kan je er wel een filmpje van 1 of ander oud wijf bij doen wat keer op keer dezelfde beweging maakt maar dat betekend niet dat het ook grappig is maatje!

Wil je echt leuke filmpjes posten raadpleeg dan Johnny english.
Ah die ene met dat God complex
Nee dank je
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat een gezeik weer. Ga eens chillen man.

Kata's zijn niet verboden maar wordt simpelweg verafschuwd door groot deel van de community.

Ben geen zware tegenstander van kata gebruik, ik heb ze weleens gebruikt.
Als ik 10M groot zou zijn en ik kwam 500k speler tegen die 24/7 actief was, met zelf laag edelaantal, moraal, niet de moeite doen omdat wereld eig al gespeeld was, dan is de kans best aanwezig dat ik even wat kata's de deur uit gooi om boertjes paar levels af te breken zodat ik edelclears op muur 0 mag rammen.

Verder zal ik kata's nooit gebruiken, ik heb wel een hekel aan kata wars, die moet je gewoon niet hebben.
 
Reactiescore
177
Dat klopt, maar wanneer je jezelf gaat voor edelen en de rest sniped, dan zie ik geen andere optie als kata's?

Edelclears werken dan namelijk ook niet..

En moet eerlijk toegeven dat deze spelers zeker skills hebben, dus eerst al het andere geprobeerd. Welke optie blijft er dan over?

Ik zou je ff meer verdiepen in het spel als je serieus denkt dat dat de enige optie is want dan ben je wel aardig noob.
 

DeletedUser69389

Guest
Zelfkennis,dat is iets anders.
Kan je er wel een filmpje van 1 of ander oud wijf bij doen wat keer op keer dezelfde beweging maakt maar dat betekend niet dat het ook grappig is maatje!

Wil je echt leuke filmpjes posten raadpleeg dan Johnny english.
De enige die zich als een oud wijf gedraagt zijt gij met uwe tunnelvisie.
 

DeletedUser13688

Guest
Zullen we anders gewoon als collectief onze houding jegens kata's en pp veranderen? Alles is toegestaan en boeiend dat het voor noobs is; het is effectief (in beide gevallen)?

Want pp abusen ken ik naît want ben een arme sloeber die geen zin heeft 10 werelden pp te farmen om er in 1 wereld 50k doorheen te jagen, maar kata's kan iedereen immers bouwen, als sinds het begin van diestämme.de in 2004.
 
Bovenaan