Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
177
Zullen we anders gewoon als collectief onze houding jegens kata's en pp veranderen? Alles is toegestaan en boeiend dat het voor noobs is; het is effectief (in beide gevallen)?

Want pp abusen ken ik naît want ben een arme sloeber die geen zin heeft 10 werelden pp te farmen om er in 1 wereld 50k doorheen te jagen, maar kata's kan iedereen immers bouwen, als sinds het begin van diestämme.de in 2004.

Of we veranderen het naar de collectieve gedachte dat het voor noobs is:like:
 
Reactiescore
1.363
De actie van m'n co was hetzelfde eigenlijk; gast die bleef snipen en muren direct weer naar 20 gooide in een uur tijd, toen hit op boer zodat die muur niet direct omhoog gegooid was

Ja, sorry dat wij nou eenmaal prodeffers zijn man ;).
 
Reactiescore
331
De actie van m'n co was hetzelfde eigenlijk; gast die bleef snipen en muren direct weer naar 20 gooide in een uur tijd, toen hit op boer zodat die muur niet direct omhoog gegooid was

Stoer :cool: zeker als je erbij neemt dat je ondanks je 5 slaafjes en je eigen clears/edels amper iets klaar kreeg.. Om dan naar kata's te grijpen vanwege paar muurtjes..

Ja, sorry dat wij nou eenmaal prodeffers zijn man ;).

Sniping like a mofo :cool:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Muurboosten is niet bepaald pro deffen, ugh.
 
Reactiescore
1.363

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Tja, muurboost maakt het wel makkelijker.
 

DeletedUser13688

Guest
Stoer :cool: zeker als je erbij neemt dat je ondanks je 5 slaafjes en je eigen clears/edels amper iets klaar kreeg.. Om dan naar kata's te grijpen vanwege paar muurtjes..

Was nou niet echt een groots opgezette aanval oid. En 5 slaafjes.. boy, I wish!

Daarnaast komt dat jullie toen 10 dorpjes hadden, 2 recentelijk overgenomen en nog relatief klein, dus effectief 8 dorpjes om mee te knokken, en daarmee 15 clears en 4 treintjes gepakt en nadat ik er scouts op afstuurde stond er in 1 dorp (alweer/nog steeds?) 18k/18k/10k aan def. En jullie beweerde dat het zonder OS gedaan was :p nu weet ik van andere scout berichten dat er (minstens) 3 dorpjes bij die 8 effectieve zaten, en 2 def dorpjes. Dus dat is dan max 5 effectief sterke def dorpjes. Dus of je hebt de allersterkste ridder ooit, die met een max van 50k/50k aan def toch ff 15 clears stopt en dan nog 18k/18k en nog wat overhoudt, of je zit uit je duim te zuigen dat je het allemaal in je eentje doet :p Ik speel ook erg defensief hé, hou je relatief weinig clears over in verhouding met de totale grootte van het account. (Daarnaast ben ik ook een totale pleb die überhaupt niet moeilijk deed over timen ivm druk werkschema en de verwachting dat jullie toch niet echt actief voor de dorpjes zouden gaan vechten gezien de geringe groei in de weken daarvoor)
 
Reactiescore
331
Hebben enkel de laatste dag met aanvallen pas die OS gehad tho, al de rest was puur eigen def. En dan hadden we nog 1 dodgefout die ons half def dorp kostte..

En onze ridders zijn f*cking pro :cool:
 

Deleted User - 487837105

Guest
Hallo,

ik wil ook graag 2 flopspelers aangeven, zeker na al het gezeur (ja ik vind t gezeur) over kata's. Uitgaande van dit topic ga ik er vanuit dat het algemeen aanvaard is dat kata gebruik "verkeerd" is en zeker als dat op iets anders gebeurd dan verzamelplaats/muur.

Nou dan wil ik graag de volgende twee spelers opgeven als floppers:
prego inter
The American Sniper

De reden dat ik deze twee spelers opgeef is dus voor het kata gebruik. Zelf ben ik een kleine speler, en ik denk dat normaal iemand al lang was gestopt als ze in mijn situatie hadden gezeten. Op het moment heb ik 30k punten, en op het moment van schrijven hebben prego en sniper ieder 296k en 1.4m punten.

Prego is het makkelijkste om aan te geven waarom ik deze een flop vindt. Dat komt omdat hij vandaag mijn dorpen aanvalt met kata's die onder andere gericht waren op mn boerderij en hoofdgebouw.

Sniper vind ik een flopspeler om het feit dat prego zijn slaafje is, dus ik hem hier op aankijk. Daarnaast heb ik sniper aangesproken om het feit dat ik door zijn mb's wordt bestookt met kata's en krijg het volgende antwoord:

Goedemiddag,

Zou je hiervan even een rapportje kunnen doorsturen, naar mijn inziens staat de kata bij ons altijd op muur en niet op boerderij.

Ik kan mij van een speler bedenken dat wij een uitzondering zouden maken maar dat zou zijn omdat hij op ons kata's gooit op boerderij :)

Rick

Ik heb de rapporten doorgestuurd, daarna niets meer gehoord. Wel komt prego daarna alsnog met een een aanval op mn hoofdgebouw.

Ik heb prego zelf niet geschreven omdat hij vorige keer toch mn bericht negeerde en ik al wel contact heb gehad met sniper, daarom vond ik het een logische stap om dit aan hem te melden.

Maar dan nog het volgende want ik had hiervoor ook een discussie met sniper over kata's

Was toevallig dus omdat je een barb hebt gepakt, maar yes denk dat je jezelf wel op het kata menu hebt gezet :)

_________________________
Mike | The American Sniper

en

Wij shapen de barbs en die edel jij dus komen er automatisch kattas bij je daardoor :p

Een grote speler met kattas bestoken is indd noob maar je bent

A: niet groot

B: barbs edelen is lager

No offence Willie <3


Wes

En om dan maar gelijk de kata discussie er bij te pakken (ja daar gaat het mij ook om) vind ik dit juist de omgekeerde wereld.

Ten eerste pakte sniper een paar dorpen van mij, en had ik iets van 10 edels over. Dus daarom pakte ik barbaren dorpen, niet super groot maar wel minstens 1k. Dit deed ik zodat ik de paar dorpen die ik had beter kon "verbinden", zodat ik sneller def terug kon bouwen en meer kansen had om te snipen / meerdere dorpen kon snipen. De dorpen waren buiten zijn cluster, dus de enige discussie die overblijft is of barbs edelen noob is of niet, maar dat is voor een ander topic.

Wat ik dus omgekeerde wereld vind is dat door de "elite" is bepaald dat kata's (gewoon een eenheid binnen TW) niet gebruikt mogen worden. Als er dan al kata's gebruikt gaan worden vind ik het logischer dat dat "toegelaten" wordt als een kleinere speler dit op een grote speler doet die daar toch minder last van heeft (meer dorpen om dit op te vangen) dan andersom. Wat sniper zegt is juist andersom. Dat je kata's juist mag gebruiken op kleinere spelers.

Dit is dus juist het punt van deze post, want ik vind het hypocriet dat een groepje die zichzelf de "elite" noemt kata's afzweert, behalve op kleinere spelers. Om die manier is het wel heel makkelijk om jezelf groot te houden. Op een grote speler is het erg vervelend want het is een tactiek die goed werkt, maar andersom geen probleem. Lekker makkelijk maak je het jezelf dan wel vind ik.

Mijn vraag is dan, hoeveel hulp wil Red hebben? 2 Mb stammen, veel losse hulpjes en het nog knap vinden dat jullie een "stabiele vet goede stam zijn met een machtig mooi cluster".

Ik vind het juist laf, dat omdat een speler niet opgeeft als nu al meerdere keren zijn betere dorpen zijn weggespeeld het dan maar op kata's te gooien omdat iemand in de weg zit. Ik heb het er al eens over gehad om kata's te gebruiken vanaf het begin, maar toen hebben wij als stam bedacht dat we ook maar naar deze maatstaven zullen leven en dus geen kata's te gebruiken. Jammer en erg zwak dat dit dan wel gebeurt.

Willie
 

DeletedUser77324

Guest
Prego inter. Nuff said. Een van de grootste retards op de nl server.
 
Reactiescore
1.367
haha, barbs edelen en dan zeuren om kata's, kun je een soort van verwachten :p
 

DeletedUser79332

Guest
haha, barbs edelen en dan zeuren om kata's, kun je een soort van verwachten :p

Aan 1 kant heb je zeker gelijk. Aan de andere kant vind ik dat betrokkene ook een punt heeft en dat hij op zijn minst wel een reactie had mogen ontvangen van snipertje. (als moraalheer dan voor de getoonde berichten waar hij om vroeg)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat praat je hier onzin man. Je dorpen beter verbinden of omdat je een zowat full deff speelt en meer BB dorpen pakt dan spelersdorpen? Die BB dorpen mogen buiten zijn cluster zijn maar binnenin zijn farmcluster wat jij verpest met BBs edelen terwijl je ook spelersdorpen kan overnemen.

Overigens wel tegen kata's dus daar heb je zeker gelijk in ookal was die van TAS een BB sharp ronde wat je makkelijk kan zien met de hoeveelheid troepen waarmee hij aanviel.
 
Reactiescore
1.367
Aan 1 kant heb je zeker gelijk. Aan de andere kant vind ik dat betrokkene ook een punt heeft en dat hij op zijn minst wel een reactie had mogen ontvangen van snipertje. (als moraalheer dan voor de getoonde berichten waar hij om vroeg)

Ach ja, dont care, pak bbtjes en je word behandeld als een bbtje :p
 

Deleted User - 487837105

Guest
Dit klopt en inderdaad sniper heeft ook geen kata aanval gedaan, maar zijn MB wel. En dat ik hier zeur is niet omdat ik mezelf zo zielig vind at ik verlies, dat hebben zowel sniper als prego goed gespeeld. Maar na vanmiddag vond ik dit gewoon erg vreemd en gaat het mij om het principe en niet zozeer over de actie zelf. Andere spelers hier werden ook aangesproken over het kata gebruik.

BB's edelen is een tactiek, of zou een tactiek kunnen zijn. Ik snap dat midden in een cluster niet fijn is, maar ook dat zou nog kunnen lijkt me. Natuurlijk kun je er dan een sterkere reactie op verwachten. Daarnaast vroeg TAS of ik kon stoppen met barbs edelen en heb ook aangegeven dit te doen (terwijl ik nog steeds 8 edels had staan die ik kon gebruiken voor makkelijke dorpen).

Maar over kata's zijn er op zo'n manier onderling afspraken gemaakt dat die nooit gebruikt zouden worden etc. etc. Val dan mijn dorpen gewoon normaal aan, als ik in 2 dagen 2x zoveel dorpen heb kan ik ze toch niet deffen. Wat is het probleem dan nog? Maar ik vind het hypocriet hoe er hier om gegaan wordt met de zelf opgestelde belemmering (zoals geen kata's gebruiken) die naar mijn mening er alleen maar voor zorgen dat de betere spelers beter worden.

Nee kata's tegen grote spelers mag niet, dat is zonde van de PP en is noob. Nee barbs edelen als je verder toch bijna geen off meer hebt mag niet want dan zit je in iemand zn farm. Nee kata's terug sturen mag ook niet want dat is tegen de "regels"/"afspraken" nou ja, je weet wat ik bedoel.

De actie van TAS en prego boeit me niet. Het waren geen top dorpen en ik kan er niet heel erg mee zitten. Waar ik wel mee zit is dat er als er hypocriet gespeeld wordt, en dat vind ik dat er nu gebeurd en daarom zet ik dit er op. Ik vind TAS verder geen flop, leuke gasten volgens mij op dat account, maar vind deze actie wel slecht.

Mocht je je daar niet in kunnen vinden (wat waarschijnlijk bij de meeste die dit forum gebruiken zo is, aangezien die meestal de grotere spelers zijn) snap ik dat. Als ik zelf een pro was had ik hetzelfde als jullie gezegd, maar ik vind dat ook een keer de andere kant verteld mag worden.

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Dit klopt en ik vind de actie van prego ook meer een flop dan sniper. Het gaat mij om het principe dat ik het raar vindt dat niet alles (naar mijn mening) in verhouding wordt bekeken, zolang je de grote spelers niet in de weg zit.

BB's edelen is een tactiek, of zou een tactiek kunnen zijn. Ik snap dat midden in een cluster niet fijn is, maar ook dat zou nog kunnen lijkt me.

Maar over kata's zijn er op zo'n manier onderling afspraken gemaakt dat die nooit gebruikt zouden worden etc. etc. Val dan mijn dorpen gewoon normaal aan, als ik in 2 dagen 2x zoveel dorpen heb kan ik ze toch niet deffen. Wat is het probleem dan nog? Maar ik vind het hypocriet hoe er hier om gegaan wordt met de zelf opgestelde belemmering (zoals geen kata's gebruiken) die naar mijn mening er alleen maar voor zorgen dat de betere spelers beter worden.

Nee kata's tegen grote spelers mag niet, dat is zonde van de PP en is noob. Nee barbs edelen als je verder toch bijna geen off meer hebt mag niet want dan zit je in iemand zn farm. Nee kata's terug sturen mag ook niet want dat is tegen de "regels"/"afspraken" nou ja, je weet wat ik bedoel.

De actie van TAS en prego boeit me niet. Het waren geen top dorpen en ik kan er niet heel erg mee zitten. Waar ik wel mee zit is dat er als er hypocriet gespeeld wordt, en dat vind ik dat er nu gebeurd en daarom zet ik dit er op. Ik vind TAS verder geen flop, leuke gasten volgens mij op dat account, maar vind deze actie wel slecht.

Mocht je je daar niet in kunnen vinden (wat waarschijnlijk bij de meeste die dit forum gebruiken zo is, aangezien die meestal de grotere spelers zijn) snap ik dat. Als ik zelf een pro was had ik hetzelfde als jullie gezegd, maar ik vind dat ook een keer de andere kant verteld mag worden.

mvg
Mooi gezegd!
 
Bovenaan