Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
490
Flikkers ja die red spelers :eek:
 

DeletedUser78482

Guest
Er is echt een enorm verschil tussen kata's gebruiken in een grootschalige oorlog (oeps, grotere spelers inderdaad) en spelers die je farm cluster opedelen, waar veel accounts juist hard voor werken in early game. Dus dat je roept dat het hypocriet is omdat kata's nooit gebruikt mogen worden (wat in mijn ogen bull is), is eerder een kwestie van niet kunnen relativeren.
 

Deleted User - 487837105

Guest
Oke als je t zo stelt snap ik het van hun kant ook beter inderdaad. Nogmaals, dit was niet bedoeld om deze twee spelers zwart te maken, maar om de actie te bespreken.
Blijf het dubbel vinden, maar snap dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten. En ik ben het met je eens dat het onzin is om geen kata's te gebruiken, want ik ben er juist voor om kata's ook gewoon lekker te gebruiken, het zijn niet voor niets eenheden. Als het oneerlijk was had TW ze er zelf maar uit moeten halen/minder sterk moeten maken of het terug opbouwen goedkoper/sneller moeten maken, mocht er echt zo'n groot nadeel aan zitten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Denk eerder dat spelers gewoon een afkeer hebben van kata oorlogen. Ja dat kan snel gaan, 10 dorpen met kata's erop en de tegenreactie kan fel genoeg zijn.

Die kata oorlogen hebben werelden verpest voor spelers dus eigenlijk wil de community dit simpelweg niet en wordt er vaak fel op gereageerd. Maar met deze puntenverhoudingen neem je niet zo'n risico.

Tis ook niet bepaald een geheim dat kleinere spelers steeds meer voordelen gekregen hebben.
Torens, ridders, moraal, (20-1 regel), brr wat wil je nog meer :eek:
 

Deleted User - 487837105

Guest
haha ja daar ben ik met je eens, had ook liever dat dat er allemaal niet in zat (behalve moraal want daar vind ik wel iets voor te zeggen). Maar voor mij is het nu duidelijk, mijn punt was dat deze ongeschreven regel niet duidelijk is (zoals hierboven is het in de begin fase wel weer prima, volgens andere niet etc. etc.) en ik vind deze hele ongeschreven onzin. Maar als men ermee wilt spelen dacht ik dat je dan ook wel consequent moet zijn, maar zoals ik al zei heb ik het denk ik niet helemaal goed opgevat en zal het in dit geval wel weer goed zijn ofzo?
Maar goed, ik laat het hier bij want veel meer aandacht heeft het wat mij betreft niet nodig, behalve deze actie vind ik prego en TAS nog steeds prima/eerlijke spelers.
Succes verder met jullie oorlog in t noorden, ben benieuwd hoe dat gaat lopen!
 
Reactiescore
1.367
haha ja daar ben ik met je eens, had ook liever dat dat er allemaal niet in zat (behalve moraal want daar vind ik wel iets voor te zeggen). Maar voor mij is het nu duidelijk, mijn punt was dat deze ongeschreven regel niet duidelijk is (zoals hierboven is het in de begin fase wel weer prima, volgens andere niet etc. etc.) en ik vind deze hele ongeschreven onzin. Maar als men ermee wilt spelen dacht ik dat je dan ook wel consequent moet zijn, maar zoals ik al zei heb ik het denk ik niet helemaal goed opgevat en zal het in dit geval wel weer goed zijn ofzo?
Maar goed, ik laat het hier bij want veel meer aandacht heeft het wat mij betreft niet nodig, behalve deze actie vind ik prego en TAS nog steeds prima/eerlijke spelers.
Succes verder met jullie oorlog in t noorden, ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

Zoals je zelf zegt, het is een ongeschreven regel. De een bouwt geen kata's en de ander gebruikt ze om het cluster op te ruimen van barb edelaars of gooit ze zelfs op spelers van gelijke grootte. Net waar je zelf zin in heb.
 

DeletedUser76132

Guest
mensen moeten stoppen met janken over kata,

helemaal nu er een AM is ...
 

DeletedUser13688

Guest
Vroeger was het gebruik van katas een stuk minder controversieel. Maar toen waren werelden tegelijkertijd ook veel groter..
 

DeletedUser15154

Guest
Vroeger was het gebruik van katas een stuk minder controversieel. Maar toen waren werelden tegelijkertijd ook veel groter..

Heb het idee dat ongeveer 50% van jouw posts over kata's en het gebruik ervan gaat :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoe kan het eigenlijk dat het verschil tussen de rainbowchicks en de rest zo flink is?

Zijn het veel interns? Of is het gewoon een goede ligging of veel mb’s?
 
Reactiescore
524
PP
Je hebt dit event een leuke ranglijst met het totaal aan voltooide barrières (waar aan het eind van het event natuurlijk een beloning aan hangt).

In mijn groep staan staat Rainbow een klein beetje heel erg voor de andere spelers die ook PP gebruiken
 

DeletedUser22380

Guest
Hoe kan het eigenlijk dat het verschil tussen de rainbowchicks en de rest zo flink is?

Zijn het veel interns? Of is het gewoon een goede ligging of veel mb’s?

Naar het schijnt zijn de mb's van Rainbow echt sicke gasten
 

Deleted User - 487871837

Guest
PP
Je hebt dit event een leuke ranglijst met het totaal aan voltooide barrières (waar aan het eind van het event natuurlijk een beloning aan hangt).

In mijn groep staan staat Rainbow een klein beetje heel erg voor de andere spelers die ook PP gebruiken

Drop eens een screen :p
 

DeletedUser79168

Guest
volgens mij snap jij dan het event niet goed hoor want het is mij heel duidelijk dat er een groot verschil is tussen eerst in de ranglijst en veel pp insteken. Als u deze tacktiek nog altijd niet beheerst dan is het inderdaad des te beter voor ons om met de awards te gaan lopen :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Nouja ongetwijfeld events en ligging ja.

Hoeft niet eens veel PP te zijn, als je alléén maar vlaggenboosters koopt bijv en je gebruikt ze actief, komen je edels vanzelf. Ze hebben bijvoorbeeld ook markten 25 die edelaantal goed doen.


Gaat erom hoe je edelt, en Rainbow heeft best wat makkelijke targets gehad en een uitgestrekt gebied.
 
Bovenaan