Top/Flop spelers

DeletedUser76175

Guest
En dan loop je 1ste keer alles dood, goed plan

Lijkt me sterk dat dat jullie lukt? Er zullen wat meerdere spelers ook aanvallen en zo komen de kata's er toch door. Als je smid dan van 20 naar 15 gaat kost het je toch weer wat pp :)

Maar ach als jullie verwachten dat we dan meteen dood lopen. We zullen zien mijn vriend ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Lijkt me sterk dat dat jullie lukt? Er zullen wat meerdere spelers ook aanvallen en zo komen de kata's er toch door. Als je smid dan van 20 naar 15 gaat kost het je toch weer wat pp :)

Maar ach als jullie verwachten dat we dan meteen dood lopen. We zullen zien mijn vriend ;)

Damn ben ineens je vriend, val je altijd je vrienden aan?
 

DeletedUser66265

Guest
Ik vind de toon die de pp-abusers aanslaan een merkwaardige gewaarwording. Het staat mij absoluut niet aan. Hoe unicorn het voor elkaar krijgt met zo'n semi trotse en aanvallende attitude te reageren is mij een raadsel. Gelieve daarmee te stoppen. Het siert jullie niet. Zeker niet na jullie faal. Die B-time was toch wel onkunde en had mijns inziens niet kunnen/mogen gebeuren.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik vind de toon die de pp-abusers aanslaan een merkwaardige gewaarwording. Het staat mij absoluut niet aan. Hoe unicorn het voor elkaar krijgt met zo'n semi trotse en aanvallende attitude te reageren is mij een raadsel. Gelieve daarmee te stoppen. Het siert jullie niet. Zeker niet na jullie faal. Die B-time was toch wel onkunde en had mijns inziens niet kunnen/mogen gebeuren.

Heb je alles gelezen? Ook de 3 posts waarin ik mijn excuses aanbied?
 

DeletedUser66265

Guest
Heb je alles gelezen? Ook de 3 posts waarin ik mijn excuses aanbied?

Uiteraard. Maar wat jij je niet realiseert, of niet lijkt te realiseren, is dat excuses maken niet voor een vrijbrief zorgt om door te gaan. Indien ik iemand stab en daarna mijn excuses aanbied is de kous daarmee zeker niet af.

Ik vind het netjes dat je je excuses aanbood en heb daar ook zeker respect voor. Ik vind het alleen jammerlijk dat je na je excuses weer in je oude patroon vervalt. Maak je dan morgen weer opnieuw je excuses? Zo werkt het niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Uiteraard. Maar wat jij je niet realiseert, of niet lijkt te realiseren, is dat excuses maken niet voor een vrijbrief zorgen om door te gaan. Indien ik iemand stab en daarna mijn excuses aanbied is de kous daarmee zeker niet af.

Ik vind het netjes dat je je excuses aanbood en heb daar ook zeker respect voor. Ik vind het alleen jammerlijk dat je na je excuses weer in je oude gewoonte vervalt. Maak je dan morgen weer opnieuw je excuses? Zo werkt het niet..

Ik bood mijn excuses aan over het opscheppen over de gebruikte premium punten. Ik heb daarna dan ook geen enkele keer meer stoer gedaan daarvoor. Dat ik reageer op mijn vijanden vind ik gewoon normaal. Of die reactie nu komt van af iemand die op een account speelt met of zonder pp, moet imo geen onderscheid in gemaakt worden. Het kan zijn dat jij dit anders ziet. Maar ik vind dat ik wel mag reageren als mn vijanden zeggen dat ze me gaan kata'en.
 
Reactiescore
2.303
Nikki wat loop jij nou uit het niks te zeiken... Je gebruikt toch ook FA, daar kwam vroeger ook bakken kritiek op.
Jij doet toch ook mee aan de events? Daar kwam vroeger ook bakken kritiek op maar iedereen doet ze...
Ik zie jou nergens janken over de bonussen van Ridders en dergelijke waar er endgame immens van geprofiteerd wordt...

Stop nou maar met zeiken op de PP abusers en op pim... Hij heeft al meermaals zijn excuses aangeboden, ook begint hij zelf niet meer over het overtollig PP gebruik en houdt hij zich sinds gisteren koest. Enige wat mensen doen is hem blijven aanvallen daarover...
Hou jezelf nu maar weer koest moraalridder.
 

DeletedUser61134

Guest
Nikki wat loop jij nou uit het niks te zeiken... Je gebruikt toch ook FA, daar kwam vroeger ook bakken kritiek op.
Jij doet toch ook mee aan de events? Daar kwam vroeger ook bakken kritiek op maar iedereen doet ze...
Ik zie jou nergens janken over de bonussen van Ridders en dergelijke waar er endgame immens van geprofiteerd wordt...

Stop nou maar met zeiken op de PP abusers en op pim... Hij heeft al meermaals zijn excuses aangeboden, ook begint hij zelf niet meer over het overtollig PP gebruik en houdt hij zich sinds gisteren koest. Enige wat mensen doen is hem blijven aanvallen daarover...
Hou jezelf nu maar weer koest moraalridder.

Valt me gewoon tegen dat er geen enkel scheldwoord in zit :(
 
Reactiescore
117
Nikki wat loop jij nou uit het niks te zeiken... Je gebruikt toch ook FA, daar kwam vroeger ook bakken kritiek op.
Jij doet toch ook mee aan de events? Daar kwam vroeger ook bakken kritiek op maar iedereen doet ze...
Ik zie jou nergens janken over de bonussen van Ridders en dergelijke waar er endgame immens van geprofiteerd wordt...

Stop nou maar met zeiken op de PP abusers en op pim... Hij heeft al meermaals zijn excuses aangeboden, ook begint hij zelf niet meer over het overtollig PP gebruik en houdt hij zich sinds gisteren koest. Enige wat mensen doen is hem blijven aanvallen daarover...
Hou jezelf nu maar weer koest moraalridder.

Verschil is dat wat jij aandraagt voor iedereen hetzelfde is en je er nog steeds zelf tijd in moet steken wil je er je voordeel uit halen :p

Beetje bier met een niet alcoholische drank vergelijken Emile :engel:
 
Reactiescore
2.303
Verschil is dat wat jij aandraagt voor iedereen hetzelfde is en je er nog steeds zelf tijd in moet steken wil je er je voordeel uit halen :p

Beetje bier met een niet alcoholische drank vergelijken Emile :engel:
Het rad kan ook sterk abused worden niet? maar uiteraard een beetje een vertekend beeld... maar de meesten hebben gewoon PP verdient en niet gekocht, wat iedereen kan doen mits extra moeite.
 

Deleted User - 487871837

Guest
De mijlpaalawards worden toch minder en minder waard met de tijd. Overal boosters die de awards willen, je zou dan denken dat het alleen de eerste awards zijn die minder waard worden maar op w54 neemt er dan een speler op 1 dag 50+ barbarendorpen om de 250 award binnen te slepen. Ronduit belachelijk.

Hetzelfde gebeurde met de 100 dorpen award.
 

Deleted User - 487776907

Guest
De mijlpaalawards worden toch minder en minder waard met de tijd. Overal boosters die de awards willen, je zou dan denken dat het alleen de eerste awards zijn die minder waard worden maar op w54 neemt er dan een speler op 1 dag 50+ barbarendorpen om de 250 award binnen te slepen. Ronduit belachelijk.

Hoe belachelijk dat ook is, ergens vind ik het toch enigszins komisch :p Die speler heeft dat dagen zitten plannen en edels op te sparen om daarna 50 barbs te edelen voor 1 award. #nolife
 

Deleted User - 2242732

Guest
Zeker niet na jullie faal. Die B-time was toch wel onkunde en had mijns inziens niet kunnen/mogen gebeuren.

Nikki ik heb uiterst respect voor je maar aub ga niet spreken over zaken waarover je niks weet. Er was niks van onkunde aan deze btime vanuit onze kant, alleen bad luck/timing. (lees ook mijn eerdere post naar weirdness toe)
Ik had de ochtend van de btime examen en moest met de auto rijden waardoor ik de btime niet kon dodgen (deze btime was er 1 van 480 ms(..)) Pim zat op de bus onverwacht zonder mb's dus moest het via 3G doen wat natuurlijk verkeerd afliep.

Wat de mijlpaalawards aangaan, het gaat er mij helemaal niet om om enkel die eerste awards te halen, ik wil er zoveel mogelijk. Die eerste awards stellen natuurlijk niks voor apart, dat besef ik zelf ook wel.
Dat is dan ook de uitdaging waarvoor ik speel. Op w44 bv hadden wij bv alle OD awards uitgezonderd de eerste én de puntenawards tot 5 mil waarna we (niet meer konden opboksen tegen de farmers in de rim). Nu liggen wij niet in de core & hadden we de eerste awards binnen handbereik.

Gaan we het halen? We zien wel hoe het loopt zeker..

Verder moet ik ook wel aanhalen dat het ronduit belachelijk is wat je met die pp kan bereiken.
Tw begaat een leegloop, maar je zou maar als deftige speler naast zo'n abuser liggen. Ik zou zelf instaquitten of per direct herstart hebben als ik naast zo'n booster lag. Dit is niet fair meer.
Op speeds bepaalt de ligging van de bb's grotendeels je start
Op zo'n wereld bepaald de ligging van een booster je start.
Jammer eigenlijk, de fairheid/gelijkheid is ver te zoeken, de start zou veel minder mogen afhangen van je startpositie vind ik persoonlijk.
Maar dat wist ik dan ook al eerder. Normaal gezien ging ik na w50 niet meer spelen, maar ik kreeg de aanbieding van spelers met de pp, dus ik dacht, waarom niet.

Verder is het begrijpelijk dat er wat haat is richting ons acc, het enige wat wij maar kunnen doen is er tijd laten overgaan en hopen dat we onze rang (als we die weten te behouden) waardig zijn. Maar als er gegooid word met modder richting ons op het AF, kan je niet verwachten dat wij dit langs ons gaan laten passeren, ookal deden we in het begin teveel uit de hoogte met onze PP.
Mocht iemand anders dit doen richting mij zou ik me ook kapot geërgerd hebben.
Daarvoor hebben we reeds onze excuses al aangeboden, meer kunnen wij ook niet doen dan er nu tijd over laten gaan.

Een trotste attitude nemen wij dan ook helemaal niet aan, tenslotte beseffen we donders goed dat we momenteel niet iets hebben om trotst op te zijn, maar ook niet iets om voor verweten te worden. Boosten is nu eenmaal part of the game geworden, kijk maar naar de top 20 van deze wereld.

Een aanvallende attitude hebben wij wel inderdaad, de standaard rang 1 die alle haat krijgt terwijl nog andere boosters (die weliswaar minder geboost hebben) evengoed aangesproken kunnen worden, het is een wederkerend fenomeen.
We begrijpen dat er kritiek komt, maar er is een verschil tussen kritiek geven over onze speelstijl & spreken over onkunde.
Laten we ons account door het slijk halen? nee :)

Het enige wat wij nu kunnen doen is wat ik hierboven al gezegd heb: Proberen in de toekomst te tonen dat we onze rang dus niet enkel met pp kunnen bereiken, maar hem ook daadwerkelijk waardig zijn (als we hem kunnen blijven houden natuurlijk, wat al een uitdaging op zich wordt)
Time will tell ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48745

Guest
Verder moet ik ook wel aanhalen dat het ronduit belachelijk is wat je met die pp kan bereiken.
Tw begaat een leegloop, maar je zou maar als deftige speler naast zo'n abuser liggen. Ik zou zelf instaquitten of per direct herstart hebben als ik naast zo'n booster lag. Dit is niet fair meer.
Op speeds bepaalt de ligging van de bb's grotendeels je start
Op zo'n wereld bepaald de ligging van een booster je start.
Jammer eigenlijk, de fairheid/gelijkheid is ver te zoeken, de start zou veel minder mogen afhangen van je startpositie vind ik persoonlijk.
Maar dat wist ik dan ook al eerder. Normaal gezien ging ik na w50 niet meer spelen, maar ik kreeg de aanbieding van spelers met de pp, dus ik dacht, waarom niet.
Boosters zijn prachtige edeltargets, het heeft twee zijdes imo.
Een trotste attitude nemen wij dan ook helemaal niet aan, tenslotte beseffen we donders goed dat we momenteel niet iets hebben om trotst op te zijn, maar ook niet iets om voor verweten te worden. Boosten is nu eenmaal part of the game geworden, kijk maar naar de top 20 van deze wereld.
Zoals ik al zei is boosten niet part of the game geworden, dat is in mijn ogen simpelweg een excuus voor de wat betere spelers om ook maar pp te abusen. Noobs die boosten ermee worden ingehaald voor ze uberhaupt hun boerderij op 20 hebben.
Het zijn de betere spelers die het verschil er mee maken wat bij velen irritatie opwekt, omdat zij ermee op een voorsprong komen die niet makkelijk ingehaald zal worden.

Een aanvallende attitude hebben wij wel inderdaad, de standaard rang 1 die alle haat krijgt terwijl nog andere boosters (die weliswaar minder geboost hebben) evengoed aangesproken kunnen worden, het is een wederkerend fenomeen.
We begrijpen dat er kritiek komt, maar er is een verschil tussen kritiek geven over onze speelstijl & spreken over onkunde.
Laten we ons account door het slijk halen? nee :)

Het enige wat wij nu kunnen doen is wat ik hierboven al gezegd heb: Proberen in de toekomst te tonen dat we onze rang dus niet enkel met pp kunnen bereiken, maar hem ook daadwerkelijk waardig zijn (als we hem kunnen blijven houden natuurlijk, wat al een uitdaging op zich wordt)
Time will tell ;)
Ik snap ook wel dat je de kritiek zat bent, maar tegenwoordig met onder andere mobiele meldingen en de activiteit van de meeste accounts (veel accounts hebben 4+ man erop zitten), is iemand gewoonweg om 7u clearen ook geen slimme keuze. Maar goed, dat is het verleden, aan jullie om te herstellen.
Er werd nergens gezegd dat jullie de enige boosters in de top-20 zijn, jullie zijn de enigen die ermee op het AF zijn verschenen. Dat was de fout die jullie nu wel aan het herstellen zijn met een excuses als begin.
Time will tell inderdaad, ik vind het van de andere kant wel een leuke uitdaging om deze achterstand in te halen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Zoals ik al zei is boosten niet part of the game geworden, dat is in mijn ogen simpelweg een excuus voor de wat betere spelers om ook maar pp te abusen. Noobs die boosten ermee worden ingehaald voor ze uberhaupt hun boerderij op 20 hebben.
Het zijn de betere spelers die het verschil er mee maken wat bij velen irritatie opwekt, omdat zij ermee op een voorsprong komen die niet makkelijk ingehaald zal worden.
.

Wuah daar ben ik het niet echt mee eens. Maar natuurlijk zit je met het 'als...als syndroom'.
'Jij gebruikt, dan ik ook'
Stel dat je 2 goeie spelers naast elkaar hebt, beiden met pp.. zet je je pp dan in of niet, het boosten is zo verleidelijk om een voorsprong op te wekken op je buur.
Om nog maar te zwijgen als je over gehele wereld kijkt.
Afspreken dat niemand gebruikt lijkt me gewoon een utopie, dus iedereen die de pp heeft boost dan maar zeker.
Zo zie ik het toch.
 

DeletedUser48745

Guest
Wuah daar ben ik het niet echt mee eens. Maar natuurlijk zit je met het 'als...als syndroom'.
'Jij gebruikt, dan ik ook'
Stel dat je 2 goeie spelers naast elkaar hebt, beiden met pp.. zet je je pp dan in of niet, het boosten is zo verleidelijk om een voorsprong op te wekken op je buur.
Om nog maar te zwijgen als je over gehele wereld kijkt.
Afspreken dat niemand gebruikt lijkt me gewoon een utopie, dus iedereen die de pp heeft boost dan maar zeker.
Zo zie ik het toch.

In jouw ogen een utopie, in mijn ogen iets meer vanzelfsprekend.
Mensen die met pp bovenaan staan toon ik een heel stuk minder respect dan mensen die dat zonder doen.
Het is natuurlijk de kwestie waarvoor je speelt, maar ik heb liever een verdiende en gerespecteerde rang 10 dan een redelijk onterechte rang 1.
TW draait om aanpassingsvermogen, dus ook het kunnen aanpassen als er een goede speler in je buurt ligt. Dat jouw eerste reflex dan naar de pp-functies grijpen is, neigt naar een beperkt vermogen daarin, of luiheid. Beide opties niet al te best.
 

Deleted User - 2242732

Guest
In jouw ogen een utopie, in mijn ogen iets meer vanzelfsprekend.
Mensen die met pp bovenaan staan toon ik een heel stuk minder respect dan mensen die dat zonder doen.
Het is natuurlijk de kwestie waarvoor je speelt, maar ik heb liever een verdiende en gerespecteerde rang 10 dan een redelijk onterechte rang 1.
TW draait om aanpassingsvermogen, dus ook het kunnen aanpassen als er een goede speler in je buurt ligt. Dat jouw eerste reflex dan naar de pp-functies grijpen is, neigt naar een beperkt vermogen daarin, of luiheid. Beide opties niet al te best.

Dat is jouw mening. Verder, als jij deze conclusie uit bovenstaande tekst wil halen prima.
Ik ga hier verder dan ook niet op in aangezien dit toch een eindeloze waardig/niet waardig discussie is.
Wij zullen onszelf wel proberen bewijzen ingame ;)
 
Bovenaan