Top/Flop spelers

Deleted User - 487776907

Guest
Ssst. Niet zeggen dat er al 70k pp doorheen is tho
 
Reactiescore
117
Het is tegenwoordig zo dat de hele top 20 aan de start voor pp noob wordt uitgemaakt en vooral de nummer 1 krijgt het zwaar te verduren. Laat je niet kennen Pim(je reageert nu echt achterlijk namelijk), iedereen weet dat je zodra je pp's op zijn. Je deze 1ste plaats kan vasthouden en kan verdienen(in de ogen van de andere).

K zou het eerder een knappe prestatie vinden mochten ze die rangking met deze boost nog verliezen :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Blijkbaar mag je niet eens meer op je gemak pp farmen.

Mochten er mensen zijn in de buurt van deze speler, dan kunnen we elkaar vast wel helpen.

Ik werd gefarmd door hem, wat best mag, hij had toch steeds 0 buit, en toen kwam er een ram aanval.
Redelijk chagrijnig stuurde ik 'm een pm met de vraag waarom hij pp farmers zo haat:

75a87d546bc4df25bd4aab4489b91c30.png


En inderdaad:

f23af04ed0db6034af70e7341ff3b6d5.png


Mocht er iemand zo vriendelijk zijn hem te willen clearen en dat rapportje naar me door te sturen dan zal ik ervoor zorgen dat je rijkelijk beloond wordt :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zie niet in wat hij fout doet, behalve dat kata's gebruiken op zo'n manier niet echt in mijn woordenboek staat. Vindt het alleszins flauw dat je zijn troepen deelt en met dit duurt berichten naar het AF te trekt, zeker in het 'Top/Flop-topic'. Bij deze zijn jullie allebei flop.

Vind het naar als je jezelf zo erg verlaagt.
En dan kan ik er ook wat van.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Blijkbaar mag je niet eens meer op je gemak pp farmen.

Mochten er mensen zijn in de buurt van deze speler, dan kunnen we elkaar vast wel helpen.

Ik werd gefarmd door hem, wat best mag, hij had toch steeds 0 buit, en toen kwam er een ram aanval.
Redelijk chagrijnig stuurde ik 'm een pm met de vraag waarom hij pp farmers zo haat:

75a87d546bc4df25bd4aab4489b91c30.png


En inderdaad:

f23af04ed0db6034af70e7341ff3b6d5.png


Mocht er iemand zo vriendelijk zijn hem te willen clearen en dat rapportje naar me door te sturen dan zal ik ervoor zorgen dat je rijkelijk beloond wordt :D

Ik snap m wel, hij wilt jou gs net zo graag als jij ze wilt. Niks mis mee
 
Reactiescore
2.039
Zie niet in wat hij fout doet, behalve dat kata's gebruiken op zo'n manier niet echt in mijn woordenboek staat. Vind het alleszins flauw dat je zijn troepen deelt en met dit soort berichten naar het AF te trekt, zeker in het 'Top/Flop-topic'. Bij deze zijn jullie allebei flop.

Goh moet zeggen dat ik farmpjes slopen met kata's niet eens zo kwalijk vind met al die gekke defbonussen van tegenwoordig. Toch wat anders dan proberen concurrentie uit te schakelen met je kata's.

Vroeger kon je die spelers gewoon kleinhouden maar nu met die bw (niet van toepassing hier i know) en OP ridders is dat wel wat handiger.
 
Bovenaan