Top/Flop spelers

DeletedUser61134

Guest
Wat een slechte theorie. Bij de 1000 spelers heb je ook 20 spelers (of zelfs meer) die er 1000 aan geven. Die spelers doen dit wellicht nog wel meer dan nu, als ze zien dat ze nog meer tegenstand krijgen van andere abusers. Grote spelerbase en het aantal abusers werkt hier nauw samen ;) Hoe groter de spelerbase, des te meer inkomsten voor innogames. Maar hé, ze lijken genoegen te nemen met 20x €1.000!

Daarbij komt dat volgens mij niemand van ons team een euro aan pp heeft uitgegeven :X Actie reactie gevolg van die beurs

Wrom zouden mensen geld uitgeven zonder Premium beurs? :p
Martin was voor 10 euro 2 maanden klaar en betaald op Firedrakan :eek:
 
Reactiescore
5.600
Nouja of nou 20 1000 euro uitgeven of 1000 5 euro...
Denk dat Innogames desondanks alles er alleen beter op word.

Hoe groter de actieve community, hoe groter de inkomsten. Helaas is dit premium gebeuren voor IG het enige mogelijkheid om dit spelletje nog boven water te houden. Als het teug zou gaan naar geen premiumbeurs etc. kan er nooit meer genoeg verdiend worden aan PA,FA,AM etc. zoals dat vroeger wel voldoende was. Dit hebben ze zelf in de hand gehad, maar nu is het te laat te veranderen, triest genoeg trouwens.
 

DeletedUser78100

Guest
Oke ik lees nu dus dat iedereen het al opgeeft en gewoon mee de diepte in gaat met dit zinkende schip. Maar dan herhaal ik nog een keer wat ik net ook al zei: waarom zetten we geen limiet op het aantal pp wat je kan uitgeven per dag (op de beurs)? Dat is dan toch de oplossing voor alle partijen? De abusers kunnen nog steeds een voordeel halen alleen niet meer zo bizar groot als nu. De geldwolven kunnen lekker blijven graaien en de stille meerderheid van tw heeft een iets grotere kans.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wrom zouden mensen geld uitgeven zonder Premium beurs? :p
Martin was voor 10 euro 2 maanden klaar en betaald op Firedrakan :eek:

Ja nu komt ze ineens met nieuwe feiten op tafel :mad: Ik dacht zonder PP beurs af te schaffen

Oke ik lees nu dus dat iedereen het al opgeeft en gewoon mee de diepte in gaat met dit zinkende schip. Maar dan herhaal ik nog een keer wat ik net ook al zei: waarom zetten we geen limiet op het aantal pp wat je kan uitgeven per dag (op de beurs)? Dat is dan toch de oplossing voor alle partijen? De abusers kunnen nog steeds een voordeel halen alleen niet meer zo bizar groot als nu. De geldwolven kunnen lekker blijven graaien en de stille meerderheid van tw heeft een iets grotere kans.

Je weet dat er dan ook zeer waarschijnlijk limiet komt op aantal pp wat je kan ontvangen? daarnaast zal de beurs langzaam vol lopen wat ook nog eens een shitload minder oplevert.
 

DeletedUser78100

Guest
Ja nu komt ze ineens met nieuwe feiten op tafel :mad: Ik dacht zonder PP beurs af te schaffen



Je weet dat er dan ook zeer waarschijnlijk limiet komt op aantal pp wat je kan ontvangen? daarnaast zal de beurs langzaam vol lopen wat ook nog eens een shitload minder oplevert.

sowieso is dat geen probleem want het gaat erom dat je de abusers tegen gaat, en die kopen voor duizenden puntjes per dag. Je gaat me niet vertellen dat mensen ook voor net zoveel verkopen op een dag wat dat is onmogelijk. En idd de beurs loopt langzaam vol maar dan ben je al te laat, het gaat erom dat het te gek voor woorden is dat je gewoon binnen een paar dagen een uitgebouwd dorp kan hebben als je wilt.
 
Reactiescore
43
sowieso is dat geen probleem want het gaat erom dat je de abusers tegen gaat, en die kopen voor duizenden puntjes per dag. Je gaat me niet vertellen dat mensen ook voor net zoveel verkopen op een dag wat dat is onmogelijk. En idd de beurs loopt langzaam vol maar dan ben je al te laat, het gaat erom dat het te gek voor woorden is dat je gewoon binnen een paar dagen een uitgebouwd dorp kan hebben als je wilt.

Ja, klopt. En dat weet Innogames evengoed als ons allemaal :p. Als ze iets om het spel en de community gaven was dat ook al lang gefixed aangezien die beurs etc. het spel wel voor een groot deel verziekt.
 
Reactiescore
5.600
Oke ik lees nu dus dat iedereen het al opgeeft en gewoon mee de diepte in gaat met dit zinkende schip. Maar dan herhaal ik nog een keer wat ik net ook al zei: waarom zetten we geen limiet op het aantal pp wat je kan uitgeven per dag (op de beurs)? Dat is dan toch de oplossing voor alle partijen? De abusers kunnen nog steeds een voordeel halen alleen niet meer zo bizar groot als nu. De geldwolven kunnen lekker blijven graaien en de stille meerderheid van tw heeft een iets grotere kans.

Als je kijkt na alle andere servers van tribalwars trekt dit ook nog maar 4-8 continenten vol. TW is vergaande glorie en zal voor een kleine duizend leuk genoeg blijven om te spelen...de rest haakt nog meer af. Wat ik wil zeggen is, is dat een maatregel niet genoeg is om weer meer spelers en meer spelplezier te krijgen. Hier komt veel bij kijken oa. met slimme marketing en dergelijke zou het gepaard met goede maatregelen mogelijk zijn weer iets op te bloeien. Maar of dit genoeg is voor de grote oude community weer te gaan spelen, i dont know.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoe heet dat ook alweer? de laatste beetjes uit een dode koe melken oid?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ik zal zo eens reageren en wat duidelijkheid brengen in alles wat jullie roepen over mij/ons :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik zal zo eens reageren en wat duidelijkheid brengen in alles wat jullie roepen over mij/ons :)


Ik hoor dat AU. echt een bende mongolen zijn. Laten zich backtimen, pakken barb als eerste (en misschien wel tweede :eek:)edeltarget, kopen enkel gs en kunnen niet eens een fatsoenlijke PM voeren (en dan vooral met die Pim niet :()
 

Deleted User - 487776907

Guest
Geen indruk achter gelaten dan :x Vast een nub
 

DeletedUser74358

Guest
Wat een slechte theorie. Bij de 1000 spelers heb je ook 20 spelers (of zelfs meer) die er 1000 aan geven. Die spelers doen dit wellicht nog wel meer dan nu, als ze zien dat ze nog meer tegenstand krijgen van andere abusers. Grote spelerbase en het aantal abusers werkt hier nauw samen ;) Hoe groter de spelerbase, des te meer inkomsten voor innogames. Maar hé, ze lijken genoegen te nemen met 20x €1.000!

Daarbij komt dat volgens mij niemand van ons team een euro aan pp heeft uitgegeven :X Actie reactie gevolg van die beurs

Wat ga jij slim doen Bona, heb je niks beters te doen?
 
Reactiescore
43
Denk ook niet dat Innogames zou wakker liggen van 20k meer of minder :p. Innogames en MTG hebben een omzet van meer dan 120 miljoen toch?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Als ze toch 70k pp hebben, zou het zonde zijn het niet te gebruiken. Ik walg van mijn eigen woorden maar dit is gewoon slim spel. Het is gewoonweg ironisch dat het eerste echte TW werk naast het vol PP abusen dat er moet gebeuren op het account de mist in gaat. Ik weet dat er meer achter onze pimsie zit dan alleen dat PP abuse maar ik zou er zo in kunnen komen dat mensen die het team niet kennen, denken daar heb je ze weer: De PP Noobs. Ik vind het net zo triest als iedereen hier dat TW is gezakt naar dit niveau maar laten we niet een account dat slim gebruik maakt van het spel de schuld geven van dat niveau. Aan de andere kant lees ik net dat er iemand was die € 1.200 aan PP uitgaf aan een wereld, fair point innogames.. geld is geld.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik me hier redelijk goed bij kan aansluiten, ik begrijp enorm goed dat jullie ons nu pp noobs vinden bla bla bla, stond ik in jullie schoenen zei ik het zelfde. En geloof me dit heb ik gestaan in het verleden. We hebben premium punten gespaard op andere werelden en gebruiken deze nu in ons voordeel, sad maar het is het spel geworden.

Het is tegenwoordig zo dat de hele top 20 aan de start voor pp noob wordt uitgemaakt en vooral de nummer 1 krijgt het zwaar te verduren. Laat je niet kennen Pim(je reageert nu echt achterlijk namelijk), iedereen weet dat je zodra je pp's op zijn. Je deze 1ste plaats kan vasthouden en kan verdienen(in de ogen van de andere).

Heel de top 20 abused inderdaad. Het probleem ligt hem in de houding die ik heb aangenomen de afgelopen dagen, te veel stoer gedaan met het pp dat we hadden etc. Dit had ik niet moeten doen en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. Ik ben vandaag even op mijn plek gezet door @MyPride waardoor ik het nu ook in zie. Het op nummer 1 staan in deze fase is geen prestatie, dat begrijpen wij ook.

Je praat met de mindset van een dorpenuitbouwer, niet van een rang-1 speler momenteel.
Ik heb geen idee of jullie goede spelers zijn of niet, ik vind wel dat er gewoon redelijk matige keuzes worden gemaakt.

Helaas ben je zeer slecht op de hoogte van de situatie, denk ik. Door onze snelle start hebben wij veel last gekregen van spelers in de buurt. Waaronder de backtime die eerder is laten zien, verschillende aanvallen etc gehad. Hierdoor geforceerd een klein dorpje te pakken omdat we de deff nodig hebben. Gelukkig hebben we nog pp over waardoor we deze weer omhoog kunnen abusen.

Ik kan me evengoed afvragen wie jij bent maar dat zou redelijk nutteloos zijn aangezien er helemaal geen meerwaarde aan is om op het AF te weten wie iemand is. Het interesseert me ook vrij weinig wie je bent. Je kan makkelijk zien in mijn handtekening wie ik ben en waar ik speel/gespeeld heb.

Mijn reactie was meer al lachen bedoeld omdat Pim op AU speelt. Maar als je met die mindset verder speelt dan ga ik het oprecht zielig vinden. Je bent er zowaar trots op dat je met zoveel pp kan spelen :p

Zoals gezegd, ik was blij dat ik een keer in de situatie van pp abusen stond en niet de andere, heb me een beetje laten gaan. Zal niet weer gebeuren.

Dat denk ik niet tenzij je echt al spreekt over late game. Je kan geen 1ste plaats verdienen wanneer je hem in de eerste plaats gekocht hebt. Niet dat het mij iets uitmaakt, pp abuse maar lekker het spelletje is toch al langer dan vandaag verkloot :p.

Mee eens

Ik weet dat ze de beurs niet gaan weghalen dus dan zou een limiet toch een oplossing kunnen zijn? En ik heb het in een vorige post ook al eens gezegd, maar zolang wij als community alleen maar laten zien dat we nog zouter zijn dan de dode zee ipv constructief meewerken aan dit spel gaat er idd niets gebeuren. Ik snap best dat je wat voordeel mag krijgen als je betaald maar dit is geen normaal voordeel meer... dit is gewoon spelbederf voor honderden spelers door een 20 tal misbruikers.

Waar blijft de boycot? Waar blijven de massa spikes in alle dorpen rondom die abusers? Waar blijven de kata's?
Waarom verdedigen mensen die abusers nog op het forum? Ze verzieken het spel toch en iedereen weet het.

* Als innogames er niets aan doet waarom doen we er dan zelf niks tegen?

Volledig met je eens, dit roep ik als sinds de beurs uitkwam op wereld 38. Echter ben ik op het punt gekomen dat ik mezelf erbij neer heb gelegd. PP abusen is onderdeel van het spel geworden, je kan het in je voordeel gebruiken of je kan een achterstand oplopen. Je eigen keuze. Zeuren over dat hij weg moet heeft geen nut meer, dit gaat niet gebeuren. Ook komt er geen limiet of wat dan ook. Niks aan te doen.

Je reactie was anders best kinderachtig. Als je PP-boost weet je dat je kritiek gaat ontvangen van enerzijds moraalridders en anderzijds armzalig jaloerse spelers. Best negeer je die gewoon en bewijs je IG dat de kritiek ongegrond is. Ik ben zeker dat er potentieel zit op AU, maar je verantwoording was best triest. :-/

Inderdaad, we hebben ons stom gedragen. We hopen dan in de toekomst ook te bewijzen IG. De mensen die ons kennen weten ook wel dat dit er in zit af te lezen aan andere posts en nominatie in lijstjes. Hopelijk laten we het ook zien. Kunnen natuurlijk altijd gerekt worden.

Oke ik lees nu dus dat iedereen het al opgeeft en gewoon mee de diepte in gaat met dit zinkende schip. Maar dan herhaal ik nog een keer wat ik net ook al zei: waarom zetten we geen limiet op het aantal pp wat je kan uitgeven per dag (op de beurs)? Dat is dan toch de oplossing voor alle partijen? De abusers kunnen nog steeds een voordeel halen alleen niet meer zo bizar groot als nu. De geldwolven kunnen lekker blijven graaien en de stille meerderheid van tw heeft een iets grotere kans.

Helaas is dit geen optie voor tw.

Nogmaals, sorry als ik/we arrogant over kwamen. We zijn ervan bewust dat nu op 1 staan niet knap is maar een teken van veel pp. Corrigeer mij in de toekomst als ik weer stoer doe met mijn pp, hopelijk gebeurt het niet though.
 
Bovenaan