Top/Flop spelers

DeletedUser61134

Guest

De spelers op TW verminderen misschien, maar de omzet stijgt ook bij Tribalwars.

Daarnaast de opkomst van de mobiel en mobiele games.
Mensen geven snel 1000 euro per maand uit aan Forge of Empires, TW2 en dergelijke.
 

DeletedUser48745

Guest
Helaas ben je zeer slecht op de hoogte van de situatie, denk ik. Door onze snelle start hebben wij veel last gekregen van spelers in de buurt. Waaronder de backtime die eerder is laten zien, verschillende aanvallen etc gehad. Hierdoor geforceerd een klein dorpje te pakken omdat we de deff nodig hebben. Gelukkig hebben we nog pp over waardoor we deze weer omhoog kunnen abusen.

Ik ben inderdaad niet geheel op de hoogte van de situatie. Ik heb onder andere de backtime gezien, waar ik wel bij moest fronsen. Ik nam aan dat jullie hem gewoon aangevallen hadden met jullie clear en hij jullie er na had gebacktimed. Mocht dit niet het geval zijn en was er al een (backtime)strijd gaande, dan bied ik mijn excuses aan ervoor.
Een klein dorpje begijp ik zeker, alleen vond ik een 300p dorpje wel heel erg klein. Als ik zo kijk genoeg andere opties, maar ik kan natuurlijk niet zien wat er op jullie account gebeurd en aan de hand is.


Volledig met je eens, dit roep ik als sinds de beurs uitkwam op wereld 38. Echter ben ik op het punt gekomen dat ik mezelf erbij neer heb gelegd. PP abusen is onderdeel van het spel geworden, je kan het in je voordeel gebruiken of je kan een achterstand oplopen. Je eigen keuze. Zeuren over dat hij weg moet heeft geen nut meer, dit gaat niet gebeuren. Ook komt er geen limiet of wat dan ook. Niks aan te doen.

Zeuren heeft inderdaad geen zin, maar iedereen speelt zo tegenstrijdig tegenwoordig. Iedereen speelt op werelden puur om pp te verdienen en daarmee blijf je de pp-functies juist in leven houden. Ik snap natuurlijk ook dat je af en toe gewoon dan pp wilt abusen, maar het is lang geen essentieel onderdeel van het spel. Ook al kom je nu ermee al op de 5k terwijl merendeel pas rond de 1/2k zit, die achterstand haal je makkelijk in door goed en efficient te spelen. Tegen de 100k kun je een abuser al redelijk goed hebben ingehaald, je hoort mij ook niet klagen over abusers.

Ik vind het enkel jammerlijk als daadwerkelijk goede spelers pp gaan abusen, want zij weten wel hoe je zo een voorsprong kunt vasthouden en benutten en kunnen daarom met pp wel een groot verschil maken in een wereld.

Wel heb ik respect ervoor hoe je jezelf verweert en toegeeft, we gaan zien wat het verdere verloop van de wereld brengt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik ben inderdaad niet geheel op de hoogte van de situatie. Ik heb onder andere de backtime gezien, waar ik wel bij moest fronsen. Ik nam aan dat jullie hem gewoon aangevallen hadden met jullie clear en hij jullie er na had gebacktimed. Mocht dit niet het geval zijn en was er al een (backtime)strijd gaande, dan bied ik mijn excuses aan ervoor.
Een klein dorpje begijp ik zeker, alleen vond ik een 300p dorpje wel heel erg klein. Als ik zo kijk genoeg andere opties, maar ik kan natuurlijk niet zien wat er op jullie account gebeurd en aan de hand is.

We hebben inderdaad gewoon aangevallen en zijn daarop gebacktimed door een andere speler, iedereen sliep of zat in de auto alleen ik was er in de bus op de bus wifi omdat mijn internet op was. Backtime was slecht getimed op 480 maar door de dramatische wifi niet kunnen dodgen. We hadden een spelers dorp van 600 punten kunnen pakken, echter maakt dit de looptijd langer en de gs van dit dorp waren al prima. We besteden dus liever iets meer pp in dat dorp voor de looptijd dan iets minder voor een ander dorp. Het plan was ook niet om een klein dorp te pakken maar het plan was direct voor trein gaan. Helaas werken ongeveer alle accounts om ons heen samen om ons te slopen (wat ik begrijp) en moesten we wel deff hebben. Misschien hadden er betere keuzes gemaakt kunnen worden, dit leek ons op het moment de beste optie.

Je punt over de beurs ga ik niet op reageren, heb die discussie vaak genoeg gevoerd dat ik daar geen zin in heb. Ook heeft het geen nut imo.
 

DeletedUser72825

Guest
Pim kijk je kan zeggen wat je wil en pp gebruiken is een keuze en ja inderdaad de dag van vandaag doet iedereen het, maar buiten dat feit denk ik dat er genoeg spelers zijn die weten wat je in je mars hebt! En het feit dat je u zo verontschuldigt (zonder echt een reden) zegt alvast dat je een aangename kerel bent!
 

DeletedUser74358

Guest
Ik vind het enkel jammerlijk als daadwerkelijk goede spelers pp gaan abusen, want zij weten wel hoe je zo een voorsprong kunt vasthouden en benutten en kunnen daarom met pp wel een groot verschil maken in een wereld.

Ach, dat abusen voelt soms ook wel lekker. Uiteindelijk draait het toch vrijwel niet om de start en zullen de toppers toch wel overleven. Dit is gewoon een manier om sneller wat dominantie te veroveren, midgame komen de kwaliteiten toch wel aan bod:)

Pim kijk je kan zeggen wat je wil en pp gebruiken is een keuze en ja inderdaad de dag van vandaag doet iedereen het, maar buiten dat feit denk ik dat er genoeg spelers zijn die weten wat je in je mars hebt! En het feit dat je u zo verontschuldigt (zonder echt een reden) zegt alvast dat je een aangename kerel bent!

Pim heeft vrij weinig in zijn mars hoor, kan echt alleen VV draaien :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Abusen is gewoon vet lachen om te doen. Het is heel grappig om te zien hoe je dorpje in punten verdubbelt in een dag. Het is dat ik de pp niet had, maar anders deed ik het ook :rolleyes:

Het is jammer dat TW in een fase is gekomen waar abusen geen must is maar wel 'belangrijk'. Maar ja, dingen veranderen, dus je kan er in mee gaan; of erover schreeuwen. Dat laatste helpt niet, dus dan maar mee.

@Pimsie. Mooie post was dat, je ziet niet vaak meer mensen die hun fouten/slechte gedrag toegeven en zich ervoor verontschuldigen. Het siert je ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Pim kijk je kan zeggen wat je wil en pp gebruiken is een keuze en ja inderdaad de dag van vandaag doet iedereen het, maar buiten dat feit denk ik dat er genoeg spelers zijn die weten wat je in je mars hebt! En het feit dat je u zo verontschuldigt (zonder echt een reden) zegt alvast dat je een aangename kerel bent!

Op welk account zat je op W18?
 
Reactiescore
43
Abusen is gewoon vet lachen om te doen. Het is heel grappig om te zien hoe je dorpje in punten verdubbelt in een dag. Het is dat ik de pp niet had, maar anders deed ik het ook :rolleyes:

Het is jammer dat TW in een fase is gekomen waar abusen geen must is maar wel 'belangrijk'. Maar ja, dingen veranderen, dus je kan er in mee gaan; of erover schreeuwen. Dat laatste helpt niet, dus dan maar mee.

@Pimsie. Mooie post was dat, je ziet niet vaak meer mensen die hun fouten/slechte gedrag toegeven en zich ervoor verontschuldigen. Het siert je ;)

Ik zou nooit zo hard boosten. Dat is net zoals cheaten op GTA etc., leuk voor 5 minuten.
 

DeletedUser48745

Guest
We hebben inderdaad gewoon aangevallen en zijn daarop gebacktimed door een andere speler, iedereen sliep of zat in de auto alleen ik was er in de bus op de bus wifi omdat mijn internet op was. Backtime was slecht getimed op 480 maar door de dramatische wifi niet kunnen dodgen. We hadden een spelers dorp van 600 punten kunnen pakken, echter maakt dit de looptijd langer en de gs van dit dorp waren al prima. We besteden dus liever iets meer pp in dat dorp voor de looptijd dan iets minder voor een ander dorp. Het plan was ook niet om een klein dorp te pakken maar het plan was direct voor trein gaan. Helaas werken ongeveer alle accounts om ons heen samen om ons te slopen (wat ik begrijp) en moesten we wel deff hebben. Misschien hadden er betere keuzes gemaakt kunnen worden, dit leek ons op het moment de beste optie.

Je punt over de beurs ga ik niet op reageren, heb die discussie vaak genoeg gevoerd dat ik daar geen zin in heb. Ook heeft het geen nut imo.

Niks persoonlijks, maar mooi om te zien dat pp abuse wel backfired. Succes met de situatie, ik geloof er wel in dat jullie het overleven.
Niemand heeft namelijk edels of kata's om jullie werkelijk op achterstand te brengen voorlopig.
 
Reactiescore
43
Het is gewoon leuk om gs te boosten en jezelf iedereen voorbij te zien schieten.

Overigens is er iets mis met je als je cheaten in GTA na 5 minuten al zat bent :D

Nah ik haal uit het algemeen geen voldoening uit dingen waar ik niet echt iets voor gedaan heb :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niks persoonlijks, maar mooi om te zien dat pp abuse wel backfired. Succes met de situatie, ik geloof er wel in dat jullie het overleven.
Niemand heeft namelijk edels of kata's om jullie werkelijk op achterstand te brengen voorlopig.

[16:07:28] Pim: Karma ofzo zal t heten

Kan niet zeggen dat het onverwachts is dat dit gebeurd hoor, in ieder geval weet ik voor de volgende keer dat ik abuse dat ik 20 deff maatjes mee moet nemen. :p
 
Bovenaan