Top/Flop spelers

DeletedUser74358

Guest
Pim beter ga je weer voor likes vragen ipv pp spenden
 
Reactiescore
2.039
Het is tegenwoordig zo dat de hele top 20 aan de start voor pp noob wordt uitgemaakt en vooral de nummer 1 krijgt het zwaar te verduren. Laat je niet kennen Pim(je reageert nu echt achterlijk namelijk), iedereen weet dat je zodra je pp's op zijn. Je deze 1ste plaats kan vasthouden en kan verdienen(in de ogen van de andere).

Mogen mopjes tegenwoordig achterlijk zeggen :eek:
 

DeletedUser78100

Guest
Wordt het niet eens tijd dat er een limiet komt op hoeveel pp je kan uitgeven per dag?
 

DeletedUser74358

Guest
Wordt het niet eens tijd dat er een limiet komt op hoeveel pp je kan uitgeven per dag?

En jij denkt dat Innogames hieraan gaat meewerken? Er zijn genoeg mensen die geld geven om extra PP te halen omdat je kan abusen, dus dat zullen ze zeker niet doen. Ze zouden de beurs moeten verwijderen, maar dat zal denk ik nooit meer gebeuren.. Het enige wat ze doen is heel af e toe een wereld zonder de extra PP-functies(buiten PA,AM en FA)
 

DeletedUser74552

Guest
En jij denkt dat Innogames hieraan gaat meewerken? Er zijn genoeg mensen die geld geven om extra PP te halen omdat je kan abusen, dus dat zullen ze zeker niet doen. Ze zouden de beurs moeten verwijderen, maar dat zal denk ik nooit meer gebeuren.. Het enige wat ze doen is heel af e toe een wereld zonder de extra PP-functies(buiten PA,AM en FA)

Komt omdat dat is wat de community eigenlijk wilt. Er is laatst nog een stemming geweest voor een extra functie op de wachttoren. Ik geloof dat 75% voor stemde. Het deel wat echter het actiefst is op het AF is meestal het deel dat tegen is. Helaas zijn we in de minderheid.
 

DeletedUser78100

Guest
En jij denkt dat Innogames hieraan gaat meewerken? Er zijn genoeg mensen die geld geven om extra PP te halen omdat je kan abusen, dus dat zullen ze zeker niet doen. Ze zouden de beurs moeten verwijderen, maar dat zal denk ik nooit meer gebeuren.. Het enige wat ze doen is heel af e toe een wereld zonder de extra PP-functies(buiten PA,AM en FA)

Ik weet dat ze de beurs niet gaan weghalen dus dan zou een limiet toch een oplossing kunnen zijn? En ik heb het in een vorige post ook al eens gezegd, maar zolang wij als community alleen maar laten zien dat we nog zouter zijn dan de dode zee ipv constructief meewerken aan dit spel gaat er idd niets gebeuren. Ik snap best dat je wat voordeel mag krijgen als je betaald maar dit is geen normaal voordeel meer... dit is gewoon spelbederf voor honderden spelers door een 20 tal misbruikers.

Waar blijft de boycot? Waar blijven de massa spikes in alle dorpen rondom die abusers? Waar blijven de kata's?
Waarom verdedigen mensen die abusers nog op het forum? Ze verzieken het spel toch en iedereen weet het.

* Als innogames er niets aan doet waarom doen we er dan zelf niks tegen?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ah kijk het was niet de bedoeling om uit de hoogte te doen hoor als dat zo overkwam, enkel wat toelichting over de keuze van ons 2e dorp omdat menigen er zich vragen bij stelden :)
We zien wel hoe het loopt ;)
 
Reactiescore
43
Ik weet dat ze de beurs niet gaan weghalen dus dan zou een limiet toch een oplossing kunnen zijn? En ik heb het in een vorige post ook al eens gezegd, maar zolang wij als community alleen maar laten zien dat we nog zouter zijn dan de dode zee ipv constructief meewerken aan dit spel gaat er idd niets gebeuren. Ik snap best dat je wat voordeel mag krijgen als je betaald maar dit is geen normaal voordeel meer... dit is gewoon spelbederf voor honderden spelers door een 20 tal misbruikers.

Waar blijft de boycot? Waar blijven de massa spikes in alle dorpen rondom die abusers? Waar blijven de kata's?
Waarom verdedigen mensen die abusers nog op het forum? Ze verzieken het spel toch en iedereen weet het.

* Als innogames er niets aan doet waarom doen we er dan zelf niks tegen?

Ik denk dat de 'community' genoeg actie onderneemt als je kijkt naar het aantal inschrijvingen per wereld. Verder heeft het toch geen zin om moeite te doen voor een spel dat nog vrij weinig toekomst heeft, maar dat is mijn mening.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik denk dat de 'community' genoeg actie onderneemt als je kijkt naar het aantal inschrijvingen per wereld. Verder heeft het toch geen zin om moeite te doen voor een spel dat nog vrij weinig toekomst heeft, maar dat is mijn mening.

Nouja of nou 20 1000 euro uitgeven of 1000 5 euro...
Denk dat Innogames desondanks alles er alleen beter op word.
 
Reactiescore
90
Ah kijk het was niet de bedoeling om uit de hoogte te doen hoor als dat zo overkwam, enkel wat toelichting over de keuze van ons 2e dorp omdat menigen er zich vragen bij stelden :)
We zien wel hoe het loopt ;)

Je reactie was anders best kinderachtig. Als je PP-boost weet je dat je kritiek gaat ontvangen van enerzijds moraalridders en anderzijds armzalig jaloerse spelers. Best negeer je die gewoon en bewijs je IG dat de kritiek ongegrond is. Ik ben zeker dat er potentieel zit op AU, maar je verantwoording was best triest. :-/
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nouja of nou 20 1000 euro uitgeven of 1000 5 euro...
Denk dat Innogames desondanks alles er alleen beter op word.

Wat een slechte theorie. Bij de 1000 spelers heb je ook 20 spelers (of zelfs meer) die er 1000 aan geven. Die spelers doen dit wellicht nog wel meer dan nu, als ze zien dat ze nog meer tegenstand krijgen van andere abusers. Grote spelerbase en het aantal abusers werkt hier nauw samen ;) Hoe groter de spelerbase, des te meer inkomsten voor innogames. Maar hé, ze lijken genoegen te nemen met 20x €1.000!

Daarbij komt dat volgens mij niemand van ons team een euro aan pp heeft uitgegeven :X Actie reactie gevolg van die beurs
 
Bovenaan