Top/Flop spelers

Reactiescore
7.944
We hebben premium punten gespaard op andere werelden en gebruiken deze nu in ons voordeel, sad maar het is het spel geworden.

Het is niet het spel geworden het is de mentaliteit van spelers geworden. Mgoed, boeie. Succes op deze wereld.
 
Reactiescore
519
Hier wil ik graag even praten over de grootste flopspeler van nl56,
Sophia palaiologina,
Heel snel omhoog gegaan door pp goed te gebruiken, wanneer ze wordt aangevallen gaat ze kleine stammen proberen beïnvloeden om haar te verdedigen, in diezelfde kleine stam zit een spion van haar die laat weten wanneer iemand gecleard is en ze dus rustig kan farmen..
Dit vies spel heb ik al eerder ervaren door haar op w51

#justaplague
 

DeletedUser77747

Guest
Hier wil ik graag even praten over de grootste flopspeler van nl56,
Sophia palaiologina,
Heel snel omhoog gegaan door pp goed te gebruiken, wanneer ze wordt aangevallen gaat ze kleine stammen proberen beïnvloeden om haar te verdedigen, in diezelfde kleine stam zit een spion van haar die laat weten wanneer iemand gecleard is en ze dus rustig kan farmen..
Dit vies spel heb ik al eerder ervaren door haar op w51

#justaplague

Jij weet echt niet wat je praat he, ten eerste speelt er niemand momenteel op sophia palaiologina die op w51 met dit account gespeeld heeft. Wat er op dat moment gebeurt, ik weet het niet en het boeit me ook niet. Ten tweede zit er geen spion in die stam, ja naar jullie toe. Ten derde zijn jullie zo vies om aan zo een beetje elke farm van sophia te vragen wanneer de farms van sophia aankomen om te backtimen, nou als er een vies spel wordt gespeeld is het wel door jullie.
 

DeletedUser68252

Guest
Jij weet echt niet wat je praat he, ten eerste speelt er niemand momenteel op sophia palaiologina die op w51 met dit account gespeeld heeft. Wat er op dat moment gebeurt, ik weet het niet en het boeit me ook niet. Ten tweede zit er geen spion in die stam, ja naar jullie toe. Ten derde zijn jullie zo vies om aan zo een beetje elke farm van sophia te vragen wanneer de farms van sophia aankomen om te backtimen, nou als er een vies spel wordt gespeeld is het wel door jullie.

Wat is er precies vies aan om te vragen wanneer iemand zijn farms aankomen waardoor je kan uitrekenen wanneer deze terugkomen? Uiterst slim juist om zo een grotere speler weg te werken. Chapeau aan degene die dit op zet :)
 

DeletedUser75234

Guest
Hier wil ik graag even praten over de grootste flopspeler van nl56,
Sophia palaiologina,
Heel snel omhoog gegaan door pp goed te gebruiken, wanneer ze wordt aangevallen gaat ze kleine stammen proberen beïnvloeden om haar te verdedigen, in diezelfde kleine stam zit een spion van haar die laat weten wanneer iemand gecleard is en ze dus rustig kan farmen..
Dit vies spel heb ik al eerder ervaren door haar op w51

#justaplague

Jij weet echt niet wat je praat he, ten eerste speelt er niemand momenteel op sophia palaiologina die op w51 met dit account gespeeld heeft. Wat er op dat moment gebeurt, ik weet het niet en het boeit me ook niet. Ten tweede zit er geen spion in die stam, ja naar jullie toe. Ten derde zijn jullie zo vies om aan zo een beetje elke farm van sophia te vragen wanneer de farms van sophia aankomen om te backtimen, nou als er een vies spel wordt gespeeld is het wel door jullie.

Als jullie niet met bewijsmateriaal komen is het niet echt nuttig dat jullie deze discussie op het AF gaat voeren lijkt me.
 
Reactiescore
656
Jij weet echt niet wat je praat he, ten eerste speelt er niemand momenteel op sophia palaiologina die op w51 met dit account gespeeld heeft. Wat er op dat moment gebeurt, ik weet het niet en het boeit me ook niet. Ten tweede zit er geen spion in die stam, ja naar jullie toe. Ten derde zijn jullie zo vies om aan zo een beetje elke farm van sophia te vragen wanneer de farms van sophia aankomen om te backtimen, nou als er een vies spel wordt gespeeld is het wel door jullie.

Dus jij gaat hier beweren dat Floris niet op W51 Sophia speelde?
Ik heb namelijk nog wel bewijs dat anders doet geloven jongeman ;)


Vragen om looptijden om te backtimen vind ik niet vies overigens ^^

Wel meteen leuk beeld van wat voor iemand er op Sophia zit :D
 
Reactiescore
656
Zodra ze tegen een decent speler aan liggen midgame is de kans reëel dat het een marathon gaat worden. :D

Laatste tijd wat nieuwe snelste marathons gelopen!

88a2b0dabd25804f171adf56c9d23178.png

Er is nog ruimte, dus no worries!
 

DeletedUser78020

Guest
zonnige toekomst?
ik ben mb van edict en vv van sommige, maar iedereen speelt op zijn/haar manier.
Vind het ook jammer dat sommige zo spelen, maar het gaat om de winst tenslotte, men steekt er een hoop geld in.
Waar ik niet van hou, heel veel spelers helpen en dan ineens te horen krijgen dat je in iemand cluster zit omdat die per ongeluk ineens allerlei bb dorpen edeld om jouw heen, en dan de een na de ander.... dan mag je van mij meteen alle dorpen hebben.
Het is nog steeds een spel en vertrouwen is soms ver te zoeken.

trouwens hebben we hier ook afspraken omtrent t gebruik van kata?
 
Reactiescore
656
zonnige toekomst?
ik ben mb van edict en vv van sommige, maar iedereen speelt op zijn/haar manier.
Vind het ook jammer dat sommige zo spelen, maar het gaat om de winst tenslotte, men steekt er een hoop geld in.
Waar ik niet van hou, heel veel spelers helpen en dan ineens te horen krijgen dat je in iemand cluster zit omdat die per ongeluk ineens allerlei bb dorpen edeld om jouw heen, en dan de een na de ander.... dan mag je van mij meteen alle dorpen hebben.
Het is nog steeds een spel en vertrouwen is soms ver te zoeken.

trouwens hebben we hier ook afspraken omtrent t gebruik van kata?

Early game is er eig nooit iets van kata afspraken, want shapen int begin is heel belangrijk etc.
 

DeletedUser77912

Guest
Sinds wanneer is het vies om def-noobjes in de omgeving te vragen om def te sturen? :eek:
 

DeletedUser76356

Guest
Ten eerste wil ik zeggen dat ik me hier redelijk goed bij kan aansluiten, ik begrijp enorm goed dat jullie ons nu pp noobs vinden bla bla bla, stond ik in jullie schoenen zei ik het zelfde. En geloof me dit heb ik gestaan in het verleden. We hebben premium punten gespaard op andere werelden en gebruiken deze nu in ons voordeel, sad maar het is het spel geworden.

Gozer, als je het daadwerkelijk "sad" vindt, zou je nooit zo abnormaal veel abusen. Dit gaat gewoon nergens meer over. Mensen met jouw mentaliteit maken dit spel zoals het nu is. Ik zou me kapot schamen als ik met zo'n achterlijke voorsprong een wereld zou winnen.
 
Reactiescore
656
Gozer, als je het daadwerkelijk "sad" vindt, zou je nooit zo abnormaal veel abusen. Dit gaat gewoon nergens meer over. Mensen met jouw mentaliteit maken dit spel zoals het nu is. Ik zou me kapot schamen als ik met zo'n achterlijke voorsprong een wereld zou winnen.

Oh kom laat ik iets ophalen wat al lang allemaal gezegd is.
Ik zou me schamen als ik een post maakte die zo 'sad' is.
 

DeletedUser6916

Guest
Hier wil ik graag even praten over de grootste flopspeler van nl56,
Sophia palaiologina,
Heel snel omhoog gegaan door pp goed te gebruiken, wanneer ze wordt aangevallen gaat ze kleine stammen proberen beïnvloeden om haar te verdedigen, in diezelfde kleine stam zit een spion van haar die laat weten wanneer iemand gecleard is en ze dus rustig kan farmen..
Dit vies spel heb ik al eerder ervaren door haar op w51

#justaplague

Heel snel gegaan door beperkt PP te gebruiken, ik durf er op in te zetten dat het minimaal is ten opzichte van de rest. We hebben tot vandaag elke dag bovenaan gestaan met farmen. Wanneer wij worden aangevallen gaan wij helemaal niemand proberen te beïnvloeden. Wij geven aan bereid te zijn tot een overeenkomst te komen en aan hun de keus of ze dit wel of niet willen. Diezelfde stam, ken jij niet. Want anders had je wel geweten wie daar inzaten. En is er dus ook op jou bron die dit doorstuurt weinig aan wat niet goede bekenden zijn van ons. Misschien moeten we de rollen ook maar omdraaien dan, wat nou als ik opper dat jij een spion hebt? Lijkt me realistischer omdat op 2 a 3 spelers na het vrienden zijn van mij van andere werelden en deze stam ook daarom is opgericht.

Dit spel op 51 ook al eens ervaren? Aangezien jij voor een fusie koos met een stamgenoot van mij omdat je het anders niet zo redden en daarna weggespeeld bent kan ik daar niet zoveel over zeggen. Enige wat ik wel kan opperen is dat ook daar, net als hier een groep van 10 spelers zich oppert om enkel tegen ons te spelen, waar wij ons zoals op vrijwel elke wereld in het begin bewust afsluiten van samenwerkingen zolang het niet nodig is om spelers later niet teleur te stellen. Iets wat zeer veel spelers zonder moeite doen.

Wat is er precies vies aan om te vragen wanneer iemand zijn farms aankomen waardoor je kan uitrekenen wanneer deze terugkomen? Uiterst slim juist om zo een grotere speler weg te werken. Chapeau aan degene die dit op zet :)

Niks, net zoals er niks vies aan is om afspraken te maken met andere spelers en eventueel deff te vragen. Of het is beide vies, of het is beide niet vies. Maar ik vind het allebei part of the game en zie daar dan ook geen probleem in...

Als jullie niet met bewijsmateriaal komen is het niet echt nuttig dat jullie deze discussie op het AF gaat voeren lijkt me.

Lijkt mij ook niet, maar volgens mij is het niet meer dan duidelijk dat Glis een spion heeft zitten in een stam met onze pbg's en niet wederzijds. Dit wil ik nog wel toelichten eventueel, maar vind het moeten bewijzen van niet bepaald nodig, aangezien het wel redelijk aantoonbaar is dat Experienced de oprichter een stamgenoot is van mij op 54. :rolleyes2:

Dus jij gaat hier beweren dat Floris niet op W51 Sophia speelde?
Ik heb namelijk nog wel bewijs dat anders doet geloven jongeman ;)


Vragen om looptijden om te backtimen vind ik niet vies overigens ^^

Wel meteen leuk beeld van wat voor iemand er op Sophia zit :D

Er is een speler van beide werelden en dat ben ik, de rest speelt enkel op 1 wereld. Hij heeft dus wel degelijk gelijk dat het twee verschillende teams zijn. W51 spelen niet op W56 en W56 niet op W54. Dus daar is verder geen discussie over.

Heb ik je net ook al even kort gezegd. :biggrin:



Lang verhaal kort, glis verkondigt onzin en stookt graag de boel op. Vind ik helemaal prima maar onder zijn beredeneringen is het verhaal dus omgekeerd van wat hij beweerd. Fijne avond!

nb; excuses voor de fouten en de slechte opbouw van de zinnen. Ben redelijk moe
 
Bovenaan