Top/Flop spelers

DeletedUser6916

Guest
Sorry Floris, maar nu is je geloofwaardigheid wel helemaal weg :x

Want? Heb toch niks te maken met wat andere mensen zeggen.

Als ik nu ga posten wat voor lekkerding jij bent is jou geloofwaardigheid dan ook naar de knoppen? :tongue:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Eindelijk weer eens een wereld die het AF leuk maakt om te lezen! :)
 

DeletedUser6916

Guest
Hier wil ik graag even praten over de grootste flopspeler van nl56,
Sophia palaiologina,
Heel snel omhoog gegaan door pp goed te gebruiken, wanneer ze wordt aangevallen gaat ze kleine stammen proberen beïnvloeden om haar te verdedigen, in diezelfde kleine stam zit een spion van haar die laat weten wanneer iemand gecleard is en ze dus rustig kan farmen..
Dit vies spel heb ik al eerder ervaren door haar op w51

#justaplague

Bedankt topper! :redface:

u1iwbubrabg4e.30.08.png
 
Reactiescore
1.094
Infected mushroom flop.


Spelers proberen al tijden mijn PP accountje te farmen. En zijn daar (natte vinger werk) niks op vooruit gegaan qua grondstoffen, gezien ik -wat ze gefarmd hebben- ook qua troepen kosten van ze heb gesloopt. Ik heb zo'n 700 punten, groei in principe niet (meer).

Spelers hebben een behoorlijk ego, en zitten nu mijn markt naar de knoppen te schieten met katapulten omdat ze waarschijnlijk extreem salty zijn dat ik ze geen gratis gs geef.


Moet ook even bijgezegd worden dat ze mijn markt kapot schieten vanwege het feit dat ze denken dat ik daardoor meer gs overhoud voor ze om te farmen. Natuurlijk niet snappende dat ik 2 minuten voordat hun troepen aankomen mijn handelaren op pad stuur. En dat tegen de tijd dat hun aanval weer terug en heen is, mijn markt hetzelfde aantal levels weer is opgebouwd, met als gevolg evenmin gs voor ze om te roven.

Ik denk dat het geen lastig verhaal wordt om dit pinda verstand spelers weg te werken. Ik stop uberhaupt met tw (wanneer ik hun genoeg genaaid heb), dus ik wens jullie er veel succes mee.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Infected mushroom flop.


Spelers proberen al tijden mijn PP accountje te farmen. En zijn daar (natte vinger werk) niks op vooruit gegaan qua grondstoffen, gezien ik wat ze gefarmd hebben ook qua troepen kosten van ze heb gesloopt. Ik heb zo'n 700 punten, groei in principe niet (meer).

Spelers hebben een behoorlijk ego, en zitten nu mijn markt naar de knoppen te schieten met katapulten omdat ze waarschijnlijk extreem salty zijn dat ik ze geen gratis gs geef.

Hey mij overkomt exact hetzelfde alleen werd ik iets saltier dan jij :p
 
Reactiescore
1.094
Ik stuurde ze een aantal pms dat het geen zin had om mij te farmen. Hun zagen dat als huilen, vervolgens vrijwel evenveel troepen (aan kosten gs) gesloopt dan dat ze gefarmed hadden. Och, ik gaf die zielige zieltjes gewoon een raad. Ik verlies er toch niets mee.
 

DeletedUser70476

Guest
Ik vraag me nu eigenlijk iets af, stel je markt is lvl 5 met dus 5 handelaren, en je stuurt ze allemaal op pad en de katapulten slopen je markt naar 2 ofzo. Wat gebeurt dan met het overschot aan handelaren? Maken die hun reis af en verdwijnen daarna of iets anders :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vraag me nu eigenlijk iets af, stel je markt is lvl 5 met dus 5 handelaren, en je stuurt ze allemaal op pad en de katapulten slopen je markt naar 2 ofzo. Wat gebeurt dan met het overschot aan handelaren? Maken die hun reis af en verdwijnen daarna of iets anders :p

Als je GS verkoopt en je wordt overgenomen voor je de pp hebt dan krijgt de speler die je dorpje pakt ook de pp. Denk dat ze hun reis wel afmaken dus?
 
Reactiescore
1.094
Is dat zo? Dat lijkt me wel heel apart.

Ik vraag me nu eigenlijk iets af, stel je markt is lvl 5 met dus 5 handelaren, en je stuurt ze allemaal op pad en de katapulten slopen je markt naar 2 ofzo. Wat gebeurt dan met het overschot aan handelaren? Maken die hun reis af en verdwijnen daarna of iets anders :p

Nouja dan verdwijnen ze in het niets, mij een zorg. Het is A gratis PP, en B de markt zit inmiddels toch al zo vol, ik was toch al van plan te stoppen. Echter ik ga hun gewoon nog lekker zitten te naaien, heb toch wat dat betreft niets beters te doen, en mensen die zich niet hoofs kunnen gedragen gun ik niks
 

DeletedUser70476

Guest
Inderdaad, maar dat is al iets anders dan het kata`en naar een lager level...
 
Bovenaan