Top/Flop Spelers

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Stop eens met je seksueel gefrustreerde gedrag. :rolleyes:
(Mem is altijd fair geweest en actieve stam. Overgang van Recliner snap ik niet maar zullen verder in de wereld wel zien hoe die eruit komt.)

Mathijs

Gelukkig werd net al duidelijk gezegd dat dat nooit de bedoeling was te suggereren, Daarbij snapt iedereen behalve jij die overstap denk ik.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat is voor jouw de reden van de overstap dan? Zo logisch is dat voor mij ook niet.
Uitzicht op een extreem betere edellijn bijv, AMB heeft dan wel een matige ligging maar MeM is nog veul dramatischer... Daarbij is t dat ze onlangs de tekst ''je moet rond het stamgemiddelde zitten qua punten om te mogen joinen'' hebben verwijderd van t profiel, anders nam ik ze totaal niet serieus.

Met die nieuwe recruits hebben ze hun positie iig versterkt, ben benieuwd hoe DR er op zal reageren.
 

DeletedUser78151

Guest
Ligging van Mem is eerder sterk voor recliner.
En zolang iedereen naar buiten edelt zie ik een goede toekomst voor Mem.

Mathijs
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ligging van Mem is eerder sterk voor recliner.
En zolang iedereen naar buiten edelt zie ik een goede toekomst voor Mem.

Mathijs

Maar zulke clusters blijken zelden goed uit te pakken... Dan moet de samenwerking wel optimaal zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ligging van MeM is de voorbode voor een stamruzie zodra de eerste speler stopt en mag geïnternd worden. En volgens mij zitten daar genoeg spelers die geen ervaring hebben met incs en dus snel zullen stoppen.
 

DeletedUser78151

Guest
Dan is het aan mij en de vele andere sterke spelers om die spelers op te leiden en vv's te draaien ;)
Mem kan een sterke stam worden maar is nog niets zeker...
Toekomst zal het moeten uitwijzen.

Mathijs

En volgens mij is mijn cluster vrij clean :p

Mathijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Uitzicht op een extreem betere edellijn bijv, AMB heeft dan wel een matige ligging maar MeM is nog veul dramatischer... Daarbij is t dat ze onlangs de tekst ''je moet rond het stamgemiddelde zitten qua punten om te mogen joinen'' hebben verwijderd van t profiel, anders nam ik ze totaal niet serieus.

Met die nieuwe recruits hebben ze hun positie iig versterkt, ben benieuwd hoe DR er op zal reageren.

Dus hij kiest voor eigen succes. Niet iedereen doet dat dus zo logisch is de overstap niet.

En volgens mij is mijn cluster vrij clean :p

Mathijs

Stel eens een handtekening in ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
En volgens mij is mijn cluster vrij clean :p

Mathijs

Die van jou is 1 van de weinige :p, op een vorige wereld heb ik in die positie gezeten en je moet er wel heul veel tijd in steken. De tijd zal t leren dus ^^.

Dus hij kiest voor eigen succes. Niet iedereen doet dat dus zo logisch is de overstap niet.

Niet helemaal mee eens, zijn persoonlijke beweegredenen ga ik niet hier neer zetten, wellicht weet ik die ook niet allemaal. Maar van stam wisselen die gewoon veel breder ligt en veel meer ruimte bied snap ik wel op t eerste gezicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Als je voor eigen succes kiest snap ik die keuze ook ja. Ik zeg niet dat de overstap erg is of dat ik het in die situatie niet had gedaan. Wil maar zeggen dat het niet zo vanzelfsprekend is dat hij die overstap maakte.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Dan zijn we eruit! Hoe gaat het op je account Beccie?

Probeer uit te vogelen waarom ik niet kan typen in accountschat op mijn laptop en telefoon.
Kan wel als ik op een nieuwe locatie aanmeld.

App verwijderen enzo hielp niet. Is heel raar
 
Reactiescore
3.584
Probeer uit te vogelen waarom ik niet kan typen in accountschat op mijn laptop en telefoon.
Kan wel als ik op een nieuwe locatie aanmeld.

App verwijderen enzo hielp niet. Is heel raar

Als ik een vrouw was en ik had zo'n probleem zou ik heel luid gillen in de hoop dat er een knappe gast mij komt helpen. Dus als ik u moet helpen zou ik dat doen met deze tip :eek:
 
Bovenaan