Top/Flop Spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik haat er niet op hoor. Ik heb ook genoeg momenten gehad tijdens het deffen dat zowel mijn team als ik afwezig waren. Weekje geleden had ik het nog voor.
 

DeletedUser74552

Guest
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het defwerk. Iedereen heeft wel eens last van omstandigheden. Waar ik wat op aan te merken heb is de instelling zoals aangegeven. Vooral omdat ze de aanvallen ook nog eens zagen aan komen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@tim010
Post over je def werk 10/10.
Je def werk 7/10. :oops:

Goed ziet er allemaal prima uit alleen jammer dat je met een team van 4 of 5? man de nacht niet kunt taggen of sochtends kunt snipen.
Nu zijn het 94 incs + wat 150 fakes ? a 200 incs. Wat ga je doen als dat er 1.000 zijn en je kunt niet taggen ? Ik vind het altijd zo typisch om te lezen dat het account elke dag bemand was afgelopen weken en als dan puntje bij paaltje komt en er moet iemand zijn heeft iedereen wat te doen. Maar goed kan zijn dat dit toeval is en gewoon pech, dat laat ik even in het midden.

Het gaat ook niet om de kwaliteit van het defwerk. Iedereen heeft wel eens last van omstandigheden. Waar ik wat op aan te merken heb is de instelling zoals aangegeven. Vooral omdat ze de aanvallen ook nog eens zagen aan komen.

Zoals ik daarnet al beweerde ben je appelen met peren aan het vergelijken. Je geeft punten op mijn deffwerk, als enige argument daarbij geef je aan dat we snachts maar moeten taggen. En als ik dan reageer op het stukje daarachter waar je het woord "typisch" gebruik, duidelijk insinuerend naar iets, dan krijg ik als reactie dat het niet om het deffwerk ging maar om de instelling van de spelers op ons account. In mijn ogen zijn dat 2 verschillende zaken.

Verder ben ik in tegenstelling tot jou niet van mening dat er iets mis is met de instelling van een spelers als die weigert op te blijven / wekkeren doorheen een nacht indien de de dag erop belangrijke zaken heeft te doen. Ik ga mijn nacht voor een examen nooit opgeven voor tw, mocht ik werken zou ik voor tw niet riskeren als een zombie op mijn werk toe te komen en ik zou zelfs niet de hele nacht opblijven mocht ik gewoon de dag erna met vrienden iets gepland hebben. Uitgeslapen op je werk toekomen of met je vrienden aanzetten voor een dagactiviteit is in mijn ogen een vorm van respect. Ik persoonlijk ben van mening dat de ingesteldheid van mijn team inorde is, examen voor tw nemen bijvoorbeeld. Goed er kunnen er nog zijn die het zoals jou anders zien maar ik neem aan dat er ook wel mensen te vinden zijn die mij hierin gelijk geven.
 

DeletedUser74552

Guest
Zoals ik daarnet al beweerde ben je appelen met peren aan het vergelijken. Je geeft punten op mijn deffwerk, als enige argument daarbij geef je aan dat we snachts maar moeten taggen. En als ik dan reageer op het stukje daarachter waar je het woord "typisch" gebruik, duidelijk insinuerend naar iets, dan krijg ik als reactie dat het niet om het deffwerk ging maar om de instelling van de spelers op ons account. In mijn ogen zijn dat 2 verschillende zaken.

Verder ben ik in tegenstelling tot jou niet van mening dat er iets mis is met de instelling van een spelers als die weigert op te blijven / wekkeren doorheen een nacht indien de de dag erop belangrijke zaken heeft te doen. Ik ga mijn nacht voor een examen nooit opgeven voor tw, mocht ik werken zou ik voor tw niet riskeren als een zombie op mijn werk toe te komen en ik zou zelfs niet de hele nacht opblijven mocht ik gewoon de dag erna met vrienden iets gepland hebben. Uitgeslapen op je werk toekomen of met je vrienden aanzetten voor een dagactiviteit is in mijn ogen een vorm van respect. Ik persoonlijk ben van mening dat de ingesteldheid van mijn team inorde is, examen voor tw nemen bijvoorbeeld. Goed er kunnen er nog zijn die het zoals jou anders zien maar ik neem aan dat er ook wel mensen te vinden zijn die mij hierin gelijk geven.

Excuses ik dacht dat je zou snappen dat die punten telling quasi sarcastisch was bedoeld. Hoe kan je uberhaupt punten geven aan deffen. Het gaat goed, redelijk of slecht. Meer dan dat kan je er echt niet van maken. Het defwerk was dan ook goed. Sowieso zou ik 7/10 als goed meten als je er echt op die manier naar wilt kijken.

Dan zijn we daar inderdaad niet over eens. Waarschijnlijk ben ik gewoon iets te fanatiek. Overigens zeg ik niet dat je altijd maar TW voor iets belangrijks moet nemen maar uitgeslapen op je werk komen is voor mij geen must nee. In mijn ogen proberen de teams met meer spelers dit soort momenten te voorkomen door juist met meer te spelen. Hoe meer mensen hoe minder ''verplichtingen'' die de ondergang van het account kunnen betekenen maar goed dat is mijn kijk erop.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Excuses ik dacht dat je zou snappen dat die punten telling quasi sarcastisch was bedoeld. Hoe kan je uberhaupt punten geven aan deffen. Het gaat goed, redelijk of slecht. Meer dan dat kan je er echt niet van maken. Het defwerk was dan ook goed. Sowieso zou ik 7/10 als goed meten als je er echt op die manier naar wilt kijken.

Dan zijn we daar inderdaad niet over eens. Waarschijnlijk ben ik gewoon iets te fanatiek. Overigens zeg ik niet dat je altijd maar TW voor iets belangrijks moet nemen maar uitgeslapen op je werk komen is voor mij geen must nee. In mijn ogen proberen de teams met meer spelers dit soort momenten te voorkomen door juist met meer te spelen. Hoe meer mensen hoe minder ''verplichtingen'' die de ondergang van het account kunnen betekenen maar goed dat is mijn kijk erop.

Ik zal naast de smiley hebben gekeken :p
 

DeletedUser68950

Guest
Wat een gezeur en gehaat weer, tim010 heeft goed gedeffed, niet perfect. Ik denk dat de meesten met 20 dorpjes in deze fasé gestopt zouden zijn als ze zoveel incomings krijgen. Voor het AF moet je echt alles perfect snipen en deffen, soms vergeten ze dat er mensen op een account zitten.:redface:
 
Reactiescore
1.167
Wil niet denigrerend zijn ofzo, maar naar mijn idee kan zijn deffwerk op die classic nooit echt een super prestatie zijn geweest. Volgens mij heb je daar iig een goede belager voor nodig maar als ik me niet vergis kwamen onze massa's nietecht van de grond en is het deffen op een secondenwereld met boerlimiet en een actieve stam die backuped levert niet zo moeilijk.
Voor het geval dat je nu mijn prestaties daar gaat vergelijken met die van Niels, ja Niels deed het een stuk beter. Maar je moet niet vergeten dat wij massa's kregen van jullie die duidelijk van een heel ander kaliber waren als die van ons.

Ik denk dat je team paramore daar wel een beetje tekort doet hoor. Wij krijgen 2 week lang elke dag gemiddeld 35 clears op onze frontdorpen. Wij hadden echt makkelijk weggespeeld kunnen worden als jullie wat slimmer hadden doorgedrukt. Stonden echt op vallen. Ik zie niet veel spelers dat met minimaal dorpenverlies (ik geloof 5 die na een dag al weer terug waren in ons bezit) deffen.
 
Reactiescore
3.583
Ik zou zeggen ik kom weer met leuke PS maar dan gaan er mensen weer wenen :D Kiezen we voor inactiviteit of geween?
 

DeletedUser69389

Guest
Recliner overgestapt van MEM naar AMB. Iemand wat over te vertellen?

Niet zoveel. Recliner kwam met een voorstel bij ons, omdat hij het wel zag zien zitten om met zijn team deel uit te maken van ons fap imperium en toen zijn wij ons er dit weekend over gaan beraadslagen en is deze recruit eruit gerold.

De ene stam is de andere natuurlijk niet en het kan zo zijn dat Mem niet geschikt voor hen was, maar dat weet ik niet echt. Maar ik zou bijv. niet kunnen aarden in een stam zonder morele principes.
 

DeletedUser59552

Guest
Solo 24 uur lijkt me sterk.. De volgende dag tentamens en aanvallen binnen krijgen ? Die wekker zal staan bij lau daar ben ik van overtuigd. Nogmaals het is de instelling waar het om draait.

Ik ken jou en degene over wie je het hebt niet en dat boeit me ook niet. Maar wekker zetten snachts bij een massa terwijl je de dag een tentamen hebt.... Sorry hoor, maar dan is er zeker wat met je instelling aan de hand. Dat je tw boven je echte leven zet, dan ben je gewoon niet goed en ik mag hopen dat hij dit ook echt niet doet.

Niet zoveel. Recliner kwam met een voorstel bij ons, omdat hij het wel zag zien zitten om met zijn team deel uit te maken van ons fap imperium en toen zijn wij ons er dit weekend over gaan beraadslagen en is deze recruit eruit gerold.

De ene stam is de andere natuurlijk niet en het kan zo zijn dat Mem niet geschikt voor hen was, maar dat weet ik niet echt. Maar ik zou bijv. niet kunnen aarden in een stam zonder morele principes.


Kan je uitleggen wat je bedoelt met die morele principes? Of heb ik iets gemist over Mem?
 

DeletedUser74552

Guest
Ik ken jou en degene over wie je het hebt niet en dat boeit me ook niet. Maar wekker zetten snachts bij een massa terwijl je de dag een tentamen hebt.... Sorry hoor, maar dan is er zeker wat met je instelling aan de hand. Dat je tw boven je echte leven zet, dan ben je gewoon niet goed en ik mag hopen dat hij dit ook echt niet doet.

Tentamens nee indd dat lijkt me geen slim plan. Werk zou me echter niet zoveel boeien. Nachtje minder slaap is niet zo erg hoor om wat te wekkeren. Het is ook niet alsof je niet slaapt het enige wat je moet doen is af en toe taggen en om 7 uur op staan. Terwijl 7 uur opstaan al een normaal ritme is voor velen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ken jou en degene over wie je het hebt niet en dat boeit me ook niet. Maar wekker zetten snachts bij een massa terwijl je de dag een tentamen hebt.... Sorry hoor, maar dan is er zeker wat met je instelling aan de hand. Dat je tw boven je echte leven zet, dan ben je gewoon niet goed en ik mag hopen dat hij dit ook echt niet doet.




Kan je uitleggen wat je bedoelt met die morele principes? Of heb ik iets gemist over Mem?

Misschien had ik het in een nieuwe alinea moeten zetten, maar volgens mij is het duidelijk dat ik vertelde dat ik niet in een stam kan zitten die niet aan fair-play doet. Echter heb ik nergens beweerd dat Mem (vooralsnog in elk geval, we weten de toekomst niet) aan vies spel doet.
 

DeletedUser59552

Guest
Misschien had ik het in een nieuwe alinea moeten zetten, maar volgens mij is het duidelijk dat ik vertelde dat ik niet in een stam kan zitten die niet aan fair-play doet. Echter heb ik nergens beweerd dat Mem (vooralsnog in elk geval, we weten de toekomst niet) aan vies spel doet.
Ahja, dan snap ik je nu :)

Het leek erop alsof je MEM een stam noemde die geen morele waarden heeft, maar is gewoon hoe het er stond.
 

DeletedUser78151

Guest
We zijn hier wel een lekkere trend begonnen

Het top/flop spelers topic discussiëren we over stambeleid en het top/flop stam topic zijn we over spelers bezig :D

love it!
Stop eens met je seksueel gefrustreerde gedrag. :rolleyes:
(Mem is altijd fair geweest en actieve stam. Overgang van Recliner snap ik niet maar zullen verder in de wereld wel zien hoe die eruit komt.)

Mathijs
 
Bovenaan