Top/Flop Spelers

Reactiescore
3.586
Het is niet omdat ik niet bij Ajax speel ik er niets van kan weten. Toch wel bekend dat ik veel mensen spreek op tw en veel weet over veel mensen. Dat jij je medespeler op deze wereld komt indekken is wel lief hoor.
 

DeletedUser66265

Guest
Het is niet omdat ik niet bij Ajax speel ik er niets van kan weten. Toch wel bekend dat ik veel mensen spreek op tw en veel weet over veel mensen. Dat jij je medespeler op deze wereld komt indekken is wel lief hoor.
Over Laurens heb je mogelijk gelijk. Niels daarentegen, doe je mijns inziens tekort. Het is absoluut niet zo dat hij niks kan of niks doet. Hij is soms wat inactief, maar wie niet? Indien actief is het gewoon een goede speler.

Je hoeft nu ook niet aan te komen zetten met dat ik een wit voetje bij Niels probeer te halen, een vriendje van hem ben, of een ander slap excuses. Afgezien van 'de paddo's, wat jij niet hoeft te begrijpen, heb ik helemaal niks met Niels. Op het af is het een naprater zonder ruggengraat. Ik kan hem op het af, onder omstandigheden, dan ook niet uitstaan. In game is hij daarentegen anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Was ik niet van plan, ik beweer ook nergens dat hij een noob is maar we moeten nu niet gaan zeggen dat het een wereldspeler is want dat is hij zeker niet. Heeft geen karakter en zoals je zegt praat hij maar wat na bij enkele grote namen om erbij te horen (zoals nu net met Laurens). Als die dan op mij gaat vitten betreft massa's waar ik wellicht veel meer verstand van heb als hem wil ik best ook mijn mening kwijt over hem en dat is niet zo positief. Maar Laurens zal vast blij zijn met mijn mening te horen (waar die ongetwijfeld veel waarde aan hecht) want het AF is toch maar veel te lief zoals hij onlangs eens meedeelde ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wat jij elke wereld doet is in de stam gaan die met 100% zekerheid de wereld zal winnen en dan op een acc gaat deffen met 24 uur tijd op een dag tegen een noobstam. Niet te hoog van de toren blazen. 1x bij u in de stam gezeten en toen ging ge runnen (w47). W42 net als de persoon boven mijn post gaan runnen toen de stam wederom niet in pol positie lag.

Ja toppers hoor jullie, ik faal soms eens maar dat is dan ook enkel tegen een mega overmacht en met beperkte tijd. Niet iets om mij voor te schamen vind ik zo zelf. Maar dat zullen jullie 'fake toppers' wel even anders zien of niet?

Soms vraag ik mij echt af hoe rap mensen tevreden zijn van hun eigen prestaties terwijl ze nog nooit iets echt noemenswaardig gedaan hebben.

Niet dat ik je als noob wil afschilderen hoor, Niels daarin tegen heeft letterlijk nog nooit wat gepresteerd op een wereld en meelopen met de grote jongens is voor alle duidelijkheid GEEN prestatie.

Tegen een noobstam? Ik def al zeker 7 jaar, en heb ook tegen niet "noobstammen" gedeft. En ik ben helemaal niet wezen runnen op 42 joh, check je bronnen nog eens.. :p

Waarom wordt je trouwens ineens zo salty? Ik duidde totaal niet op het feit dat jij jezelf overschat.

@Nikki, laten we deze discussie nou niet weer beginnen. Elke keer als we op een wereld spelen tegelijk wordt jij ofwel gerekt, ofwel ben ik inactief. Laat zulke uitspraken nou maar achterwege.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Laurens is ook geen complete speler, maar dit weet hij zelf ook. Ik speel momenteel op hetzelde account als hij op 49. Deze wereld was niet beslist voor hij erop kwam. Hij heeft het sleutelaccount van die wereld van mij overgenomen(in mijn examem periode). Hier heeft hij uitstekend op gedeft.

Het probleem met Laurens is alleen dat hij lui is en motivatie problemen kan hebben. Ook moet ik zeggen dat hij misschien iets wat snel opgeeft als andere het voor hem verpesten(w52).

Kortom laurens is een ideale co op een moeilijk account, maar de rol als hoofdspeler zal ik hem niet snel geven. Een goede deffer, maar geen complete speler. Wel zou ik liever met hem dan tegen hem spelen ;)
 
Reactiescore
1.168
Was ik niet van plan, ik beweer ook nergens dat hij een noob is maar we moeten nu niet gaan zeggen dat het een wereldspeler is want dat is hij zeker niet. Heeft geen karakter en zoals je zegt praat hij maar wat na bij enkele grote namen om erbij te horen (zoals nu net met Laurens). Als die dan op mij gaat vitten betreft massa's waar ik wellicht veel meer verstand van heb als hem wil ik best ook mijn mening kwijt over hem en dat is niet zo positief. Maar Laurens zal vast blij zijn met mijn mening te horen (waar die ongetwijfeld veel waarde aan hecht) want het AF is toch maar veel te lief zoals hij onlangs eens meedeelde ;)

Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik een 'top/wereld'speler ben, iets wat ik ook absoluut niet ben. Dat is iets wat jullie er op eens van maken. Je begon zelf eerst over prestaties, waar Martijn wel wat terechte punten aanhaalt, maar nu moet je niet prestaties gaan vergelijken met een 'wereld'speler. In die twee zit nogal een verschil.

Over Laurens heb je mogelijk gelijk. Niels daarentegen, doe je mijns inziens tekort. Het is absoluut niet zo dat hij niks kan of niks doet. Hij is soms wat inactief, maar wie niet? Indien actief is het gewoon een goede speler.

Bedankt, ik weet wat ik zelf kan en wat niet. Maar ook bij mij zijn er regelmatig wel eens wat motivatie- en tijdproblemen. Dat is ook logisch denk ik. RL gaat voor mij altijd voor. Ik speel dit dan ook voor de fun.
 

DeletedUser66265

Guest
Want wij hebben ooit actief op dezelfde wereld gespeeld Laurens? Zelfs toen we op hetzelfde account 'speelde' waren we er beiden niet veel. De werelden waar ik ben weggespeeld, ben jij niet tijdig genoeg actief geweest. Enkel w 36 zou een optie kunnen zijn met D. Maar poeh poeh, wat een prestatie. Mijn drie frontspelers van D waren groter dan mijn hele stam bij elkaar. En daar kwam nog bij dat jullie mijn pbg mij hebben laten stabben. Vergeet ook de kata's niet die fre hanteerde. Als daar weggespeeld worden jouw definitie van rekken is... Dan denk ik dat je niet goed wijs ben.

Zoals ik al zei Niels, iedereen heeft wel eens last van activiteit. Feit is dat indien het nodig is je er wel gewoon staat. En dat is uiteindelijk belangrijk. Daarom bind ik dat joker geen gelijk heeft omtrent jou.
 

DeletedUser77689

Guest
Althans ik vermoed dat je bijvoorbeeld niets weet van zijn deffwerk op paramore op de vorige classic.

Wil niet denigrerend zijn ofzo, maar naar mijn idee kan zijn deffwerk op die classic nooit echt een super prestatie zijn geweest. Volgens mij heb je daar iig een goede belager voor nodig maar als ik me niet vergis kwamen onze massa's nietecht van de grond en is het deffen op een secondenwereld met boerlimiet en een actieve stam die backuped levert niet zo moeilijk.
Voor het geval dat je nu mijn prestaties daar gaat vergelijken met die van Niels, ja Niels deed het een stuk beter. Maar je moet niet vergeten dat wij massa's kregen van jullie die duidelijk van een heel ander kaliber waren als die van ons.
 
Reactiescore
1.094
Tegen een noobstam? Ik def al zeker 7 jaar, en heb ook tegen niet "noobstammen" gedeft. En ik ben helemaal niet wezen runnen op 42 joh, check je bronnen nog eens.. :p

Waarom wordt je trouwens ineens zo salty? Ik duidde totaal niet op het feit dat jij jezelf overschat.

@Nikki, laten we deze discussie nou niet weer beginnen. Elke keer als we op een wereld spelen tegelijk wordt jij ofwel gerekt, ofwel ben ik inactief. Laat zulke uitspraken nou maar achterwege.

Ja W16 en W18 waren pittige werelden idd.
 

DeletedUser69389

Guest
Wil niet denigrerend zijn ofzo, maar naar mijn idee kan zijn deffwerk op die classic nooit echt een super prestatie zijn geweest. Volgens mij heb je daar iig een goede belager voor nodig maar als ik me niet vergis kwamen onze massa's nietecht van de grond en is het deffen op een secondenwereld met boerlimiet en een actieve stam die backuped levert niet zo moeilijk.
Voor het geval dat je nu mijn prestaties daar gaat vergelijken met die van Niels, ja Niels deed het een stuk beter. Maar je moet niet vergeten dat wij massa's kregen van jullie die duidelijk van een heel ander kaliber waren als die van ons.

Het was niet dat ik prestatie prestatie bedoelde, maar meer dat Niels er stond toen het moest.
 

DeletedUser74552

Guest
YoWhite nog iets nodig van Laurens dat je zo zit te kontlikken? JA/NEE volstaat.

Tegenwoordig volstaat een voorbeeld geven al als kontlikken? Ik snap heel je kruistocht tegen mij of laurens niet. Waar zie je mij uberhaupt zeggen dat laurens een topper is ? In een ander topic op deze wereld word er nog gesproken over zijn gefaalde blitz en het sturen van clears in de nachtbonus. Buiten die actie's kan laurens wel deffen als geen ander en DAAR ging het om in mijn voorbeeld. En mezelf zou ik al helemaal geen topper willen noemen lol maar zo een minderwaardigheidscomplex dat jij hier bezit heb ik ook weer niet.
 
Reactiescore
3.586
Ik reageer 1x op u en het is al een hele kuistocht tegen u. Ik heb geen minderwaardigheidscomplex hoor ik nader stilaan een leeftijd waar het mij allemaal gestolen kan worden :D

Ik zeg wat ik denk, zouden meer mensen moeten doen ^^
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat meer mensen zouden moeten doen is beseffen wanneer ze een discussie kunnen stopzetten in plaats van te blijven doorgaan op een ondertussen ontspoorde discussie.

De discussie waar het om draaide was dat @YoWhite het vreemd vond dat het team op Tim010 weinig tijd had tijdens de eerste aanvallen van de massa, hij noemde dit een 'typisch' geval en dat insinueert toch enige negativiteit richting mijn account waardoor ik daar wel nog wou op reageren.

Indien zoals er werd gezegd het zo typisch is, waarom is er dan zo goed verdedigd vraag ik me af. De post insinueerde (zoals ik hem opvatte) namelijk dat we weglopen van de aanvallen, zeer vreemd dan dat er door het team zelf alsnog goed is verdedigd. Na deze kleine probleempjes rond inactiviteit is dat verdedigen trouwens prima doorgezet. Daarna haal je er het verschil met Laurens bij, een echte massadeffer zoals jij hem noemt. Met alle respect naar laurens waarvan ik zeker geloof dat ie dat goed kan (nooit zelf aan het werk gezien), maar ik zie niet hoe de twee zaken verband houden met elkaar. Je oordeelde namelijk met een puntenscore op ons verdedigingswerk maar het enige waar je ons op afrekende was dat we er niet waren in het midden van de nacht. Dat zou betekenen dat Laurens een betere deffer is omdat hij solo 24 uur per dag speelt. Dat is de enige vergelijking die je kon maken die klopte want het verdedigen zelf was gewoon inorde, ja Laurens kan dat ongetwijfeld ook maar ik zie niet in waarom er nog redelijk negatief werd gedaan. Zeker omdat je zelf ook hebt gezien op classic dat ik niet wegloop van incommings, op 2 dagen na dat ik in een situatie zat zoals hier nu het geval was, heeft het account Tim010 altijd gewoon zitten verdedigen.

TL;DR : Ik moest even kwijt dat de bewering dat Laurens een betere deffer is dan team Tim010 omdat we niet online waren snachts geen correct statement is. Hiermee zeg ik ook niet dat we beter zijn dan Laurens, enkel wil ik aantonen dat de redenering/logica achter de post van Yowhite niet correct was. Appelen met peren vergelijken was daar meer op van toepassing.
 

DeletedUser74418

Guest
:DNikki wekt gewoon dat instinct bij iedereen op om TLDR posts te schrijven
 

DeletedUser66265

Guest
Volgens mij sta ik toch echt los van deze discussie. Ik heb niet echt iets beweert over team Tim.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Want wij hebben ooit actief op dezelfde wereld gespeeld Laurens? Zelfs toen we op hetzelfde account 'speelde' waren we er beiden niet veel. De werelden waar ik ben weggespeeld, ben jij niet tijdig genoeg actief geweest. Enkel w 36 zou een optie kunnen zijn met D. Maar poeh poeh, wat een prestatie. Mijn drie frontspelers van D waren groter dan mijn hele stam bij elkaar. En daar kwam nog bij dat jullie mijn pbg mij hebben laten stabben. Vergeet ook de kata's niet die fre hanteerde. Als daar weggespeeld worden jouw definitie van rekken is... Dan denk ik dat je niet goed wijs ben.

Zoals ik al zei Niels, iedereen heeft wel eens last van activiteit. Feit is dat indien het nodig is je er wel gewoon staat. En dat is uiteindelijk belangrijk. Daarom bind ik dat joker geen gelijk heeft omtrent jou.

Je hoefde mijn bedenking niet te bevestigen hoor. Ik gaf gewoon een beknopte samenvatting.
 

DeletedUser74552

Guest
Beste Tim, allereerst duidelijke post. Ik zal kort even op je punten in gaan. (dik gedrukt)

Wat meer mensen zouden moeten doen is beseffen wanneer ze een discussie kunnen stopzetten in plaats van te blijven doorgaan op een ondertussen ontspoorde discussie.

De discussie waar het om draaide was dat @YoWhite het vreemd vond dat het team op Tim010 weinig tijd had tijdens de eerste aanvallen van de massa, hij noemde dit een 'typisch' geval en dat insinueert toch enige negativiteit richting mijn account waardoor ik daar wel nog wou op reageren.

Ik vind het vreemd dat als je een team hebt met 4 man, niet een daarvan het op kan brengen tijdens de eerste ''massa'' een avondje door te kunnen deffen. Dit komt vaker voor bij zulke grote teams terwijl dat eigenlijk niet hoort te kunnen vandaar dat ik het een ''typisch'' geval noem.

Indien zoals er werd gezegd het zo typisch is, waarom is er dan zo goed verdedigd vraag ik me af. De post insinueerde (zoals ik hem opvatte) namelijk dat we weglopen van de aanvallen, zeer vreemd dan dat er door het team zelf alsnog goed is verdedigd. Na deze kleine probleempjes rond inactiviteit is dat verdedigen trouwens prima doorgezet.

Mijn post was gericht tegen de activiteit van de originele spelers van het account en niet tegen de kwaliteit van het deffen. Je aanname klopt hier dus niet en vervolgens bevestig je mijn punt (dik gedrukt en onderstreept).

Daarna haal je er het verschil met Laurens bij, een echte massadeffer zoals jij hem noemt. Met alle respect naar laurens waarvan ik zeker geloof dat ie dat goed kan (nooit zelf aan het werk gezien), maar ik zie niet hoe de twee zaken verband houden met elkaar.

Laurens was slechts een voorbeeld. Het ging me hier niet om zijn def werk maar om zijn instelling. Hij deft dan weken aan een stuk door en indien nodig pakt hij daar echt wel eens een avond voor bij. Het verband is dus het niet hebben van dezelfde instelling. Althans zo komt het op mij over.

Je oordeelde namelijk met een puntenscore op ons verdedigingswerk maar het enige waar je ons op afrekende was dat we er niet waren in het midden van de nacht.

Ik oordeel niet het verdedigingswerk maar de instelling van de 4 spelers op het account. Verder heb ik al aangegeven dat ik het makkelijk fout kan hebben maar het is wel iets veel voorkomends bij grote teams. Ik neem aan dat we het daar over eens kunnen zijn.

Dat zou betekenen dat Laurens een betere deffer is omdat hij solo 24 uur per dag speelt. Dat is de enige vergelijking die je kon maken die klopte want het verdedigen zelf was gewoon inorde, ja Laurens kan dat ongetwijfeld ook maar ik zie niet in waarom er nog redelijk negatief werd gedaan.

Solo 24 uur lijkt me sterk.. De volgende dag tentamens en aanvallen binnen krijgen ? Die wekker zal staan bij lau daar ben ik van overtuigd. Nogmaals het is de instelling waar het om draait.

Zeker omdat je zelf ook hebt gezien op classic dat ik niet wegloop van incommings, op 2 dagen na dat ik in een situatie zat zoals hier nu het geval was, heeft het account Tim010 altijd gewoon zitten verdedigen.

Deze situatie is anders omdat je nu 3 man om je heen hebt. Toen speelde je solo. Een situatie die veel beter te begrijpen is dan 4 man die niet kan.

Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt en dat Tim010 nog lang op w55 mag blijven bestaan. Ik weet dat jullie het in je hebben.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom is er zoveel haat op Tim en zn team :rolleyes:

Kan gebeuren toch dat je door omstandigheden minder goed een massa defft dan normaal?
 
Bovenaan