Top/Flop Spelers

DeletedUser61134

Guest
Als ik een vrouw was en ik had zo'n probleem zou ik heel luid gillen in de hoop dat er een knappe gast mij komt helpen. Dus als ik u moet helpen zou ik dat doen met deze tip :eek:

Meestal is mijn oplossing voor dingen slaan :eek:
 

DeletedUser59552

Guest
Lieve AF-gangers,

Het is tijd voor wat heugelijker nieuws, ik mag eindelijk bekend maken op welk w55 account ik en mijn team spelen.

Lange tijd was ons account een onbekende naam die af en toe in een GA lijstje tevoorschijn kwam. Meestal bij mensen die met het desbetreffende account een praatje maakten en daaruit afleiden dat het gerund wordt door een ultieme baas. Helemaal terecht kregen wij steeds meer naamsbekendheid, maar telkens maar weer kwam de vraag: welke stam ga je joinen? Dit had allemaal te maken met de ligging van het account en het feit dat het team besloten had om (tijdelijk) anoniem te spelen. Wij joinen een stam, niet voor een maand of 2, maar met als doel om voor de wereldwinst te gaan. We joinen niet een stam en zeggen dan: we zien wel hoe het er over 2 maanden voorstaat. Wij joinen eigenlijk geen stam, maar wij joinen een broederschap! Vandaar dat wij vrij lang aanbiedingen van 3 topstammen (-DR-, Par en AMB) consequent afwezen.

Eigenlijk waren er maar 2 stammen die wij het overwegen waard vonden om te joinen, namelijk -DR- en AMB. Dit heeft alles te maken met de helaas mindere reputatie van Par en de stab van darkheerser vonden wij dusdanig erg dat wij Par niet zouden joinen, zolang darkheerser er nog in zou zitten. Noem dit triest, kinderachtig, dat mag. Wij zijn niet de meest heilige boontjes, maar ook wij hebben grenzen en die heeft darkheerser ruimschoots overschreden. Natuurlijk kan iedereen een 2e kans krijgen, maar de wijze van reageren van deze speler bracht ons aan het twijfelen over de sfeer/instelling van darkheerser en dus ook van Par leden, die zo'n speler wel binnen heeft gehaald.

Maar na een tijdje begon het te kriebelen bij ons, het anoniem en eigenlijk solo op een wereld spelen. We kwamen in contact met de leiding van AMB en er was al onderlinge kennis over hoe en wie wij waren (bravo Martijn!). Na goed onderhandelen aan onze kant hebben wij de overstap gemaakt naar AMB en hiermee kleur bekend aan de stam waarmee wij voor de wereldoverwinning willen gaan.

Dus bij deze mag ik hierbij bekend maken dat ik en mijn team op het account I burried my Soul (IBmS) spelen! Uiteraard is iedereen hartstikke benieuwd naar het team buiten mij en ik zal ze aan jullie voorstellen. Allereerst, hebben we Seba, een zeer geliefde Belg bij velen, op het AF bekend onder de naam Tripswitch. De laatste co is de zeer bekende (en vreemd genoeg ook zeer gehate soms) Jannes a.k.a. Jokersbrain!

Nu wil ik niet meteen heel w55 zoveel schrik aanbrengen dat jullie op grijs gaan, dus laten we er gewoon een mooie wereld van maken. Jullie mogen ons uiteraard wel aanbidden door iets achterlaten in dit topic!

Yuri.

P.S. Dit is om de, helaas, negatieve sfeer op het AF te doordringen en een vrolijk topic te openen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Wil nog wel even zeggen dat ik degene was die het mysterie ontrafeld heb hoor :p

Aldus mijn skype gesprek met Martijn:
[29-05-17 17:09:01] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: jooo
[29-05-17 17:09:14] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: IBmS speelt atm nog anoniem
[29-05-17 17:09:21] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: zou dus best kunnen dat Jannes daar speelt :x
[29-05-17 17:09:32] Martijn: joo
[29-05-17 17:14:32] Martijn: Kan zomaar
[29-05-17 17:14:59] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: juh daarom
[29-05-17 17:15:20] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: denk niet dat hij uberhaupt ooit Par. zou joinen dan :p
[29-05-17 17:16:14] Martijn: uhu
[29-05-17 17:16:22] Martijn: Ik stuur wel even een pm met hey Jannes
[29-05-17 17:16:53] Martijn: Titel Mysterie ontrafeld
 
Reactiescore
3.536
Wil nog wel even zeggen dat ik degene was die het mysterie ontrafeld heb hoor :p

Aldus mijn skype gesprek met Martijn:
[29-05-17 17:09:01] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: jooo
[29-05-17 17:09:14] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: IBmS speelt atm nog anoniem
[29-05-17 17:09:21] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: zou dus best kunnen dat Jannes daar speelt :x
[29-05-17 17:09:32] Martijn: joo
[29-05-17 17:14:32] Martijn: Kan zomaar
[29-05-17 17:14:59] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: juh daarom
[29-05-17 17:15:20] Sikko | Ponos | .Aftersky | LittleMe: denk niet dat hij uberhaupt ooit Par. zou joinen dan :p
[29-05-17 17:16:14] Martijn: uhu
[29-05-17 17:16:22] Martijn: Ik stuur wel even een pm met hey Jannes
[29-05-17 17:16:53] Martijn: Titel Mysterie ontrafeld

Nouja het was inderdaad ook niet zo moeilijk te achterhalen, wij zeiden tegen iedereen dat we anoniem speelde en ik zei hetzelfde op het AF dus de link kan rap gelegd worden door degene waarmee wij in contact stonden. Maar zo hard deden we ook niet ons best dus np :p

Mijn antwoord op Martijn toen die in PM kwam beweren dat ik op het account IBmS speelde, heb ik toch even mee gelachen (zelfspot).

LEJH1r8DQBuKoRlL8-a-dw.png


Voor of tegen ons account? :s

Goeie vraag :s
 

DeletedUser10303

Guest
Lieve AF-gangers,

Het is tijd voor wat heugelijker nieuws, ik mag eindelijk bekend maken op welk w55 account ik en mijn team spelen.

...

Was al bekend :D Proficiat trouwens met jullie keuze! Succes met jullie nieuwe stam.
Jullie hebben het solo goed gedaan, ben benieuwd wat jullie kunnen bereiken in samenwerking met een stam ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Na goed onderhandelen aan onze kant hebben wij de overstap gemaakt naar AMB en hiermee kleur bekend aan de stam waarmee wij voor de wereldoverwinning willen gaan.
.

Onderhandelen. pff. Die interesse was enorm gretig hoor nubs <3
 
Reactiescore
3.536
FrjCYgZkSuSnuOzqJ7pZeQ.png


De nummer 1 NozemOil (geel) toont even zijn klasse. CF's komen pakken naast mij, ik heb tactisch mijn twijfels of het de juiste optie zal zijn.

Top/flop? Ben wel benieuwd naar de meningen van Par hierop, overigens niet de eerste cf vanuit Par zijde.
 

DeletedUser69389

Guest
Uhm het verdiend niet de schoonheidsprijs inderdaad, maar we weten al wel dat Par. ervan houdt om op een laffe manier cf's te pakken. Het is niet voor niets dat ze weigerden er afspraken over te gaan maken...
 
Bovenaan