Top/Flop spelers

DeletedUser7072

Guest
Het zou ook wel vreemd zijn als je ze wel wilde kennen, gezien het verschil in leeftijd....
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
En aangezien ze zelf niet meer is dan een mager zesje. Dat helpt ook wel.
 

DeletedUser7072

Guest
Mijn opmerking over 'verschil in leeftijd' was anders bedoelt als reactie op wat Morena hierboven zei :p

Het verschil in leeftijd tussen Rebecca en de mensen hier is ook niet zo groot denk ik, dus lijkt het me duidelijk dat die opmerking niet aan haar gericht was.

Enja Morena is samen met haar man .BZRK het super deluxe DU team van El Mejor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Mijn opmerking over 'verschil in leeftijd' was anders bedoelt als reactie op wat Morena hierboven zei :p

Het verschil in leeftijd tussen Rebecca en de mensen hier is ook niet zo groot denk ik, dus lijkt het me duidelijk dat die opmerking niet aan haar gericht was.

Enja Morena is samen met haar man .BZRK het super deluxe DU team van El Mejor.

Ben wat aan de oude kant tegenover Laurens natuurlijk :eek:
 

DeletedUser77723

Guest
Ben wat aan de oude kant tegenover Laurens natuurlijk :eek:

Hoe belangrijk is een leeftijd in een spel ?
Voor mij zijn jullie alleen lettertjes op mijn scherm , nix persoonlijks dus :)
Btw wat is leeftijd Ik en BZRK zijn Opa en Oma :)
We zijn gelukkig uit de pubers in huis en dat houden we graag zo :D
Dus als jullie jezelf afvragen wie zijn die BZRK en Morena ,, Wij zijn Opa BZRK en Oma Morena :p
We doen aan krachttraining ( body building ) Hobby ,, en spelletjes als tijd verdrijf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ben 21, en heb een vriendin. En toevallig is ze wel knapper dan jij, en ook minder arrogant.
 

DeletedUser72524

Guest
Jij bent een jongen van 13 die net uit de kast is gekomen. (Sander gaf me nudes die jij naar hem gestuurd had)

Ik een 22 jarige schoonheid :D

Waarom noem je mij? Ik zal in deze discussie eerder de kant kiezen van Laurens dan die van jou. Ik geloof Laurens dus meteen op zijn woord dat zijn vriendin knapper en minder arrogant is dan jij bent. Let op Laurens ik noem jouw vriendin hier niet knap of niet arrogant. Maar iets van in een wereld vol blinden is een eenogige koning.
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom noem je mij? Ik zal in deze discussie eerder de kant kiezen van Laurens dan die van jou. Ik geloof Laurens dus meteen op zijn woord dat zijn vriendin knapper en minder arrogant is dan jij bent. Let op Laurens ik noem jouw vriendin hier niet knap of niet arrogant. Maar iets van in een wereld vol blinden is een eenogige koning.

Omdat jij me Laurens FB en foto's gaf :p
Ik zweer je hij leek 13!

En toch weet ik dat je dat niet meent Sander :D
Je houdt stiekem wel van me!

Ps. Sinds wanneer is een rechterhand een vriendin
Ps ps. Als je zijn vriendin knap noemt geef je toe gay te zijn :eek:
Ps ps ps. Sander busted word graag geholpen door Laurens "vriendin"
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb Laurens nog nooit gezien op Facebook :p, ik heb daar ook geen behoefte aan.
Je kan best aardig zijn, maar tegelijkertijd ook enorm frustrerend.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb Laurens nog nooit gezien op Facebook :p, ik heb daar ook geen behoefte aan.
Je kan best aardig zijn, maar tegelijkertijd ook enorm frustrerend.

Dat 2de is intentioneel :eek:
Het is minder leuk lief en aardig te doen dan gek en vervelend :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Omdat jij me Laurens FB en foto's gaf :p
Ik zweer je hij leek 13!

En toch weet ik dat je dat niet meent Sander :D
Je houdt stiekem wel van me!

Ps. Sinds wanneer is een rechterhand een vriendin
Ps ps. Als je zijn vriendin knap noemt geef je toe gay te zijn :eek:
Ps ps ps. Sander busted word graag geholpen door Laurens "vriendin"

Lijkt me best sterk dat Sander mijn fb vindt. Zelfs mensen die me irl kennen vinden mijn facebook niet makkelijk. Overigens, moest het zo zijn, dat kan best aangezien mijn pf van 7 jaar geleden is. Lijkt me dus vrij logisch dat ik dan 13/14 lijk, nee? Maar goed dat je even knap bent als je slim bent. Niet. :D

Ps: stuur me maar privé met me achternaam dan. ;)
 
Bovenaan