Top/Flop spelers

Reactiescore
2.509
Buiten dit gedeelte ben ik het met Laurens eens, want nu zeg je dat je geen actieve tw speler kan zijn als je een vriendin hebt....

Wie is de actieve speler van ons 2? Jij. Wie heeft hier geen vriendin? Jij.
Moet ik nog meer zeggen?

Wat betreft Hols, de avond voor de massa hadden Ricardo en ik vv. Het acc stond echt belachelijk stacked, het is gewoonweg een schande dat ze ook maar 1 dorp hebben verloren. Wat we ook zagen is dat er totaal niks mobiel stond. We hebben hier melding van gemaakt bij Fide, maar we werden niet echt heel serieus genomen...
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het voor sommige ook gewoon moeilijk is om goed te deffen, aangezien voor sommige deffen bestaat uit stacken. Ik heb ook vaak genoeg tegen spelers van UI zitten deffen, dit bevestig dat aanvallen met een plan ook lastig kan zij en dat het meestal gewoon spammen is en het beste hopen.

Hieruit concludeer ik hetzelfde als Laurens, het niveau op W49 is niet overal waar het moet zijn. Nu kan dit door drie dingen komen:
1. Wij kijken verkeerd
2. Er zijn geen goede spelers
3. Onze maatstaaf is te hoog

Ik zie een actieve spelers niet als een als een tactisch sterker speler, maar je hebt wel meer aan een overactieve noob/speler dan aan een inactieve goede/geweldige speler.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dragonshield word je niet er niet een beetje moe van om jezelf continu de beste te noemen.

Weet niet, word jouw stam het niet moe om steeds te falen?

Overigens. Toon mij aan waar ik op dit deel van het AF mezelf de beste heb genoemd buiten gisteren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik zei duidelijk buiten gisteren. En het feit is, ik ben gewoon beter dan 95% hier. Ligt meer aan 49 dan aan mij.
 

DeletedUser74404

Guest
Ik had het helemaal niet over andere dagen, enkel over gisteren, sorry, had ik erbij moeten zeggen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Leuke steekproef neem jij. Iemand die zulke domme dingen zegt neem ik niet serieus.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Bedankt. Zal ik doen, mezelf de grond in boren zou nogal zielig zijn toch? Alsof ik een fuck geef om wat ze hier van me denken haha :D
 

DeletedUser74404

Guest
Je hoeft dan ook jezelf niet de grond in te boren, maar simpel niet jezelf continu de beste noemen is ook goed.
 

DeletedUser7072

Guest
Laurens is niet alleen een van de beste tw'ers, hij heeft daarnaast ook nog 3 studies afgerond, heeft een denderende carriere als mannelijk model en heeft daarbij nog een goede vaste baan ;)

Wel heeft hij toegegeven niet te kunnen c snipen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je hoeft dan ook jezelf niet de grond in te boren, maar simpel niet jezelf continu de beste noemen is ook goed.

Continu, waarbij je doelt op gisteren. Tjonge jonge zeg, moet je nog leren op school om verbanden door te trekken ofzo?
Laurens is niet alleen een van de beste tw'ers, hij heeft daarnaast ook nog 3 studies afgerond, heeft een denderende carriere als mannelijk model en heeft daarbij nog een goede vaste baan ;)

Wel heeft hij toegegeven niet te kunnen c snipen.

Ik zit nog in me eerste studie. En mannelijk model, nou bedankt dat je me zo knap vindt Dirk!
 

DeletedUser77723

Guest
Dit gesprek is toch wel iets voor de praathoek vind je niet?

Idd een gesprek voor de onzinhoek ,,,, maar waar staat die dan ?
De meeste gesprekken zijn onzin op het AF.
En het valt me ook op dat de meeste hier homo zijn volgens mij ?
Zo af en toe om te kotsen Brrrrrrr :)
 

DeletedUser

Guest
Idd een gesprek voor de onzinhoek ,,,, maar waar staat die dan ?
De meeste gesprekken zijn onzin op het AF.
En het valt me ook op dat de meeste hier homo zijn volgens mij ?
Zo af en toe om te kotsen Brrrrrrr :)

Dus homo's zijn om van te kotsen?
 

DeletedUser61134

Guest
Idd een gesprek voor de onzinhoek ,,,, maar waar staat die dan ?
De meeste gesprekken zijn onzin op het AF.
En het valt me ook op dat de meeste hier homo zijn volgens mij ?
Zo af en toe om te kotsen Brrrrrrr :)

Tja, als je bij sommigen de kop ziet ben je blij als die vrouwen met rust laten :p
 
Bovenaan