Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Een week? Welke massa's duren tegenwoordig een week? Massa's worden gepland op 1-2 dagen. Als je dan ff alles deft en je frontspelers hun frontclears en edels verneukt, dan hoef je niet te nolifen.

Het lijkt hier net een bende die niet weet waarover ze praten. Hoeveel massa's heb jij überhaupt gedeft Dirk? Ik heb er ontiechelijk veel gedeft en ik heb nog nooit last gehad van mijn sociaal leven.

Omdat je die niet hebt?
 
Reactiescore
489
Ja ik bedoel vooral in RL. Ik ga geen hele week voor men pc zitten deffen, met school, verplichtingen zoals voetbal en vrienden etc gaat dat eenmaal niet :p Maar de stukken die je dan wel kan deffen doe je ofc wel

Ik weet niet hoe jouw sociaal leven is natuurlijk
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Omdat je die niet hebt?

Wie is de actieve speler van ons 2? Jij. Wie heeft hier geen vriendin? Jij.

Moet ik nog meer zeggen?

Ja ik bedoel vooral in RL. Ik ga geen hele week voor men pc zitten deffen, met school, verplichtingen zoals voetbal en vrienden etc gaat dat eenmaal niet :p Maar de stukken die je dan wel kan deffen doe je ofc wel

Ik weet niet hoe jouw sociaal leven is natuurlijk

Zoals ik zei, je hebt max 2 dagen nodig. En zelfs dat is niet constant, 2 dagen op een 2 tal maanden. Alsof je elke dag weg bent..
 

DeletedUser5114

Guest
Mwaa Laurens hier ben ik het toch niet helemaal met je eens, een beetje degelijke aanvaller(s) gaan niet zomaar all in en zorgen er voor dat je langer dan 2 daagjes druk uitoefent.
 
Reactiescore
489
Op Hols nu moet je toch ook paar dagen de fakes en clears uit elkaar halen en af en toe eens snipen? De inc's zijn niet van het hoge aantal misschien maar je moet het wel elke dag doen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mwaa Laurens hier ben ik het toch niet helemaal met je eens, een beetje degelijke aanvaller(s) gaan niet zomaar all in en zorgen er voor dat je langer dan 2 daagjes druk uitoefent.

Een beetje degelijke aanvaller ja, wie? Ik ken maar 4 echt goede aanvallers die niet opgeven. Hier speelt er geen.
Op Hols nu moet je toch ook paar dagen de fakes en clears uit elkaar halen en af en toe eens snipen? De inc's zijn niet van het hoge aantal misschien maar je moet het wel elke dag doen

Dat is zo, maar als Hols de massa had afgeslagen was de vijand gedemotiveerd. Nu zijn er dorpen gepakt dus ruiken ze bloed. Logische redenering. Nee?
 

DeletedUser

Guest
Ik zal vast niet voor mezelf alleen spreken als ik zeg dat we niet echt veel fucks geven om je old gen verhalen en je holmaatjes die goed voor je konden aanvallen Lau. Het is vermoeiend. Je geeft zelf aan dat je niet actief bent. Als je niet actief bent kun je onmogelijk de beste deffer zijn. Daarvoor is namelijk activiteit vereist. En groot gelijk dat je niet veel actief bent, begrijp me niet verkeerd. You got it goin. ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Een beetje degelijke aanvaller ja, wie? Ik ken maar 4 echt goede aanvallers die niet opgeven. Hier speelt er geen.

Naja dat hier niet zo veel geweldige spelers spelen beaam ik, maar ik verwacht meestal het meeste van iedereen en verwacht dat ze tenminste meer druk zetten dan 2 daagjes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waar begin ik over mijn old gen verhalen? Jij bent zo'n zuur persoon, nog erger dan ik ben. Niet alleen hier op het AF, waar ik t voornamelijk ben.

Het is niet omdat jijzelf als speler/persoon nog geen ruk hebt bewezen, dat ik me aan diezelfde norm moet houden. Ik ben een 200x zo goede deffer als jij Anne, simpel. Als ik een account def, verliest het weinig. We hebben allemaal gezien hoe het afloopt als jij deft.

Ken je plek alsjeblieft, jij bent niet diegene die mij op mijn plek mag zetten. Niet hier, niet in de chat en al zeker niet achter mijn rug. Dat is achterbaks, maar dat wist je natuurlijk zelf al. Toch?;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Naja dat hier niet zo veel geweldige spelers spelen beaam ik, maar ik verwacht meestal het meeste van iedereen en verwacht dat ze tenminste meer druk zetten dan 2 daagjes.

Accounts zijn daar te klein voor. Je kan de helft van je frontclears al doodlopen op stacks, en daarna heb je nog maar 50% kracht. Dat is het probleem, je hebt druk zetten dmv fakes en al dat tijdverspillings gedoe, en je hebt echt druk zetten. Ik ken weinig spelers die dit laatste goed kunnen. Dat is geen schande aangezien het een groot tactisch inzicht vereist.
 

DeletedUser5114

Guest
Accounts zijn daar te klein voor. Je kan de helft van je frontclears al doodlopen op stacks, en daarna heb je nog maar 50% kracht. Dat is het probleem, je hebt druk zetten dmv fakes en al dat tijdverspillings gedoe, en je hebt echt druk zetten. Ik ken weinig spelers die dit laatste goed kunnen. Dat is geen schande aangezien het een groot tactisch inzicht vereist.

Naja ik zie me eigen niet als een goede aanvaller, laat staan een geweldige aanvaller maar ik zou nooit zomaar me front clears gaan verneuken, en ik verwacht ook niet dat anderen dit zomaar doen.
Kleinere accounts maakt het idd wat lastiger, maar maakt het dan niet dat je dan nog zuiniger bent met front clears? of zie ik dat nou zo verkeerd?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zuiniger met frontclears, je moet er iets mee doen. Als je een massa laat organiseren op bijvb Age verwacht je toch dat de spelers die fronten aan jou hun frontclears zullen gooien? Met of zonder risico?
 

DeletedUser

Guest
Met achter je rug bedoel je dat ik ergens heb vermeld dat je overrated bent? In een stamchat is dat gezegd waar je vijand bent, en de precieze reden daarvoor heb ik je net gegeven Lau. Je bent er nooit. Als je zo'n goede deffer was en geen vertrouwen hebt in mensen die deze wereld spelen, had je VV van Hols vast kunnen pakken. Dat is overigens niet achter je rug om hoor. Meerdere keren over mij praten in je accountchat op W50 is dat ook niet toch? Doe dan niet zo overtrokken.

Overigens was mijn defwerk niet top, maar hoeveel heb ik 3 massa's verloren? 10 Dorpen totaal? Die eerste was ik er helaas niet bij. Dus een beetje overtrokken is dit wel Laurens.

En op dat alles ben ik er helemaal niet hier om je op je plek te zetten man. Doe eens even rustig. Het is gewoon flauw om naar iedereen verwijten te maken en dan zelf elke keer te grappen dat je niet actief bent. Het is fijn dat je de beste deffer bent. Maar vooralsnog gaan we dat op W49 nooit zien, want je zit op een vrijwel safe account.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik wist niet eens af van Hols. Niemand bracht mij ervan op de hoogte, ik ga er niet achter vragen. Emile heeft mijn nummer, als ik nodig was vroeg hij het wel. Dat deed hij niet, dus was ik er niet. Dat is niet mijn schuld. Alsof ik over jou begin in de W50 accountchat haha, heb wel wat anders te doen. Mijn co's mogen je allemaal niet, en je weet dat Jasey je niet mag. Natuurlijk mogen wij ook eens een lachertje hebben.

Overigens zeg je het in de laatste alinea al, ik zit op een safe account, waarom zou ik actief zijn? Er is geen defensieve actie en ik ben verre van een goede offer. Dat moet wel leuk zijn voor mij, toch?
 

DeletedUser

Guest
Dan is mijn punt verder duidelijk toch? Ik begin ook niet over jou hoor. Misschien dat jij mij niet mag, maar ik ben niet het typ oog om oog, tand om tand. Ik mag je prima. Dat ik een mening ergens over geef doet verder weinig aan jou af. Jij hebt zelf vaak genoeg je mening over mij gegeven. Lig daar ook niet wakker van.
 

DeletedUser5114

Guest
Zuiniger met frontclears, je moet er iets mee doen. Als je een massa laat organiseren op bijvb Age verwacht je toch dat de spelers die fronten aan jou hun frontclears zullen gooien? Met of zonder risico?

Tot in een zekere hoogte ja, maar dat is meer op het moment en dat zou meer uit een vlaag van impulsiviteit zijn, als ik er wat later logisch over nadenk zou ik het logisch vinden dat ze niet te veel risico nemen met front clears, net zoals ik het niet doe.
Het is nog altijd beter om je frontclears thuis te houden voor de dreiging, dan dat je ze verspilt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het is meestal wel zo dat frontaccounts blitzen met de massa. Dus de frontclears gebruiken, zoals ik al zei. Deffen is makkelijk als je nadenkt.
 

DeletedUser5114

Guest
Naja geef ik je gelijk in hoor, er zijn zoveel mensen die veel te snel hun frontclears gebruiken, waardoor je de dreiging van hun makkelijk elimineert door de frontclears gewoon te blocken/backdraften.
 

DeletedUser74404

Guest
Dragonshield word je niet er niet een beetje moe van om jezelf continu de beste te noemen.
 
Bovenaan