Top/Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144

DeletedUser51467

Guest
Sander is 2,12m.

Ja dus? Wat is je punt? Ik zie hier gewoon Sander, Dirk en jou posten over jullie leuke verhaaltjes, zonder dat jullie nog op deze wereld spelen of zelf al iets van betekenis hebben gehad op de laatste werelden tenzij je stabben een prestatie vindt. Er is een reden waarom jullie momenteel grotendeels te vinden zijn op de VF's en de praathoeken van alle werelden.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja dus? Wat is je punt? Ik zie hier gewoon Sander, Dirk en jou posten over jullie leuke verhaaltjes, zonder dat jullie nog op deze wereld spelen of zelf al iets van betekenis hebben gehad op de laatste werelden tenzij je stabben een prestatie vindt. Er is een reden waarom jullie momenteel grotendeels te vinden zijn op de VF's en de praathoeken van alle werelden.

Ik speel toevallig nog wel op W49 :p
Daarnaast heb ik net 2 werelden gewonnen, waaronder na 8 jaar eindelijk W6.

En W45 is ook bijna in mijn pocket :eek:
Waarom ik op wereldfora te vinden ben grotendeels om reacties uit te lokken omdat er geen groter plezier bestaat dan een anders leed :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Martin lult dom en doet zich niet slim voor. Jij doet je nog slim voor ook, dat maakt jou misschien net wat zieliger(?)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het is heel leuk en aardig dat hij slim is mbt andere vakken. Maar twgewijs? Je zag aan zijn vorige post dat hij al de voeling met 49 kwijt is, toch blijft hij bij zijn standpunt. Dom of eigenwijs?

Ik ben bijvoorbeeld goed in economie, mij zie je hier nergens over het winst/verlies ratio van TW lullen.
 
Reactiescore
1.015
Het is heel leuk en aardig dat hij slim is mbt andere vakken. Maar twgewijs? Je zag aan zijn vorige post dat hij al de voeling met 49 kwijt is, toch blijft hij bij zijn standpunt. Dom of eigenwijs?

Ik ben bijvoorbeeld goed in economie, mij zie je hier nergens over het winst/verlies ratio van TW lullen.

Om over de winst/verlies ratio van tw te lullen, moet je nou niet echt iets van economie kennen :D.
 
Reactiescore
1.728
Ja dus? Wat is je punt? Ik zie hier gewoon Sander, Dirk en jou posten over jullie leuke verhaaltjes, zonder dat jullie nog op deze wereld spelen of zelf al iets van betekenis hebben gehad op de laatste werelden tenzij je stabben een prestatie vindt. Er is een reden waarom jullie momenteel grotendeels te vinden zijn op de VF's en de praathoeken van alle werelden.

VF is love VF is life.
 

DeletedUser7072

Guest
Het is heel leuk en aardig dat hij slim is mbt andere vakken. Maar twgewijs? Je zag aan zijn vorige post dat hij al de voeling met 49 kwijt is, toch blijft hij bij zijn standpunt. Dom of eigenwijs?

Ik ben bijvoorbeeld goed in economie, mij zie je hier nergens over het winst/verlies ratio van TW lullen.

Ik blijf bij mijn standpunt tot iemand met een goed tegenargument komt, en dat heb ik nog niet gezien.

Echt Dirk het slaat kant nog wal wat je zegt!

Het bewijs dat een speler van het VF en SVF geen voeling meer heeft met het spel en alles vergelijkt met wereld 1 of cosoorten.

ik zal even mijn nuttige toevoeging doen.
Pannekoek.

Dirk hou het maar bij het beta gedeelte, want denk niet dat je talenten bij het gamma gedeelte liggen.

Je verwacht toch niet dat ik hier serieus op ga reageren, of dat dit mij gaat overtuigen? Komop dit moet beter kunnen, als het zo extreem dom is wat ik daar zeg dan kan het toch niet moeilijk zijn om aan te geven waar ik precies fout zit?
 

DeletedUser51467

Guest
Je verwacht toch niet dat ik hier serieus op ga reageren, of dat dit mij gaat overtuigen? Komop dit moet beter kunnen, als het zo extreem dom is wat ik daar zeg dan kan het toch niet moeilijk zijn om aan te geven waar ik precies fout zit?

Ik heb je volgens mij over deze kwestie al aangesproken op Skype en hebben we een discussie gevoerd. Mijn zin was een mooie samenvatting van die discussie.
 

DeletedUser

Guest
Je verwacht toch niet dat ik hier serieus op ga reageren, of dat dit mij gaat overtuigen? Komop dit moet beter kunnen, als het zo extreem dom is wat ik daar zeg dan kan het toch niet moeilijk zijn om aan te geven waar ik precies fout zit?

Een maat van mij vertelde me zaterdag over hoe het met zijn studie ging. Hij studeert scheikunde en zit dus een beetje in hetzelfde schuitje als jij qua studie. Al zijn er verschillen natuurlijk, maar daar gaat 't niet echt over. Het ging er meer over, dat hij er maar niets van snapte dat iedereen op de universiteit, welke richting ze ook studeerden, dacht dat ze verstand hadden van politiek. Want ja, natuurlijk zijn er mensen die er door hun vakgebied verstand van gaan krijgen. Denk maar een sociologie of geschiedenis bijvoorbeeld, maar ook al die bètastudenten vonden er van alles over, en waren steeds overtuigd van hun gelijk. Terwijl je kan ruiken dat dat over het algemeen gewoon onzin is. Je gaat niet na het 8 uur lang titreren van stoffen, of uitvogelen van natuurwetten, het idee krijgen dat je verstand of inzicht krijgt in politiek. En daar doe je me dus sterk aan denken Dirk, aan die stereotype onterecht betweterige bètastudenten. Ik zag Laurens hier ergens beweren dat je wel erg dom moest zijn, nou daar neem ik afstand van. Zo kom je niet over, maar je komt wel over als iemand die slim probeert te praten over iets dat niet in zijn straatje past. En ja, dan krijg je dergelijke reacties op posts met floppende inhoud. Dus waar het fout zit? Bij het beginsel dat je denkt er verstand van te hebben, maar iedereen ziet dat dit niet klopt.

Edit:
Heb nergens gezegd dat hij dom is hoor. Enkel dat hij dom lult.

Laurens had mijn punt dus uiteindelijk al gemaakt in wat minder woorden. Heb ik weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Om over de winst/verlies ratio van tw te lullen, moet je nou niet echt iets van economie kennen :D.

Hahaha dit dus:D, het ziet er naar uit dat Laurens alleen goed is in tw-deffen. Jaloers op DJ vanwege dat hij iets kan wat wel een toevoeging is voor de maatschappij?

De laatste keer dat jij je in een discussie mengde op het VF toonde jij ook geen intelligentie.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hahaha dit dus:D, het ziet er naar uit dat Laurens alleen goed is in tw-deffen. Jaloers op DJ vanwege dat hij iets kan wat wel een toevoeging is voor de maatschappij?

De laatste keer dat jij je in een discussie mengde op het VF toonde jij ook geen intelligentie.

Haha, alsjeblieft zeg. Hij is een toevoeging voor de maatschappij, op basis van? Van zijn mooie posts over werelden waar hij niet speelt of op basis van zijn VF posts? Waarom zou je het ingodsnaam over de maatschappij hebben op dit AF. Toont eerder aan hoe kortzichtig jij kan overkomen Sander, jammer weer. En dat jullie je zelfs komen bemoeien hier omdat ik Dirk een tik op de vingers geef, hilarisch.

Je zou maar sociaal incapabel overkomen zeg, haha. Ik hoef ook geen intelligentie te tonen tov jullie ben ik bang. Ik studeer een "relatief moeilijke" richting aan de uni, en doe het gewoon goed. Het spijt me dat jullie je posts op het AF willen zien als een prestatie. Ieder zijn eigen mening en wil natuurlijk Sander. :D
 

DeletedUser72524

Guest
Haha, alsjeblieft zeg. Hij is een toevoeging voor de maatschappij, op basis van? Van zijn mooie posts over werelden waar hij niet speelt of op basis van zijn VF posts? Waarom zou je het ingodsnaam over de maatschappij hebben op dit AF. Toont eerder aan hoe kortzichtig jij kan overkomen Sander, jammer weer. En dat jullie je zelfs komen bemoeien hier omdat ik Dirk een tik op de vingers geef, hilarisch.

Je zou maar sociaal incapabel overkomen zeg, haha. Ik hoef ook geen intelligentie te tonen tov jullie ben ik bang. Ik studeer een "relatief moeilijke" richting aan de uni, en doe het gewoon goed. Het spijt me dat jullie je posts op het AF willen zien als een prestatie. Ieder zijn eigen mening en wil natuurlijk Sander. :D

Goed bezig:), maar beetje hypocriet toen jouw vriendje werd beledigd vond jij het ook nodig om te reageren;). Verder heb ik niet gezegd dat zijn posts een toevoeging hebben, snap niet hoe jij dit verband legt. Je blijft te dicht in het straatje van tw. Hoe dan ook was mijn post duidelijk sarcastisch, omdat ik het heerlijk vind om arrogante mensen uit te lokken:)
 

DeletedUser61134

Guest
Denk dat Dirk op mij na wel het meeste verstand heeft over zaken in de Wereld.
Als ik jullie hoofden zie denk ik altijd:
Er kan zoveel informatie in met al die grote lelijke hoofden, maar je hoort het lucht suizen.
Zwarte gaten zijn een ernstig probleem of niet Laurens en Anne? :eek:
 
Bovenaan