Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Iedereen zijn mening natuurlijk, kan me voorstellen dat de stamkeuze merkwaardig gevonden kan worden. Is vooral ontstaan uit een gebrek aan waardige opties in onze buurt destijds. Verwacht niet dat we nog heel lang in deze stam zullen blijven ;).

Naja dat dus. Zoals ik al aangaf, ik heb je niet gevolgd, maar als ik zo naar je kijk is je stam wel iets wat me opvalt en dat zie ik wel als een minpunt ;)
 

DeletedUser69179

Guest
Naja dat dus. Zoals ik al aangaf, ik heb je niet gevolgd, maar als ik zo naar je kijk is je stam wel iets wat me opvalt en dat zie ik wel als een minpunt ;)

Zie het als een slim iets, zo word naevius minder als een gevaar gezien, laat die andere stammen maar troepen aan elkaar verneuken maar naevius groeit lekker door!
 

DeletedUser

Guest
Zie het als een slim iets, zo word naevius minder als een gevaar gezien, laat die andere stammen maar troepen aan elkaar verneuken maar naevius groeit lekker door!

Leuk bedacht, maar zo werkt het niet ;p
Als je wil onderduiken zegt dat ook wel genoeg over je IG skills.
 

DeletedUser59942

Guest
Zie het als een slim iets, zo word naevius minder als een gevaar gezien, laat die andere stammen maar troepen aan elkaar verneuken maar naevius groeit lekker door!

Zo werkt het inderdaad niet helemaal.
Ondanks een misschien wat kleinere stam houden onze buren ons echt wel in de gaten;)

Leuk bedacht, maar zo werkt het niet ;p
Als je wil onderduiken zegt dat ook wel genoeg over je IG skills.

Niemand heeft het over onderduiken.
Zoals mijn co aangaf waren er op dat moment niet veel reële of interessante opties, dus werd er met wat spelers in de buurt INSA gestart.
 

DeletedUser

Guest
Zo werkt het inderdaad niet helemaal.
Ondanks een misschien wat kleinere stam houden onze buren ons echt wel in de gaten;)


Niemand heeft het over onderduiken.
Zoals mijn co aangaf waren er op dat moment niet veel reële of interessante opties, dus werd er met wat spelers in de buurt INSA gestart.

Wellicht was het onderduiken zonder opzet. Zoals het er nu uitziet word er niet meegedaan aan de grote oorlogen, waardoor je wel degelijk onderduikt. Daarom vind ik het lastig om iemand te beoordelen die niet meedoet met 'de grote jongens', om het zo even te zeggen.
 

DeletedUser59942

Guest
Wellicht was het onderduiken zonder opzet. Zoals het er nu uitziet word er niet meegedaan aan de grote oorlogen, waardoor je wel degelijk onderduikt. Daarom vind ik het lastig om iemand te beoordelen die niet meedoet met 'de grote jongens', om het zo even te zeggen.

Bestaat dat, onderduiken zonder opzet?

Je hoeft ons ook niet te beoordelen.
Stammen die er voor ons toe doen kennen ons wel en kunnen ons wel beoordelen.
 

DeletedUser69179

Guest
.robin boots, is een erg sterke speler. Farmt heelveel en groeit de laatste tijd erg hard. Hij heeft een mooie cluster en is een aardige speler en een reële speler en gunt zelfs kleine speler een toekomst.

Hier kunnen veel mensen een voorbeeld aannemen, hij is zeker een top speler!
 

DeletedUser29156

Guest
Thanks voor deze lovende woorden!

Voor alle haters alvast, we hebben voor deze reactie natuurlijk pp betaald! Maar dat snappen jullie ook wel, want er kan natuurlijk niet zo positief worden gesproken over een yolo-speler?
 

DeletedUser69179

Guest
Thanks voor deze lovende woorden!

Voor alle haters alvast, we hebben voor deze reactie natuurlijk pp betaald! Maar dat snappen jullie ook wel, want er kan natuurlijk niet zo positief worden gesproken over een yolo-speler?

Ja, de 1000pa punten kwamen 12 uur toch?
 

DeletedUser

Guest
.robin boots, is een erg sterke speler. Farmt heelveel en groeit de laatste tijd erg hard. Hij heeft een mooie cluster en is een aardige speler en een reële speler en gunt zelfs kleine speler een toekomst.

Hier kunnen veel mensen een voorbeeld aannemen, hij is zeker een top speler!

Eerste gedeelte is kenmerkend voor een een goed speler, ben ik het helemaal mee eens.

Het stukje waarin je hem een reële speler vind omdat hij noobs de ruimte gunt om te groeien, vind ik dan weer een beetje zwak. Naar mijn mening zijn die mensen te laat begonnen (ik ook), waardoor ze eigenlijk gewoon overgenomen moeten worden. Laatkomers zijn al in het voordeel omdat ze minder opvallen en dan worden ze ook nog met rust gelaten. Het schoolvoorbeeld hoe je noobs in de top 100 laat komen.

Hierdoor kan je je aangesproken voelen Jarrel.
 

DeletedUser72524

Guest
Compliment trouwens voor de arrogante kwallen van de satéstokjes. Volgens mij heb ik ooit gezegd dat ze niet lang een top 10 plaats zullen vasthouden en gezien hun positie nou had ik het compleet mis. Ga zo door zou ik zeggen:)
 

DeletedUser69179

Guest
Eerste gedeelte is kenmerkend voor een een goed speler, ben ik het helemaal mee eens.

Het stukje waarin je hem een reële speler vind omdat hij noobs de ruimte gunt om te groeien, vind ik dan weer een beetje zwak. Naar mijn mening zijn die mensen te laat begonnen (ik ook), waardoor ze eigenlijk gewoon overgenomen moeten worden. Laatkomers zijn al in het voordeel omdat ze minder opvallen en dan worden ze ook nog met rust gelaten. Het schoolvoorbeeld hoe je noobs in de top 100 laat komen.

Hierdoor kan je je aangesproken voelen Jarrel.


Denk dat jij de top 200 niet eens meer haalt... Helemaal zelfs niet als je zo blijft praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan