Top/flop Spelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser27722

Guest
Compliment trouwens voor de arrogante kwallen van de satéstokjes. Volgens mij heb ik ooit gezegd dat ze niet lang een top 10 plaats zullen vasthouden en gezien hun positie nou had ik het compleet mis. Ga zo door zou ik zeggen:)

Ze staan al een hele tijd op 1, beetje laat.. :p
En haal ze wel ff in straks.
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69179

Guest
Ze vallen maar aan hoor. Liever waardig ten onder, dan verrader / MB worden zoals jij.


Bedankt voor het compliment Sander :p



Ja hier kunnen we nou eenmaal niet omheen



Jammer dat ik nooit als mb wil werken EN Jammer dat ik geen verrader ben...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
ShitHappens.. top of flop?

Top, goede spelers, lekker actief. Echter wel een zeer uitdagend front wat ze wel weer veel mogelijkheden geeft zichzelf te onderscheiden. ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Ik was mezelf aan het vervelen en dacht kijk even op mijn oude wereld, maar ik schrok toen ik de top 5 zag. Naar mijn mening zijn het voornamelijk spelers die leuk zijn qua activiteit, maar nog niet hebben bewezen de nodige skills te hebben. Ik heb zo'n vermoeden dat deze spelers voornamelijk geluk hebben door de rekrutering van anderen. Natuurlijk staan de beste stuurlui aan wal en ben ikzelf ook noob dus kan ik over anderen oordelen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe jullie erover denken over de top 5 spelers.

Stokje saté
Tja, ik had echt een lage pet op van hen. Maar tot nu toe lijkt het mij een redelijk leuk actief team. Vooral aanvallend gezien wat meer bewezen. Ik gun hen ook een plekje in de top 5 en ik vind dat ze het verdienen. Alhoewel ik Rebecca nog steeds een aandachtshoer vind op het AF, maar dat heeft niks te maken met haar kunnen.

The Void
Enorm veel interns heeft zelfs een eigen stam met 6 spelers die in dienst van hem spelen. Ik ben benieuwd of ze nog uitdaging krijgen en ook wat vast kunnen houden. En ook misschien van een respectievelijke vijand wat dorpen kan overnemen. Al denk ik aan Promo Ranger's posts te zien dat het een prima speler is en ook voor een leuk front.

.Reality
Ben ik eigenlijk als enige nog wat positief over. Lijkt redelijk weinig interns te hebben, de spelers zelf ken ik niet echt. Dus kan heir weinig over zeggen.

Donn40
Donn40 wie? Dat dacht ik eerst, blijkbaar via een rimligging de top 5 weten binnen te werken. Maar goed lijkt me ook echt een typische rimspeler, heeft maar liefst 60 dorpen verloren. En vaak werden ze niet eens gerecapt. Hiervan zijn een aantal dorpen wel intern naar een ander stamlid, maar goed dat zijn er maximaal 20. Geef hem een front en ik vermoed dat er snel extra spelers op moeten komen.

Tokkiptok
Ook een typisch rimspeler die groot wordt met geluk van ligging. Maar goed de laatste tijd bewijzen ze steeds meer dat ze wat meer kunnen. Ik ben dus benieuwd. Ik had er toen ik er in de buurt lag niet zo hoge pet van op, maar ik had ook niet echt een confrontatie met hen gehad.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Niks tegen Becca!!!:mad: Anders krijg je met mij te maken:bijl:
 
Bovenaan