Top/flop Spelers

DeletedUser5148

Guest
Jezus, word weer tijd om terug te komen om deze naabs iets te leren Sera:(

Als dit je enige reactie is, is het wel een zielige :p

Wil gerust met jou, Sietse en nog een paar gekkerds op een account in YOLO beginnen spelen hoor. Dan kan je alles volgen van op het account zelf. ;)
Edit: maar dan is het wel offensief te doen hé. En offensief is geen 80%, maar 95+
Editedit: ik kan wel eens overleggen om Friggin in YOLO te krijgen. Dan hebben we gelijk de uitdaging met een mooi groot front. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
Wil gerust met jou, Sietse en nog een paar gekkerds op een account in YOLO beginnen spelen hoor. Dan kan je alles volgen van op het account zelf. ;)
Edit: maar dan is het wel offensief te doen hé. En offensief is geen 80%, maar 95+
Editedit: ik kan wel eens overleggen om Friggin in YOLO te krijgen. Dan hebben we gelijk de uitdaging met een mooi groot front. ;)

Als je een nieuwe wereld gaat starten moet je me maar een bericht sturen, dan ben ik benieuwd naar de 95% aanpak :p
 

DeletedUser5148

Guest
Als je een nieuwe wereld gaat starten moet je me maar een bericht sturen, dan ben ik benieuwd naar de 95% aanpak :p

Misschien moet je me eens toevoegen op Skype: leemans.jonathan
Ik zal eens nadenken met enkele ex-teamleden om te kijken of we ergens aan de bak kunnen. Dan kan je het allemaal leren.
 
Reactiescore
2.303
100% is inderdaad zeker te doen, maar dat kan je vrij snel uit verband spelen ook... Je hebt namelijk deff opbouwen die een halve dag langer bouwen dan een een off dorp en 1 deffdorp blokt een clear en een kwart :)

Overigens is mirage passè dat er nog steeds over gesproken wordt is zinloos... Als als als ben je niks mee. De wereld ging er heel anders uitgezien hebben zonder die bans :)

En ik ben ook voorstander van 100% off maar ik mag niet van die kutleider bij ons ! Ffs
 
Reactiescore
2.303
Btw shotgun douwe bij ons !
 
Reactiescore
2.303
Ik bied een zak kofiebonen !
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Die kun jij niet bieden:eek:
 
Reactiescore
2.506
Hier ben ik weer:

#Winning
#DeVraagIsWanneerHetAanTheVoidIs
#Straks
#NietWenenOpDeleteDrukken!!

Edit:
Aldo dropt in
En geloof me, hij is dan nog eerder een defspeler. Manmanman

Editedit: Wat zei ik dit weekend ook alweer? Exit Devo...
Editeditedit: Ik mag dan niet spelen, maar ik weet meer van deze wereld dan 95% van de spelers hier.

Niks mis met def noobjes :mad:
Maar in de aanval faal ik idd keihard. Ik weet alleen wat kut deffen is en dan probeer ik maar wat :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Douwe is een grote snitch...
 
Bovenaan