Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Ahja in ieder geval leuk dat jij de verantwoording op je neemt voor deze loze uitspraken, ik zal geen butthurt persoon wezen en er heel diep op in gaan, iedereen maakt overigens fouten.
Wel jammer dat hij zelf niet de verantwoording ervoor neemt.

Dat "ga naar huis kindje" is uiteraard frustratie dat wordt opgewekt door een paar loze uitspraken die niet onderbouwt kunnen worden.

Voorderest zal ik dit wel achterwege laten.

Fijna nacht.

Heb ik wel gedaan. Heb uit eigen beweging gisteren via Skype Stan mijn excuses aangeboden.
 
Reactiescore
2.303
Cheshire > Crazydave79 > Vestri > sander dikke noob > Martin
 
Reactiescore
2.303

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser62508

Guest
Spelers van W45 en andere AF gangers.

Na weken van twijfelen heb ik besloten te stoppen met TW, voor het moment.

Ik besluit me te richten op mijn privé situatie en op mijn studie.

Wie weet besluit ik half april nog terug te komen, nadat ik de examens en herkansingen gehad heb van mijn derde periode.

Ik wil via deze weg jullie bedanken voor de gezellige tijd, en ik wens een ieder al het succes en plezier verder in het spelletje.

Dit betekend verder trouwens niet dat het account ShitHappens.. klaar is, integendeel. Het team is rond en ik kan met een gerust en voldaan gevoel stoppen met Tribalwars.

Succes aan iedereen,

Groetjes,

Thijs
 

DeletedUser77014

Guest
Spelers van W45 en andere AF gangers.

Na weken van twijfelen heb ik besloten te stoppen met TW, voor het moment.

Ik besluit me te richten op mijn privé situatie en op mijn studie.

Wie weet besluit ik half april nog terug te komen, nadat ik de examens en herkansingen gehad heb van mijn derde periode.

Ik wil via deze weg jullie bedanken voor de gezellige tijd, en ik wens een ieder al het succes en plezier verder in het spelletje.

Dit betekend verder trouwens niet dat het account ShitHappens.. klaar is, integendeel. Het team is rond en ik kan met een gerust en voldaan gevoel stoppen met Tribalwars.

Succes aan iedereen,

Groetjes,

Thijs

Heuiijjj, ik doe met je mee ;)

Maar ik ga voor een comeback op een ander account. :rolleyes:
 
Bovenaan