Top/flop Spelers

DeletedUser66944

Guest
Justice will prevail.

Ja nu ga ik elke keer als ik jullie naam zie voorbij komen denken aan hearthstone :eek:

Maar alvast mooie naam & veel succes!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Laten we het topic eens gebruiken waar het voor bestemd is, gewoon eens wat meningen vragen.
Vind dat de jongens van INSA ook wel aandacht verdienen voor deze actie.

qlco3dkb4ra.png


Tazoq flopspeler of zijn de boys van INSA topspelers? :p
 

DeletedUser27722

Guest
Laten we het topic eens gebruiken waar het voor bestemd is, gewoon eens wat meningen vragen.
Vind dat de jongens van INSA ook wel aandacht verdienen voor deze actie.

qlco3dkb4ra.png


Tazoq flopspeler of zijn de boys van INSA topspelers? :p

Al meermaals besproken op ander topic.
Fusie van ex-insa lid wat fout gelopen en merendeel dorpen in hun cluster van insa dus niet zo te verdedigen.

Heeft weinig met de ene top , de andere flop te zien, maar insa bevat wel deftige spelers zonder twijfel.
Geen excuus, maar tazoq was tijd minder actief, vandaar de fusie, maar wordt nu stilaan wat gestabiliseerd, of toch de dorpen die niet helemaal afgezonderd zijn.

Overigens kan je dat ook zien, al die dorpen die tazoq overneemt, gewoon een edelclear achter gooien, niet echt veel aan te doen atm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Al meermaals besproken op ander topic.
Fusie van ex-insa lid wat fout gelopen en merendeel dorpen in hun cluster van insa dus niet zo te verdedigen.

Heeft weinig met de ene top , de andere flop te zien, maar insa bevat wel deftige spelers zonder twijfel.
Geen excuus, maar tazoq was tijd minder actief, vandaar de fusie, maar wordt nu stilaan wat gestabiliseerd, of toch de dorpen die niet helemaal afgezonderd zijn.

Overigens kan je dat ook zien, al die dorpen die tazoq overneemt, gewoon een edelclear achter gooien, niet echt veel aan te doen atm.

We noemen dit fenomeen: "internen met hindernissen."

Als het INSA lukt 40-50 of meer dorpen van NewStart terug te pakken die Devo geript heeft vind ik dat een puike prestatie. :)
 
Reactiescore
205
Al meermaals besproken op ander topic.
Fusie van ex-insa lid wat fout gelopen en merendeel dorpen in hun cluster van insa dus niet zo te verdedigen.

Heeft weinig met de ene top , de andere flop te zien, maar insa bevat wel deftige spelers zonder twijfel.
Geen excuus, maar tazoq was tijd minder actief, vandaar de fusie, maar wordt nu stilaan wat gestabiliseerd, of toch de dorpen die niet helemaal afgezonderd zijn.

Overigens kan je dat ook zien, al die dorpen die tazoq overneemt, gewoon een edelclear achter gooien, niet echt veel aan te doen atm.

De fusie is gewoon dom aangepakt, omdat er vanuit gegaan is dat wij er niks tegen zouden doen. Newstart defte nog enigszins in het begin en de spelers waren er nog gewoon, maar blijkbaar werd het ze toch te veel. Tazoq deed nauwelijks iets, maar er bestaat zoiets als een vv toch?

Gisteren werd er wel netjes gedeft op Tazoq overigens, maar of hij dat zelf was betwijfel ik.
 

DeletedUser27722

Guest
De fusie is gewoon dom aangepakt, omdat er vanuit gegaan is dat wij er niks tegen zouden doen. Newstart defte nog enigszins in het begin en de spelers waren er nog gewoon, maar blijkbaar werd het ze toch te veel. Tazoq deed nauwelijks iets, maar er bestaat zoiets als een vv toch?

Gisteren werd er wel netjes gedeft op Tazoq overigens, maar of hij dat zelf was betwijfel ik.

Zoals ik al allemaal eerder zei, ja die fusie is niet goed aangepakt en hij fuseert omdat hij er recent alleen voor staat en het moeilijk had te combineren met school, dus eenmaal die van newstart erop komen is dat weer oke.

Was gisteren inderdaad een VV, gezien hij er een hele dag niet kon zijn. ;)
 
Reactiescore
205
Zoals ik al allemaal eerder zei, ja die fusie is niet goed aangepakt en hij fuseert omdat hij er recent alleen voor staat en het moeilijk had te combineren met school, dus eenmaal die van newstart erop komen is dat weer oke.

Was gisteren inderdaad een VV, gezien hij er een hele dag niet kon zijn. ;)

Wel vreemd, ze waren altijd met 3 dacht ik en zijn al eerder gefuseerd. Ben benieuwd hoelang de spelers van newstart het volhouden dan.
 

DeletedUser62508

Guest
Als ik een euro zou krijgen voor elk punt dat Saté deze wereld aan intern heeft gehaald dan kan ik de rest van mn leven rentenieren.
 

DeletedUser66944

Guest
Ja ik denk dat veel mensen dan wel wat rijker zullen zijn.

Toch staat saté mooi 3de in ODA.
 

DeletedUser61134

Guest
Als ik een euro zou krijgen voor elk punt dat Saté deze wereld aan intern heeft gehaald dan kan ik de rest van mn leven rentenieren.

Gelukkig maar dat we ook avdd hebben ^^

Kan je totaal net een leuke 2 onder 1 kap kopen in de grote stad :)
 
Bovenaan