Top/flop Spelers

DeletedUser57985

Guest
Wat wil je hiermee precies zeggen? Ik zie het nut van deze post niet echt, op wat gemodder-gooi na?

Indien zij vinden dat LoL het stamgevoel verbeterd, wat ik best kan begrijpen gezien daar een goede samenwerking ook erg belangrijk kan zijn, moeten ze dat toch lekker doen? Als ik leider was en iedereen zou zoiets spelen en ikzelf ook, had ik vast ook zoiets gedaan, gezien skype dan alleen maar levendiger wordt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je hiermee precies zeggen? Ik zie het nut van deze post niet echt, op wat gemodder-gooi na?

Indien zij vinden dat LoL het stamgevoel verbeterd, wat ik best kan begrijpen gezien daar een goede samenwerking ook erg belangrijk kan zijn, moeten ze dat toch lekker doen? Als ik leider was en iedereen zou zoiets spelen en ikzelf ook, had ik vast ook zoiets gedaan, gezien skype dan alleen maar levendiger wordt. ;)

Ik ken het spel niet, dus daar kan ik niets over zeggen. En ja, het is niet meer dan wat moddergegooi. Maar het is leuk om niet zelf eens het slachtoffer te zijn van moddergegooi:D (referentie naar de vele Error-posts over mij.):)
 

DeletedUser73749

Guest
Komt een beetje over alsof je in gesprek ging met de hoop op informatie/voer voor het AF, en toen er niet echt iets boeiends uitkwam je het toch alsnog maar op het AF gegooid hebt. Ik hoop van harte dat ik er naast zit.
 

DeletedUser

Guest
Komt een beetje over alsof je in gesprek ging met de hoop op informatie/voer voor het AF, en toen er niet echt iets boeiends uitkwam je het toch alsnog maar op het AF gegooid hebt. Ik hoop van harte dat ik er naast zit.

Stan heeft mij toegevoegd op Skype en mij als eerste aangesproken. Dus neen, ik ging niet op zoek naar informatie.;)
 

DeletedUser57985

Guest
Ik ken het spel niet, dus daar kan ik niets over zeggen. En ja, het is niet meer dan wat moddergegooi. Maar het is leuk om niet zelf eens het slachtoffer te zijn van moddergegooi:D (referentie naar de vele Error-posts over mij.):)

Als je LoL niet kent leef je nog meer onder een steen dan Wiz Khalifa die het nummer 'Hello' niet kende. :D

I mean, ik ben verre fan van computerspelletjes op TW na, maar LoL, dat hoor je toch bijna dagelijks wel ergens voorbijkomen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als je LoL niet kent leef je nog meer onder een steen dan Wiz Khalifa die het nummer 'Hello' niet kende. :D

I mean, ik ben verre fan van computerspelletjes op TW na, maar LoL, dat hoor je toch bijna dagelijks wel ergens voorbijkomen. :eek:

Ik heb de naam wel al gehoord ja. Maar gespeeld? Nooit... :p
 

DeletedUser57985

Guest
Dat bedoel ik. :p

Denk al, heb het ook nog nooit gespeeld maar gehoord... te vaak :D
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik. :p

Denk al, heb het ook nog nooit gespeeld maar gehoord... te vaak :D

Steekt ook wel goed in elkaar, zeker qua teamwork enz. Zelf maar heel even gespeeld aangezien ik niet echt een fan ben van gamen, maar ik begrijp wel waarom het zo populair is. :p
 

DeletedUser57985

Guest
Steekt ook wel goed in elkaar, zeker qua teamwork enz. Zelf maar heel even gespeeld aangezien ik niet echt een fan ben van gamen, maar ik begrijp wel waarom het zo populair is. :p

Yup precies dat. ;) Vandaar dat veel mensen het ook samenspelen met vrienden oid, de lol :)p) wordt groter en het spel wordt leuker doordat goed teamwork erg belangrijk is. Zeker met vrienden speel je vaak natuurlijk een stuk beter samen dan met wildvreemde.

Eigenlijk vind ik het best een goede keuze dus van Memo indien ze het gekozen hebben om de stam weer dichter bij elkaar te brengen. :)
 

DeletedUser

Guest
Wow...Dit is dan ook echt een serieus slechte poging om memo in slecht daglicht te brengen, ga naar huis kindje.

Geloof me, het samen skypen, league spelen en dat soort dingen maakt het stamgevoel etc veel beter.
Waarom maak je uberhaupt een post over dat wij league spelen:eek:

Over die extra spelers heb jij dan ook weer geen weet van, wil je anders even nog meer posts maken met onzin?
Dit is in ieder geval dan post nummer 1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Wat is er mis met samen ook andere spellen zoals LoL te doen?
Zou dat nu wel niet altijd aanraden voor samenhorigheid, kunnen daar ook ruzies uit komen als er een echt slecht is en feed ed.
 

DeletedUser75778

Guest
Wow...Dit is dan ook echt een serieus slechte poging om memo in slecht daglicht te brengen, ga naar huis kindje.

Geloof me, het samen skypen, league spelen en dat soort dingen maakt het stamgevoel etc veel beter.
Waarom maak je uberhaupt een post over dat wij league spelen:eek:

Over die extra spelers heb jij dan ook weer geen weet van, wil je anders even nog meer posts maken met onzin?
Dit is in ieder geval dan post nummer 1.

Ik ben het er mee eens dat de post niet nodig was geweest. Ik heb Jasper dan ook niet voor niets gevraagd het weg te halen. Het heeft te maken met een oude vete die er tussen Stan en Jasper heerst. Naar mijn idee heeft Jasper het recht gefrustreerd te zijn, maar ik heb hem opgedragen dat niet via het AF duidelijk te maken.

Overigens vind ik het zelf ook frappant dat Stan aangeeft dat er geen Quia!-spelers nodig waren, maar dat had meer thuis gehoord in het stammen-topic.

Maar afijn, onze excuses voor het onnodig aanvallen van een persoon in Memo. Laten we dat snel vergeten. Hoop dat jij zelf ook uitspraken als 'ga naar huis kindje' achterwege kan laten in het vervolg.

Cheers everyone :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
Ik ben het er mee eens dat de post niet nodig was geweest. Ik heb Jasper dan ook niet voor niets gevraagd het weg te halen. Het heeft te maken met een oude vete die er tussen Stan en Jasper heerst. Naar mijn idee heeft Jasper het recht gefrustreerd te zijn, maar ik heb hem opgedragen dat niet via het AF duidelijk te maken.

Overigens vind ik het zelf ook frappant dat Stan aangeeft dat er geen Quia!-spelers nodig waren, maar dat had meer thuis gehoord in het stammen-topic.

Maar afijn, onze excuses voor het onnodig aanvallen van een persoon in Memo. Laten we dat snel vergeten. Hoop dat jij zelf ook uitspraken als 'ga naar huis kindje' achterwege kan laten in het vervolg.

Cheers everyone :D


Het is ook nogal frappant dat Stan beweert dat de Quia! spelers niet nodig waren, dit is complete onzin weet niet goed hoe hij hier bij komt, maarja ik zal ook maar niet mijn persoonlijke vete met Stan op het AF doorzetten.
Netjes afgehandeld van je!
 

DeletedUser75778

Guest
Het is ook nogal frappant dat Stan beweert dat de Quia! spelers niet nodig waren, dit is complete onzin weet niet goed hoe hij hier bij komt, maarja ik zal ook maar niet mijn persoonlijke vete met Stan op het AF doorzetten.
Netjes afgehandeld van je!

Juist. Een tijdje geleden gaf Memo aan dat één van de hoofdredenen van de intern van Quia! het gebrek aan activiteit op de Memo-accounts was. Daarom dat ik dat moeilijk kan combineren met Stan zijn uitspraak. Maar zoals gezegd, geen discussie voor hier.

Bedankt, ik vind het prima als we als stammen zijnde op elkaar kunnen zeiken, maar persoonlijke ruzies mogen we privé uitvechten natuurlijk. :)
 

DeletedUser57985

Guest
Ik speel geen LoL :( Maar ik heb wel een goede andere uitdager voor je? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het er mee eens dat de post niet nodig was geweest. Ik heb Jasper dan ook niet voor niets gevraagd het weg te halen. Het heeft te maken met een oude vete die er tussen Stan en Jasper heerst. Naar mijn idee heeft Jasper het recht gefrustreerd te zijn, maar ik heb hem opgedragen dat niet via het AF duidelijk te maken.

Overigens vind ik het zelf ook frappant dat Stan aangeeft dat er geen Quia!-spelers nodig waren, maar dat had meer thuis gehoord in het stammen-topic.

Maar afijn, onze excuses voor het onnodig aanvallen van een persoon in Memo. Laten we dat snel vergeten. Hoop dat jij zelf ook uitspraken als 'ga naar huis kindje' achterwege kan laten in het vervolg.

Cheers everyone :D

Ahja in ieder geval leuk dat jij de verantwoording op je neemt voor deze loze uitspraken, ik zal geen butthurt persoon wezen en er heel diep op in gaan, iedereen maakt overigens fouten.
Wel jammer dat hij zelf niet de verantwoording ervoor neemt.

Dat "ga naar huis kindje" is uiteraard frustratie dat wordt opgewekt door een paar loze uitspraken die niet onderbouwt kunnen worden.

Voorderest zal ik dit wel achterwege laten.

Fijna nacht.

Ik stuur hem je morgenochtend :D

Dubbelpost / idc, ik neem t voor je op zemmer:p
Laat me spelen tegen deze man!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan