Top 20

DeletedUser73185

Guest
Nou nou. Ik zou eerder zeggen dat deze reactie van weinig inzicht getuigt, en bespeur ik daar een vleugje bitterheid?

Als iemand dodged, geeft hij de mogelijkheid voor de tegenstander om edels te sturen. Hoezo zou dat van weinig skills getuigen? Of wellicht gooien jullie alles op het achterland in de hoop troepen te kunnen slopen, waarbij die niet zo dom is om daar daadwerkelijk clears die 200+ uur lopen te blocken?

Beetje rare definitie van skills heb jij, hij zet de dorpen leeg, waardoor jullie zouden moeten kunnen edelen, verliest geen dorpen, maar het getuigt niet van skills! Nogal een tegenstrijdige uitspraak. Zou het wellicht aan de aanvallers liggen? ;)

Ik zie voorlopig nergens stacks staan, al z'n troepen gedodged worden om zelf zo weinig mogelijk verliezen te lijden. Nochtans worden zijn dorpen platgegooid, waar geen reactie op te zien is. Niet dat hij denkt dat er verschillende stacks geplaatst moeten worden.
Vind het vooralsnog weinig getuigen van skills. :)

Ligt eraan waar je het op stuurt hé, als het achterland is zou volgens mij iedereen dodgen ja.
Als het front is , schandalig dat er nog geen dorpen binnen zijn gesleept, sorry.

Clears gaan op alle dorpen. Vind het raar dat hij van niemand clears sloopt en al z'n dorpen plat laat leggen. Maar we wachten de volgende wave af, misschien dat er het een en ander verandert. :) Dorpen komen in de loop van de tijd wel. Er hoeven geen edels verstuurd te worden na de eerste paar waves ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie voorlopig nergens stacks staan, al z'n troepen gedodged worden om zelf zo weinig mogelijk verliezen te lijden. Nochtans worden zijn dorpen platgegooid, waar geen reactie op te zien is. Niet dat hij denkt dat er verschillende stacks geplaatst moeten worden.
Vind het vooralsnog weinig getuigen van skills. :)



Clears gaan op alle dorpen. Vind het raar dat hij van niemand clears sloopt en al z'n dorpen plat laat leggen. Maar we wachten de volgende wave af, misschien dat er het een en ander verandert. :) Dorpen komen in de loop van de tijd wel. Er hoeven geen edels verstuurd te worden na de eerste paar waves ;)

En toch niks kunnen edelen van die lege, platgegooide dorpen?

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Idd, en 'we edelen naar een paar waves wel'. ja zo voer ik ook massa's uit. Tot 2015 laat ik alle dorpen leeg staan en tegen die tijd edel ik ze wel een keer.

:eek:
 

DeletedUser58372

Guest
Gelukkig val ik niet roekeloos aan met halve clears op huge stacks. Zoals, oh ja medio loco :eek:

Wauw...dit valt me echt van je tegen. Je zegt dit bovenstaande tegen mij en gooit vervolgens 6 mini/halve clears op MIJN stack.
 
Reactiescore
1.094
Dat was een net van maduro geedeld dorpje, waar me halve clear je muur van lvl 8 naar nul brachten. Die binnen <2 uur afstand stonden
Wel degelijk effect dus.

Dat is iets anders dan die halve clears van jou die meer dan een halve dag liepen op dorpen die al tijden in mijn bezit zijn met muur lvl 20 en gewoon vol werden gezet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73185

Guest
Idd, en 'we edelen naar een paar waves wel'. ja zo voer ik ook massa's uit. Tot 2015 laat ik alle dorpen leeg staan en tegen die tijd edel ik ze wel een keer.

:eek:

Ik snap dat het op deze manier overkomt, maar gelukkig rijkt ons geduld niet zo ver :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het 'platgooien van dorpen' anders getuigen van nog minder skills. Waarom edel je geen dorpen als het zo'n noob is? ;)

Ik vind dit persoonlijk veel leuker, helemaal als het een ver van mijn bed show is:p fris mijn geheugen even op wil je, had kebab niks te maken met het kata'n op up/loc? Of was dat alleen aeap?

Tis dat ik geen zin heb om mijn kata's te sturen maar heb toch een 30.000 kata's staan voor kebab eventueel, mocht iemand via vv willen (a)
 

DeletedUser62454

Guest
Ik vind dit persoonlijk veel leuker, helemaal als het een ver van mijn bed show is:p fris mijn geheugen even op wil je, had kebab niks te maken met het kata'n op up/loc? Of was dat alleen aeap?

Tis dat ik geen zin heb om mijn kata's te sturen maar heb toch een 30.000 kata's staan voor kebab eventueel, mocht iemand via vv willen (a)

Nee, EAEP edelde erbij.
 
Bovenaan