Top 20

DeletedUser51416

Guest
Wat buurman Ridder betreft: Die was niet blij met de manier waarop de overgang van Rellen naar String plaats heeft gevonden. En als je terugkijkt is het duidelijk dat String niet de stam is geworden die we gehoopt hadden. Maar het is minstens zo onduidelijk wat er was gebeurd als String niet was gevormd. Maar goed, daarover is voldoende elders op dit forum te lezen. Het is niet nodig dat verder op te rakelen.
En CF acties: Daar heb ik inderdaad 1 keer met 1 dorp aan meegedaan. Maar dat dorp was ik door attent reageren van Ridder binnen een paar uur kwijt. Wat mij betreft was dat over en uit voor CF-acties. Maar ik zit nu wel met 3 CF dorpen van TFH in mijn cluster, zogezegd als pay-back...

Ik ben het op zich met je eens dat ik nog niet zo heel veel heb kunnen laten zien. Op wat acties (lang geleden) op TheMisses en verdedigend werk na. Er zullen vast spelers zijn die deze plek meer verdienen. Ik vind het alleen wel vreemd dat in dit lijstje het ene account geen topplek waard is omdat het veel (semi) interns en BB dorpen heeft geedeld, en de ander is dan toch nog top 3 omdat ze daar zo enthousiast mee bezig zijn geweest ...

Dat eerste is inderdaad iets wat voornamelijk in het noorden van Creed! afspeelt, ik hoop dat beide partijen tot een besluit kunnen komen zodat hier voor eens en voor altijd afscheid van genomen kan worden.

Verder is het niet zo zeer het enthousiasme wat hen siert, maar meer de motivatie die ze opleveren. Wel geteld 67 rovers hebben ze binnen gehaald en vaak er dichtbij geweest. Ik weet niet of jij het uit hebt staan, maar bij jou tel ik 0 rovers. Dat is de motivatie die ik wel bij volcano zie en niet bij jou;)
 

DeletedUser72071

Guest
Mooie rating leon :)

Leuk van je om een rating te doen. Top! Ik zal mij er binnenkort ook eens op zetten.

Als die er hetzelfde uitzien als je ratings bij 'rate de speler' dan zullen er wel weer een paar tussenposts nodig zijn? :D
 

DeletedUser

Guest
Dat eerste is inderdaad iets wat voornamelijk in het noorden van Creed! afspeelt, ik hoop dat beide partijen tot een besluit kunnen komen zodat hier voor eens en voor altijd afscheid van genomen kan worden.

Verder is het niet zo zeer het enthousiasme wat hen siert, maar meer de motivatie die ze opleveren. Wel geteld 67 rovers hebben ze binnen gehaald en vaak er dichtbij geweest. Ik weet niet of jij het uit hebt staan, maar bij jou tel ik 0 rovers. Dat is de motivatie die ik wel bij volcano zie en niet bij jou;)

Over het algemeen heb je gelijk, maar voor rovers heb je meer nodig dan alleen motivatie he :) Anders gezegd, mensen zijn niet perse gedemotiveerd als ze geen rovers hebben :)
 

DeletedUser51416

Guest
Over het algemeen heb je gelijk, maar voor rovers heb je meer nodig dan alleen motivatie he :) Anders gezegd, mensen zijn niet perse gedemotiveerd als ze geen rovers hebben :)

Dat is inderdaad waar, maar zo vanaf de buitenkant gezien is dat wel een mogelijkheid om de verschillende accounts te vergelijken. Ik weet dat dit niet lang niet alles zegt. Daarnaast is het ook nog in het nadeel dat Volcano al vanaf het begin mijn buur is, dus ik weet wie er op dat account spelen, waar ze toe in staat zijn en wat ze er allemaal voor hebben gedaan en doen. Van bigarrow weet ik alleen de negatieve verhalen vanuit het noorden van Creed, ik heb nog geprobeerd om het objectief te bekijken. Echter, na het zien van de stats, kon ik niet anders dan tot deze conclusie komen. Het kan zijn dat ik er volledig naast zit, alleen maar meer uitdaging/motivatie om het tegendeel te bewijzen.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb jij weer gelijk in, hoewel ik kan vertellen dat zijn werk op TheMisses toen dat nog een vijand van hem was prima was, hij was een van de weinig leden die een beetje normaal aan konden vallen :)
 
Reactiescore
973
Reactiescore
1.089
Wat buurman Ridder betreft: Die was niet blij met de manier waarop de overgang van Rellen naar String plaats heeft gevonden. En als je terugkijkt is het duidelijk dat String niet de stam is geworden die we gehoopt hadden. Maar het is minstens zo onduidelijk wat er was gebeurd als String niet was gevormd. Maar goed, daarover is voldoende elders op dit forum te lezen. Het is niet nodig dat verder op te rakelen.

Klopt, ik was niet eens met de manier waarop de overgang ging ja. Vind je dat gek?
Daarbij vergeet je wel te vermelden dat de RELLEN spelers die achterbleven, en hell zelfs enkele RELLEN spelers die (uiteindelijk) overgingen naar String, het niet eens waren met de (manier van de) overstap (van de eerste paar) naar String.

Om maar een voorbeeld te noemen; Kitana. Was nog geen 2 dagen terug van vakantie en kreeg toen al jou nieuwe stamgenootjes over zich heen. En het leuke was, de vv van kitana lag ook nog eens in String, die is namelijk meegegaan met de speler die overstapte. Vind je dat normaal? Ik namelijk niet, zeker niet richting oud stamgenoten. En ik durf te wedden dat als je dat beleid hanteert in No ID je echt kan opdonderen van deze wereld, immers hebben die wel de slagkracht die RELLEN toen werd ontnomen.

En zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. Ik vind het dan ook meer dan terecht dat dit genoemd word.

En CF acties: Daar heb ik inderdaad 1 keer met 1 dorp aan meegedaan. Maar dat dorp was ik door attent reageren van Ridder binnen een paar uur kwijt. Wat mij betreft was dat over en uit voor CF-acties. Maar ik zit nu wel met 3 CF dorpen van TFH in mijn cluster, zogezegd als pay-back...

Dit vind ik zeer kinderachtig van je, en eigenlijk van heel String. Ik neem het je nog steeds kwalijk en ik vind het dan ook erg fijn dat je nog steeds op de blaren blijft zitten (gezien wij dat ook nog doen). Ook patty neem ik het nog erg kwalijk.

Jullie hebben gewoon op een smerige manier gecf'd. Patty kwam naar mij toe (jammer dat ik die pm's niet meer heb) dat die een paar dorpjes van Djbobban wilde om 'safe' te liggen tegen jullie omdat jullie potentiele vijanden waren voor patty. Ik heb die dorpjes van Djobobban voor patty gecleard. Ik heb regelmatig gevraagd of patty ze nog wilde houden. Dat was constant het geval met zelfde reden.
En opeens liggen daar 3 dorpjes van fluffy 1 dorp van jou en 1 dorp van medico in mijn cluster.
En als ik dan op het AF ga lopen klagen krijg ik de groots mogelijke onzin argumenten naar mijn kop;

''Eigen schuld, had Aus maar niet moeten cf'en'' (echt dikke onzin) ''Had je je cluster maar dicht moeten houden''

En toen gaf MisterMe ook nog toe ook dat hij & fluffy expres allerlei barbarendorpjes in ons cluster aan het overnemen waren geweest om ons bezig te houden met die barbarendorpjes zodat jullie rustig die dorpjes van patty konden cf'en.

En dan blijkt uiteindelijk ook nog dat patty en medico al langer samenwerkte, en dat patty daar ging spelen. Jullie hebben dus vies gebruik gemaakt van die dorpjes en de samenwerking en de vertrouwensband die ik met patty had. En dat hebben wij PRECIES zo terug gedaan maar dan bij jou, omdat medico en fluffy al hun payback hadden gehad.

Oh en goed dat je het even noemt. Ze zijn vanaf nu niet meer te ruil, ons aanbod is vanaf nu te komen vervallen. Fluffy geeft nu zo weinig tegenstand, en medico krijgt binnenkort front bij zijn safezone dat ze vandaag of morgen weg zijn.

Hoe noem je zoiets? Bezint eer ge begint.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72468

Guest
Ik waardeer je lijstje. Je hebt er duidelijk moeite in gestoken om een onderbouwde motivatie bij je ranking te geven.
Ik gaf alleen maar aan wat er bij wat vreemd over kwam.
Dat ik onbekend voor je ben is niet zo vreemd ... Je ligt niet bij mij in de buurt en dit is de eerste wereld en het eerste account waarmee ik speel!
En die Rover awards: Die ga ik met dit account niet (vaak) halen. Daarvoor ontbreekt het aan voldoende bb dorpen in de buurt.
 
Reactiescore
1.089
Ik waardeer je lijstje. Je hebt er duidelijk moeite in gestoken om een onderbouwde motivatie bij je ranking te geven.
Ik gaf alleen maar aan wat er bij wat vreemd over kwam.
Dat ik onbekend voor je ben is niet zo vreemd ... Je ligt niet bij mij in de buurt en dit is de eerste wereld en het eerste account waarmee ik speel!
En die Rover awards: Die ga ik met dit account niet (vaak) halen. Daarvoor ontbreekt het aan voldoende bb dorpen in de buurt.

Bovendien hadden wij bigarrow al eens niet gewaarschuwd? Die waarschuwing heb je dan duidelijk niet begrepen.
Kortom: terecht dat jij nu ook met 3 cf's in je cluster zit. Geniet ervan zoals wij dat doen zou ik zeggen. Misschien leer je er dan wat van ;)
 

DeletedUser72468

Guest
Ridder, zowat alles wat je hier noemt is niet door mij gedaan. Het enige wat ik van het bovenstaande heb gedaan is dat ik als 2e speler naar String ben overgegaan en dat ik 1 van de dorpjes van Patty in jouw cluster had geedeld. Stamgenoten zouden het daarna van def voorzien. Maar jij had dat dorpje al een paar uur later terug.

Ik heb geen zin om die discussie weer opnieuw te voeren dus ik beperk me hiertoe.

Ik wist overigens niets van een aanbod tot ruil, mogelijk omdat je iets van iemand anders dan van mij wilde hebben en dat aanbod dan ook niet aan mij hebt gedaan.
 
Reactiescore
1.089
Ridder, zowat alles wat je hier noemt is niet door mij gedaan. Het enige wat ik van het bovenstaande heb gedaan is dat ik als 2e speler naar String ben overgegaan en dat ik 1 van de dorpjes van Patty in jouw cluster had geedeld. Stamgenoten zouden het daarna van def voorzien. Maar jij had dat dorpje al een paar uur later terug.

Ik heb geen zin om die discussie weer opnieuw te voeren dus ik beperk me hiertoe.

Ik wist overigens niets van een aanbod tot ruil, mogelijk omdat je iets van iemand anders dan van mij wilde hebben en dat aanbod dan ook niet aan mij hebt gedaan.

Dat is bijna alles wat ik hier noem :rolleyes:
En klopt je hebt niets gedaan inderdaad. Je hebt - net als al die andere overstappers- kitana gewoon in de steek gelaten als edelvoer voor jullie 2 dagen nieuwe stamgenoot Fluffybutdangerous. Vrij treurig dus. Een uiterst merkwaardige manier van je ex-stamgenoten gedag zeggen, denk dat ze in No ID ook zulke acties erg kunnen waarderen! :rolleyes:

Dat ik het dorpje na een paar uur later al terug had maakt dat het beter op? Nee dat ligt meer aan jou wan-kwaliteiten dan aan de daadwerkelijke intentie van de actie. Je maakt het met dit gebrabbel totaal niet beter op. En geeft toe dat je schuldig was, je hebt meegedaan aan de cf actie. Je bent dus medeplichtig.

Ik heb de aanbieding om het te ruilen doorgegeven aan degene van wie je waarschijnlijk ook hebt gehoord dat het ging om een payback actie. Verder ga ik me er ook niet meer mee moeien. Je zoekt het lekker maar zelf uit. Hadden jij en je stamgenoten in String maar eerder moeten bedenken wat de gevolgen waren van dergelijke acties. Vraag het misterMe bijvoorbeeld maar, of oh wacht :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72468

Guest
Dat is bijna alles wat ik hier noem :rolleyes:
En klopt je hebt niets gedaan inderdaad. Je hebt - net als al die andere overstappers- kitana gewoon in de steek gelaten als edelvoer voor jullie 2 dagen nieuwe stamgenoot Fluffybutdangerous. Vrij treurig dus. Een uiterst merkwaardige manier van je ex-stamgenoten gedag zeggen, denk dat ze in No ID ook zulke acties erg kunnen waarderen! :rolleyes:
Met die logica zou de voormalige speler van Decimus ook de aanvallen van jullie op NoID moeten tegen houden. Je valt immers zijn voormalige stamgenoten aan? Beetje kromme redenering, niet? Fluffy viel Kitana al aan voor mijn overstap, en had mogelijk zelfs nog os van mij staan (weet ik niet meer zeker).
Je zegt dat de vv van Kitana mee was gegaan naar String. Daar wist ik niets van, en als die is misbruikt om Fluffy te helpen (is dat gebeurd?) was dat zeker een rotstreek.

Dat ik het dorpje na een paar uur later al terug had maakt dat het beter op? Nee dat ligt meer aan jou wan-kwaliteiten dan aan de daadwerkelijke intentie van de actie. Je maakt het met dit gebrabbel totaal niet beter op. En geeft toe dat je schuldig was, je hebt meegedaan aan de cf actie. Je bent dus medeplichtig.
Voor jou maakt dat het er beter op :) En wankwaliteiten is een sterke kwalificatie. Zoals ik al eerder aangaf had ik zelf de def niet hiervoor want wilde het niet ten koste laten gaan van de frontstacks, de stamdef kwam te laat, en jij reageerde adequaat. CF mislukt, that's life. Dat je dat zoveel maanden met je meedraagt en dan om die reden een dergelijke actie plaatst vind ik rancuneus. Of is het gewoon 'trouw aan het Creed motto'?

Ik heb de aanbieding om het te ruilen doorgegeven aan degene van wie je waarschijnlijk ook hebt gehoord dat het ging om een payback actie. Verder ga ik me er ook niet meer mee moeien. Je zoekt het lekker maar zelf uit. Hadden jij en je stamgenoten in String maar eerder moeten bedenken wat de gevolgen waren van dergelijke acties. Vraag het misterMe bijvoorbeeld maar, of oh wacht :eek:
Ik kreeg via pm van TFH te horen dat het een payback was. Zonder voorstel. Niet dat het nu nog wat uitmaakt.
 
Reactiescore
1.089
Met die logica zou de voormalige speler van Decimus ook de aanvallen van jullie op NoID moeten tegen houden. Je valt immers zijn voormalige stamgenoten aan? Beetje kromme redenering, niet? Fluffy viel Kitana al aan voor mijn overstap, en had mogelijk zelfs nog os van mij staan (weet ik niet meer zeker).
Je zegt dat de vv van Kitana mee was gegaan naar String. Daar wist ik niets van, en als die is misbruikt om Fluffy te helpen (is dat gebeurd?) was dat zeker een rotstreek.

Dat valt helemaal niet te vergelijken? Het gaat erom dat de vv van kitana eerst in String is geweest, en dat zodra de vv beeindigd werd er opeens aanvallen kwamen. Terwijl kitana er vervolgens nog half moest achterkomen dat er opeens geen steun meer was (half RELLEN was overgestapt naar schijnbaar de vijand). Niet qua vv's en al helemaal niet qua os.

Men heeft kitana gewoon geen kans gegund. Dat is iets heel anders dan dat jij beweerd met Decimus.

Voor jou maakt dat het er beter op :) En wankwaliteiten is een sterke kwalificatie. Zoals ik al eerder aangaf had ik zelf de def niet hiervoor want wilde het niet ten koste laten gaan van de frontstacks, de stamdef kwam te laat, en jij reageerde adequaat. CF mislukt, that's life. Dat je dat zoveel maanden met je meedraagt en dan om die reden een dergelijke actie plaatst vind ik rancuneus. Of is het gewoon 'trouw aan het Creed motto'?

Hoe en waarom het mislukt is interesseert ons niet en is ook niet belangrijk. Het feit is dat jij mee hebt gedaan aan een backstab actie. En daar ondervindt je nu het risico van wat daaraan kleeft. Het is nooit ons plan geweest, maar er werd ons een kans gegeven van kitana spelers die ook nog een appeltje te schillen hadden (vanwaar mijn voorbeeld).
En die leek als 2 druppels water op wat ons is gedaan. Beslissing was snel gemaakt.
En misschien moet je maar eens ons cluster bekijken, we worden er namelijk elke dag aan herrinert door die rottige stipjes in ons cluster. Dus daarom zit het zeker nog vers in het geheugen.

Of dat onder het Creed motto valt mag je zelf invullen. Je kon het alleen wel al van te voren bedenken. We hadden jullie persoonlijk via pm al een keer gewaarschuwd. En String zelf was ook al een gewaarschuwd man (the four horsemen-arreat affaire). Dus ik denk dat je genoeg kans hebt gehad om te bedenken wat de consequenties inhielden.

Ik kreeg via pm van TFH te horen dat het een payback was. Zonder voorstel. Niet dat het nu nog wat uitmaakt.

Creed ontving vroeg in de morgen al een pm van angryanimals die beweerde 700 edels te gaan inzetten om barbarendorpjes rond ridder te edelen. Mijn co reageerde daar geirriteerd op. En toen heb ik angryanimals van uitleg voorzien en gezegd dat ze te ruil waren. Tevens had ik nog met een van je leiders gesproken waar ik volgens mij hetzelfde tegen heb gezegd.

Verder niet mijn probleem.
 

DeletedUser72457

Guest
Met die logica zou de voormalige speler van Decimus ook de aanvallen van jullie op NoID moeten tegen houden. Je valt immers zijn voormalige stamgenoten aan? Beetje kromme redenering, niet?

Wat hebben ze jou nou weer in de thee gedaan? Volgens mij zijn beide situaties niet vergelijkbaar.
1) Had Creed! de VV van oud stammaatje (en nog steeds goede vriend) Climboy in handen toen wij het account gingen aanvallen vanaf Veldmaarschalk? Nee.
2) Ging ik met mijn eigen account naar de vijand en viel in vervolgens mijn oude stam maatje aan? Nee.

Ik snap best dat ik een stabber/overlopen en pestkop ben, maar die titel is niet op een vergelijkbare wijze gehaald als de actie waarvan jij nu beschuldigt wordt. Jij bent over gestapt met je eigen account naar de vijand. Vervolgens viel je je oude stamgenoot aan binnen een dag of twee én jullie waren ook nog eens in het bezit van de VV van het account. Het feit dat jullie het vertrouwen van je oude stamgenootje geschonden hebben vind ik simpel weg belachelijk. Lekker vertrouwelijk als je niet een Nood VV weg kunt zetten. Als jullie na de overstap aan hadden gevallen, zonder dat die VV er was was het al een heel ander verhaal. Geef op z'n minst je oude stam genoot wat tijd om bij te komen van een stab voor je hem overrompelt met aanvallen en het de lange vinger voor houdt.
 
Reactiescore
1.089
Hij heeft dan zelf kitana niet aangevallen. Maar kitana kwam terug van vakantie. En toen bleek dat de helft/3 kwart was overgestapt naar een nieuwe stam. Hun vv had daar een tijdje gelegen, en kregen haast gelijk clears en edels over zich heen van bigarrow's nieuwe stamgenoten. Dus voordat ze nog enig idee hadden en orde op zaak konden stellen werden ze al steunloos weggespeeld.

Tja sorry hoor. Gewoon schandalig.

Edit: En zelfs als de vv niet eens bij hun lag, iedereen wist dat kitana op vakantie was. Triest..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
117
Dat eerste is inderdaad iets wat voornamelijk in het noorden van Creed! afspeelt, ik hoop dat beide partijen tot een besluit kunnen komen zodat hier voor eens en voor altijd afscheid van genomen kan worden.

Verder is het niet zo zeer het enthousiasme wat hen siert, maar meer de motivatie die ze opleveren. Wel geteld 67 rovers hebben ze binnen gehaald en vaak er dichtbij geweest. Ik weet niet of jij het uit hebt staan, maar bij jou tel ik 0 rovers. Dat is de motivatie die ik wel bij volcano zie en niet bij jou;)

Je kunt op basis van Rovers niet zeggen of ze een rang "verdienen". Als je dit account buiten de top 25 plaatst, dan horen zeker Wasps, Benny24, Kebabfish, Iwantwin ook zeker niet in de top 25 thuis.
 

DeletedUser51416

Guest
Je kunt op basis van Rovers niet zeggen of ze een rang "verdienen". Als je dit account buiten de top 25 plaatst, dan horen zeker Wasps, Benny24, Kebabfish, Iwantwin ook zeker niet in de top 25 thuis.

Iwantwin heb ik ook buiten de top 25 geplaatst, Benny24 en Wasps beide op het randje. Enkel Kebabfish heb ik hoger in geschat, maar als ik nu kijk had ik deze misschien lager in moeten delen. Ik zocht het net even op en ik dacht zelf dat ik hem ook lager had in geschat, echter niet gedaan.
 
Reactiescore
117
Iwantwin heb ik ook buiten de top 25 geplaatst, Benny24 en Wasps beide op het randje. Enkel Kebabfish heb ik hoger in geschat, maar als ik nu kijk had ik deze misschien lager in moeten delen. Ik zocht het net even op en ik dacht zelf dat ik hem ook lager had in geschat, echter niet gedaan.

Op basis van farmen en motivatie etc klopt het lijstje denk ik wel, maar kwa de rest zou ik volcantje zeker niet in de top 3 willen plaatsen.
 

DeletedUser51416

Guest
Op basis van farmen en motivatie etc klopt het lijstje denk ik wel, maar kwa de rest zou ik volcantje zeker niet in de top 3 willen plaatsen.

Ik heb al eerder uitgelegd waarom ik Volcanotjex op deze positie zet, ik blijf bij dat standpunt.
 

DeletedUser71930

Guest
Je kunt op basis van Rovers niet zeggen of ze een rang "verdienen". Als je dit account buiten de top 25 plaatst, dan horen zeker Wasps, Benny24, Kebabfish, Iwantwin ook zeker niet in de top 25 thuis.

Ik vind dat leon een toplijstje gemaakt heeft, en goed onderbouwd, zonder stamgenoten of bg's voor te trekken op basis van vriendjespolitiek. Ben niet blij dat hij me op rang 30 plaatst, maar tijd zal leren of hij me te laag inschat of niet. Had uiteraard graag hoger gehad, maar zijn lijst is gewoon netjes gemaakt.

Van alle accounts die je noemt in ~Pino~ kan ik je simpelweg zeggen dat de prestaties uitgeschakeld staan. Als je daar een lijst op moet baseren, ga je gang ;)
 
Bovenaan