Wat buurman Ridder betreft: Die was niet blij met de manier waarop de overgang van Rellen naar String plaats heeft gevonden. En als je terugkijkt is het duidelijk dat String niet de stam is geworden die we gehoopt hadden. Maar het is minstens zo onduidelijk wat er was gebeurd als String niet was gevormd. Maar goed, daarover is voldoende elders op dit forum te lezen. Het is niet nodig dat verder op te rakelen.
Klopt, ik was niet eens met de
manier waarop de overgang ging ja. Vind je dat gek?
Daarbij vergeet je wel te vermelden dat de RELLEN spelers die achterbleven, en hell zelfs enkele RELLEN spelers die (uiteindelijk) overgingen naar String, het niet eens waren met de (manier van de) overstap (van de eerste paar) naar String.
Om maar een voorbeeld te noemen; Kitana. Was nog geen 2 dagen terug van vakantie en kreeg toen al jou nieuwe stamgenootjes over zich heen. En het leuke was, de vv van kitana lag ook nog eens in String, die is namelijk meegegaan met de speler die overstapte. Vind je dat normaal? Ik namelijk niet, zeker niet richting oud stamgenoten. En ik durf te wedden dat als je dat beleid hanteert in No ID je echt kan opdonderen van deze wereld, immers hebben die wel de slagkracht die RELLEN toen werd ontnomen.
En zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. Ik vind het dan ook meer dan terecht dat dit genoemd word.
En CF acties: Daar heb ik inderdaad 1 keer met 1 dorp aan meegedaan. Maar dat dorp was ik door attent reageren van Ridder binnen een paar uur kwijt. Wat mij betreft was dat over en uit voor CF-acties. Maar ik zit nu wel met 3 CF dorpen van TFH in mijn cluster, zogezegd als pay-back...
Dit vind ik zeer kinderachtig van je, en eigenlijk van heel String. Ik neem het je nog steeds kwalijk en ik vind het dan ook erg fijn dat je nog steeds op de blaren blijft zitten (gezien wij dat ook nog doen). Ook patty neem ik het nog erg kwalijk.
Jullie hebben gewoon op een smerige manier gecf'd. Patty kwam naar mij toe (jammer dat ik die pm's niet meer heb) dat die een paar dorpjes van Djbobban wilde om 'safe' te liggen tegen jullie omdat jullie potentiele vijanden waren voor patty. Ik heb die dorpjes van Djobobban voor patty gecleard. Ik heb regelmatig gevraagd of patty ze nog wilde houden. Dat was constant het geval met zelfde reden.
En opeens liggen daar 3 dorpjes van fluffy 1 dorp van jou en 1 dorp van medico in mijn cluster.
En als ik dan op het AF ga lopen klagen krijg ik de groots mogelijke onzin argumenten naar mijn kop;
''Eigen schuld, had Aus maar niet moeten cf'en'' (
echt dikke onzin) ''Had je je cluster maar dicht moeten houden''
En toen gaf MisterMe ook nog toe ook dat hij & fluffy expres allerlei barbarendorpjes in ons cluster aan het overnemen waren geweest om ons bezig te houden met die barbarendorpjes zodat jullie rustig die dorpjes van patty konden cf'en.
En dan blijkt uiteindelijk ook nog dat patty en medico al langer samenwerkte, en dat patty daar ging spelen. Jullie hebben dus vies gebruik gemaakt van die dorpjes en de samenwerking en de vertrouwensband die ik met patty had. En dat hebben wij PRECIES zo terug gedaan maar dan bij jou, omdat medico en fluffy al hun payback hadden gehad.
Oh en goed dat je het even noemt. Ze zijn vanaf nu niet meer te ruil, ons aanbod is vanaf nu te komen vervallen. Fluffy geeft nu zo weinig tegenstand, en medico krijgt binnenkort front bij zijn safezone dat ze vandaag of morgen weg zijn.
Hoe noem je zoiets? Bezint eer ge begint.