Top 20

DeletedUser67973

Guest
Met de algemene snelheid van lijstjes posten kan je nog wel een weekje of wat wachten hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Daarom begin ik nu vast met aandringen :p anders kan het nog wel tot oktober duren :p
 

DeletedUser63804

Guest
1. Volcanotjex: Na de (noodzakelijke?) interns , is het account begonnen met de strijd tegen Guards , die voorlopig 16-0 in hun voordeel is . Volcanotjex is de onbetwiste nummer 1 op deze wereld qua puntenaantal (de 2de volgt op ruim 1 mil punten) , de vraag is of hij die rang ook verdient op basis van kwaliteiten . Zijn ODA is lekker ( rang 3) , de ODD stelt teleur ( rang 107) , maar als hij geen tegenstand heeft kan hij daar in principe ook niet veel aan doen . Ik zou deze speler graag eens in duel zien gaan met een Speler die een evenwaardig puntenaantal heeft (5mil+) , dan zal ik pas kunnen zeggen of dit nu echt de beste speler was van deze wereld Top3

2. Brigitte1: Vandaag staat deze speler voor de eerste maal rang 2 . Is deze rang terecht ? Naar mijn mening niet .
Alleen al de laatste 100 veroveringen waren allemaal interns , waardoor ik SCRT in de verre toekomst nog zie als een "one man Army" .
Persoonlijk ben ik nog ietwat geschrokken dat deze speler toch nog rang31 ODD haalt , want het is al van februari geleden dat dit account nog eens een dorp verloor (aan UP).
Daarom zeg ik nu aan de spelers die bij dit account in de buurt liggen : aanvallen die handel , ik wil of dit account meer kan dan internen .
top50

3.Kebabfish: De baas binnen Pino , volgens mij heeft dit account meer in zijn mars dan dat vele anderen zouden vermoeden , het interen van de afgelopen maanden heeft de speler een mindere reputatie gegeven . Nu ze in oorlog zijn met Guards zou ik graag in de stats overnames zien op die stam in de toekomst . Voorlopig hetzelfde verhaal als bij Brigitte , maar in deze speler zie ik iets meer potentieel , vandaar top10

4. Angry Animals De voormalige nummer 1 van w34 , als ik kijk naar de overnames van de laatste periode , zie ik veel bb dorpjes van 3k . Dit kan een tactische reden hebben . Naar wat ik heb gehoord zitten de juiste spelers terug op het account en zijn de stoorzenders eraf gegooid . Vandaar ben ik benieuwd of ze in de toekomst terug die top 3 binnen kunnen en misschien een gooi doen naar de nummer 1 .
Dit zal echter moeilijk worden als een speler als chronus naast je ligt , in de statistieken , draait AA negatief tov chronus , geen schande , en de schade valt uiteindelijk nog mee . Imo zijn zij samen met AIA en Igranka degene die Creed! Pijn kunnen doen , mits hun stam 200% achter hen staat. top5

5.Chronus: Deze maand de nodige interns gedaan , maar toch , een TOP speler !
Waarom? Aanvallend een uitstekende speler , hij haalt een hoge ODA ( rang 5) maar wanneer hij zich focust op zijn target weet hij die ODA ook om te zetten in dorpenwinst. De ODD zit zeker ook oké met een 3de plaats .
Het is niet simpel om Door Chronus zijn defensie te breken , maar niet onmogelijk . Zoals eerder gezegd zie ik mogelijkheden voor tegenstanders , al zal het niet simpel worden , mede omdat het front van chronus erg compact is en hij een Topstam achter zich heeft staan (creed!) . top1

6. Wasps: De tweede Pino speler in de top 20 , een speler waar vroeger veel controversiële rond was .
Hij heeft een groot deel van zijn dorpen laten overnemen door DontQQ , en daarmee de banden met creed! Glad gestreken . Een verstandigen keuze , waardoor hij zich nu kan focussen op het echte werk : Guards . Wat mij opvalt is dat deze speler echt wel meer kan dan alleen maar internen .(stabben?) Dit account maakt serieuze winst op Guards en rekent nu ook Af met hun beste speler: (qua punten)Red Alert Fan . Imo herpakt Wasps zich goed en daarom : top10

7.Veldmaarschalk: Als ik kijk naar de stats zie ik een mooi groeicurve de laatste weken . Jammer genoeg door barbarendorpen te edelen , maar soms kan je als speler niets anders en het gaat wel degelijk om 9k dorpen. Het cluster van deze speler blijft mooi om te zien .
De ODA is best oké (rang 19) , de ODD valt wat tegen . Ik zou graag Veldmaarschalk in strijd zien met No.Id of SCRT , omdat ik deze speler nu niet de quotering kan geven die dit account waarschijnlijk verdient op het gebied van skills , daarom top10

8.DontQQWhenINobleYou: Sterk account , mooi cluster , ODA/ODD zijn behoorlijk goed .
Als we kijken naar de overnames zien we dat deze speler totaal geen moeite heeft om zowel met chaos als Guards af te rekenen .
Meerdere malen aanvaller van de dag , en aan de rover te zien , is het account nog steeds zeer actief aan het farmen .
Doe zo voort ! top5

9. Turboteemo Een account waar al veel goeie zaken over zijn verteld .
Kijken we naar de overnames dan zien we dat hij toch met weinig tegenstand te maken heeft . ( vandaar de lage ODD )
ODA is behoorlijk goed , ik vermoed dat hij veel clears gooit ten voordele van zijn stamleden ( wat positief is ofcourse) .
Hij heeft een mini frontje met MisterMe , ik zou graag in de toekomst wat actie zien tussen beide spelers zodat ik dit account een hogere notering kan geven , voor nu top15

10. Manthings: Een speler die zich binnen de RIM bevindt , weinig uitdaging zou je denken op het eerste zicht , maar niets is minder waar , het wordt tijd dat dit account Unit opruimt ;)
Als we kijken naar de overnames , veel bb's , maar wel noodzakelijk.
Hoge ODA , zowieso clears die werden verzonden voor stambelang . De ODD is laag , maar bij een eventueel oorlog met Unit kan deze stijgen . De speler verdient zijn plaats in de ranglijst en de toekomst zal dat ook bevestigen vermoed ik top10.

11. Zaeres: De tweede speler binnen de top20 van NO.ID , ik heb gehoord dat de originele speler er niet meer speelt? Dat zou een beetje jammer zijn , want die had kwaliteiten om zich in de strijd te mengen met top10 spelers . Het nieuwe team doet het ook uitstekend en maakt goeie winsten op SCRT , de vraag is of ze daarbij tegenstand hebben?
Oda rang 2 , prima dus . ODD wat aan de lage kant , maar als niemand dit account wil aanvallen is dat niet hun probleem :p
Voor mij top20

12. Maximus Ranekevo De laatste aanwinst van creed! En daar zullen ze wel hun redenen hebben .
Hij heeft de jump gewaagd naar het noorden ( front met RELLEN) , daardoor de nodige interns .
De ODD is matig en de ODA behoorlijk .
Ik ben benieuwd hoe snel hij zich zal kunnen integreren in het Noorden en hoe zijn stats zullen evalueren eenmaal de eerste clears vertrekken naar RELLEN .
Voorlopig top20 , ik wacht de strijd met STRING/RELLEN af om eventueel een hogere (wie weet lagere) quotering te geven .

13. Speeser Dit account heeft jammer genoeg af te rekenen met inactiviteit . Ik weet zeker dat wanneer de spelers actief gaan spelen ze zeker hoger kunnen staan , want ze hebben kwaliteiten .
Igranka ziet dat er mogelijkheden zijn tegen een minder actieve Speeser en dit uitte zich toch een beetje in de groeicurve .
Het worden cruciale tijden voor Speeser , gaan ze de actieve toer op zie ik de toekomst rooskleurig , als ze minder actief blijven spelen , denk ik dat Igranka wel eens vernietigend kan toeslaan ! top15

14. The Six Paths Of Pain : staat bijna 3 weken stil , wie weet had dit er anders uit gezien als TFH niet gestabbed werd en hij kon los gaan op arreat . Ik weet gewoonweg dat deze speler de kwaliteiten heeft om top 3 te spelen , ik hoop dat hij de komende weken nog eens toeslaat zoals alleen hij dat kan :p de ODD/ODA is bovendien goed !
Voorlopig top 10.

15. Boregore Een stabiel account , die misschien iets actiever kan zijn of het account spaart edels om iets groots te verwezenlijken.
Heeft niet het mooiste cluster van deze wereld , maar heeft wel front en dit uit zich ook in een goede ODA en een behoorlijke ODD.
Conclusie : mits het account actiever wordt zeker een top10 omdat de spelers op dit acc de kwaliteiten ervoor hebben .

16. Bigarrow: De eerste STRING speler in de ranglijst , ik zie dat hij zijn voormalige stamleden edelt , wat ik een beetje triestig vind , maar zoals al besproken in dit topic , heeft hij daar zijn redenen voor .
Ik heb maar een vraag bij deze speler : hoe zal hij zich bewijzen als het tot een confrontatie komt met creed! ?
Eerlijk gezegd heb ik totaal geen idee , omdat ik de spelers op dit account niet ken , ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel en vandaar top20

17. W.W. heisenberg: afwachten ...

18. Ridder1234: één van mijn favoriete spelers op deze wereld , omdat hij zich toch maar mooi staande heeft gehouden destijds toen hij afgezonderd lag . Nu mooi omringd door stamleden en helemaal klaar voor de strijd met STRING , ik verwacht dat hij positief uit de strijd met bv fluffy zal komen .
De laatste tijd een pak interns , TFH ( logisch ) , maar de ODA en ODD tonen aan dat deze speler weet waar de aanvalsknop staat ;)
top10

19. AMysteryFromALostHistory: veel interns , om zijn cluster te dichten , maar ik zie hem in de toekomst graag uitwijken naar het noordoosten en de confrontatie aangaan met de stam Art . Dit zou zijn rang meer rechtvaardigen .
De ODD is laag , dus weet ik niet of hij echt deze rang verdient , maar ook hier het voordeel van de twijfel : top20

20. plutonixx: Om te eindigen een speler uit No.ID ,gelegen in de RIM.
Een account met een zeer hoge activiteit (farmen) , vandaar hun sterke groei in de ranglijst .
De ODA is behoorlijk goed , de ODD wat minder , in RIM heb je ook een pak minder tegenstand ( qua kwaliteit) , misschien is het een optie dat hij jumpt richting front met creed! ? Want ik ben benieuwd hoe deze spelers het zouden doen tegen evenwaardige tegenstanders :)
Voorlopig top15
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19123

Guest
12. Maximus Ranekevo De laatste aanwinst van creed! En daar zullen ze wel hun redenen hebben .
Hij heeft de jump gewaagd naar het noorden ( front met RELLEN) , daardoor de nodige interns .
De ODD is matig en de ODA behoorlijk .
Ik ben benieuwd hoe snel hij zich zal kunnen integreren in het Noorden en hoe zijn stats zullen evalueren eenmaal de eerste clears vertrekken naar RELLEN .
Voorlopig top20 , ik wacht de strijd met STRING/RELLEN af om eventueel een hogere (wie weet lagere) quotering te geven .

lol voordat Maximus (AEAP) naar het noorden en creed ging is er niets gebeurd? Beetje kortzichtig:D
ODD heb je helaas niet zelf in de hand :)
 

DeletedUser73185

Guest
Mooi lijstje, Zaeres is de tweede van No ID. trouwens. Verder gaan de stats tussen PINO en Guards wijzen naar de skills van Kebabfish en Wasps. Vooralsnog dodged Kebab alles, wat weinig getuigt van skills.
 

DeletedUser63804

Guest
Mooi lijstje, Zaeres is de tweede van No ID. trouwens. Verder gaan de stats tussen PINO en Guards wijzen naar de skills van Kebabfish en Wasps. Vooralsnog dodged Kebab alles, wat weinig getuigt van skills.

Goeie opmerking , had AA even over het hoofd gezien , ik zal het aanpassen .
Dodgen is toch ook een deftactiek of ben ik nu fout? :p
 

DeletedUser

Guest
Mooi lijstje, Zaeres is de tweede van No ID. trouwens. Verder gaan de stats tussen PINO en Guards wijzen naar de skills van Kebabfish en Wasps. Vooralsnog dodged Kebab alles, wat weinig getuigt van skills.

Nou nou. Ik zou eerder zeggen dat deze reactie van weinig inzicht getuigt, en bespeur ik daar een vleugje bitterheid?

Als iemand dodged, geeft hij de mogelijkheid voor de tegenstander om edels te sturen. Hoezo zou dat van weinig skills getuigen? Of wellicht gooien jullie alles op het achterland in de hoop troepen te kunnen slopen, waarbij die niet zo dom is om daar daadwerkelijk clears die 200+ uur lopen te blocken?

Beetje rare definitie van skills heb jij, hij zet de dorpen leeg, waardoor jullie zouden moeten kunnen edelen, verliest geen dorpen, maar het getuigt niet van skills! Nogal een tegenstrijdige uitspraak. Zou het wellicht aan de aanvallers liggen? ;)
 
Reactiescore
1.094
Dodge foutje moet kunnen, wij hebben ook 2 clears + 1k speer verloren door kleine dodge foutjes.
Schaam ik me echt niet voor hoor. Overkomt iedereen.
 

DeletedUser58372

Guest
Ja die heb je aan mij verloren :rolleyes:
En nee dat overkomt alleen mensen die niet goed of volledig dodgen.
 
Reactiescore
1.094
Oh oke. Nou dan ben ik slecht. Gefeliciteerd. Je hebt me er echt mee hoor :rolleyes:

Gelukkig val ik niet roekeloos aan met halve clears op huge stacks. Zoals, oh ja medio loco :eek:
 

DeletedUser58372

Guest
Huge stacks, waar? Ik zie overal de muur 1 à 2 levels plat gaan waar ik niet doorheen breek.

En voor je leesskills: het is "Medico" let op de "C"
 
Reactiescore
1.094
5234 50 2000 0 300 100 0
Verliezen: 0 0 5234 50 2000 0 300 100

3219 50 2112 0 229 100 0
Verliezen: 0 0 3219 50 2112 0 229 100 0

Aantal: 0 0 3000 50 1935 0 150 50 0
Verliezen: 0 0 3000 50 1935 0 150 50 0

Beetje verspilling niet waar? Komt klagen over een paar dodge fouten, maar valt zelf aan als een banaan
 
Reactiescore
1.039
15. Boregore Een stabiel account , die misschien iets actiever kan zijn of het account spaart edels om iets groots te verwezenlijken.
Heeft niet het mooiste cluster van deze wereld , maar heeft wel front en dit uit zich ook in een goede ODA en een behoorlijke ODD.
Conclusie : mits het account actiever wordt zeker een top10 omdat de spelers op dit acc de kwaliteiten ervoor hebben .
Graag zou ik Angry Animals willen bedanken die mij gisteren 6 miljoen ODD heeft bezorgt en er maar 3 miljoen ODA voor gekregen heeft, zonder hem zou ik nooit zo hoog staan(bow):p
En ach, activiteit komt wel good, W29 is bijna afgelopen:p

Ja die heb je aan mij verloren :rolleyes:
En nee dat overkomt alleen mensen die niet goed of volledig dodgen.
Lol, dus jij wil zeggen dat je nooit ook maar 1 dodge vergeten bent Willem?
 

DeletedUser58372

Guest
Ook wel eens maar dat is dan onvolledig dodge-werk.

Het is dat Ridder over z'n dodge fouten begint..
 
Reactiescore
1.094
Ook wel eens maar dat is dan onvolledig dodge-werk.

Het is dat Ridder over z'n dodge fouten begint..

Jij komt aanpoten met 1 rapportje... Ik geloof dat conquerking dat ooit zei, dat dat over en weer constant gebeurd. Dus om daar nou mee te komen opscheppen....
 

DeletedUser

Guest
Dodge foutjes gebeuren iedereen pas wel eens. kreeg pas op 36 ook een 20 tal aanvallen slechts en de eerste dodge gemist omdat ik zo lui nog mijn filmpje af moest gaan kijken, is jammer maar gebeurt soms. Heeft niks met skills te maken want zelfs aus bijv vergeet dat wel eens:p

Sowieso vind ik eigenlijk de discussie van niet dodgen een domme discussie. Iedereen weet simpel genoeg wel dat je moet dodgen als er 1 def staat en er komt minimaal 1 clear op. De reden dat er niet gedodged wordt is of luiheid van een speler (zoals ik:(), geen activiteit aanwezig (schuld van speler/stam/vv?) etc.

Dorpenverlies met grote stacks bijv of andersom wat een speler van guards hier aan het verkondigen is getuigt wel iets meer van lager niveau op TW>

Mooi lijstje, Zaeres is de tweede van No ID. trouwens. Verder gaan de stats tussen PINO en Guards wijzen naar de skills van Kebabfish en Wasps. Vooralsnog dodged Kebab alles, wat weinig getuigt van skills.

Ligt eraan waar je het op stuurt hé, als het achterland is zou volgens mij iedereen dodgen ja.
Als het front is , schandalig dat er nog geen dorpen binnen zijn gesleept, sorry.
 
Bovenaan