Top 20

DeletedUser72468

Guest
Wat hebben ze jou nou weer in de thee gedaan? Volgens mij zijn beide situaties niet vergelijkbaar.
1) Had Creed! de VV van oud stammaatje (en nog steeds goede vriend) Climboy in handen toen wij het account gingen aanvallen vanaf Veldmaarschalk? Nee.
2) Ging ik met mijn eigen account naar de vijand en viel in vervolgens mijn oude stam maatje aan? Nee.

Ik weet dat jij het overstappen naar Creed zo netjes mogelijk hebt proberen te doen, voor zover dat in die situatie mogelijk is.
De parallel die ik probeerde te trekken was dat je mij niet kan verwijten dat mijn nieuwe stamgenoten mijn oude stamgenoten aanvallen, ze waren daar immers al langer mee bezig.
Zelf heb ik Kitana toen niet aangevallen, pas maanden later deed ik dat toen ze al lang inactief was, en na overleg met andere voormalige stamgenoten. En toen ze toch (even) actief werd en me vroeg te stoppen ben ik daar ook gelijk mee gestopt. En enkele maanden daarna had ik die CFs daar ...
 
Reactiescore
1.089
Ik weet dat jij het overstappen naar Creed zo netjes mogelijk hebt proberen te doen, voor zover dat in die situatie mogelijk is.
De parallel die ik probeerde te trekken was dat je mij niet kan verwijten dat mijn nieuwe stamgenoten mijn oude stamgenoten aanvallen, ze waren daar immers al langer mee bezig.

Phahahaha (505|366) K35 9,264 kitana [RELLEN] FluffyButDangerous [String] 2014-05-26 10:06:28
Darkness (496|363) K34 9,264 kitana [RELLEN] FluffyButDangerous [Choice] 2014-04-14 13:14:41

Dorpsovernames waren toen langer dan een maand geleden. Ze komen terug, vv lag pardoes in String, halve stam was foetsie; nergens deff en vv's en 2 dagen later krijgen ze incommings van String.

Klinkt dat eerlijk? Mij niet. En valt al helemaal niet te vergelijken met overstap van Decimus. Dus please... maak je zelf niet meer belachelijk.

En toen ze toch (even) actief werd en me vroeg te stoppen ben ik daar ook gelijk mee gestopt. En enkele maanden daarna had ik die CFs daar ...

Klinkt net als de situatie met jullie cf's en patty. Wat vervelend voor je. :rolleyes:
 
Bovenaan