Toekomst W8

DeletedUser

Guest
en je hebt van niemand os gekregen??? :)

Ik heb van 3 mensen een beetje gekregen. Maar de overgrote meerderheid heb ik zelf mogen taggen, zelf mogen deff regelen met men eigen dorpjes.

In totaal 5 dorpjes verloren tijdens de nacht toen een vv de account had, maar had ze de volgende dag alweer terug genomen.

De tijd die ik eraan opgedaan heb om dit af te slaan. 3 dagen voor te taggen en 2-3 weken met 3-4u slaap per nacht om te deffen.
 

DeletedUser22017

Guest
Ik heb van 3 mensen een beetje gekregen. Maar de overgrote meerderheid heb ik zelf mogen taggen, zelf mogen deff regelen met men eigen dorpjes.

In totaal 5 dorpjes verloren tijdens de nacht toen een vv de account had, maar had ze de volgende dag alweer terug genomen.

De tijd die ik eraan opgedaan heb om dit af te slaan. 3 dagen voor te taggen en 2-3 weken met 3-4u slaap per nacht om te deffen.

Petje af, als dit allemaal waar is natuurlijk. Niet dat ik aan je eerlijkheid twijfel, maar je zal jezelf ongetwijfeld in een mooier daglicht plaatsen om je daden roemrijker te maken, niet?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb van 3 mensen een beetje gekregen. Maar de overgrote meerderheid heb ik zelf mogen taggen, zelf mogen deff regelen met men eigen dorpjes.

In totaal 5 dorpjes verloren tijdens de nacht toen een vv de account had, maar had ze de volgende dag alweer terug genomen.

De tijd die ik eraan opgedaan heb om dit af te slaan. 3 dagen voor te taggen en 2-3 weken met 3-4u slaap per nacht om te deffen.


dat maakt het feitelijk 36 vs 4 ;-)
maar in elk geval mooi gedaan, ik zou het niet kunnen zo weinig slapen
maar was toch een verschrikkelijk slecht gecoordineerde aanval dan?
of waren het 36 1 miljoenspelers en heb jij 15 miljoen ofzo? :)
 

DeletedUser20173

Guest
Ik denk dat we onze toekomstvisie moeten aanpassen, since MJS uit TSB is.
 

DeletedUser22017

Guest
Zolang er voor mij maar een (bij)rolletje weggelgd is, ben ik tevreden. ;)
 

DeletedUser15937

Guest
dat maakt het feitelijk 36 vs 4 ;-)
maar in elk geval mooi gedaan, ik zou het niet kunnen zo weinig slapen
maar was toch een verschrikkelijk slecht gecoordineerde aanval dan?
of waren het 36 1 miljoenspelers en heb jij 15 miljoen ofzo? :)

De aanval is net zo doorzichting als jullie aanval op Vib atm ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja nogal.. Vooral als Ferd iemand quote die over de aanval van Ptagi praat, en dan begint over een aanval op ViB
 

DeletedUser

Guest
ik wel

joren1992 zegt: maar was toch een verschrikkelijk slecht gecoordineerde aanval dan?

over de aanval op ptagi die hij mooi doorstond met maar 4 uur slaap.

waarop ferdy zegt:

De aanval is net zo doorzichting als jullie aanval op Vib atm

kortom, joren1992 is een lux speler, hij vermoed dat de aanval op ptagi slap gecordineert is, waarop ferdy die reactie geeft. begin je hem al te begrijpen? verbanden zoeken blijft moeilijk:D
 

DeletedUser

Guest
Snapte het verband over de mass (aanval) wel, maar niet waarom Ferd weer van onderwerp moet switchen naar het eeuwige gezeur over dat Lux slecht is en ViB beter (bij het 'ViB = beter' gedeelte komt hij wss als hij zijn volgende post typt)..
 

DeletedUser

Guest
Snapte het verband over de mass (aanval) wel, maar niet waarom Ferd weer van onderwerp moet switchen naar het eeuwige gezeur over dat Lux slecht is en ViB beter (bij het 'ViB = beter' gedeelte komt hij wss als hij zijn volgende post typt)..

er word niet gezegd dat lux ''slecht'' is. Alleen ze doen het niet goed, niet op het niveau waar ze op horen te zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ton, dit meen je niet? Enof dat gezegt word... In welk tropic niet eigelijk?
 

DeletedUser

Guest
Kan ViB dat hebben? 2 fronten oorlog met 2 topstammen (misschien wel meer)?
Het is niet dat jij dat nog nooit hebt meegemaakt, dat wij dat nog niet hebben meegemaakt.

Hm, overmoeidig of gewoon ondoordacht?

Bedenkt wel dat je van elke stam circa 3000 clears kan verwachten + Fakes (en nemen we bijv 5 stammen, is al gauw 15k aanvallen), met een beetje overleg op dezelfde dag laten aankomen..

En op wie counter je, als iedereen je aanvalt? Lux/TAoW/Fort/Lux/Bod wie dan ook? Of deel je de krachten op, en maak je het deffen makkelijker
Keep dreaming :D

Als deze stammen een samenwerking aanhalen, zal ViB wel eens tot vallen gebracht kunnen worden.. Maar wie van deze stammen zal de eerste stam daartoe zetten, en zal de rest volgen?
bla, bla, bla
wanneer vertel je eens iets nuttigs?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat w8 niet echt een toekomst heeft.

ik hoorde namelijk dat Bijna iedere top 10 stam al is begonnen met het maken van Massa vernietigings wapens :(
 
Bovenaan