Toekomst W8

DeletedUser

Guest
Als TBS valt word TAow misschien een grootmacht, hetzelfde geld bij voor de stammen die in de buurt van Lux liggen. Dus voorlopig is het allemaal onzeker..

Maar ik betwijfel of ViB een oorlog aankan vanaf 2 fronten (met echt aanvallen, niet per speler een aanvalletje of 350). Het word dan waarschijnlijk een strijd op de lange termijn.
Of ViB neemt natuurlijk een BG, maar ik meen te weten dat ViB niet van BG houdt? Dat de enige BG die je kan krijgen, tijdelijk is

dan moet het wel heel extreem en aanhoudend zijn. maar dat zie ik nog niet gebeuren. maar als alle spelers van de omliggende stammen tegelijk 2 maand constant aanvallen sturen dan zou het wel lastig gaan worden. maar zoals ik al zei, het zal waarschijnlijk niet gebeuren.

DeletedUser

Guest
dan moet het wel heel extreem en aanhoudend zijn. maar dat zie ik nog niet gebeuren. maar als alle spelers van de omliggende stammen tegelijk 2 maand constant aanvallen sturen dan zou het wel lastig gaan worden. maar zoals ik al zei, het zal waarschijnlijk niet gebeuren.

Als het gebeurt, geef ik ViB 1 maand voor ze uit de troepen zijn..

ViB is voor het grotendeels ingedeelt met het ratio van 2A op 1D hé.. Van de aanval moeten ze het hebben.

DeletedUser

Guest

ViB is voor het grotendeels ingedeelt met het ratio van 2A op 1D hé.. Van de aanval moeten ze het hebben.
Counteren we gewoon continu :)

DeletedUser

Guest
Terwijl je oplopende incommings krijg van circa 5 spelers? Laat me niet lachen, dan heb je wel wat beters te doen..

DeletedUser

Guest
Terwijl je oplopende incommings krijg van circa 5 spelers? Laat me niet lachen, dan heb je wel wat beters te doen..
Nuja Janno, je moet niet denken dat iedereen hetzelfde niveau heeft als jou he.

DeletedUser

Guest
Op welke account speel je? Ik spreek je in de toekomst nogwel.

DeletedUser22017

Guest
Maar dat houd jij ook niet vol hoor. ;)

5-1 is een zo goed als uitzichtloze situatie hoor.

DeletedUser

Guest
Maar dat houd jij ook niet vol hoor. ;)

5-1 is een zo goed als uitzichtloze situatie hoor.

Wat dacht je van 36-1? Heb ik toch netjes afgeslagen. Verloren dorpjes heb ik teruggenomen. Toegegeven, het was wel niet op w8.

DeletedUser

Guest
Op dit moment doe ik het toch ook tegen 3 hé Hell-Fish en gaat me op m'n gemakje lukken :D

Kun je niet lezen?

Nee, anders had ik het niet gevraagt.

Wat dacht je van 36-1? Heb ik toch netjes afgeslagen. Verloren dorpjes heb ik teruggenomen. Toegegeven, het was wel niet op w8.

36 noobs?

Maar het is mogelijk, dat wel.. Maar hoeveel tijd heb je ervoor moeten opgeven, en hoelang wil je dat blijven doen? Op de lange termijn ga je zoiezo onderuit.

DeletedUser35177

Guest
de toekomst zal het leren:confused:
je kunt niet van tevoren weten wie er wint anders zal het erg saai worden

maarja zolang vib vijanden maakt...

DeletedUser

Guest
dodgen?
de beste verdediging is de aanval.
mocht het zover komen dat de omliggende stammen vib aanvallen, dan kan vib ook terug aanvallen en zal de aanval denk ik wel gedeeltelijk gebroken worden.

DeletedUser

Guest
dodgen?

mocht het zover komen dat de omliggende stammen vib aanvallen, dan kan vib ook terug aanvallen en zal de aanval denk ik wel gedeeltelijk gebroken worden.

Dan kan je lang dodgen :p

DeletedUser

Guest
dodgen?

Als je blijft dodged, komen er vegen met edels..

En een counter zou alles vertragen ja, met nadruk op vertragen

DeletedUser

Guest
je hebt gelijk, de aanhouder wint. maar wie zal de aanhouder zijn? spelers binnen een stam werken over het algemeen hechter samen dan allemaal verschillende stammen.

DeletedUser

Guest
Daar heb jij weer een punt..

Maar de situatie (dit lijkt mij het meest waarschijnlijke) zal -als er een massale oorlog op ViB komt- zijn dat er een BG met de aanvallende stammen is, en eventueel een gedeeld forum.
Weinig kans dat alle 5 de stammen (noem maar een getal) dan op 1 speler van ViB gaan, het meest logische is dat alle stammen in samenwerking staan maar vooral acties uitvoeren met eigen stamleden.

DeletedUser

Guest
Hm, overmoeidig of gewoon ondoordacht?

Bedenkt wel dat je van elke stam circa 3000 clears kan verwachten + Fakes (en nemen we bijv 5 stammen, is al gauw 15k aanvallen), met een beetje overleg op dezelfde dag laten aankomen..

En op wie counter je, als iedereen je aanvalt? Lux/TAoW/Fort/Lux/Bod wie dan ook? Of deel je de krachten op, en maak je het deffen makkelijker

Bovenaan