Toekomst W8

DeletedUser

Guest
Hallo forumlezers,

Ik zag een topic in wereld 5 over hoe de toekomst eruit zal zien. Ik kan niet zo'n mooi topic namaken in Wereld 8 versie, maar ik open er wel een topic over. Zal ViB verdwijnen, of zullen ze de wereld volledig onder controle hebben? Zullen er gevaarlijke outsiders die nu nog niet gezien worden als concurrenten doorbreken en het de top 5 moeilijk gaan maken?
Geef hier je mening (ja daar kom ik weer met mn mening XD) over wat je denkt wat de toekomst zal uitwijzen. Breng in elk geval de volgende aspecten aan bot:

- Gevaarlijke outsiders
- Uit elkaar vallen van (top)stammen
- Opmars van een stam
- Nieuwe stammen die ontstaan

stammen.png

Polls:

Poll: Welke zal stam verdwijnen
[*]ViB
[*]Lux
[*]TAoW
[*]TCA
[*]BOD

[sup]Tussenstand:[/sup]

31144.png

[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]

Poll: Welke stam zal domineren
[*]ViB
[*]Lux
[*]TAoW
[*]Anders, namelijk..

31145.png

Poll: Welke oorlog zal ontstaan
[*]ViB & Lux vs TAoW
[*]TAoW & Lux vs ViB
[*]TAoW & ViB vs Lux
[*]TAoW vs ViB
[*]ViB vs Lux
[*]Lux vs TAoW
[*]Anders, namelijk..
[*]FORT & ViB & TAoW vs Lux
[*]ViB & TCA vs Lux

31146.png

Poll: Gevaarlijkste outsider?
[*]FORT
[*]FENIKS
[*]EU-TL
[*]CdS
[*]CdM
[*]Anders, namelijk..

31147.png

Met vriendelijke groeten,
Prima

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hm, hij is een klein beetje kortzichtig (begrijp me niet verkeerd, goed dat iemand zoiets maakt hier!!)

Neem nou de polls voor de oorlogen, er zijn veel meer mogelijkheden. Misschien sluiten Fort en (noem maar wat) ViB wel een Bg om tegen Lux te gaan, en daarna tegen A.L.S/TCA/BOD.
Of in een hele andere combinatie..

Het beste lijkt me, om de polls weg te laten en een discussie proberen op te starten zonder het eeuwige gezeur van wie de beste is maar wat er in de toekomst gaat gebeuren.. Dus ook niet:

'ViB ownt iedereen'
'ViB kan met niemand samenwerking, die liggen onder ons niveau'
'Vibt ownt iedereen'
'ViB is gewoon onverslaanbaar'

enz enz..

Nu dan maar eens zien of de ViBbers hier ook via een andere kant de wereld willen bekijken..

DeletedUser32994

Guest
Mooie post,

De polls:

1.TCA, ik denk bij de eerste kleine tegenslag die zij zullen krijgen dat ze de hoop dat al opgeven, veel mensen zullen Lux denken maar die hebben nou al veel meegemaakt en ze staan er nog steeds.

2. ViB, ViB is tot nu toe nog gewoon de beste stam, misschien gaan er rare dingen gebeuren, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

3. Lux & TAOW vs ViB, ViB is erg arrogant en niet erg geliefd op W8, ik denk dat er een paar stammen gaan samenwerken.

DeletedUser20173

Guest
Maak erbij zou ik zeggen;)
zou een leuke toevoeging zijn.

Ik weet niet welke stammen er verdwijnen gaan. Het kan zo gebeurd zijn met een stam als er iets gebeuren kan. Zoals het er nu uitziet Lux, maar voor hetzelfde geld ViB

ViB is tot nu toe de beste stam, zij het een arrogante stam. Ze domineren hun gedeelte van de kaart. Terwijl TAoW en Lux dat op hun gedeelte doet. Net zoals alle andere stammen domineren op plaatsen waar zij sterk gevestigt zijn (zoals TCA op hun plaats)
Het is slechts de vraag op ze de dominantie kunnen handhaven als ze zwaar onder de aanval zijn.
Zover ik weet zijn er slechts twee werelden volledig gesloten nadat 1 stam volledige dominantie had. (op de duitse W1&2)
Op de duitse W3 gaan er twee stammen helemaal gelijk op.

Dus ik denk dat het nog een tijdje duurt voordat er 1 volledige dominantie heeft

Het is een vraag voor de verre verre toekomst eigenlijk. Ik denk dat geen van de drie genoemde stammen hier W8 gaat domineren.
Tussen nu en werelddominantie zit nog een zeer groot tijdvlak. Alleen op enkele duitse werelden is er sprake van totale dominatie (verschil van 300 miljoen punten tussen nummer 1 en nummer 2)

ps. Als 1 volledige dominantie heeft, wat gebeurt er dan

Verder denk ik dat een bundeling van verschillende stammen tegen ViB voor de hand ligt.
Ook denk ik dat een bundeling van een rim stam met ViB tegen Lux of TAoW eraan komen kan of er al reeds is (met bundeling gewoon een rim stam die steun toezegt aan ViB)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hm, hij is een klein beetje kortzichtig (begrijp me niet verkeerd, goed dat iemand zoiets maakt hier!!)

Neem nou de polls voor de oorlogen, er zijn veel meer mogelijkheden. Misschien sluiten Fort en (noem maar wat) ViB wel een Bg om tegen Lux te gaan, en daarna tegen A.L.S/TCA/BOD.
Of in een hele andere combinatie..

Het beste lijkt me, om de polls weg te laten en een discussie proberen op te starten zonder het eeuwige gezeur van wie de beste is maar wat er in de toekomst gaat gebeuren.. Dus ook niet:

'ViB ownt iedereen'
'ViB kan met niemand samenwerking, die liggen onder ons niveau'
'Vibt ownt iedereen'
'ViB is gewoon onverslaanbaar'

enz enz..

Nu dan maar eens zien of de ViBbers hier ook via een andere kant de wereld willen bekijken..

Ik begrijp het, en zal even wat proberen aan te passen ;)

DeletedUser

Guest
Van die oorlogen klopt volgens niet allemaal, maar uiteindelijk zal het toch TAoW & Lux vs ViB worden. Lux zal proberen vriendjes te worden en overtuigen dat ViB toch niet onoverwinnelijk is :cool:.

Wat heb ik een goed herinnering hé ^^.

DeletedUser

Guest
- Gevaarlijke outsiders

Voor vib momenteel geen of niet veel. er zitten spelers bij die natuurlijk skills hebben, maar de stammen die momenteel staan zal niet veel problemen bij vib veroorzaken. Enigste stam die ik wel mooi vind is Fort. Weet niet waarom, maar het doet me iets. Qua actievieteit denk ik ook aan de stam TAB.

Lux hangt nog aan een draadje. Toch zie ik ze na een aantal massjes wel vallen. Daarnaast denk ik dat haast geen 1 stam op W8 het in zich heeft om tegen de overmacht van ViB te blijven staan. Er zijn uiteraard uitzonderingen. Wie weet ik nog niet precies. Maar velen zullen nog valen.

- Opmars van een stam

TAB. Denk dat deze stam nog veel gaat groeien. Ken er heel wat leden van en het is een hechte stam.

Leden van Lux die naar fort gaan. Dat zie ik nog wel gebeuren, dus niet een nieuwe stam maar wel een stam met wat nieuwe leden.

DeletedUser

Guest
Impress, ik ben er bijna zeker van dat als er een oorlog komt hij net een stukje groter word..

Ik denk dat er 3 extra stammen (minimaal) bijkomen in de oorlog, misschien niet meteen in het begin maar ze komen er wel.. Ik weet niet hoe anderen erover denken?

DeletedUser

Guest
Ik begrijp het, en zal even wat proberen aan te passen ;)

nee laat het maar zo, vind dit wel een mooie. je hebt gewoon de top 3 genomen. Wil je meerdere stammen nemen word het erg groot. doe er anders bij: anders namelijk... en dat mensen dat zelf hier in vullen.

DeletedUser

Guest
Impress, ik ben er bijna zeker van dat als er een oorlog komt hij net een stukje groter word..

Ik denk dat er 3 extra stammen (minimaal) bijkomen in de oorlog, misschien niet meteen in het begin maar ze komen er wel.. Ik weet niet hoe anderen erover denken?

over welke oorlog praten we nu en welke stammen en aan welke kant?

DeletedUser

Guest
- Gevaarlijke outsiders

Voor vib momenteel geen of niet veel. er zitten spelers bij die natuurlijk skills hebben, maar de stammen die momenteel staan zal niet veel problemen bij vib veroorzaken. Enigste stam die ik wel mooi vind is Fort. Weet niet waarom, maar het doet me iets. Qua actievieteit denk ik ook aan de stam TAB.

Lux hangt nog aan een draadje. Toch zie ik ze na een aantal massjes wel vallen. Daarnaast denk ik dat haast geen 1 stam op W8 het in zich heeft om tegen de overmacht van ViB te blijven staan. Er zijn uiteraard uitzonderingen. Wie weet ik nog niet precies. Maar velen zullen nog valen.

- Opmars van een stam

TAB. Denk dat deze stam nog veel gaat groeien. Ken er heel wat leden van en het is een hechte stam.

Leden van Lux die naar fort gaan. Dat zie ik nog wel gebeuren, dus niet een nieuwe stam maar wel een stam met wat nieuwe leden.

Hier kunnen we wat mee :D

En ViB is -mits ze echt volledig aanvallen- momenteel onverslaanbaar, dat moet iedereen toegeven.. Maar er hangt een 'maar' aan, een beetje stam beseft (als ViB bijv vol op Fort aan het instampen is) dat ze gebruik van het moment moeten maken en de gevaarlijkste stam een backstab/doodsslag moeten geven. Dus als ViB ooit zover gaat dat iedereen op een stam gaat, is de kans groot dat een andere top stam op hun beurt ViB een knal in hun rug geeft..
Kan ViB dat hebben? 2 fronten oorlog met 2 topstammen (misschien wel meer)?

En inderdaad, als Lux valt zal er bij Fort/TCA/A.L.S flink wat nieuw bloed binnen gehaalt worden. Maar of dat ze een directe concurrent maakt voor ViB? Who now

En TAB, wat is de reden eigelijk dat Careless/STG/Argo narvis enz enz daarheen zijn gegaan?

DeletedUser

Guest
Ik wil even toevoegen dat het W-8 forum het leukste forum van TW.nl is voorlopig. Bruisend, levendig en redelijk beschaaft waar iedereen zijn mening wil door drukken dat redelijk ondersteund is op feiten.

DeletedUser

Guest
Goed dat je er om vraagt.

Heb dit na gevraagt, ik zeg even niet aan wie, is niet tot de orde. Maar ze gingen er heen omdat hun ligging ten opzichte van taow slechter was.

Tab lag dichterbij en care heeft nauwe banden met tab.

Hij was een leider die buiten tab, tab leidde.

maar dat maakt tab niet zo goed voor mij hoor. Ik heb het over de oude kern. Niet de nieuwe leden, want stg en markussen vind ik maar een lelijk cluster hebben.

DeletedUser

Guest
over welke oorlog praten we nu en welke stammen en aan welke kant?

Als er oorlog komt, zal die (naar mijn mening) gestreden worden met ViB zoiezo erbij (agressief)..

Wie de tegenstander word is maar een beetje giswerk, al kan Fort, (zie het van binnenuit, dus weet waarover ik praat) als we over vechtlust praten, in de buurt komen van ViB.
Maar zoals ik al eerder zei, de kans dat er meer stammen zich tegen ViB keren is erg groot.

DeletedUser

Guest
dan zal ik de andere helft ook even navragen.

Dat zal later toegevoegd worden.

Bovenaan