Toekomst W8

DeletedUser

Guest
Hier kunnen we wat mee :D

En ViB is -mits ze echt volledig aanvallen- momenteel onverslaanbaar, dat moet iedereen toegeven.. Maar er hangt een 'maar' aan, een beetje stam beseft (als ViB bijv vol op Fort aan het instampen is) dat ze gebruik van het moment moeten maken en de gevaarlijkste stam een backstab/doodsslag moeten geven. Dus als ViB ooit zover gaat dat iedereen op een stam gaat, is de kans groot dat een andere top stam op hun beurt ViB een knal in hun rug geeft..
Kan ViB dat hebben? 2 fronten oorlog met 2 topstammen (misschien wel meer)?

En inderdaad, als Lux valt zal er bij Fort/TCA/A.L.S flink wat nieuw bloed binnen gehaalt worden. Maar of dat ze een directe concurrent maakt voor ViB? Who now

En TAB, wat is de reden eigelijk dat Careless/STG/Argo narvis enz enz daarheen zijn gegaan?

Ten eerste: even mijn arrogantie uiten: Er zijn geen andere topstammen.
Ten tweede: Het zou het er alleen maar leuker op maken, alleen degenen die aan lux grenzen hebben fun, de rest verveelt zich zowat dood. Het zou net positief zijn moest er wat meer uitdaging komen, zo geraakt niemand verveelt.

DeletedUser

Guest
Ik wil even toevoegen dat het W-8 forum het leukste forum van TW.nl is voorlopig. Bruisend, levendig en redelijk beschaaft waar iedereen zijn mening wil door drukken dat redelijk ondersteund is op feiten.

Levend is het zeker, maar beschaafd is soms ver te zoeken :p

Goed dat je er om vraagt.

Heb dit na gevraagt, ik zeg even niet aan wie, is niet tot de orde. Maar ze gingen er heen omdat hun ligging ten opzichte van taow slechter was.

Tab lag dichterbij en care heeft nauwe banden met tab.

Hij was een leider die buiten tab, tab leidde.

maar dat maakt tab niet zo goed voor mij hoor. Ik heb het over de oude kern. Niet de nieuwe leden, want stg en markussen vind ik maar een lelijk cluster hebben.

Dat Careless goeie banden had wist iedereen (die een beetje het AF volgde) wel, maar deze overstap had ik niet verwacht..
Maar jou redenen, lijken me de internen reden te zijn die Prima ons niet wilt geven:)

En je moet toegeven, STG krijgt veel OS en heeft een rotcluster, maar hij staat nogsteeds na vele aanvallen!

DeletedUser

Guest
Ten eerste: even mijn arrogantie uiten: Er zijn geen andere topstammen.
Ten tweede: Het zou het er alleen maar leuker op maken, alleen degenen die aan lux grenzen hebben fun, de rest verveelt zich zowat dood. Het zou net positief zijn moest er wat meer uitdaging komen, zo geraakt niemand verveelt.

Wist dat die ging komen, maar nog niet van wie..:(

DeletedUser

Guest
Levend is het zeker, maar beschaafd is soms ver te zoeken :p

Dat Careless goeie banden had wist iedereen (die een beetje het AF volgde) wel, maar deze overstap had ik niet verwacht..
Maar jou redenen, lijken me de internen reden te zijn die Prima ons niet wilt geven:)

En je moet toegeven, STG krijgt veel OS en heeft een rotcluster, maar hij staat nogsteeds na vele aanvallen!

Klopt, hij staat nog wel. Maar hij heeft net de ligging dat die in de weg ligt. Dus voor hoelang staat hij nog. Hij kreeg tot nu toe 1 mass over zich heen. Toch moet die opgeruimd worden. Dus zullen er vast meer komen.

DeletedUser20173

Guest
Ik wil even toevoegen dat het W-8 forum het leukste forum van TW.nl is voorlopig. Bruisend, levendig en redelijk beschaaft waar iedereen zijn mening wil door drukken dat redelijk ondersteund is op feiten.

Daar heb je gelijk in;)
Ik kom ook op 11, dat is echt dood.
En 14 is nog maar net levend. Dus ook nog niet bruisend

DeletedUser

Guest
Ze zullen deze niet prijsgeven

ik kan wel een beetje na gissen.

Laten we zeggen dat ik tot sommige fora beschikking heb.

Careless wou naar tab omdat hij met hun tegen TSB kon strijden. Ik weet hoe groot zijn liefde voor die oorlog is. Hij wou niet alleen gaan vanwege zijn ligging en hij neemt stg en markussen enz mee.

STG en markussen waren toch om vib op afstand te houden? of had ik dat verkeerd vernomen.

care regelt tab.
armatak taow.
beide een oorlog tegen tsb, nouja, tab doet niet veel, maar toch in oorlog.

2 fronten oorlog.

Daarnaast ken ik zat personen die mij wel deze info zouden verstrekken.

DeletedUser

Guest
TaoW en Lux zijn de topstammen die tegen gas horen te geven, alleen is ViB op dit moment beter.
TCA en FORT zijn de meest belofte volle

Als deze stammen een samenwerking aanhalen, zal ViB wel eens tot vallen gebracht kunnen worden.. Maar wie van deze stammen zal de eerste stam daartoe zetten, en zal de rest volgen?

Het is twijfelachtig.. Lux heeft nu al meer dan genoeg dingen om op te lossen, TAoW zal moeite hebben met de overstap in niveau van tegenstander.. TCA heeft altijd al weinig info vrijgegeven, ik weet zelf niks van TCA:confused:
En Fort is druk met Feniks, maar die kunnen meer dan makkelijk een paar maanden met rust gelaten worden.. Ze internen toch alleen maar

Klopt, hij staat nog wel. Maar hij heeft net de ligging dat die in de weg ligt. Dus voor hoelang staat hij nog. Hij kreeg tot nu toe 1 mass over zich heen. Toch moet die opgeruimd worden. Dus zullen er vast meer komen.

Maar wat als hij in het deffen gelijk staat met Djock, dan duurt het nog wel eventjes;)

DeletedUser

Guest
Als deze stammen een samenwerking aanhalen, zal ViB wel eens tot vallen gebracht kunnen worden.. Maar wie van deze stammen zal de eerste stam daartoe zetten, en zal de rest volgen?

Het is twijfelachtig.. Lux heeft nu al meer dan genoeg dingen om op te lossen, TAoW zal moeite hebben met de overstap in niveau van tegenstander.. TCA heeft altijd al weinig info vrijgegeven, ik weet zelf niks van TCA:confused:
En Fort is druk met Feniks, maar die kunnen meer dan makkelijk een paar maanden met rust gelaten worden.. Ze internen toch alleen maar

Maar wat als hij in het deffen gelijk staat met Djock, dan duurt het nog wel eventjes;)

hmm, ik herriner me nog goed dat ik ooit in coa zat.

vip, ja vip ja, en niet vib, had toen der tijd meerdere oorlogen, met slaith coa enz enz.

een meer fronten oorlog dus. Ik moet eerlijk toegeven dat ze alles mooi hebben klaar gespeelt zonder verliezen.

een meer fronten oorlog kunnen we wel aan hoor. Geloof mij maar.

DeletedUser20173

Guest
Laten we de vraag stellen over andere stammen die mogenlijk op kunnenstaan als er iets met TAoW, ViB of Lux gebeurt

Ik denk dat TCA een goede is, ook Fort is een mogelijkheid

DeletedUser

Guest
als vib onder vuur ligt.

hmm, dan kan vrijwel iedereen op staan vanwege de ligging. Al lopen sommige stammen niet goed, eenmansacties bestaan nog steeds.

als lux onder vuur ligt.

hmm, dat kan je al zien. De stats zijn er al naar.

als taow onder vuur ligt.

Tja, TSB hangt aan een zijde draadje, hoeveel vertrouwen ik nog in hun heb.. niet veel meer..

ViB, hmm, toekomst zal het uitwijzen.

DeletedUser20173

Guest
FORT geeft wel mooi perspectieve mocht ViB vallen (niet dat ik dat snel zie gebeuren). (of lux)

Wat denken jullie van een topstam in de Rim.
Een paar rim stammen zie samenwerken gaan, en echt een stam van goed niveau worden. Zie je wel vaker in W1 ofzo, je hoeft maar van 1 kant te verdedigen:p

DeletedUser

Guest
hmm, ik herriner me nog goed dat ik ooit in coa zat.

vip, ja vip ja, en niet vib, had toen der tijd meerdere oorlogen, met slaith coa enz enz.

een meer fronten oorlog dus. Ik moet eerlijk toegeven dat ze alles mooi hebben klaar gespeelt zonder verliezen.

een meer fronten oorlog kunnen we wel aan hoor. Geloof mij maar.

Om je vanaf te helpen.. Ik was destijds leider van Feniks.
Samenwerking? Haha, gedeeld forum waar we samen het telspel deden, verder kwamen we destijds niet.. Schaam me er nogsteeds voor :(

In ieder geval was er geen cordinatie/samenwerking zelf de aanvallen kwamen niet.

DeletedUser

Guest
TW is vooral een momentspel in mijn ogen.

De ene dag heb je een heel actieve stam, de andere dag KAN hij half uit elkaar liggen door enkele key-spelers die stoppen/interne problemen etc.

PS: Dit is niet specifiek op W8 bedoeld, gewoon een visie op hoe het spel werkt, aangezien het jaren aan een stuk draait stoppen er nu eenmaal mensen, mensen die andere mensen drijven/leiden etc...

Dus toekomstgericht iets zeggen is heel moeilijk, alhoewel ik wel denk dat er hier wel een deel blijft spelen van de mensen die hier nu zitten ;)

DeletedUser

Guest
TW is vooral een momentspel in mijn ogen.

De ene dag heb je een heel actieve stam, de andere dag KAN hij half uit elkaar liggen door enkele key-spelers die stoppen/interne problemen etc.

PS: Dit is niet specifiek op W8 bedoeld, gewoon een visie op hoe het spel werkt, aangezien het jaren aan een stuk draait stoppen er nu eenmaal mensen, mensen die andere mensen drijven/leiden etc...

Dus toekomstgericht iets zeggen is heel moeilijk, alhoewel ik wel denk dat er hier wel een deel blijft spelen van de mensen die hier nu zitten ;)

Maar we kunnen ervanuit gaan dat de stammen nog eventjes blijven staan nu. Vooral met de komende vooruitzichten (Er komt meer vechtlust in het spel bij stammen naast ViB).. Dus uit verveling stoppen, zal de komende tijd niet erg slim zijn.

DeletedUser

Guest
ik denk dat de enige grote veranderingen komen als vib valt. maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren want daar is de sfeer veel te goed voor.

dat lux gaat vallen betwijfel ik. en als het gebeurt dan zullen ze waarschijnlijk onder een andere naam verder gaan ofzo, of weer verder gaan als de stammen chiq en lone w. (naam dan anders)

hoe het in de hoek van TAOW gaat lopen daar heb ik nog niet echt een idee van. misschien dat er een goeie concurrent voor vib gaat komen als tsb valt, en de 2 top 20 spelers (androos en sheppherd(ofzo:p)) bij taow komen, en samen ook met careless, en de andere betere spelers daar een stam gaan vormen.

dat vib gaat vallen door oorlog zit er in mijn ogen niet in. ik ben zelf al een tijdje gestopt daar, maar als ik zo af en toe op het vibforum kijk is de sfeer er nog goed, dus zal vib voorloig nog bestaan.

DeletedUser

Guest
Als TBS valt word TAow misschien een grootmacht, hetzelfde geld bij voor de stammen die in de buurt van Lux liggen. Dus voorlopig is het allemaal onzeker..

Maar ik betwijfel of ViB een oorlog aankan vanaf 2 fronten (met echt aanvallen, niet per speler een aanvalletje of 350). Het word dan waarschijnlijk een strijd op de lange termijn.
Of ViB neemt natuurlijk een BG, maar ik meen te weten dat ViB niet van BG houdt? Dat de enige BG die je kan krijgen, tijdelijk is

Bovenaan