They're going down, down, down.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Klopt, hij speelde ook samen met mij op W22, dan kom je er helaas achter dat je je hebt vergist in iemand :)
En heb ik na een msn-gesprek het wachtwoord veranderd en hem dus gekikt.

privé hou je privé :D
Verder daarom dat het fora zo stil is :p
 

DeletedUser10534

Guest
@ king,

ben je er ook achter hoe hij werkelijk is?

beter laat dan nooit, maar good for you!!
 

DeletedUser10534

Guest
wellicht, ik ken hem alleen maar van zn uitspraken hier opt forum..
en wat ik daar uit af kan leiden is niet veel goeds voor hem helaas....

King daarin tegen, heeft veel te vaak zn bek open, maar daar heb ik respect voor, kan ik van iemand zoals hem niet zeggen...
 
Reactiescore
255
wellicht, ik ken hem alleen maar van zn uitspraken hier opt forum..
en wat ik daar uit af kan leiden is niet veel goeds voor hem helaas....

King daarin tegen, heeft veel te vaak zn bek open, maar daar heb ik respect voor, kan ik van iemand zoals hem niet zeggen...

Waarom moet ik zoals je hier zelf zegt 'me bek te vaak open doen op een forum'?
 

DeletedUser10534

Guest
Te vaak is in mijn optiek niet erg, zo lang je maar staat voor wat je zegt...

Jij bent daar integen, van een integere speler, gegaan naar iets wat je niet moet willen...

Ik heb met opzet me een dikke week stil gehouden hier, maar snap werkelijk niet waar jullie nog mee bezig zijn...
Begint gewoon vervelend te worden om op het AF te kijken...

Daarom respect voor King die het wel volhoudt om daar weerstand aan te bieden....

Mij afzeiken, king afzeiken, en onderstussen vernielen jullie alles om je heen In Game, en dan bedoel ikniet met clears...
Heb het al vaker gezegd, maar TW is bizar veranderd in de afgelopen 4 jaar en met individuen zoals jullie wordt het er niet beter meer op ook...

Je reactie zal wel weer een partij afzeiken zijn, maar ja wie verwacht hier ook nog anders...
Ik ben weg, zie over een maand nog wel een keer....
 

DeletedUser10534

Guest
Eerst uit je je kritiek. Daarna komt er reactie die je niet aanstaat en dan schreeuw je om een Slotje. :eek:

De kritiek die ik uitte heb ik al vaker gedaan, TW is blijkbaar alleen nog maar voor kids met grote bekken...

en jij vroeg om een slotje, dus vandaar dat dat wel mocht van me...



ik schreeuwen om een slotje, ik wil dat het AF weer een normaal forum wordt zonder van die jankerds zoals jullie...
maar die kans zit er niet in, dat zie ik nu ook....

zie jullie wel in game (IG)...

Gr,
 

DeletedUser

Guest
De kritiek die ik uitte heb ik al vaker gedaan, TW is blijkbaar alleen nog maar voor kids met grote bekken...

en jij vroeg om een slotje, dus vandaar dat dat wel mocht van me...



ik schreeuwen om een slotje, ik wil dat het AF weer een normaal forum wordt zonder van die jankerds zoals jullie...
maar die kans zit er niet in, dat zie ik nu ook....

zie jullie wel in game (IG)...

Gr,
Ik denk dat wij beter af zijn zonder jou. Daag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan