They're going down, down, down.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55812

Guest
beetje nieuwe leden werven die later dan weer moeten worden gekicked omdat ze worden aangevallen?
 

DeletedUser50167

Guest
Whahaha. Geloof je het zelf. :rolleyes:

Anders zou ik het niet zeggen hea ^^.
Maar jij denkt omdat je TWw zit, dat je gelijk overal gelijk in hebt. Jij weet niet wat er afspeelt binnen Select.

Michel v strien zei:
beetje nieuwe leden werven die later dan weer moeten worden gekicked omdat ze worden aangevallen?
Tja, moet toch ook iets doen anders account onbezet zijn hea ^^
 

DeletedUser

Guest
Anders zou ik het niet zeggen hea ^^.
Maar jij denkt omdat je TWw zit, dat je gelijk overal gelijk in hebt. Jij weet niet wat er afspeelt binnen Select.

Keihard faal argument lol. Ik zit niet bij het TWw en denk ook dat hij meer aan de juiste kant zit dan jij:eek:
 

DeletedUser

Guest
Yunma bedoelt dat ook hij, als niet Tww-er, er net zo over denkt als Papaya.

Later wordt wel duidelijk dat ze helemaal fout zijn :p Of hebben we dat al eens gezegd?
 

DeletedUser

Guest
Select weer 3 leden kwijt.

Mischien de rest van EQ er ook maar bij gaan recruiten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zie al voor me hoe hard jij gaat schreeuwen dat je recht van spreken hebt als je die top 100 haalt.. :')

Volgens mij hou ik behoorlijk in maar oké bagetaliseer jij maar de ondergan van select met dit soort domme opmerkingen ;)

Misschien jij maar eens wat beter worden, noobje.

Eerst zei je nog dat ie best goed is... Gefrustreerd?

Je slaat de spijker op zijn kop hij is gefrustreerd dat ik geen interesse had om gezamenlijk met hem verder te spelen. Toen is hij flink gaan janken in zijn stam over mij maar oké ik heb gewoon nog msn geschiedenis van hoe het toen gegaan is.

Was niet mijn plan hier over te beginnen maar oké hij heeft zelf de discussie versprijd.
 

DeletedUser

Guest
Eerst zei je nog dat ie best goed is... Gefrustreerd?

Klopt, hij speelde ook samen met mij op W22, dan kom je er helaas achter dat je je hebt vergist in iemand :)
En heb ik na een msn-gesprek het wachtwoord veranderd en hem dus gekikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt, hij speelde ook samen met mij op W22, dan kom je er helaas achter dat je je hebt vergist in iemand :)
En heb ik na een msn-gesprek het wachtwoord veranderd en hem dus gekikt.

Dat is total bull shit want ik heb tegen jou gezegt dat ik niet meer met jou samen wou spelen na dat "wangedrag" van jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan