They're going down, down, down.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ach man, dat sloeg op zijn belachelijke posts binnen Select. :D Van die belachelijke zinnen gebruiken als 'Select zal zijn bijlen oppakken en ten strijde trekken!!!' En dat in een veel te groot lettertype was soms toch wel echt lachwekkend, maar zal wel aan mij liggen..

Is puur een voorbeeld dat ik nu geef.
Zwaar in RL? Yeah right :rolleyes: daarom dat hij continu zat te posten op het forum.
Behalve in het VV-topic uiteraard..

Is totaal geen antwoord op mijn vraag om de post met de volgende strekking die er volgens jou zou zijn (Was Geregeld diegene die dreigde om in RL iemand te komen afslaan?). Dat moet volgens jou ergens hier op het AF staan maar waar weet je mij niet te zeggen.........
En dat jij niet wilt geloven dat hij het toendertijd zwaar had IRL is jou probleem. Gelukkig weet ik wel beter en weet ik geregeld op waarde te schatten. Ben in elk geval enorm blij niet meer bij jou in één stam te zitten.
 

DeletedUser3435

Guest
Is totaal geen antwoord op mijn vraag om de post met de volgende strekking die er volgens jou zou zijn (Was Geregeld diegene die dreigde om in RL iemand te komen afslaan?). Dat moet volgens jou ergens hier op het AF staan maar waar weet je mij niet te zeggen.........
En dat jij niet wilt geloven dat hij het toendertijd zwaar had IRL is jou probleem. Gelukkig weet ik wel beter en weet ik geregeld op waarde te schatten. Ben in elk geval enorm blij niet meer bij jou in één stam te zitten.
Dat heb ik al duidelijk gemaakt, dat dat altijd al zo geweest is langst mijn kant richting -Free-.;)
En ach zoek het toch zelf man, staat hier ergens, 100% zeker van, iedereen heeft het wel gelezen denk ik, buiten jij dan.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik al duidelijk gemaakt, dat dat altijd al zo geweest is langst mijn kant richting -Free-.;)
En ach zoek het toch zelf man, staat hier ergens, 100% zeker van, iedereen heeft het wel gelezen denk ik, buiten jij dan.:rolleyes:

Staat hier ergens...... Er staat hier zoveel op het AF.
Denk ook niet dat iedereen het heeft gelezen gezien het moddergooiniveau.
Oftewel geen bewijs = vrijspraak voor geregeld van dit feit in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik al duidelijk gemaakt, dat dat altijd al zo geweest is langst mijn kant richting -Free-.;)
En ach zoek het toch zelf man, staat hier ergens, 100% zeker van, iedereen heeft het wel gelezen denk ik, buiten jij dan.:rolleyes:

hij heeft het gezegd idd;)
 
Reactiescore
255
Geregeld heeft dat duidelijk wel vermeld, zoals krepox ook al zei, indien je wilt bewijzen dat die het niet heeft gezegd succes met zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
Geregeld heeft dat duidelijk wel vermeld, zoals krepox ook al zei, indien je wilt bewijzen dat die het niet heeft gezegd succes met zoeken ;)

Hoe kan je zoeken naar iets dat niet is gezegd :confused:
Wie stelt moet bewijzen. Krepox stelt dat geregeld dat heeft gezegd dus de bewijslast ligt m.i. bij hem.
 
Reactiescore
255
Hoe kan je zoeken naar iets dat niet is gezegd :confused:
Wie stelt moet bewijzen. Krepox stelt dat geregeld dat heeft gezegd dus de bewijslast ligt m.i. bij hem.

Ik en JeWeetToch2 zeggen je net ook duidelijk dat dit wel is gezegd, indien jij eigenwijs wilt blijven moet je het tegendeel maar bewijzen.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien bovenstaande zaken niets meer toevoegen aan het onderwerp van dit topic, gaat hier een slotje op. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan