They're going down, down, down.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Was jij ook niet 1 van die ventjes die tegen mij zat te zeuren dat ik niet most spammen ?
 

DeletedUser

Guest
Half wel heel Select en haar aanhangels stamina ofzo hangt hier wel rond.
 

DeletedUser35742

Guest
Je bedoelt dat ik 1 van die oldschoolers ben met meer verstand in mn kleine teen dan jij in je hele lijf? En die bovendien niet spamt en altijd respectvol is? Dat ben ik ja.
 

DeletedUser35742

Guest
Dat is geen spam nee, dat is mn eerste reactie, nota bene richting Select, in een topic over Select. Jij bent de laatste die anderen spammers moet noemen...
 

DeletedUser

Guest
Dat is geen spam nee, dat is mn eerste reactie, nota bene richting Select, in een topic over Select. Jij bent de laatste die anderen spammers moet noemen...

Daar heb jij het totaal mis.

Ik als ervaren spammer hoor juist wel te mogen oordelen wat wel of niet spam is.

en een opmerking van Hup Select voegt totaal niks toe en is gewoon spam.
 

DeletedUser

Guest
Ik als complete co zoekende noob zeg dat jullie gewoon even stil moeten zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoe jij aan mijn vv kwam op w22.

moet toch eens met Jeremy praten want communicatie verloopt niet echt optimaal :(
 

DeletedUser

Guest
Rikske1 ook al stamloos nu nog andelvanripke dan kan select en select2 hun stats schoon houden
 

DeletedUser

Guest
Geweldig 1 woord.

weer spam. Jij bent hier goed in mischien kun je later nog in mijn voetsporen treden :rolleyes:

Rikske1 ook al stamloos nu nog andelvanripke dan kan select en select2 hun stats schoon houden

De jankers van select die vooraan stonden te roepen dat Game laf is door spelers te kicken doen het zelf ook
 

DeletedUser

Guest
Geweldig 1 woord.

weer spam. Jij bent hier goed in mischien kun je later nog in mijn voetsporen treden :rolleyes:



De jankers van select die vooraan stonden te roepen dat Game laf is door spelers te kicken doen het zelf ook

De leiding kickt/ leden leave dan kickt de stam nog niet;)

De wijze noob heeft gesproken.
 

DeletedUser

Guest
Nee want spelers die veel verliezen die leaven na een tijdje automatisch omdat ze hun eigen stam die stats niet gunnen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Of je zet gewoon je acount op deleten en je leaved niet de stam.
 

DeletedUser

Guest
ja en ?

je doet nu alsof het iets is wat nog nooit voor gekomen is want het gaat bijna altijd zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan