DeletedUser
Guest
Wat een volwassen uitspraken, tsjonge jonge je verast me .How
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wat een volwassen uitspraken, tsjonge jonge je verast me .How
Bij dei gaat er net zo goed een acc op bb om de stats??
De stats van een internaccount van Dei gebruiken om je stats op te fleuren tegenover TW, kan enkel Dei mee wegkomen denk ik dan. Tellen is ook niet je sterkste vak want het verschil tussen 2-voudig en 3-voudig is vrij groot. Dat je FW erbijtelt kan ik snappen want anders zijn de stats minder indrukwekkend, maar het is de vraag hoe hard je de verliezen van een leeg account dat ooit in TW zat maar nooit bemand werd door de speler zelf een overwinning op onze stam kunt blíjven noemen. Ik kan wel bijna zeggen dat jullie me halvelings verslagen hebben...van verveling.
Pak dan gewoon de stammenoorlogenstatistieken, daar stevenen we nu op kruissnelheid op een 2/3 verhouding voor dei af
Jullie lopen aan de lopende meters accounts buiten te gooien voor de stats, dit terwijl wij dit hebben gedaan omdat de spelers zelf al lang bij de vijand op het/de account(s) zaten.
zeer simpel te deffen xd laat me niet lachen met een front van 2 continenten lang dat nauwelijks gestacked stond.
Zware schulden die ik moet betalen(als je dan weet dat ik afgelopen 3 weken niet eens speelde, en de weken daarvoor full-time vv-de op een ander account)
Zijde 1:
Stammen: Dei
Zijde 2:
Spelers: William Anker
Timeframe: Laatste 3 maanden
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 48
Kant 2: 463
Verschil: 415
![]()
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 436,108
Kant 2: 4,352,016
Verschil: 3,915,908
![]()
Om het in cijfers weer te geven 879 - 1.427. Dat is idd een 2/3-verhouding en geen 1/2,1/3-verhouding zoals onze slimmerik Dracona denkt aan te tonenDei wint idd, is het logisch? Lijkt me van wel.
Er zijn spelers weggestuurd idd, maar ik moet jou niet vertellen waarom. Als we in TW ons enkel en alleen met de stats bezighouden, dan moeten we .Alerion ook wegsturen, en Peter wss ook binnekort. En dan moesten Rumicup en Mikes World indertijd ook vertrekken omdat ze dorpen verloren. Zover ik weet zitten ze er nog in dus je verwijt slaat op niets.
Je laatste argument is net de reden waarom Rude niet in de stats hoort want Ian heeft vanaf clear 1 alle dorpen leeg willen zetten en de dorpen willen geven aan Dei.
De 'kleine' periode dat JV al zijn (noob)-treintjes zag doodlopenEr ging toen geen enkel dorp verloren op .Alerion (met uitzondering van wat afgelegen verloren dorpen). Maar zoals ieder ander komen er op den duur prioriteiten in RL die het beheren van 2 accounts vrij onmogelijk maakt
![]()
Maar laat maar zitten, pronk maar met stats die overroepen zijnDei is weer een account kwijt dus in feite kun je stellen dat onze zijde er weer eentje op vooruit is gegaan. Alleen jammer dat jullie zo'n massastam zijn.
Meneer braam , u vergeet prince wessy![]()
Wessy heeft niks met een massa te maken...
Niks geen werk van TW of grego of wie dan ook![]()
En toch worden flop en chaco bij ons genoemd?
Deze hadden/hebben 0,0 met jullie te maken
Toch raar die 2 maten![]()
Dei is weer een account kwijt dus in feite kun je stellen dat onze zijde er weer eentje op vooruit is gegaan.
Bij dei gaat er net zo goed een acc op bb om de stats??