The Wolfpack

DeletedUser

Guest
Na de geweldige domme pm van Higlander naar mij toe hier toch nog effe een tussenstand :D

Zijde 1:
Stammen: Dei
Zijde 2:
Stammen: TW
Spelers: rude40, Flowerwarrior

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 18,176
Kant 2: 6,664
Verschil: 11,512

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,788
Kant 2: 898
Verschil: 890

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 174,990,841
Kant 2: 62,697,030
Verschil: 112,293,811

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,170,536
Kant 2: 8,391,119
Verschil: 7,779,417

chart





Tel er voor TW maar 200 bij van Mansonm de backstabber en zie de stats :p

Voor elk dorp dat TW edelt, edelen wij er 2 a 3 terug ;):D

Lijkt wel een Teva grafiekje :eek:




Mvg Dracona
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
Nja als je rude40 en fw er niet bij doet valt het wel heel erg mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja, als wij nu DC en MM ook niet zouden meetellen valt het ook zeer goed mee
 

DeletedUser

Guest
Nja, als wij nu DC en MM ook niet zouden meetellen valt het ook zeer goed mee

Als jullie MM en DC niet meetellen, moeten jullie dat ook niet met Flower en Rude doen;)

Persoonlijk zou ik zeggen dat ze er alle 4 in mogen. Ik bedoel DC is tog ook Dei? Hij is zelfs al begonnen aan de klus om 400 dorpen van Wanker terug te edelen;)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie MM en DC niet meetellen, moeten jullie dat ook niet met Flower en Rude doen;)

Persoonlijk zou ik zeggen dat ze er alle 4 in mogen. Ik bedoel DC is tog ook Dei? Hij is zelfs al begonnen aan de klus om 400 dorpen van Wanker terug te edelen;)

Ik denk dat de post van Mr. Braam hier eerder tegen de vorige was dan die van Dracona. Als jullie je verliezende account's niet meetellen doen wij dat ook niet . Denk dat hij zo geredeneerd heeft .;) En die missie gaat slagen ! geloof me :cool:
 
Reactiescore
786
MM rekenen jullie al niet mee :confused:
En als rude gratis dorpjes geeft ie het wel erg makkelijk hé ?

Omdat verwijderde spelers niet kunnen worden meegeteld in de stats ;)
 

DeletedUser2522

Guest
Tel er voor TW maar 200 bij van Mansonm de backstabber en zie de stats :p

Voor elk dorp dat TW edelt, edelen wij er 2 a 3 terug ;):D

Lijkt wel een Teva grafiekje :eek:




Mvg Dracona

De stats van een internaccount van Dei gebruiken om je stats op te fleuren tegenover TW, kan enkel Dei mee wegkomen denk ik dan. Tellen is ook niet je sterkste vak want het verschil tussen 2-voudig en 3-voudig is vrij groot. Dat je FW erbijtelt kan ik snappen want anders zijn de stats minder indrukwekkend, maar het is de vraag hoe hard je de verliezen van een leeg account dat ooit in TW zat maar nooit bemand werd door de speler zelf een overwinning op onze stam kunt blíjven noemen. Ik kan wel bijna zeggen dat jullie me halvelings verslagen hebben...van verveling.
 
Reactiescore
974
De stats van een internaccount van Dei gebruiken om je stats op te fleuren tegenover TW, kan enkel Dei mee wegkomen denk ik dan. Tellen is ook niet je sterkste vak want het verschil tussen 2-voudig en 3-voudig is vrij groot. Dat je FW erbijtelt kan ik snappen want anders zijn de stats minder indrukwekkend, maar het is de vraag hoe hard je de verliezen van een leeg account dat ooit in TW zat maar nooit bemand werd door de speler zelf een overwinning op onze stam kunt blíjven noemen. Ik kan wel bijna zeggen dat jullie me halvelings verslagen hebben...van verveling.

Zegt degene die zelfs bb dorpen wou mee rekenen in de stats tegen Dei. Overigens erg vreemd hoe een onbemand account ontevreden kan zijn en dan kan leaven. Als de speler nooit het account bemand kan die volgens mij ook niet een stam leaven.

Altijd leuk, elk account dat verliest maar even laten leaven om vervolgens te huilen op het AF waarom die stats nog worden meegeteld. Enkel TW kan daarmee wegkomen.
 

DeletedUser2522

Guest
Zegt degene die zelfs bb dorpen wou mee rekenen in de stats tegen Dei. Overigens erg vreemd hoe een onbemand account ontevreden kan zijn en dan kan leaven. Als de speler nooit het account bemand kan die volgens mij ook niet een stam leaven.

Altijd leuk, elk account dat verliest maar even laten leaven om vervolgens te huilen op het AF waarom die stats nog worden meegeteld. Enkel TW kan daarmee wegkomen.

Moet je mij ff laten zien wnr ik zei dat Flowerwarrior geleaved is uit ontevredenheid en niet gekickt omdat het nut van het beheer verdwenen was? :)
 
Reactiescore
974
Nog triester, een account kicken vanwege de stats.
 
Bovenaan