The Wolfpack

Reactiescore
2
Euhm, je hebt de verkeerde quoteerd denk ik. :D
 

DeletedUser

Guest
Geef dan ook meteen even aan Waa rje die dorpjes veroverd .;) Bij bornix lukt het je niet ze vast te houden .:rolleyes: Harris tja . Overigens is L. niet zo pro als die doet hoor (<3) :D;)

Euhm, bij bornix was via een clusterfuck, dus is nogal logisch dat ze moeilijk te behouden zijn.

En en waar ze worden veroverd?
Is aan het front hoor.
2j3s8b5.png


En is niet alleen harris, ook krakje:)

En L. is wel degelijk pro:)
 

DeletedUser

Guest
Euhm, bij bornix was via een clusterfuck, dus is nogal logisch dat ze moeilijk te behouden zijn.

En en waar ze worden veroverd?
Is aan het front hoor.
2j3s8b5.png


En is niet alleen harris, ook krakje:)

En L. is wel degelijk pro:)

Waar worden ze bij unknowwn veroverd ook aan het front hé? :rolleyes:
Dus belachelijk argument . Verder heeft hij veel meer van harris dan van krakje veroverd . En L. is helemaal niet zo pro :D
 

DeletedUser

Guest
Waar worden ze bij unknowwn veroverd ook aan het front hé? :rolleyes:
Dus belachelijk argument . Verder heeft hij veel meer van harris dan van krakje veroverd . En L. is helemaal niet zo pro :D

ik ben geen pro nee maar wil al helemaal niet weten wat harris en krakje dan zijn :rolleyes:
 
Reactiescore
786
Als ik ga moeten terugkomen is het gedaan met lachen hoor :cool:
 

DeletedUser

Guest
Waar worden ze bij unknowwn veroverd ook aan het front hé? :rolleyes:
Dus belachelijk argument . Verder heeft hij veel meer van harris dan van krakje veroverd . En L. is helemaal niet zo pro :D

Ik heb nooit beweert dat er bij UF niets aan het front wordt veroverd, jij zei enkel dat ik niet zei waar ze worden veroverd, bij deze dus gedaan.
Als je argumenten wil weerleggen, doe dat dan serieus.

ik ben geen pro nee maar wil al helemaal niet weten wat harris en krakje dan zijn :rolleyes:

Idd, het is dat ik geen zin heb om de berichten te posten, want zijn er leuke hoor:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit beweert dat er bij UF niets aan het front wordt veroverd, jij zei enkel dat ik niet zei waar ze worden veroverd, bij deze dus gedaan.
Als je argumenten wil weerleggen, doe dat dan serieus.



Idd, het is dat ik geen zin heb om de berichten te posten, want zijn er leuke hoor:D
Bij jullie heb ik er anders ook al ene paar leuke gezien ;) er wordt op deze wereld gewoon niet goed gedeft .;)
 

DeletedUser

Guest
Bij jullie heb ik er anders ook al ene paar leuke gezien ;) er wordt op deze wereld gewoon niet goed gedeft .;)

Wees specifieker, ik ken acc-namen waar er wel goed word gedeft.....(buiten de acc's natuurlijk waar ik zelf heb gedeft :cool: :p) Elke wereld kent goede en slechte deffers...hoewel wijlen TEVA de kroon spande met slecht deffen.
Jij bekritiseerde wobke met waardeloze treinen(terecht) maar ook Dei-kant heeft zijn noob-momenten;)
 

DeletedUser

Guest
Waar worden ze bij unknowwn veroverd ook aan het front hé? :rolleyes:
Dus belachelijk argument . Verder heeft hij veel meer van harris dan van krakje veroverd . En L. is helemaal niet zo pro :D

HAHA beetje snachts treinen versturen:p lafaards, schijnbaar kunnen ze overdag niks pakken:p
 

DeletedUser

Guest
je gaat me toch niet zeggen dat ie treinen snachts laat lopen en dan smiddags laat aankomen??
 
Reactiescore
786
Wees specifieker, ik ken acc-namen waar er wel goed word gedeft.....(buiten de acc's natuurlijk waar ik zelf heb gedeft :cool: :p) Elke wereld kent goede en slechte deffers...hoewel wijlen TEVA de kroon spande met slecht deffen.
Jij bekritiseerde wobke met waardeloze treinen(terecht) maar ook Dei-kant heeft zijn noob-momenten;)

Rumicup,
Niet pronken met het werk van je vv'ers he :D
Mopje schat Kussjee <3<3<3

Bij jullie heb ik er anders ook al ene paar leuke gezien ;) er wordt op deze wereld gewoon niet goed gedeft .;)
Geef maar toe maat
Deffen is ook niet jou sterkste kant :D
 
Bovenaan