The Wolfpack

DeletedUser

Guest
Wat een volwassen uitspraken, tsjonge jonge je verast me .How
 
Reactiescore
973
Wat een volwassen uitspraken, tsjonge jonge je verast me .How

Zullen we maar niet over jouw beginnen hè. ;)

Bij dei gaat er net zo goed een acc op bb om de stats??

Dei had ongetwijfeld dat account liever willen houden dan dat het op delete zou gaan, die keuze heb je soms als stam niet. Als je kicked daarentegen wel.
 

DeletedUser

Guest
De stats van een internaccount van Dei gebruiken om je stats op te fleuren tegenover TW, kan enkel Dei mee wegkomen denk ik dan. Tellen is ook niet je sterkste vak want het verschil tussen 2-voudig en 3-voudig is vrij groot. Dat je FW erbijtelt kan ik snappen want anders zijn de stats minder indrukwekkend, maar het is de vraag hoe hard je de verliezen van een leeg account dat ooit in TW zat maar nooit bemand werd door de speler zelf een overwinning op onze stam kunt blíjven noemen. Ik kan wel bijna zeggen dat jullie me halvelings verslagen hebben...van verveling.

Dan moet jij je maar eens zorgen gaan maken over je recruit beleid, want flowerwarrior en rude raakten niet via de ooievaar in dei.

Dat je nu ieder acc dat wij pakken al niet meer mag meerekenen omdat het niet indrukwekkend is? Probeer niet recht te praten wat echt ongelofelijk krom is man, je hebt met het breken van de bg een ongelofelijk veel te grote broek aangetrokken en daar zak je nu gewoon door. Jullie lopen aan de lopende meters accounts buiten te gooien voor de stats, dit terwijl wij dit hebben gedaan omdat de spelers zelf al lang bij de vijand op het/de account(s) zaten.

Pak dan gewoon de stammenoorlogenstatistieken, daar stevenen we nu op kruissnelheid op een 2/3 verhouding voor dei af. Je hebt zwaar gegokt en je betaalt nu de schulden Wanker...

@Dennisklever, zou er idd alles aan gedaan hebben om ssuss te redden, dat acc was ook zeer simpel te deffen, jammer dat de main player er anders over dacht...
 

DeletedUser

Guest
zeer simpel te deffen xd laat me niet lachen met een front van 2 continenten lang dat nauwelijks gestacked stond.
 

DeletedUser2522

Guest
Zware schulden die ik moet betalen :) (als je dan weet dat ik afgelopen 3 weken niet eens speelde, en de weken daarvoor full-time vv-de op een ander account)

Zijde 1:
Stammen: Dei
Zijde 2:
Spelers: William Anker

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48
Kant 2: 463
Verschil: 415

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 436,108
Kant 2: 4,352,016
Verschil: 3,915,908

chart



Pak dan gewoon de stammenoorlogenstatistieken, daar stevenen we nu op kruissnelheid op een 2/3 verhouding voor dei af

Om het in cijfers weer te geven 879 - 1.427. Dat is idd een 2/3-verhouding en geen 1/2,1/3-verhouding zoals onze slimmerik Dracona denkt aan te tonen :) Dei wint idd, is het logisch? Lijkt me van wel.


Jullie lopen aan de lopende meters accounts buiten te gooien voor de stats, dit terwijl wij dit hebben gedaan omdat de spelers zelf al lang bij de vijand op het/de account(s) zaten.

Er zijn spelers weggestuurd idd, maar ik moet jou niet vertellen waarom. Als we in TW ons enkel en alleen met de stats bezighouden, dan moeten we .Alerion ook wegsturen, en Peter wss ook binnekort. En dan moesten Rumicup en Mikes World indertijd ook vertrekken omdat ze dorpen verloren. Zover ik weet zitten ze er nog in dus je verwijt slaat op niets.

Je laatste argument is net de reden waarom Rude niet in de stats hoort want Ian heeft vanaf clear 1 alle dorpen leeg willen zetten en de dorpen willen geven aan Dei.
 
Reactiescore
786
zeer simpel te deffen xd laat me niet lachen met een front van 2 continenten lang dat nauwelijks gestacked stond.

Die dag was ik nog eens actief in Dei.
En had ik wat tijd om te vv'en. Ik heb toen inderdaad wat zitten dodgen.
Maar het achterland stond vol van de volle defence dorpen ;)
deze ging ik de volgende dag of de andere vv'er naar het front sturen.
Dus zoals Braam zegt als de hoofdspeler de vv had teruggelegd had dat account kunnen gered worden.
En had Terroristenman en ariitje een hele hoop clears verloren.

Maar wie gaat nu een gestopte speler geloven xd
Doe er mee wat u wil maar dit is wat ik heb gezien ;)
 

DeletedUser

Guest
Zware schulden die ik moet betalen :) (als je dan weet dat ik afgelopen 3 weken niet eens speelde, en de weken daarvoor full-time vv-de op een ander account)

Zijde 1:
Stammen: Dei
Zijde 2:
Spelers: William Anker

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48
Kant 2: 463
Verschil: 415

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 436,108
Kant 2: 4,352,016
Verschil: 3,915,908

chart





Om het in cijfers weer te geven 879 - 1.427. Dat is idd een 2/3-verhouding en geen 1/2,1/3-verhouding zoals onze slimmerik Dracona denkt aan te tonen :) Dei wint idd, is het logisch? Lijkt me van wel.




Er zijn spelers weggestuurd idd, maar ik moet jou niet vertellen waarom. Als we in TW ons enkel en alleen met de stats bezighouden, dan moeten we .Alerion ook wegsturen, en Peter wss ook binnekort. En dan moesten Rumicup en Mikes World indertijd ook vertrekken omdat ze dorpen verloren. Zover ik weet zitten ze er nog in dus je verwijt slaat op niets.

Je laatste argument is net de reden waarom Rude niet in de stats hoort want Ian heeft vanaf clear 1 alle dorpen leeg willen zetten en de dorpen willen geven aan Dei.

Jij valt onder de noemer TW, dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, niet dus... Op welk ander account was je dan vv'en als ik vragen mag, alerion was het al niet, peter pasker ook niet me dunkt, dat moet nu wel net lukken dat die het wel wat kunnen gebruiken...

Als je die mensen nu ook allemaal zou kicken, dan had je stam even veel geloofwaardigheid als je post nu: 0,0
 

DeletedUser2522

Guest
De 'kleine' periode dat JV al zijn (noob)-treintjes zag doodlopen :) Er ging toen geen enkel dorp verloren op .Alerion (met uitzondering van wat afgelegen verloren dorpen). Maar zoals ieder ander komen er op den duur prioriteiten in RL die het beheren van 2 accounts vrij onmogelijk maakt :)

Maar laat maar zitten, pronk maar met stats die overroepen zijn ;) Dei is weer een account kwijt dus in feite kun je stellen dat onze zijde er weer eentje op vooruit is gegaan. Alleen jammer dat jullie zo'n massastam zijn.
 

DeletedUser

Guest
De 'kleine' periode dat JV al zijn (noob)-treintjes zag doodlopen :) Er ging toen geen enkel dorp verloren op .Alerion (met uitzondering van wat afgelegen verloren dorpen). Maar zoals ieder ander komen er op den duur prioriteiten in RL die het beheren van 2 accounts vrij onmogelijk maakt :)

Maar laat maar zitten, pronk maar met stats die overroepen zijn ;) Dei is weer een account kwijt dus in feite kun je stellen dat onze zijde er weer eentje op vooruit is gegaan. Alleen jammer dat jullie zo'n massastam zijn.

Betere wereld begint bij jezelf:rolleyes:

ssuss Verlaten 07th May 2013 - 04:10 0

VS

chacotey Verlaten 20th April 2013 - 03:12 0
flopikspringerop Verlaten 17th April 2013 - 12:12 12,652,453

en

Speler Actie Datum/Tijd Punten
gunaydin1 Verlaten 20th April 2013 - 03:12 0
kliever Verlaten 01st April 2013 - 22:11 13,798,232
Flowerwarrior Verlaten 01st April 2013 - 22:11 12,850,488
rude40 Verlaten 30th March 2013 - 10:11 15,891,677

en dan ga ik nu weer teren op onze overroepen 14000 dorpjes voorsprong die we doorheen de tijd weer bij mekaar hebben genobeld van al onze vijanden. Dei 1 acc kwijt, de alliantie tegen dei 7 acc's kwijt, sounds like fair trade...
 

DeletedUser43720

Guest
Houd er even rekening mee dat dit al tijden intern accounts zijn/waren.
En niet op delete wegens druk van massa, wat betreft de accounts van ons dan
 

DeletedUser43720

Guest
Wessy heeft niks met een massa te maken...
Niks geen werk van TW of grego of wie dan ook ;)

En toch worden flop en chaco bij ons genoemd?
Deze hadden/hebben 0,0 met jullie te maken:confused:
Toch raar die 2 maten:D
 

DeletedUser61903

Guest
sorry gert jan , maar daar doelde ik idd op op die reactie ;)
 

DeletedUser2522

Guest
Dei is weer een account kwijt dus in feite kun je stellen dat onze zijde er weer eentje op vooruit is gegaan.

Dit waren mijn woorden, dus of het al dan niet door massa kwam, had er voor mij niets mee te maken. Dan kom ik aan het volgende lijstje:

Juultjee
MansonM
Hardcase (al wist ik niet eens dat die weg was)
Prince Wessy
Ssuss

vs.

gunaydin1 Verlaten 20th April 2013 - 03:12 0 ==> verwaarloosbaar klein en zat inactief op safari in afrika
kliever Verlaten 01st April 2013 - 22:11 13,798,232 ==> Had part noch deel in heel het stamgebeuren/Intern voor Grego
Flowerwarrior Verlaten 01st April 2013 - 22:11 12,850,488 ==> De ellenlange discussie waar jullie gewoon niet geïnformeerd zijn :)
rude40 Verlaten 30th March 2013 - 10:11 15,891,677 ==> Verrader Ian dus moest wel gekickt worden

Tel alleen al de punten bij elkaar en het zegt genoeg. Voor alle duidelijkheid, dit zijn geen prestaties ván TW of Grego (toch niet allemaal) maar het neemt niet weg dat het een stap vooruit betekent voor TW en Grego :)

En 14000 dorpen winst, dat moet dan toch over vergane noobstammen gaan (zoals een TEVA) want volgens de stats (de enigste die ik kan raadplegen) staan jullie maar 99 dorpen voor op Grego en dan een 500-600 op ons. Proficiat voor het wegvagen van een noobstam als TEVA ;) Daar zijn zelfs wij met TW van aan het winnen, zegt genoeg zeker ;)
 

DeletedUser

Guest
Bij dei gaat er net zo goed een acc op bb om de stats??

Praat niet groot over dingen die je niet weet . Suus is niet op bb gegaan omwille van de stats . En dan mijn vraag aan jou :) Waarom wordt tijory nu geinternd nadat Dei de aanval opende? ook voor de stats .
 
Bovenaan