The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser72576

Guest
Wij waren onderweg naar daap en toen we grens kregen stonden er mega stacks. Maar dan kwam de banwave. Niet bij ons hoor, ik speel eerlijk, maar wereld was kapot.

Onzin Robin. Jullie front lag bij Purrpurrfect en Prinsesjoni en zowel purr als joni hadden nagenoeg geen stamdef en het grootste deel van de eigen def stond toen bij stamgenoten.

@Psst: Je begrijpt het verkeerd. Als je opheldering wil over de situatie, kan je me aanspreken via pm :)
 
Reactiescore
661
Ow, ja dan vergis ik me, der waren wat scoutings geweest, niet veel, maar toen stond er in die paar dorpen toch genoeg. Misschien even om af te schrikken, dat kan ook.
 
Reactiescore
2.196
Ow, ja dan vergis ik me, der waren wat scoutings geweest, niet veel, maar toen stond er in die paar dorpen toch genoeg. Misschien even om af te schrikken, dat kan ook.

En jij stacked je front niet met eigen def? Dit is het eerste wat je doet bij je acc, je front voorbereiden :p
 
Reactiescore
661
Ga lekker op het W43 forum kletsen over W43!
We weten al dat jij niet begrijpend kan lezen en dus mijn (ietwat verkeerdelijke) poging tot uitdagen totaal niet door hebt, zoals wel meer keren voorvalt met postjes die er worden gemaakt. New gen, daar kan je ook niks aan doen herjann18, dat komt nog wel later.

Ben je trouwens niet druk bezig om de select spelers die niet werden uitgenodigd voor je kar te sparren met de simpele uitleg, vijand van onze vijand is onze vriend. Ik volg het niet maar zoals ik je ken ben je daar normaal nogal snel in.

Trouwens, volgens full time gaat het bij jullie vooral over gezelligheid, zouden ze u dan beter niet kicken uit dat geheel. Kan me niet voorstellen dat het daar zo gezellig is als jij steeds zo domweg wat schrijft.
 
Reactiescore
661
En jij stacked je front niet met eigen def? Dit is het eerste wat je doet bij je acc, je front voorbereiden :p
Jawel hoor, als het een beetje kan. Vroeger op mijn eerste wereld toen ik nog grenste aan het legendarisch opus en de werelden nog leuk waren, dan hadden we wel afspraken gemaakt. Niet stacken, gewoon om het leuker te maken. Er werd ook niet gekatapulteerd dus dan kwam het neer op snipen en dodgen. Echt leuk.
 

DeletedUser77260

Guest
Waarom ben je überhaupt hier nog? Je bent gestopt en de meeste mensen vinden jouw verschijning hier niet meer entertaining..
 
Reactiescore
661
Waarom ben je überhaupt hier nog? Je bent gestopt en de meeste mensen vinden jouw verschijning hier niet meer entertaining..
Bwa daar valt over te twisten. Maar goed, weer ff die steen opzoeken. ( ik zeg het er even bij dan kan hij na dat full time het eerst post of jij het nog eens na-apen)
 

DeletedUser62436

Guest
Wel grappig dit. Hebben we eerder gezien. De stam Chance dacht ik, van Nom nom nom. Was ook bg / schoothondje van Sagra, en werd ook gerekruteerd om sagra te versterken. Ben benieuwd of het nu net zo goed zal uitpakken :D
 

DeletedUser77260

Guest
Ben blij om te zien dat de groei van Sagra nog steeds stagneert:
e9a750095404192f7c25b1d3e0701f76.png


En ik zal de stats even erbij halen:

Zijde 1:
Stammen: Forged, C.N.1, Faith, Final
Zijde 2:
Stammen: Sagra, DR, TBR, DR2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 34,596
Kant 2: 31,686
Verschil: 2,910

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,503
Kant 2: 786
Verschil: 717

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 276,323,023
Kant 2: 245,880,239
Verschil: 30,442,784

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,967,597
Kant 2: 7,224,691
Verschil: 6,742,906

chart

(Uiteraard zonder Select, want die zijn er niet meer)

Maar die worden niet vergeten hoor:
f0d9de25537e0e6451f78107c383b08c.png


PS. ik denk dat Sagra nu ietsje positiever eruit komt, omdat zij voor de officiële start van de oorlog redelijk wat dorpen van C.N.1 hebben gepakt.
 
Bovenaan