The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser71575

Guest
Jullie waren geen meerwaarde door het gebrek aan participatie in de stam, niet vanwege jullie punten of iets dergelijks. Leden die niet reageren op mijn pms of die niet eens een post op het stamforum zetten, ga ik niet op de hoogte brengen van de fusie.

Ik heb ongelooflijk veel respect voor de tijd en energie die je in Select hebt gestoken en in deze fusie.

Maar je staat er als leider voor je leden. Participatie of niet, je zal ze ALTIJD op de hoogte moeten blijven.
Leider ben je niet om te beslissen wat het belangrijkst voor jou is, maar om te beslissen wat voor jouw leden en stam de beste stap vooruit is. Je hebt altijd geprobeerd te doen wat het beste is voor Select, dat weet ik zeker. Maar je had ze (actief of inactief) toch op de hoogte moeten brengen
 

DeletedUser

Guest
Er is als het goed is zelfs n poll geweest over het feit dat er 6 naar Sagra gingen en de rest bij DR geplaatst werd. Daar is door de meerderheid een overduidelijke ja op gestemd


Vrijdagmorgen was Fractalen de eerste die de overstap maakte,later volgde er meer...
Uiteindelijk bleven er 9 over.
Ik heb nooit een POLL gezien. En verder heb ik ook nooit een uitnodiging gekregen om een andere stam te joinen,dus wie lult er nu uit zijn nek?
 

DeletedUser71575

Guest
Vrijdagmorgen was Fractalen de eerste die de overstap maakte,later volgde er meer...
Uiteindelijk bleven er 9 over.
Ik heb nooit een POLL gezien. En verder heb ik ook nooit een uitnodiging gekregen om een andere stam te joinen,dus wie lult er nu uit zijn nek?

Ik vertel nu enkel wat ik vanuit de leiding van Select heb gehoord he. Nogmaals, het is spijtig dat het zo gegaan is, dat was (vanuit Sagra) zeker niet de insteek. Zoals je kunt zien heb ik net ook op Qoboqob gereageerd. Dat is precies hoe ik erover denk.

Als je hier nog verder over wilt praten nodig ik je uit dat over de PM te doen. Alles wat eruit moest is eruit, details hoeven we niemand mee lastig te vallen lijkt mij :)
 

DeletedUser

Guest
Jullie waren geen meerwaarde door het gebrek aan participatie in de stam, niet vanwege jullie punten of iets dergelijks. Leden die niet reageren op mijn pms of die niet eens een post op het stamforum zetten, ga ik niet op de hoogte brengen van de fusie.


Op welke PM heb ik dan niet gereageerd?? De enige die ik kreeg was dat je de overstap ging maken.
Maar het is wel duidelijk hoe je er dan overdenkt,mij wel uitnodigen en toelaten in Select en daarna zeggen dat ik geen meerwaarde heb???
Hoe krom wil je het hebben?
 

DeletedUser77389

Guest
Dus de grote spelers laten de kleine spelers vallen ;) Zolang je maar punten binnenkrijgt niet?
Wat kan jij zeggen over punten op deze wereld? Volgens mij heeft Forged jullie nogsteeds overlaten komen voor punten/deff troepjes. Echter denk ik dat mensen het vanaf de zijlijn altijd beter weten he, zie hier niet echt punten in want als je bijvoorbeeld naar fractalen kijkt, haalt niet echt ons puntengemiddelde omhoog he?

En dan even P&P:

Sagra had groei nodig, ze hadden vorige week een groei van - 1m.

Een zinkend schip met meer gewicht laden is altijd een goed idee!

En zelfs nu hebben ze de 'begeerde' eerste plek nog niet.

Zit ook nog wel een verschil van 5 leden in jullie stam en die van ons he :p
 

DeletedUser77260

Guest
Als je denkt dat we meer leden aannemen om weer richting #1 te gaan heb je het bij het verkeerde eind.

Tuurlijk denk ik dat niet. Wat ik denk is dat Sagra's motivatie overschat wordt door jullie op het AF. Dat er nieuw bloed nodig is om de stam wat leven in te blazen.
 
Reactiescore
2.193
Wat kan jij zeggen over punten op deze wereld? Volgens mij heeft Forged jullie nogsteeds overlaten komen voor punten/deff troepjes. Echter denk ik dat mensen het vanaf de zijlijn altijd beter weten he, zie hier niet echt punten in want als je bijvoorbeeld naar fractalen kijkt, haalt niet echt ons puntengemiddelde omhoog he?



Zit ook nog wel een verschil van 5 leden in jullie stam en die van ons he :p

Ik zette er niet voor niks een vraagteken achter. Je loost de ene kant naar een andere stam, de andere neem je in de stam. Wat is het voordeel als het geen communicatie is?
 

DeletedUser71739

Guest
Tuurlijk denk ik dat niet. Wat ik denk is dat Sagra's motivatie overschat wordt door jullie op het AF. Dat er nieuw bloed nodig is om de stam wat leven in te blazen.

Met het leven in Sagra is niets mis geweest hoor. Leden van select zijn ook niet om die reden gekomen, weer bij het verkeerde eind ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Met het leven in Sagra is niets mis geweest hoor. Leden van select zijn ook niet om die reden gekomen, weer bij het verkeerde eind ;)

Ook als dit wel goed was geweest had je het nog niet kunnen zeggen ;)
 

DeletedUser71739

Guest
Waarom niet? Het is nu zaak dat de leden uit select zich net zo thuis gaan voelen in Sagra als de leden die er al zaten.

En ja, ik kan natuurlijk niet alles delen met jou, jullie zijn tenslotte onze vijand. Althans in game dan ;-)
 

DeletedUser77260

Guest
Ik hoop dat ze snel kunnen wennen, Het zal nog wel druk zijn daar ;)
 

DeletedUser77390

Guest
Zo heeft CN1 toch nog select de grond in geboord!

Jammer dat de stam dan moet worden opgeven als de leider weggaat, maar goed.
Denk dat CN1 met sagra moet fuseren, dat staan we tenminste nummer 1 :)
 
Bovenaan