The Divine Exorcism 2.0

DeletedUser63648

Guest
Jezus zeg man, beetje mij vergeten! Terwijl ik juist die massa samen met Melvin bedacht heb; Leon heeft toen enkel wat voetenwerk gedaan ( want daar ben ik natuurlijk te lui voor, en hij kam dat goed)
 

DeletedUser8414

Guest
Jezus zeg man, beetje mij vergeten! Terwijl ik juist die massa samen met Melvin bedacht heb; Leon heeft toen enkel wat voetenwerk gedaan ( want daar ben ik natuurlijk te lui voor, en hij kam dat goed)

Had jij daaraan meegewerkt dan? :D
 

DeletedUser51416

Guest
Jezus zeg man, beetje mij vergeten! Terwijl ik juist die massa samen met Melvin bedacht heb; Leon heeft toen enkel wat voetenwerk gedaan ( want daar ben ik natuurlijk te lui voor, en hij kam dat goed)

Enkel wat voetenwerk zegt die
 

DeletedUser69112

Guest
waarom spelers stoppen met spelen moet je aan hen vrgaen, niet aan mij Ik kan moeilijk antwoorden in hun plaats.

maar ik heb al geantwoord in jou plaats. Lees mijn vorige reactie nog eens: die spelers zijn op grijs gegaan mede door de druk van Divine. daar ging het me om.

Jullie zitten hier alle dagen alle spelers van w39 als noobs te bestempelen, sommigen zelfs grofweg die spelers te beledigen alsof ze er niets van kennen en jullie zo superieur zijn. In het propagande voeren, anderen spelers te kleineren en te demotiveren totdat ze helemaal stoppen met TW zijn jullie idd de besten.
Dit is inderdaad het politiek&propaganda plaatsje van tribalwars. Zelfs jij, de mesias van w39, gaat niet kunnen tegenhouden dat er hier onvriendelijke woorden komen en gaan, tenslotte zijn het tegenstanders die tegen elkaar posten. Kan je het niet aanzien? Cold turkey installeren en deze site op permanente block zetten!

Op W39 hebben jullie veel masas gestuurd idd. Maar om jullie eigen woorden te gebruiken....elke noob kan honderden aanvallen versturen. Dat was het antwoord dat ik kreeg toen ik 6x aanvaller van de dag had tegen divine. Dat jullie dus vele massas versturen wilt dus volgens jullie eigen normen niets zeggen.
Fout,
Wij sturen goed georganiseerde massa's. Het gezamelijk collectief telt hier, want samen sta je sterk :D
nee waar ik op doel is dat wij steeds succesen behaalden (zie dorpen veroveren) dmv deze massa's en zo dus ook spelers breekten. Jou persoonlijke awards op zich bewijzen niets... op een barbarenzee kan je ook Aanvaller van de dag halen. En mocht jij je Aanvallers van de dag behaald hebben tijdens het meedoen op massa's op divine hebben die dus niet tot succesen geleid want ghosts heeft nooit grote winsten tegen ons geboekt. je hebt geholpen, ja dat wel. Maar met die hulp is er niet veel bereikt geweest ;)
Ok wat heben jullie dan wel bewezen? Jullie krijgen na 6 maanden XB zelfs niet klein, en ja prioriteit was ghost, rise was er ook nog. jaja Nu dat Ghost en WAR weg zijn, wat gebeurt er. Het grote divine raakt de laatste dagen12 dorpen kwijt aan.....XB rise/divine 160 milioen tegen XB 43 milioen
Wacht nu is BB de prioriteit zeker?
Voorlopig hebben we nog geen massa's op XB gedaan. Ik heb dit trouwens al eens weerlegd :eek:
Onze winsten op XB worden behaald door solo aanvallen van frontspelers zelf. En aangezien wij dik voorstaan in de statistieken wil dit zeggen dat onze solo aanvallen meer winsten boeken dan XB winst boekt tegenover ons, ondanks de weinige moeite die er voorlopig in XB word gestoken. Dan mogen ze al eens enkele dorpen nemen, wij nemen er nog steeds meer terug. En wanneer wij echte massa's gaan gooien op XB dan kunnen ze maar beter klaarstaan :cool:

Jullie winnen enkel op kwantiteit, dus stop dat zelfverheerlijking en wees eerlijk, het enige wat jullie hebben gepresteerd is het wegpraten van ghost, niet wegedelen.Als jullie dan willen pronken dat jullie winnen omdat jullie veel beter zijn, bewijs het dan of stopt met dat narcistisch gedoe.

Haha wauw, gewoon wauw dit.
Zo zie je maar dat jij pas vanaf dit moment de wereld begint te bekijken verder dan vanuit je barbarenclustertje.
Vroeger, ik spreek over enkele maanden geleden (voor rise), waren wij in de minderheid... Toen was het War, XB en Ghosts tegen divine en het restje tree dat er nog was en dat stelde niet veel meer voor. Dus wij hebben zeer lang tegenover een overmacht gekeken. Divine bevat kwaliteit en door die kwaliteit hebben wij die overmacht kunnen omzetten in een potentiele wereldwinst. Mooi gedaan dus van ons :)

jullie zijn stuk voor stuk beter dan ik, ik geef dat toe, maar respecteer eens de andere spelers ipv ze te kleinere of ze uit te schelden voor complete idioten, jullie jagen enkel nog meer spelers weg van TW op die manier.
De grootste meerderheid van alle TW spelers hebben een leven, werken, studeren gaan op vakantie hebben een familie, TW is enkel een spelletje voor hen, als ze dan lezen dat ze idioten zijn en de moeite niet waard zijn om te spelen, ja sorry dan ga ik idd de bal terugslaan naar jullie toe.
Neem mij nu als voorbeeld, in de zomer kan ik niet actief deffen door mijn werk, al dat commentaar daarover en al dat gedoe van oh ik geef geen vv aan mensen die me niet steunen of geen vv WILLEN??? doen. Dat zijn noobs die niet kunnen deffen. zoveel ondersteunen kan elk kind enz. so what!!
Nogmaals, je bent hier op een propaganda forum. Kan je er niet tegen? Cold turkey is je vriend


Dat vraagt tijd en inspanning om de stam te helpen. Als iedereen VV doet maar geen os stuurt gaan die front accounts 2x sneller dorpen verliezen, dorpen stacken is even belangrijk als een VV.
FOUT, fout, fout.
Jij onderschat de nood van VV's veel te hard man!
Uiteraard moet er def in die dorpen geraken, maar dat moest preventief al geregeld worden nog voor de massa aanvallen aankomen. De VV'er zorgt er uiteindelijk voor dat de mobiele def daar geraakt waar die MOET zijn om edels te mollen en jij daar ga jij niet op tijd geraken met je stackdeff hoor! Een VV'er moet tevens extra deff aanvragen tijdens de massa om preventief gevaarlijke dorpen te behouden.
Conclusie: deff in van belang, maar wanneer het er toe doet (tijdens de massa's zelf) is het belang van VV's ZOVEEL malen groter.

Zo waren jullie al lang bezig over anderen voor ik mijn eerste post ooit heb geschreven, ik deed zoals de meeste anderen, niet reageren of probern omr geen deftige discussie aan te gaan want anders gaan ze je afmaken op de forum en je behandelen als een idioot. Dat kreeg ik als advies van vele spelers die hier nooit posten.
Wel misschien eens tijd dat het verandert en dat iedereen terug normaal kan posten zonder te worden behandelt of noob.
3 maal dat je empathie wil opwekken in je post. In plaats van je argumenten te onderbouwen, gooi jij er in de plaats maar een sentimeel stukje tussen :) Nogmaals dit is propaganda tussen tegenstanders onderling, in jou geval is Cold turkey je beste vriend! :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik aprecieer altijd de manier waarop je antwoord, echt, velen kunnen nog van je leren.

Voor een keer ga ik es antwoorden zonder propaganda. (tenminste proberen)
Dit is het AF en het gaat over oorlog en propaganda, en sinds een maand heb ik hier al een paar gek gemaakt en geen enkele keer hadden ze dat door. Het was echt lachen over vele reacties tegen mij.
Its al about propaganda. Het heeft wel gewerkt want de tegenstand op W39 is toch een beetje wakker geraakt.
Anders ging het maar een saaie winter worden op W39.

En al die details waarover we al weken over aan het bekvechten zijn en blijven details, uiteindelijk interessert het niemand wie er een wereld op een online spelletje wint. Zolang we maar fun hebben.

btw, nooit iemand opgevallen dat ik redelijk veel afweet over TW voor een totale beginneling?
Vanaf mijn eerste 26 punten dorp. En serieus nog nooit iemand die zich heeft afgevraagt waar die nieuwe speler al die kennis heeft vanaf de eerste dagen al. Seriously strange.
 

DeletedUser69112

Guest
You've got my attention :D

Wat mij vooral opvalt is dat je slecht nederlands (zweeds) zo snel is omgeschakeld naar acceptabel nederlands :eek:
 

DeletedUser

Guest
You've got my attention :D

Wat mij vooral opvalt is dat je slecht nederlands (zweeds) zo snel is omgeschakeld naar acceptabel nederlands :eek:

het is zoals fietsen, je verleert het nooit. In het begin was het wat zoeken, maar hoe langer ik hier op het AF zever, des te beter wordt mijn nederlands.
 

DeletedUser69389

Guest
Maar mansom noobje van me. Beter ga je Tribalhugs spelen. Is veel beter voor kindjes van jouw leeftijd.
 

DeletedUser

Guest
Hij denkt dat hij veel weet van dit spelletje :D:D:D

(rofl)
Natuurlijk weet ik veel, met speer kan je beter farmen dan met zwaard.
En zware cavalerie verdedigt beter dan lichte cavalerie.
Veel meer moet je toch niet weten om TW te spelen.
Maar mansom noobje van me. Beter ga je Tribalhugs spelen. Is veel beter voor kindjes van jouw leeftijd.

Dt is nog geen zo een slecht gedacht, zou ik daar een patent aanvragen op de naam tribalhugs en er een variant op tribalwars van maken.

dat zou zoiets moeten opleveren, een volle clear dat eindigt op een dorp met troepen, ipv al die troepen te doden door te srijden, knuffel je ze dood.
En zo is tribalhugs ontstaan :p
 

DeletedUser63648

Guest
Je hebt de basis opgevangen zo te horen, LC is het beste farmmiddel. Maar er is zóveel meer dan dat hè.
 

DeletedUser69112

Guest
We kunnen manson beter andere tips geven... farmtips is die niks mee aangezien hij zijn farmdorpen allemaal edelt :eek:
 
Bovenaan