The Divine Exorcism 2.0

DeletedUser69459

Guest
Dit is de versie 2.0, het oorlogstopic tegen de stam Barbarians!

Mijn oprechte excuses voor de allerslechtste openingspost ooit.
 

DeletedUser74005

Guest
Re: The Divine Exorcisme 2.0

En de spellingfout in de titel?
 

DeletedUser69459

Guest
Re: The Divine Exorcisme 2.0

Dat heeft niemand gezien :eek:
 

DeletedUser63648

Guest
Re: The Divine Exorcisme 2.0

Lieve mansom,

Het wordt niet meer spannend. Hooguit voor jou. Jij gaat elke dag met vrees inloggen: "Krijg ik al aanvallen?"
En mochten wij een stammassa doen: "Phew, ik leef nog minstens een week!", Anders zal het niet zijn.

Geloof mij, ik heb genoeg ervaring met dit gebeuren. Ik roep ook niet enkel jou op, maar iedereen die dit leest uiteraard. Maar ik geef daar graag een naam aan en dat is die van jou.
 
Reactiescore
151
Re: The Divine Exorcisme 2.0

mansonx zei:
Dat is waar, ik kan het niet halen tegen jullie, maar er spelen nog ongeveer 100 spelers op deze wereld met punten boven of rond de 1 milioen punten.
Al deze spelers willen ook nog doorgaan op deze wreld, het is niet enkel mezelf. Jullie focussen teveel op mij terwijl ik spreek uit naam van alle nog actieve spelers.
We kunnen het gezellig houden maar ook elkaar pesten zoals kleine kindjes in de speeltuin waar de grotere kinderen de kleintjes pesten.

TW is enkel een online spelletje. Beter om het leuk te houden voor iedereen. Als we het fair spelen jagen we geen mensen weg uit TW, en hoe meer mensen tw spelen hoe langer deze server zal bestaan.

Ik speel door tot mijn allerlaatste dorp, nadien vind ik wel iemand om er co op te gaan spelen en zijn we weer vertrokken.

Optie 1 is om elk zijn eigen weg te gaan op W39 aangezien het nog heel lang zal duren voor iedereen een echte grote front heeft, tegen dan kan er nog veel gebeuren.

Optie 2 We kunnen er een faire oorlog van maken tussen verschillende stammen tegen rise/divine met nette regels, dan word w39 weer actief en gezellig voor vele spelers, klein en groot.

Optie 3 We spelen het smerig en vuil en dan gaat de reputatie van iedereen omlaag. Daar staat niemand op te wachten denk ik.

Voorlopig is optie 1 de meest realistisch volgens mij. Maar goed ik beslis niet wat anderen doen.
Het voordeel is dat als jullie me massaal aanvallen door de hele lange afstanden het de aandacht wegtrekt van andere spelers/stammen en kunnen zij een tijdje hun eigen terug opbouwen tegen jullie.
Voor W39 zou dat eerder positief zijn.

Manson manson manson toch ... Man man man.

Ik weet dat het vanuit je veilige hutje in het Ghosts achterland heel moeilijk te volgen was, maar de grote wereldoorlog van W39 was al tijden gaande. Je stuurde dan wel OS maar ondertussen hadden een paar andere spelers andere VVs in handen. Dat je dan slecht communiceert omdat je weigert skype te nemen is je eigen schuld.

Het probleem is alleen, dat jij nu steeds je bek komt opentrekken over hoe wij, de aanstaande winnaars, de wereld moeten eindigen. Dat jij het niet leuk vindt dat wij jullie vroegere overmacht hebben gebroken is niet ons probleem.
Wij waren vroeger de underdogs. Wij hadden een overmacht tegen ons. Wij hebben uiteindelijk toch overwonnen.
Maar jij komt, na amper iets gedaan te hebben, ons vertellen dat het vuil is dat we jullie hebben verslagen? Nu moeten we voor de fair play tegen elkaar gaan vechten want dan is het weer leuk voor klein en groot. Ga toch naar de efteling man :rolleyes:

Wat ben jij een lachertje, je wil gewoon een 2e kans omdat je je eerste verpest hebt. Geloof me op 2 punten. 1: Je krijgt die niet. 2: De 2e verpest zou je net zo makkelijk verpesten als de eerste.

Wat je kan doen is opgeven of doorvechten. Doorvechten is voor ons grappiger, maar het is je eigen keuze. Wat je niet moet doen is ons vertellen hoe wij onze overwinning willen uitspelen :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser45617

Guest
Damn Stefaan, nu kon Manson niet meer doordraven :mad:.
 

DeletedUser69459

Guest
Het is nooit te laat om te leren, misschien doet Manson het nu wel :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: The Divine Exorcisme 2.0

Damn Stefaan, nu kon Manson niet meer doordraven :mad:.
hehe :)
Ik hoor altijd dat ik niet kan stoppen over deze topic maar ik antwoord enkel op de andere spelers die er wel over beginnen. Als ze dus 100 keren over beginnen zal ik 100 antwoorden, het is namelijk niet beleefd om geen antwoord te geven als iemand jou aanspreekt.

Lieve mansom,

Het wordt niet meer spannend. Hooguit voor jou. Jij gaat elke dag met vrees inloggen: "Krijg ik al aanvallen?"
En mochten wij een stammassa doen: "Phew, ik leef nog minstens een week!", Anders zal het niet zijn.

Geloof mij, ik heb genoeg ervaring met dit gebeuren. Ik roep ook niet enkel jou op, maar iedereen die dit leest uiteraard. Maar ik geef daar graag een naam aan en dat is die van jou.

Niet meer spannend voor jullie kan ik best wel begrijpen, maar dat het enkel spannend is voor mij daar ben je echt verkeerd.
Ik ken zo direct 10 accounts boven de 2 milioen die het terug spannend vinden, en dat spelers me mededelingen sturen en schrijven dat ze veel respect hebben dat ik wel wil doorspelen is daar een bewijs van. Die worden nu ook zelf meer actief (en nee, niet enkel uit mijn stam)
Wel een voordeel, ik moet niet opstaan met het gedachte dat ik aanvallen krijg want ik krijg er al :p
En maak je geen zorgen, ik denk niet dat jullie momenteel op een week tijd al mijn dorpen kunnen edelen, zolang ik 1 dorp heb ben ik nog niet virtueel dood op TW.

Dat je veel meer ervaring heb op alle gebieden op TW geloof ik heel zeker, geen twijfel aan. Maar in het leven is niets zeker, je kan onmogelijk beweren dat divine voor 100% deze wereld zal winnen. No way, als TW morgen de boeken toe doet heeft niemand officieel gewonnen. om maar een hel extreme voorbeeld te geven.
Logisch gezien ja, de meeste kansen ja, uiteraard. Ik weet dat we misschien maar 1% kans maken maar go3d, als iedereen stopt is het 0% ^ö^

Manson manson manson toch ... Man man man.

Ik weet dat het vanuit je veilige hutje in het Ghosts achterland heel moeilijk te volgen was, maar de grote wereldoorlog van W39 was al tijden gaande. Je stuurde dan wel OS maar ondertussen hadden een paar andere spelers andere VVs in handen. Dat je dan slecht communiceert omdat je weigert skype te nemen is je eigen schuld.

Het probleem is alleen, dat jij nu steeds je bek komt opentrekken over hoe wij, de aanstaande winnaars, de wereld moeten eindigen. Dat jij het niet leuk vindt dat wij jullie vroegere overmacht hebben gebroken is niet ons probleem.
Wij waren vroeger de underdogs. Wij hadden een overmacht tegen ons. Wij hebben uiteindelijk toch overwonnen.
Maar jij komt, na amper iets gedaan te hebben, ons vertellen dat het vuil is dat we jullie hebben verslagen? Nu moeten we voor de fair play tegen elkaar gaan vechten want dan is het weer leuk voor klein en groot. Ga toch naar de efteling man :rolleyes:

Wat ben jij een lachertje, je wil gewoon een 2e kans omdat je je eerste verpest hebt. Geloof me op 2 punten. 1: Je krijgt die niet. 2: De 2e verpest zou je net zo makkelijk verpesten als de eerste.

Wat je kan doen is opgeven of doorvechten. Doorvechten is voor ons grappiger, maar het is je eigen keuze. Wat je niet moet doen is ons vertellen hoe wij onze overwinning willen uitspelen :eek:

mmm de helft van ghost was nooit of heel zelden op skype net daarom dat meer dan de helft nooit iets wist over wat er gaande was in ghost.
Als ik een personeel meeting organiseer en enkel de helft van mijn personeel kan aanwezig zijn of zelf 3/4, dan breng ik nadien en algemene verslag uit met wat er was besproken. Ghost deed dat nooit. Dat kan je mij niet aanrekenen als mijn schuld, sorry. Toen we in Ghost kwam was er NOOIT geen sprake dat skype een veriste was.

Ik heb nooit verteld hoe jullie de wereld moeten eindigen, welke wartaal is dat nu.
Speel gewoon om de wereld tewinnen op een leuke en fair manier. Dat is ook de bedoeling van spelletjes, plezier beleven, en ja proberen te winnen uiteraard.

Natuurlijk vind ik dat niet leuk om te verliezen, jij wel? Dat jullie de oorlog tegen ghost hebben gewonnen heb ik al 10 op de forum zelf geschreven, zelfs al gefeleciteerd met jullie overwinning.

Waar heb ik ooit gechreven dat jullie op een vuile manier hebben gewonnen?? Niet proberen om hier op de forum zakens om te draaien, ik heb geschreven dat jullie de sterkste en op een faire manier hebben gewonnen. Anders haal ik mijn eigen quotes terug, ik heb een hele sterke geheugen, ik weet nog precies wat ik heb geschreven sinds het begin.

Ik snap niet waarom jullie geen respect hebben tegenover andere spelers (niet op mij want kan me geen *** schelen wie er respect heeft of niet)
Maar jullie praten over alle andere spelers alsof ze het niet waard zijn om tegen te spelen. Binnenkort zal rise en divine tegenstand krijgen van ongeveer hetzelfde punten aantal in totaal. dacht ongeveer 30 milioen punten minder.

Jullie zijn wel meer ervaren en beter in het spelen van TW maar ik praat nu in het belang van W39, niet enkel over 2 stammen. Een beetje meer respect voor al de spelers dat wel nog willen doorspelen mag wel denk ik. TW draait niet enkel om een klein groepje spelers, maar over duizenden spelers. Iedereen is gelijkwaardig in mijn ogen, ik respecteer evengoed een speler met 26 punten als iemand met 10 milioen punten.

Mijn tweede kans heb ik al gekregen want dat was een nieuwe stam oprichten en W39 terug wat leven brengen.
Wat me is gelukt :)
 

DeletedUser

Guest
Wanneer ik front heb met manson laat ik hem wel eens wat zien hoe een perfecte aanval eruit ziet #Beloofd! #KanNietWachten
 

DeletedUser54299

Guest
Je zei toch dat je door wou blijven gaan.

Holy shit, al 300 berichten :O
 
Reactiescore
1.015
Nou zeg,

Lex zijn account en zijn account en Benji en zijn account zijn per definitief unblocked? :eek:. Kan je de tranen nog in bedwang houden Tommy? :D
 

DeletedUser61131

Guest
Begrijp ik hieruit dat Rise als slaafje van Divine BB onderuit mag schoffelen, en dat Divine dan de dorpjes mag gaan edelen zoals dit ook ging bij Ghosts en consorten?

#olieophetvuur
 

DeletedUser63648

Guest
30 miljoen minder, met waardeloze spelers noemt hij , onze mansom, een eerlijke strijd. Serieus zeg :D
 

DeletedUser65908

Guest
Wanneer ik front heb met manson laat ik hem wel eens wat zien hoe een perfecte aanval eruit ziet #Beloofd! #KanNietWachten

zegt degene die edels dood loopt op een dorp waar die 0,0 info over heeft

bonus punten dat je het ook doet in de nachtbonus
 

DeletedUser61131

Guest
30 miljoen minder, met waardeloze spelers noemt hij , onze mansom, een eerlijke strijd. Serieus zeg :D

Ik denk dat BB zelfs in het voordeel is. De spelers van BB zijn reëel, niet arrogant, niet met zichzelf ingenomen, serieus, geen last van onderschatting etc... Geef ze een goede kans. Daarnaast denkt de tegenstander blijkbaar dat er geen ervaring in deze stam zit. Dat kan... maar misschien ook wel niet. Dat kan nog niemand zeggen en zeker jij niet...
 
Reactiescore
151
Begrijp ik hieruit dat Rise als slaafje van Divine BB onderuit mag schoffelen, en dat Divine dan de dorpjes mag gaan edelen zoals dit ook ging bij Ghosts en consorten?

#olieophetvuur

Als Rise het grote front met Ghosts hadden gehad hadden wij voor hen gecleared?

Logisch toch de sterkste tegenstander het hardste aanvallen, of niet dan? :p
 
Bovenaan