The Divine Exorcism 2.0

DeletedUser18673

Guest
Nu hoor ik via pm van iemand dat pepijn bij divine speelt als co op Vlad zijn acount.
Of het waar is of niet weet ik niet, graag wat informatie daarover?

Dit verwonderd je toch niet he? Pepijn aka judas :D
 

DeletedUser

Guest
Nee, toen ik stopte was basjas de enige die naar mij kwam om de vv te vragen om het acc verder te zetten.

Ik zeg erbij dat ik basjas ons acc soms liet vv'en en hem wel degelijk vertrouwde ook al moet hij nog altijd veel leren ;). Daaruit concludeer ik dat wij iedereen kansen gaven en opleiden. Basjas defte toen wat op HT.

En zaken die je niet doet met stamleden? Ze logde dag ervoor nog in en liet, zoals altijd, weeral niets weten, wij moesten maar deffen. Nooit geweten dat ze op vakantie ging. Dacht dat ze zoals altijd wel weer de vv ging verbreken na een halve dag. Zeur daar niet meer over.

Ik weet dat Pepijn samen speelt met Melvin van VTI op een andere wereld. Moest hij nu Melvin en Rick wat helpen kan goed zijn. Heb ik nog niet van Pepijn zelf gehoord ;)

We hadden het een paar keer gevraagt bijna gesmeekt op de forum dat jullie toch zouden doorgaan en indien niet de vvs af te geven. Het was toen ook niet duidelijk wie er zou verderspelen of niet, ik heb het wel met pepijn proberen vvs te krijgen via pm, maar nee, niets.

ze zei iets helemaal anders via pm, wie er nu gelijk heeft of niet zal ik wel nooit weten.
Maar goed, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. massa delete en verhinderen dat de rest van de stam de strijd wel wil verderzetten is onrespectvol, ook de reden waarom.

Als, ik zeg als..... ik hoop dat het zo niet is natuurlijk en pepijn kennende dat zou me erg verwonderen dat hij dat zou doen maar je acount op delete zetten, vvs niet willen afgeven en dan naar de vijand overstappem om tegen je oude stamgenoten te vechten? Is dat niet 1 van de ergste zaken in TW?

Maar ik kan dat moeilijk geloven van pepijn dus zal het wel niet waar zijn, hij is niet zo.

Dit verwonderd je toch niet he? Pepijn aka judas :D

Proficiat met jullie veroverde dorpen van rise, eerst een deel dorpen van divine, nu rise, het gaat goed met jullie.
Ook een nieuwe recruut zie ik, mooi :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61131

Guest
Cgrain, is die post gericht aan mij? Ik hoop van niet, wantbjouw accountje faalde behoorlijk hard tegen mij, 1 van de zovelen op tw, op CC.

Verder is het verspilde moeite te reageren op mansomx. Hij doet me denken aan harry van w21, die verzon ook leugensvomdat die in zijn eigen fantasy leeft.

Lekker makkelijk om dat zo te stellen. Alleen maar omdat hij de vijand is zeker? Want ik zie hem nergens liegen. Hij doet juist zijn stinkende best om eerlijk te blijven en complimenten uit te delen aan Divine / Rise. Wordt schijnbaar genegeerd omdat het niet stoer en je daarmee geen puntjes kan scoren bij je stamgenoten?
 

DeletedUser

Guest
Denk je leuk Sensum aan te vallen in de nacht, kijk je in de ochtend, bb :p
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht al, welk bb heeft Ruud aangevallen, bleek het Sensum te zijn :p
Ging voor de 100-0 tegen Ghosts maar dat lukt niet als ze op delete gaan, riprip
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jammer weer:D:D
 

DeletedUser52513

Guest
Lekker makkelijk om dat zo te stellen. Alleen maar omdat hij de vijand is zeker? Want ik zie hem nergens liegen. Hij doet juist zijn stinkende best om eerlijk te blijven en complimenten uit te delen aan Divine / Rise. Wordt schijnbaar genegeerd omdat het niet stoer en je daarmee geen puntjes kan scoren bij je stamgenoten?

:eek:
 
Reactiescore
32
dissolution
 

DeletedUser8414

Guest
Divine is zeker de beste stam op W39 en na jullie eerste massa op BB was het zeker duidelijk, goed georganiseerde massa met alles erop en eraan, ik denk niet dat iemabd uit ghost dat had kunnen organiseren.

Het is wat laat dat ik erop reageer, maar ik zie het nu pas staan, maar wat je hier zegt slaat helemaal nergens op. Dit is helemaal geen massa die goed in elkaar zat. Het enige wat er bij deze massa gebeurde was vragen: hoeveel clears heb je klaar, vervolgens wat coords sturen en klaar, enige wat ik nog moest doen was de lege dorpjes edelen, veel makkelijker kan het niet worden. Dus als jij hiervan onder de indruk bent en doet alsof dit een perfecte massa was dan heb ik al medelijden met je voor wat ooit nog komen gaat. Deze massa heeft echt minder dan een uur geduurd om te plannen, dit kan het kleinste kind uitvoeren hoor. De massa's die in elkaar gestoken zijn door onder andere Leon, Melvin, Mats (sorry voor wie ik vergeet) op Yentl en DG, die zaten goed in elkaar, helemaal niet vergelijkbaar met deze waar we gewoon rap rap iets geprobeerd hebben.
 

DeletedUser61131

Guest
Volgens mij probeerde hij jullie gewoon een compliment uit te delen hoor. Mag dat niet?
Onze stam zit op een veel lager niveau dan Divine. Dus wij waren er van onder de indruk! :)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij probeerde hij jullie gewoon een compliment uit te delen hoor. Mag dat niet?
Onze stam zit op een veel lager niveau dan Divine. Dus wij waren er van onder de indruk! :)

Zelfs al probeer je eens netjes een compliment te geven, er zijn er altijd die iets gaan vinden om negatief terug te slaan, maar dat geeft net meer motivatie dus laat ze maar doen :p
Daarbij voor mij was die massa wel goed uitgevoerd. Eigenlijk meer een feit dan zuiver compliment maar goed.
 

DeletedUser8414

Guest
Zelfs al probeer je eens netjes een compliment te geven, er zijn er altijd die iets gaan vinden om negatief terug te slaan, maar dat geeft net meer motivatie dus laat ze maar doen :p
Daarbij voor mij was die massa wel goed uitgevoerd. Eigenlijk meer een feit dan zuiver compliment maar goed.

Het is voor mij best dat je een compliment probeert te geven. Maar ik ben dan toch ook vrij om daarop te reageren en te zeggen dat het compliment eigenlijk onterecht is?
 

DeletedUser

Guest
Het is voor mij best dat je een compliment probeert te geven. Maar ik ben dan toch ook vrij om daarop te reageren en te zeggen dat het compliment eigenlijk onterecht is?

Natuurlijk, daar dient deze forum voor.
En we leren bij, dit was voor ons de eerste massa ooit waar we er zelf moeten voor zorgen. We zijn nu op onze foutjes aan het werken.
 

DeletedUser73204

Guest
Het is voor mij best dat je een compliment probeert te geven. Maar ik ben dan toch ook vrij om daarop te reageren en te zeggen dat het compliment eigenlijk onterecht is?

by somige mensen is het of nie goed of het deugt niet. laat die maar fyn negatief blyven. stel je voor dat je ergens vrolyk van word. dat kan eg nie hoor
 
Bovenaan