The Divine Exorcism 2.0

DeletedUser

Guest
Succes ermee !

Hoe weinig ik van dat spelletje vat?
Ik denk eerder dat het tegenovergestelde is.

Ik speel online games om sociale redenen, ook om proberen te winnen uiteraard, maar dat is niet het belangrijkste.
Ook speel ik voor de fun en ja als ik anderen kan helpen met het spel heel zeker, direct, ook spelers met 26 punten zal ik helpen, mijn eigen stam of vrienden ga ik nooit in de steek laten.
TW is eem team spel. je makt een stam en beschouw je stam als familie of clan (ingame)
Je kan enkel winnen als iedereen van de stam gelijkwaardig wordt behandelt. Niet van ik ben de beste van die stam en de rest zijn maar noobs en no way dat ik ze ga helpen om beter te worden.
Ook heb ik respect, zelfs voor de vijand en alle spelers, klein, groot, ervaren, noob.

Ik speel niet om de egocentrische *** uit te halen en alle anderen uit te lachen of debielen te noemen.
Ik speel ook niet om iemand te pesten of vuile streken uit te halen.

Sommigen hier denken dat ze tegen AI tegenstanders spelen ipv van mensen.
TW is een hele verslavend en uitzonderlijk leuk spel. Kunnen we dat echt niet zo houden ipv elkaar te naaien en dan op het AF komen pronken over zichzelf?

Ik snap dat spelletje heel zeker, wat ik NIET snap is de mentale ingesteldheid van sommige spelers die alles moeten verpesten
Winnen of verliezen, who cares, als het maar fun is, de ene keer win je de andere keer verlies je, geen reden om daarvoor anderen hun spel te verpesten.
 

DeletedUser73103

Guest
Ik zoek de screen shots van de vvs die we toen hadden eens terug. Naar mijn weten smeet Gala alleen maar haar vv zonder er ons over te pm'en en random 's ochtends als ze online kwam en zag dat ze aangevallen werd. Niets getagged etc. Als we die dan accepteren moeten we het maar allemaal oplossen. Naar ik wist was ze helemaal niet op vakantie. Als je zomaar altijd random vv smijt en er gewoon verwacht wordt dat we die gaan aannemen en gaan deffen weet ik niet dat je op vakantie bent of niet. Ter goede trouw hebben we dit altijd aangenomen en erop gedeft. Had ik dit geweten had ik die zeker door gegeven aan iemand die bleef spelen op w39, zo zitten we niet in elkaar Manson. Spelers die veel deden voor Ghosts moet je nu niet afschilderen als mensen die om niemand caren ;)

Lak aan communicatie, geen skype willen aanmaken en dergelijke stoorde me ook enorm. Enige manier om haar te contacteren was via pm. Erg tof hoor, ga daarmee naar de oorlog :)

Dat ghost veel te weinig heeft aangevallen geef ik je gelijk, de troepen waren er, de spelers ook we stonden allemaal te wachten op HT die een aanvalsplan aan het maken was, echter gingen de weken voorbij en af en toe vroegen we voor een update op het forum en zo ging de tijd vooruit.

Wat je hier zegt is dikke bullshit. Wachten op ons omdat wij een aanvalsplan aan het maken waren? Enige waar jullie op wachten is dat andere ze zouden maken. Heb jou nooit met iets zien afkomen. Dan maar klagen achteraf. We hebben degelijk aanvalsplannen gemaakt.
Succes met het verdedigen van jezelf, nu kom je echter in leugens uit :)


Dat kan wel zijn en dat em goed if of niet, actief is of niet, of een verschil op de wereld ga ik me niet uitspreken.
Elk speler heeft het recht om TW te spelen, en als hij niet goed is tot daar maar dan verkloot je zijn acount niet zoals met deze actie.
Maar niet express? ja, heel zeker, toen jullie allemaal op delete gingen hebben we wel 10x de vvs gefraagd, zelf per PM of hier op het AF.
Hij heeft geweigert en geen enkel gegeven, dus wel express.

Denk je nu echt dat ik mijn account zou geven naar jou ?
Dan is hij echt in goeie handen .. Moest ik de enige zijn die ging stoppen ging ik meteen mijn vv geven aan Ghosts dat ze er nieuwe spelers voor zouden vinden. Nu wou ik niet dat HT ging overlopen worden in jullie handen. Account heeft altijd goed stand gehouden en ik wou dat hij ook zo eindigde ;)
 

DeletedUser73103

Guest
Hoe weinig ik van dat spelletje vat?
Ik denk eerder dat het tegenovergestelde is.

Ik speel online games om sociale redenen, ook om proberen te winnen uiteraard, maar dat is niet het belangrijkste.
Ook speel ik voor de fun en ja als ik anderen kan helpen met het spel heel zeker, direct, ook spelers met 26 punten zal ik helpen, mijn eigen stam of vrienden ga ik nooit in de steek laten.
TW is eem team spel. je makt een stam en beschouw je stam als familie of clan (ingame)
Je kan enkel winnen als iedereen van de stam gelijkwaardig wordt behandelt. Niet van ik ben de beste van die stam en de rest zijn maar noobs en no way dat ik ze ga helpen om beter te worden.
Ook heb ik respect, zelfs voor de vijand en alle spelers, klein, groot, ervaren, noob.

Ik speel niet om de egocentrische *** uit te halen en alle anderen uit te lachen of debielen te noemen.
Ik speel ook niet om iemand te pesten of vuile streken uit te halen.

Sommigen hier denken dat ze tegen AI tegenstanders spelen ipv van mensen.
TW is een hele verslavend en uitzonderlijk leuk spel. Kunnen we dat echt niet zo houden ipv elkaar te naaien en dan op het AF komen pronken over zichzelf?

Ik snap dat spelletje heel zeker, wat ik NIET snap is de mentale ingesteldheid van sommige spelers die alles moeten verpesten
Winnen of verliezen, who cares, als het maar fun is, de ene keer win je de andere keer verlies je, geen reden om daarvoor anderen hun spel te verpesten.


'Succes ermee' refereert naar zijn herexamens van morgen en vrijdag .. Niet alles draait om jou.
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek de screen shots van de vvs die we toen hadden eens terug. Naar mijn weten smeet Gala alleen maar haar vv zonder er ons over te pm'en en random 's ochtends als ze online kwam en zag dat ze aangevallen werd. Niets getagged etc. Als we die dan accepteren moeten we het maar allemaal oplossen. Naar ik wist was ze helemaal niet op vakantie. Als je zomaar altijd random vv smijt en er gewoon verwacht wordt dat we die gaan aannemen en gaan deffen weet ik niet dat je op vakantie bent of niet. Ter goede trouw hebben we dit altijd aangenomen en erop gedeft. Had ik dit geweten had ik die zeker door gegeven aan iemand die bleef spelen op w39, zo zitten we niet in elkaar Manson. Spelers die veel deden voor Ghosts moet je nu niet afschilderen als mensen die om niemand caren ;)
Zo zitten jullie niet in elkaar? We hebben geen enkel vv gekregen, dus wel express en vrijwillig niet willen geven van de VVs, ik snap echt niet waarom jullie hopeloos proberen julli eruit te praten. Ik paat over feiten, jullie over excuses.

Lak aan communicatie, geen skype willen aanmaken en dergelijke stoorde me ook enorm. Enige manier om haar te contacteren was via pm. Erg tof hoor, ga daarmee naar de oorlog :)
Als skype een vereiste is om in jullie stam te zitten moet je dat dan ook als voorwaarde stellen, niet iedereen zomaar aanvaarden en dan nadien komen klagen.
Ik snap wel dat als stam zijnde je dat vereiste hebt, geen probleem.
Als je in ghost wil komen moet je skype hebben en de meetings bijvolgen, anders kom je er niet in.
voila, simpel toch, dan is er nadien geen gezever dat de ene skype gebruikt en de andere niet.


Wat je hier zegt is dikke bullshit. Wachten op ons omdat wij een aanvalsplan aan het maken waren? Enige waar jullie op wachten is dat andere ze zouden maken. Heb jou nooit met iets zien afkomen. Dan maar klagen achteraf. We hebben degelijk aanvalsplannen gemaakt.
Succes met het verdedigen van jezelf, nu kom je echter in leugens uit :)
Als iets wil quoten om erop te reageren moet je wel alles quoten he, want nu klinkt het helemaal anders
Nadien heb ik dat geschreven.
Ik geef ook toe dat we allemaal schuld aan hebben. Iemand anders had moeten opstaan en verklaren dat hij het ging overnemen omdat er niets gebeurde.

Daar schrijf ik duidelijk dat we er allemaal schuld aan hebben, ik ook dus, en over welke leugend heb je het?
Iemand als leugenaar te beschuldigen is een zware beschuliging. Kom dus met echte feiten over waar ik lieg.

Denk je nu echt dat ik mijn account zou geven naar jou ?
Dan is hij echt in goeie handen .. Moest ik de enige zijn die ging stoppen ging ik meteen mijn vv geven aan Ghosts dat ze er nieuwe spelers voor zouden vinden. Nu wou ik niet dat HT ging overlopen worden in jullie handen. Account heeft altijd goed stand gehouden en ik wou dat hij ook zo eindigde ;)

Zoals ik al eerder zei 0% respect voor eigen stamleden en onervaren spelers dat JULLIE zelf hebben gevraagt om te joinen. Je haalt onervaren spelers en nadien verwijt je ze dat ze geen topspelers zijn. Zelfde met die skype.
ZONDER genoeg ervaring kan je ghost niet joinen want we hebben geen tijd of zin om onervaren spelers op te leiden
Dan heb je achteraf geen gezever. Haal je wel onervaren spelers zonder skype, dan zijn jullie verantwoordelijk voor en maak ze beter door hen te helpen.

Maar nee je eigen onervaren stamleden kleineren en uit te maken is veel gemakkelijker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73103

Guest
Zo zitten jullie niet in elkaar? We hebben geen enkel vv gekregen, dus wel express en vrijwillig niet willen geven van de VVs, ik snap echt niet waarom jullie hopeloos proberen julli eruit te praten. Ik paat over feiten, jullie over excuses.


Als skype een vereiste is om in jullie stam te zitten moet je dat dan ook als voorwaarde stellen, niet iedereen zomaar aanvaarden en dan nadien komen klagen.
Ik snap wel dat als stam zijnde je dat vereiste hebt, geen probleem.
Als je in ghost wil komen moet je skype hebben en de meetings bijvolgen, anders kom je er niet in.
voila, simpel toch, dan is er nadien geen gezever dat de ene skype gebruikt en de andere niet.


Skype is gewoon een vereiste, alles wordt daar veel meer besproken dan op forum zelfs. Is gewoon een heel handig en veel sneller communicatiemiddel. Meetings meetings meetings, wat zeg je daar nu weer van? Dit hebben we 100x gevraagd maar ze wou dat niet aanmaken terwijl alle andere dit meteen aanmaakten als ze dit nog niet hadden.

Gala verbrak trouwens iedere avond of zelfs gewoon in de namiddag toen wij zelfs aan het deffen waren weer de vv om ze 5 minuten later terug te geven, hup time lekker rekt. Andere vv's die we staan hebben waren wel doorgegeven. Gala moet iets leren zeggen, moeten we het ruiken misschien?

Als iets wil quoten om erop te reageren moet je wel alles quoten he, want nu klinkt het helemaal anders
Nadien heb ik dat geschreven.
Ik geef ook toe dat we allemaal schuld aan hebben. Iemand anders had moeten opstaan en verklaren dat hij het ging overnemen omdat er niets gebeurde.

Daar schrijf ik duidelijk dat we er allemaal schuld aan hebben, ik ook dus, en over welke leugend heb je het?
Iemand als leugenaar te beschuldigen is een zware beschuliging. Kom dus met echte feiten over waar ik lieg.

Je speelde enkel op de man. Net alsof het onze schuld was, maar je weet de helft niet wat wij allemaal deden in Ghosts, vooral Stefaan op het laatste. Dus jullie moesten wachten op ons massaplan en daardoor bleven we allemaal stilstaan? Dat is een leugen :). Een 'zware beschulding' noem jij dat, gelukkig ben jij dan geen rechter.
Heb nooit gereageert op je uitspattingen hier van jou en de andere, vond het wat zielig voor je, maar ik ga mezelf hier wel verdedigen.


Zoals ik al eerder zei 0% respect voor eigen stamleden en onervaren spelers dat JULLIE zelf hebben gevraagt om te joinen. Je haalt onervaren spelers en nadien verwijt je ze dat ze geen topspelers zijn. Zelfde met die skype.
ZONDER genoeg ervaring kan je ghost niet joinen want we hebben geen tijd of zin om onervaren spelers op te leiden
Dan heb je achteraf geen gezever. Haal je wel onervaren spelers zonder skype, dan zijn jullie verantwoordelijk voor en maak ze beter door hen te helpen.


We hebben nooit of te nooit denigrerend gedaan tegenover andere spelers in de stam. We waren er juist om ze op te leiden. Klaas van Apenhap bv hebben we zoveel mogelijk bijgestaan en ik weet zeker dat die jongen erg veel geleerd heeft sinds hij in Ghosts zat.

Net zoals Pepijn en Ruben die in spirit zaten met Dark Ghosts om jullie de knepen bij te leren voor jullie de sprong konden maken naar Ghosts. Dan durf jij nog te zeggen dat we geen respect voor jullie hadden of 'geen zin' hadden om jullie op te leiden. Alsjeblieft kerel. Jij ziet maar enkel wat je wil en wat je denkt.

Maar nee je eigen onervaren stamleden kleineren en uit te maken is veel gemakkelijker.

Ja, dat deden we zeker! Vraag maar overal rond. zoiets hebben we nooit gedaan. Niet naar stamgenoten en niet naar vijanden toe. ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Cgrain, is die post gericht aan mij? Ik hoop van niet, wantbjouw accountje faalde behoorlijk hard tegen mij, 1 van de zovelen op tw, op CC.

Verder is het verspilde moeite te reageren op mansomx. Hij doet me denken aan harry van w21, die verzon ook leugensvomdat die in zijn eigen fantasy leeft.
 

DeletedUser73103

Guest
Verder is het verspilde moeite te reageren op mansomx. Hij doet me denken aan harry van w21, die verzon ook leugensvomdat die in zijn eigen fantasy leeft.



Tsja, heb het nooit gedaan tot ik zag dat hij bij ons op man speelde ;)
Dirty Harry toch ^^
 

DeletedUser

Guest
Skype is gewoon een vereiste, alles wordt daar veel meer besproken dan op forum zelfs. Is gewoon een heel handig en veel sneller communicatiemiddel. Meetings meetings meetings, wat zeg je daar nu weer van? Dit hebben we 100x gevraagd maar ze wou dat niet aanmaken terwijl alle andere dit meteen aanmaakten als ze dit nog niet hadden.

Dat snap ik wel dat het een vereiste is maar dan moet je deze ook van tevoren bespreken voor jullie een heel deel nieuwe spelers aanvaarden. Of blijkbaar ook oude ghosters. Nu gebruikte de helft van ghost skype niet. Nadien moet je daarmee niet afkomen. Sorry maar ik als campingmanager als ik iemand aanvaard en hij kent niets van de job maar ik heb geen enkel keer verteld dat ervaring een vereiste is, dan is het MIJN schuld, niet van die gast. Zelfde met skype en ervaring in Ghost. Dat is niet onze schuld dat dit een vereiste is in ghost.

Gala verbrak trouwens iedere avond of zelfs gewoon in de namiddag toen wij zelfs aan het deffen waren weer de vv om ze 5 minuten later terug te geven, hup time lekker rekt. Andere vv's die we staan hebben waren wel doorgegeven. Gala moet iets leren zeggen, moeten we het ruiken misschien?
Dat is juist idd.



Je speelde enkel op de man. Net alsof het onze schuld was, maar je weet de helft niet wat wij allemaal deden in Ghosts, vooral Stefaan op het laatste. Dus jullie moesten wachten op ons massaplan en daardoor bleven we allemaal stilstaan? Dat is een leugen :). Een 'zware beschulding' noem jij dat, gelukkig ben jij dan geen rechter.
Heb nooit gereageert op je uitspattingen hier van jou en de andere, vond het wat zielig voor je, maar ik ga mezelf hier wel verdedigen.
Wel het was niet op de man bedoelt maar gewoon wat er is gebeurt. HT was bezig met een aanvalsplan en af en toe vroegen we voor een update en HT was ermee bezig. Dat is geen verwijt naar degene die ermee bezig was, misschien klinkt dat zo maar niet zo bedoelt, en ja iemand anders had moeten overnemen of helpen en daar zijn wij schuldig aan. Ik zie daar geen leugens in, gewoon wat er is gebeurt. Als jij daar eenleugen inziet kan ik er niets aan doen. ;aar het is geen leugen. We hebben degeljk 1 maand gewacht.




We hebben nooit of te nooit denigrerend gedaan tegenover andere spelers in de stam. We waren er juist om ze op te leiden. Klaas van Apenhap bv hebben we zoveel mogelijk bijgestaan en ik weet zeker dat die jongen erg veel geleerd heeft sinds hij in Ghosts zat.


Net zoals Pepijn en Ruben die in spirit zaten met Dark Ghosts om jullie de knepen bij te leren voor jullie de sprong konden maken naar Ghosts. Dan durf jij nog te zeggen dat we geen respect voor jullie hadden of 'geen zin' hadden om jullie op te leiden. Alsjeblieft kerel. Jij ziet maar enkel wat je wil en wat je denkt.

Echt? nooit denigrerend he, Wat was de reden alweer dat jullie hebben geweigert om maar 1 vv af te geven aan de resterence stamleden?? Niet denigrerend bedoelt zeker? En helpen met wat? Skype gebruiken? helpen aanvalsplannen organiseren, hoe VV aan te nemen en ervoor zorgen? Recappen? kruisdef gebruiken? Wat hebben jullie nu aan ons geleerd?

Een hele goeie les om een front te leren beheren zijn vvs aangeven van gestopte spelers en zien hoe ze ermee omgaan :p



Ja, dat deden we zeker! Vraag maar overal rond. zoiets hebben we nooit gedaan. Niet naar stamgenoten en niet naar vijanden toe. ;)
Nee, nee, peeta kon er anders niet genoeg van krijgen.

Ik krijg meer en meer rspect voor divine, nu ik had er al veel.
Divine recruteerd beter en ik heb het gevoel dat iedereen daar gelijk is. Meest stabiele stam ook op W39.
Op zich had the guru wel gelijk, naar ghost gaan ging verkeerd aflopen en t- samenhouden gingen we veel verder geraken. Dat was mijn grootste fout van W39, maar ja op een eerste wereld mag je nog wel een fout maken zeker.:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18673

Guest
Ghost had beter de stamnaam 'judas' gebruikt , paste beter bij hun :D
 

DeletedUser

Guest
Cgrain, is die post gericht aan mij? Ik hoop van niet, wantbjouw accountje faalde behoorlijk hard tegen mij, 1 van de zovelen op tw, op CC.

Verder is het verspilde moeite te reageren op mansomx. Hij doet me denken aan harry van w21, die verzon ook leugensvomdat die in zijn eigen fantasy leeft.

Leugens? welke leugens, kom met bewijzen af en geen verwijten of excuses.
Dat van Gala is geen leugen. van het weigeren vvs af te geven is geen leugen, kleineren en niet respecteren van eigen stamleden is zeker geen leugen, van die maand wachten op de massa is ook een feit.

Waneer en waar heb ik dan gelogen??
 

DeletedUser69459

Guest
Nope, klopt niets van ;)
Maar ik doe geen moeite hoor, waarom zou ik dat doen voor iemand zoals jij? Je leest wat je wilt lezen.
 

DeletedUser73103

Guest
Wij weigerde enkel onze vv af te geven aan basjas toen we gingen stoppen. Dat is alles. Heb jou nooit horen vragen naar mijn vv ;)

Bijna iedereen had trouwens skype. Dus de helft van Ghosts, dat is niet waar. Gala had er geen. Wie nog niet ?

1 maand gewacht op een aanvalsplan? Willem van Fourteen en ik hebben er 1 gemaakt voor Samueell. Erna hebben wij aanvalsplannetjes gemaakt met Apenhap voor Dua. Voor de rest lagen we onder, moesten we deffen. Konden er ook niet uitkomen door de goeie druk van Divine ;).

Jij hebt blijkbaar niet veel geleerd maar veel mensen zoals Disso, Apenhap, Basjas etc gebruikten dan intussen wel kruisdef ja .. Konden recappen. Basjas heeft snachts nog vv gedaan op mijn account als dua weer op de loer lag en treinen gekild van dua.

En omdat 1 persoon wat denigrerend deed achteraf doet iedereen dat opeens. Lik nu mich meinen biegel jongeuh. --'
Ik heb altijd al respect gehad voor Divine, moest er immers mee onderhandelen. Nu begin jij respect te krijgen ervoor. Ook een goeie manier om je nu goed te praten :)
 

DeletedUser

Guest
Nope, klopt niets van ;)
Maar ik doe geen moeite hoor, waarom zou ik dat doen voor iemand zoals jij? Je leest wat je wilt lezen.

Toch wel, gala heeft een mededeling gestuurd vandaag. En je bent op delete gegaan en je hebt haar VV aan niemand doorgegeven. Als dat een leugen is, aan wie heb je dan haar VV doorgegeven?

Je hebt geweigert om vvs door te geven als je op delete ging, dat heb je trouwens zelf op het AF verklaard, als het niet waar is dan heb je zelf gelogen :p

Kleineren en niet respecteren heb je ook gedaan, wat was alweer de reden dat je geen vvs heb willen geven??
Hoe noem je de rimspelers van ghost ook alweer??

En dat maand wachten is wel waar, ik heb een heel goed geheugen, daarop ga je heel een fout zien maken.
HT vroeg op de forum hoeveel clears we hadden om te gebruiken voor de massa. naar een 10 tot 14 dagen later was er een update en hebben we onze troepen aantal aangepast op de forum, later hebben er een paar gevraagt hoe het nu zat met die aanval, een beetje later kwam het nieuws van die massa delete.

Ga je nu beweren dat er daar niets van klopt??
 

DeletedUser73103

Guest
Wij hadden toch de vv en niet Saphira ?
Zoals ik al eerder uitgelegd heb over Gala .. Zucht.
 

DeletedUser

Guest
Wij weigerde enkel onze vv af te geven aan basjas toen we gingen stoppen. Dat is alles. Heb jou nooit horen vragen naar mijn vv ;)

Bijna iedereen had trouwens skype. Dus de helft van Ghosts, dat is niet waar. Gala had er geen. Wie nog niet ?

1 maand gewacht op een aanvalsplan? Willem van Fourteen en ik hebben er 1 gemaakt voor Samueell. Erna hebben wij aanvalsplannetjes gemaakt met Apenhap voor Dua. Voor de rest lagen we onder, moesten we deffen. Konden er ook niet uitkomen door de goeie druk van Divine ;).

Jij hebt blijkbaar niet veel geleerd maar veel mensen zoals Disso, Apenhap, Basjas etc gebruikten dan intussen wel kruisdef ja .. Konden recappen. Basjas heeft snachts nog vv gedaan op mijn account als dua weer op de loer lag en treinen gekild van dua.

En omdat 1 persoon wat denigrerend deed achteraf doet iedereen dat opeens. Lik nu mich meinen biegel jongeuh. --'
Ik heb altijd al respect gehad voor Divine, moest er immers mee onderhandelen. Nu begin jij respect te krijgen ervoor. Ook een goeie manier om je nu goed te praten :)

Enkel aan basjas?? lol tot 4 keer toe hebben we bijna gesmeekt op de forum ook via pm aan pepijn en zelfs hier op het AF dat jullie vvs gingen achtelaten want er waren nog genoeg stamleden dat wou verderspelen, maar categoriek geweigerd omdat we niet goed genoeg waren, te weinig vvs aannemen enz.. niemand, lees.. niemand heeft ook maar 1 vv gekregen van de ghosters die op delete gingen. Het is trouwens de eerste keer dat ik iets hoor da bajas de reden is van het weigeren van vvs af te geven. Ik heb ondertussen op ht AF al veel redenen gehoord maar deze is nieuw ;)
Zelfde met leiderschap, jullie hebben geweigerd om een nieuwe leider te maken. dus de dood van ghost.

Als bijna iedereen skype had, waarom was het probleem er dat veel te weinig stamleden skype gebruikte? Dat is net 1 van de reden dat er zo weinig comunicatie was.

Dat weet ik, ik heb toch nooit verklaard dat ghost nooit heeft aangevallen? Maar dat staat toch los van die ene waar ik het over heb.

Ik BEGIN?? respect te krijgen voor divine..... weeral lees je niet alles, ik heb erbij geschreven dat ik er altijd al respect voor had, ook al regelmatig op het af geschreven, nu enkel nog een beetje meer. :rolleyes:

Enkel 1 persoon zeg je, wat is dan de reden van alle andere die op delete gingen en weigerden om de vv af te geven.
raar, als al die spelers zoveel hebben bijgeleerd waaron noemen jullie ze dan noobs en sleche selers en idioten en nog andere termen hier op het AF. Misschien nietjij personlijk maar sommige anderen wel.
 

DeletedUser73103

Guest
Verdraai mijn woorden eens niet. Ik zeg niet dat basjas de reden is dat wij de vv niet gaven. Basjas is de enige die naar mij, als eigenaar van HT, kwam om vv te vragen. Daarbij gaf ik soms snachts mijn vv aan basjas dat hij op mijn account kon letten als ik examens had en dua op de loer lag. Leer eens lezen man. Jij hebt nooit gekomen naar mij ? Andere misschien wel, maar ik las het AF niet zoveel meer (zie nu pas zelfs dat Stefaan namechange had gedaan) enkel vlug vlug, vakantiewerk en vrienden namen teveel tijd in beslag dan jouw geleuter telkens te moeten lezen.

Nieuwe leiders ? We waren met genoeg hoor, hoef jij je zeker niet in te moeien.
 

DeletedUser69459

Guest
Toch wel, gala heeft een mededeling gestuurd vandaag. En je bent op delete gegaan en je hebt haar VV aan niemand doorgegeven. Als dat een leugen is, aan wie heb je dan haar VV doorgegeven?

Je hebt geweigert om vvs door te geven als je op delete ging, dat heb je trouwens zelf op het AF verklaard, als het niet waar is dan heb je zelf gelogen :p

Kleineren en niet respecteren heb je ook gedaan, wat was alweer de reden dat je geen vvs heb willen geven??
Hoe noem je de rimspelers van ghost ook alweer??

En dat maand wachten is wel waar, ik heb een heel goed geheugen, daarop ga je heel een fout zien maken.
HT vroeg op de forum hoeveel clears we hadden om te gebruiken voor de massa. naar een 10 tot 14 dagen later was er een update en hebben we onze troepen aantal aangepast op de forum, later hebben er een paar gevraagt hoe het nu zat met die aanval, een beetje later kwam het nieuws van die massa delete.

Ga je nu beweren dat er daar niets van klopt??

...

Vul maar in wat je wilt lezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Verdraai mijn woorden eens niet. Ik zeg niet dat basjas de reden is dat wij de vv niet gaven. Basjas is de enige die naar mij, als eigenaar van HT, kwam om vv te vragen. Daarbij gaf ik soms snachts mijn vv aan basjas dat hij op mijn account kon letten als ik examens had en dua op de loer lag. Leer eens lezen man. Jij hebt nooit gekomen naar mij ? Andere misschien wel, maar ik las het AF niet zoveel meer (zie nu pas zelfs dat Stefaan namechange had gedaan) enkel vlug vlug, vakantiewerk en vrienden namen teveel tijd in beslag dan jouw geleuter telkens te moeten lezen.

Nieuwe leiders ? We waren met genoeg hoor, hoef jij je zeker niet in te moeien.

Ik denk dat we beide over iets anders praten.

Jij hebt het over vv's toen ghost nog bestond. Daar ga ik je zeker niet over tegenspreken

Ik heb het over de massa delete van ghost, toen kon al die vvs naar de wel nog actieve leden, dat is niet gebeurt.
De reden was dat we niet goed genoeg waren, we noobs zijn, idioten en nog wat allemaal wat hier op het af wed gezegd over de nu nog wel spelende ex ghosters. Gala was toen op vakantie en nu ze terug is ziet ze dat degene die de VV had, Harvest time, geweigerd heeft om haar VV dor te geven aan iemand van ons.
Dat gala nu goed of slecht is doet er niet toe. Dat zijn zaken dat je niet doet met je eigen stamleden.

Again jij praat toen ghost nog bestond, met de massadelete was er geen leiding meer, toen hebben we gevraagt om iemand die wel nog actief is leider te maken. Ze hebben categoriek geweigerd. We kregen geen enkele kans.
BB is er nu. weliswaar met veel minder punten dan met die vvs erbij, maar we geven niet op en gaan door tot divine hun 75% gaan halen. we gaan proberen om het zo lang mogelijk vol te houden, als we 6 maanden volhouden, dan duurt het nog eens 180 dagen voor divine oficieel gewonnen heeft, du tenminste nog een jaar tegen ze zover zijn. Maar elke week we langer volhouden des te beter we het hebben gedaan

Nu hoor ik via pm van iemand dat pepijn bij divine speelt als co op Vlad zijn acount.
Of het waar is of niet weet ik niet, graag wat informatie daarover?

...

Vul maar in wat je wilt lezen ;)

De waarheid, dus ook dat je hier mensen beledigt en kleineert zonder reden want, je noem mij een leugenaar en ik leg je de feiten neer en nu je niets meer kan argumenteren begin je weer met die onzinnige reacties.

Volgende keer als je iemand onterecht een leugenaar noemt mag je wel tenminste zo eerlijk zijn om je excuses aan te bieden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73103

Guest
Nee, toen ik stopte was basjas de enige die naar mij kwam om de vv te vragen om het acc verder te zetten.

Ik zeg erbij dat ik basjas ons acc soms liet vv'en en hem wel degelijk vertrouwde ook al moet hij nog altijd veel leren ;). Daaruit concludeer ik dat wij iedereen kansen gaven en opleiden. Basjas defte toen wat op HT.

En zaken die je niet doet met stamleden? Ze logde dag ervoor nog in en liet, zoals altijd, weeral niets weten, wij moesten maar deffen. Nooit geweten dat ze op vakantie ging. Dacht dat ze zoals altijd wel weer de vv ging verbreken na een halve dag. Zeur daar niet meer over.

Ik weet dat Pepijn samen speelt met Melvin van VTI op een andere wereld. Moest hij nu Melvin en Rick wat helpen kan goed zijn. Heb ik nog niet van Pepijn zelf gehoord ;)
 
Bovenaan