Tft - b0rg

DeletedUser

Guest
zie hier een van de redenen.
ik vertel dit enkel omdat ik plots word afgeschilderd als leugenaar.
en dat ik zogezegd uit eigenbelang, om in TFT te komen, dit doorspeelde aan TFT.

- waarom zou je reborn willen recruiten?
is dit een grap?

Nachtwaker zei:
Om TFT te doen afdwingen dat de rim niet alleen aan hun behoord en om onze groeimogelijkheden aan de rim open te houden.
We moeten niet onbezonnen te werk gaan en niemand mag hiervan weten. We moeten eerst overal de grenzen in orde krijgen.

Nachtwaker zei:
dit was zeker geen grap. Maar we moeten wel zeker zijn dat jullie niet direct opgeven. We willen dat jullie weten waaraan je je kan verwachten.

the dietstructor op 05.12. om 14:08 uur
en dat is?

Nachtwaker op 05.12. om 14:45 uur
Dat je veel aanvallen zal krijgen en dat je niet direct moet opgeven

the dietstructor op 05.12. om 15:02 uur
veel aanvallen van?

Nachtwaker op 05.12. om 15:11 uur
TFT uiteraard.

the dietstructor op 05.12. om 15:34 uur
en de NAP dan?

Nachtwaker op 07.12. om 01:00 uur
die zal wrs verbroken worden als we jullie zouden opnemen. daarom wil ik dat nog zo lang mogelijk uitstellen.


hier spreek je je zelf, bij mijn weten, duidelijk tegen.

Nachtwaker zei:
Je weet goed genoeg dat TFT de nap verbroken heeft op onbestaande feiten. Borg wou jullie enkel recruiteren moest de nap met TFT eindigen. Meer heb ik jou nooit aangeboden, dus schilder ons niet af als zwart schaap. Ik heb al spijt dat ik ooit sympathie voor jou gevoeld heb.

Nope, mijn intentie is nooit geweest om de nap te verbreken. Enkel en alleen als de nap verbroken zou worden door de andere partij had ik iets in petto voor je.

nog enkele wijze woorden van onze nummer 4?
nachtwaker zei:
Mag je gelukkig worden in rl, maar verstikken in tw ;)

en achteraf hoor ik dan van een borglid :

neo-kev4 zei:
Nachtwaker zei:
Ik wou reborn enkel recruiteren als TFT de nap zou omzetten naar oorlog na die periode van 3 maanden. Meer zit er niet achter, maar the dietstructer heeft zo mijn woorden vedraaid op een manier dat hij in TFT kon geraken. M.a.w. uit eigenbelang.

op ons forum! ik zei tog dat je loog!

beste NW, als je me blokt ingame, plaats ik het hier.
nu ziet heel de wereld het bewijs.
ik wens je nog veel geluk, in deze 'oorlog'.
 

DeletedUser5148

Guest
Lang leve Dieter!
We stand together mate...

laat NW maar babbelen, hij heeft een emotionele tijd atm...
Al dat gezaag op b0rgforum wordt heb te veel ^^
 

DeletedUser

Guest
dan nog, ik heb nooit gelogen, of foute dingen doorgestuurd.
een leugenaar ben ik dus ook niet.

maarja ^^
 

DeletedUser3166

Guest
Hoezo kun je die dingen vervalst op het forum plaatsen the dietstructer?

Bovendien ben ik ervan heilig overtuigd dat je woorden hebt verdraaid om je eigen reet veilig te stellen in TFT ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo kun je die dingen vervalst op het forum plaatsen the dietstructer?

Bovendien ben ik ervan heilig overtuigd dat je woorden hebt verdraaid om je eigen reet veilig te stellen in TFT ;)

ik vervals ze niet ;)
verdraaid?
vraag aan stijne. als die terug is.
ik heb de PM zo doorgestuurd.

afschilderen als zwart schaap deed ik borg dus niet.
 

DeletedUser22241

Guest
Hoezo kun je die dingen vervalst op het forum plaatsen the dietstructer?

Bovendien ben ik ervan heilig overtuigd dat je woorden hebt verdraaid om je eigen reet veilig te stellen in TFT ;)

Nachtwaker, Dieter, get over it.

NW, van jou verwacht ik volwassener gedrag dan van mij,...

Dieter, B0RG is t niet waard ;) Niet op in gaan.
 

DeletedUser

Guest
als ze je beschuldigen van zo iets ergs^^
maar voor mij was dit ook de afsluiter.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo kun je die dingen vervalst op het forum plaatsen the dietstructer?

Bovendien ben ik ervan heilig overtuigd dat je woorden hebt verdraaid om je eigen reet veilig te stellen in TFT ;)

oh oh oh mister.

Volgende zet is dat je beweert dat iemand de pm heeft gestuurd terwijl je onder vv stond?
Jij beweert hier met je hand op je hart dat de informatie die dieter hier gaf, vals is?
 

DeletedUser3166

Guest
oh oh oh mister.

Volgende zet is dat je beweert dat iemand de pm heeft gestuurd terwijl je onder vv stond?
Jij beweert hier met je hand op je hart dat de informatie die dieter hier gaf, vals is?

Het is niet volledig correct nee, maar dat willen we niet doen he mister. Het volledige verhaal zou wel eens negatief kunnen zijn. Hoewel ik denk dat het niemand een r**t boeit wat er gebeurt is buiten onze stammen.

Bovendien heb ik nooit de intentie gehad hem in borg te halen als TFT de nap liet bestaan. Dat dieter die info doorspeelde om in TFT te raken en de nap op te heffen is gwn laf.

Maar bon dat is mijn visie en jullie hebben ook een eigen visie.

En LD het is niet dat jij iets verwacht dat het ook zo is. En dat jij denkt dat ik kinderachtig doe is aan jouw gedachtengang toegeschreven, ik denk er graag anders over. Maar eerlijk gezegd interesseert mij dat ook niet meer wat menig TFT'er van mij verwacht. In heel TFT heb ik nog respect voor een 5-tal spelers.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet volledig correct nee, maar dat willen we niet doen he mister. Het volledige verhaal zou wel eens negatief kunnen zijn. Hoewel ik denk dat het niemand een r**t boeit wat er gebeurt is buiten onze stammen.

Bovendien heb ik nooit de intentie gehad hem in borg te halen als TFT de nap liet bestaan. Dat dieter die info doorspeelde om in TFT te raken en de nap op te heffen is gwn laf.

Maar bon dat is mijn visie en jullie hebben ook een eigen visie.

mijn woorden hierboven spreken je tegen.
moeste je me nu niet geblokt hebben, konden we het ingame bespreken.
en dan nog, normaal gezien was ik anders ook in tft geraakt.
de NAP opheffen was niet de bedoeling, ik was gewoon pro -TFT ;).
 

DeletedUser

Guest
Maar eerlijk gezegd interesseert mij dat ook niet meer wat menig TFT'er van mij verwacht. In heel TFT heb ik nog respect voor een 5-tal spelers.

dat zijn dan die 5 die maar om de 2 dagen inloggen, nooit iets posten op het TFT forum en het waarschijnlijk niet lezen. :D
 

DeletedUser30507

Guest
graag terug naar de oorlog? heb weinig posts daarover gezien.

mvg,
jorn ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het moddergooien en het "in de schoenen schuiven van de oorzaak zijn van het mislukken van de nap" toch ook bij de oorlog horen.


Soit, zit er hier ergens een statswhore die ons terug tot de oorlog an sich brengt?
 

DeletedUser

Guest
Posten jullie maar wat interessants :)
Dit is jullie eigen fora, dus 'kleed' het maar een beetje aan :p
 

DeletedUser

Guest
Op zich is dit nu een oorlog tegen inactieve accounts geworden, dus als je daar stats van wil posten, ga je gang :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik hier stoer doen, het is niet omdat B0RG altijd dorpen verloor dat ik geen positieve stats had tegen TFT. Het is misschien niet veel, maar winst is winst. Dus kijk eerst naar jezelf alvorens iemand te gaan beschuldigen. Jouw stoere praat van je tijd in Reborn vergeten misschien?:eek:
 
Bovenaan