Tft - b0rg

DeletedUser

Guest
borg wilde rust , aan twee fronten tegelijk vechten vergt inspanning , reorganiseren en op 2 fronten vechten , geen makkie

daar heeft tft nu anders over beslist , een meevaller voor ons zou ik zeggen , de opruiming van k53 is bijna een feit , who's next :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik kan echter niet volledig akkoord gaan met wat je hier komt zeggen. B0RG heeft zich inderdaad kunnen hergroeperen dat kan ook gezegd worden voor TFT. Op het moment dat de nap aangeboden werd, lag sourced zwaar onder vuur. Hierbij had hij redelijk wat dorpen verloren, had B0RG toen zijn plan doorgezet in C31 en de nap niet aanvaard, had TFT daar ook zware verliezen kunnen leiden. Zowel B0RG als TFT vonden het echter beter de strijdbijl te begraven en te gaan vechten tegen een gemeenschappelijk doel.

ik was de laatste om akkoord te stemmen voor die noordelijke alliantie, omdat ik vrees voor onze toekomst als stam.
en voor jou nog een nieuwtje. er staat geen speerman ondersteuning van stamgenoten bij me. ik ben slechts van plan stamhulp in te roepen als de situatie dat vraagt. en dat is tot nu toe niet nodig geweest.
je denkt toch echt niet dat ik zware verliezen ging lijden voor die nap? ik ben wel wat meer gewoon.
en over zware verliezen gesproken...

Side 1: Players: sourced
Side 2: Tribes: B0RG BORG =BORG=
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 351
Kant 2: 32
Verschil: 319

image.php


even serieus blijven hé :D
 

DeletedUser

Guest
Toch een sterke prestatie lijkt mij.TFT is duidelijk een stam geworden waar we rekening mee moeten houden op w3 en oorlog voeren is zoveel leuker dan gewoon os leveren aan een front waar je zelf niet strijd.
 

DeletedUser5148

Guest
BLijkt dat het aantal al is gelopen tot aan 130 dorpen en hoger?
 

DeletedUser

Guest
Toch een sterke prestatie lijkt mij.TFT is duidelijk een stam geworden waar we rekening mee moeten houden op w3 en oorlog voeren is zoveel leuker dan gewoon os leveren aan een front waar je zelf niet strijd.

Kijk uit *DTW* voor die clears van TFT :rolleyes:

die lopen 250 uur als je een paar uur niet kijkt ben je al de klos :rolleyes:
 
Reactiescore
28
dat betwijfel ik.
het zou misschien kunnen kloppen, maar dan enkel indien alle overgenomen dorpen in de richting van het DTW front zijn, en dat zou me toch enigszins verbazen hoor. maar hey, je enthousiasme is tof!

edit: de kortste weg is toch nog een klein continent hoor. laat staan dat je dan van een front kan gaan spreken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22326

Guest
Had je niet verwacht van mensen die alleen maar dorpen in de nacht kunnen overnemen, he? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Had je niet verwacht van mensen die alleen maar dorpen in de nacht kunnen overnemen, he? :cool:

Ik neem ze over in daglicht hoor;)

@ sourced: Heel mooi dat je zo een goed resultaat hebt tegen B0RG. Ik weet dat je meer gewoon bent want anders zou je niet op rang 8 staan op wereld 6. En voor de rest heb ik op dit moment enkel tegen actieve accounts van TFT gevochten. Al ben ik 1 van de weinigen uit B0RG die de stats wat positiever proberen krijgen, het lukt mij toch dorpje voor dorpje. Ik heb niets getimed en heb ondertussen je cluster toch al mooi kunnen vegen en ook al enkele dorpjes aan je grens kunnen edelen (als ik time, snipe je de edels er toch vantussen:p). Het heeft mij ondertussen inderdaad ook wat troepen gekost en vermoedelijk zal je nog wel wat proberen counteren.

Als je echter niets os vraagt aan stamleden tenzij het nodig is, dan had ik toch wel wat extra gevraagd voor aanvallen die je van rond de 100 uur (en minder) uit een ver continent ziet vertrekken en er rekening mee houden dat ook in het aangrenzende continent (C31) nog heel wat verborgen off zou kunnen staan, en het aanbod vegen was denk ik niet al te weinig? Je bent zeker een goede speler, maar als je ook wil winnen tegen DTW, zal je grens toch met heel wat meer dan slechts 100k in enkele dorpjes moeten verdedigd staan bij een 200-250 aanvallen die enkel van mij uit kwamen. En voor zover ik weet ben jij niet inactief wat voor de meeste B0RG spelers jammer genoeg niet gezegd kan worden op aanvallend vlak.

Ik probeer hier niemand te beledigen, en zeker niet te gaan zeggen dat je slecht bent, maar ik denk dat je mijn aanvalskracht toch wat onderschat had. Indien je ooit aan DTW komt te grenzen, hoop ik dat je niet diezelfde fout maakt ;)
 

DeletedUser

Guest
dat betwijfel ik.
het zou misschien kunnen kloppen, maar dan enkel indien alle overgenomen dorpen in de richting van het DTW front zijn, en dat zou me toch enigszins verbazen hoor. maar hey, je enthousiasme is tof!

edit: de kortste weg is toch nog een klein continent hoor. laat staan dat je dan van een front kan gaan spreken.

mijn cliënt heeft examens en is daardoor ontoerekeningsvatbaar.

Met groeten,
de advocaat van de duivel (die het forumaccount van billygeets heeft gehackt om hem te beschermen tegen de verleidingen van dit forum)
 

DeletedUser13822

Guest
moeysiano = michael?? nieuwe persoonlijkheid gekweekt moeys ? :p

ma in moeys zn geval zowel ontoerekeningsvatbaar als examens, ma zorgen examens nu ni net voor ontoerekeningsvatbaargedrag?
 

DeletedUser

Guest
exact wat ik bedoel

en 'michael' was reactie op 'billy jean', cultuurbarbaar

eventjes wat gerekend...

er vanuitgaande dat borg enkel dorpen verliest (dit benadert de werkelijkheid), is B0RG binnen 1203 dagen opge-edeld (door TFT, dit benadert de werkelijkheid)
 
Reactiescore
28
ontoerekeningsvatbaar, examens of beide michael?

damn, you got me
ik ben helemaal niet dood, this is it!

ach, vrijheid en verantwoordelijkheid zijn 2 kanten van eenzelfde medaille.
is de mens wel de architect van zijn eigen bestaan? hoe ver reikt de 'maakbaarheid' van de mens?

examens, indeed.
 
Bovenaan