Tft - b0rg

DeletedUser5148

Guest
Waarom zou ik hier stoer doen, het is niet omdat B0RG altijd dorpen verloor dat ik geen positieve stats had tegen TFT. Het is misschien niet veel, maar winst is winst. Dus kijk eerst naar jezelf alvorens iemand te gaan beschuldigen. Jouw stoere praat van je tijd in Reborn vergeten misschien?:eek:

Ik, reborn hadden toevallig ook groene stats op ELK gebied...
Reborn-UC
Reborn-OZZ
Reborn-TFT
Reborn-B0RG
Reborn-RR

Nog iets?
 

DeletedUser5148

Guest
ach sera dat waren los liggende dorpen geen clusters.:mad:

Euhm, het waren wel strategische dorpen??
Waar toch telkens 100k+ def in stond?
Iets wat serieus veel was voor spelers van 1mill?

Ok, nu is dat idd niets meer...
 

DeletedUser

Guest
dat klopt, want ook ik had dorpjes van 100k+ def gecleard, maar voor een speler van 8.5 mille is dat niets dus daar heb je zeker een mooie prestatie neergezet ;)
 

DeletedUser

Guest
Euhm, het waren wel strategische dorpen??
Waar toch telkens 100k+ def in stond?
Iets wat serieus veel was voor spelers van 1mill?

Ok, nu is dat idd niets meer...

bij UC niet xD bulletmelvin is egt de grooste noob.
en bij lorddeathly stond er max 1 def dorp in:p
 

DeletedUser5148

Guest
bij UC niet xD bulletmelvin is egt de grooste noob.
en bij lorddeathly stond er max 1 def dorp in:p

Dat waren dan ook geen aparte dorpen nietwaar??

Ben je't zeker??!!
Bullet stond volgepropt in m'n cluster!
UC had nog gevraagd aan TFT/OZZ hem te OS'en toen m'n counter 2dagen ver was...
Helaas had ik toen al 16dorpen...
 

DeletedUser

Guest
Op zich is dit nu een oorlog tegen inactieve accounts geworden, dus als je daar stats van wil posten, ga je gang :p

De stats van pakweg voorbije week mogen we nog opgewonden van worden, toch?

Side 1:
Tribes: TFT oMeGa TFT oMeGa
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG BORG =BORG=
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 137
Kant 2: 24
Verschil: 113

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,165,167
Kant 2: 222,767
Verschil: 942,400

image.php
 
Reactiescore
28
Op zich is dit nu een oorlog tegen inactieve accounts geworden, dus als je daar stats van wil posten, ga je gang :p

de laatste anderhalf jaar is volgens dit AF nooit een actieve B0RG-er dorpen verloren, laat staan iemand met een cluster of zelfs een ligging (remember sonnie)
hoe makkelijk is dit, twee stammen ditchen de helft van hun stam en zeggen dan "hey, de rest is niks meer hoor"

njah, we zullen zien, ik geloof niet dat dit FIRM de input is qua activiteit waar je op hoopte.
maar dat zal de toekomst uitmaken, nietwaar mijn beste?
 

DeletedUser

Guest
de laatste anderhalf jaar is volgens dit AF nooit een actieve B0RG-er dorpen verloren, laat staan iemand met een cluster of zelfs een ligging (remember sonnie)
hoe makkelijk is dit, twee stammen ditchen de helft van hun stam en zeggen dan "hey, de rest is niks meer hoor"

njah, we zullen zien, ik geloof niet dat dit FIRM de input is qua activiteit waar je op hoopte.
maar dat zal de toekomst uitmaken, nietwaar mijn beste?

In jullie ogen kunnen we toch niet meer dieper zakken,
Dus doen we wat we willen :D
 

DeletedUser

Guest
de laatste anderhalf jaar is volgens dit AF nooit een actieve B0RG-er dorpen verloren, laat staan iemand met een cluster of zelfs een ligging (remember sonnie)
hoe makkelijk is dit, twee stammen ditchen de helft van hun stam en zeggen dan "hey, de rest is niks meer hoor"

njah, we zullen zien, ik geloof niet dat dit FIRM de input is qua activiteit waar je op hoopte.
maar dat zal de toekomst uitmaken, nietwaar mijn beste?

Ik beweer niet dat actieve B0RG-ers geen dorpen verloren zijn, maar wellicht veel minder dan de echte stats aangeven. Ikzelf heb er onlangs 7 veroverd op TFT (7 van die 24 uit de stats van billygeets dus) van die 7 heb ik er uiteindelijk maar 3 kunnen behouden maar het is alvast een betere prestatie dan die van heel B0RG samen.:p

En verder hoopten we niet op meer activiteit, enkel om alle actieve spelers samen in 1 stam te gooien en dit resulteert normaal gezien in meer activiteit veronderstel ik, indien dit niet het geval is, zijn de spelers dus niet actief genoeg.;)
 

DeletedUser1380

Guest
In jullie ogen kunnen we toch niet meer dieper zakken,
Dus doen we wat we willen :D

Jullie?

Wie zegt dat ik er zo over denk?
Niemand, want ik heb een andere mening. Dus even niet gaan veralgemenen, aub.

Daarbij denk ik niet dat Moeysiano zo over jullie denkt.
 
Reactiescore
28
1. In jullie ogen kunnen we toch niet meer dieper zakken,
2. Dus doen we wat we willen :D

1. hiervoor verwijs ik naar Radiant's post
2. dat doen jullie toch altijd? Dat doet elke stam, zou ik denken, doen wat je zelf wil. 't Zou maar zot zijn om te doen wat je vijand wil dat je doet, neen?
 

DeletedUser

Guest
1. hiervoor verwijs ik naar Radiant's post
2. dat doen jullie toch altijd? Dat doet elke stam, zou ik denken, doen wat je zelf wil. 't Zou maar zot zijn om te doen wat je vijand wil dat je doet, neen?

Lol. Er wordt vaak zat gezegd dat Firm niks voorstelt, en nu trekken jullie de keutel in? ...
 

DeletedUser

Guest
Mijn teleurstelling is groot.

billygeets vandaag om 20:35 uur
beste,

ik zie in dat TFT de oorlog verloren heeft.
Bij deze vraag ik dus of ik jullie kan joinen.
Ik heb er altijd al van gedroomd een drone te worden, en zal de queen dan ook altijd dienen.

Ik kom slechts eenmaal per week online, dus wat dat betreft ben ik actiever dan de gemiddelde borger. Ik hoop veel bij te leren over aanvalstroepen en verdedigingstroepen.

Met groeten,
billygeets



Nas-T vandaag om 20:37 uur
hebben jullie niks beters te doenxD

billygeets vandaag om 20:39 uur
beste,

ik zou u willen overtuigen dat dit wel degelijk een serieuze aanvraag is.
Misschien helpt het als ik nog een tijdje in TFT blijf en info doorspeel zodat jullie hen helemaal kunnen afmaken?



Nas-T vandaag om 20:40 uur
-.-
 

DeletedUser

Guest
Pff het moet maar lukken :rolleyes:
To hell with it!

Misschien is een forumban een oplossing :cool:
 

DeletedUser13897

Guest
Gaat tft nu verder tegen and? of blijven ze vechten tegen overgebleven b0rg?
 

DeletedUser22326

Guest
Als jij dat eens wist..

Dan zou je het niet vragen. :p

Dat ga ik hier niet verkondigen.
 
Bovenaan